מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימום אפידורלייורם08/10/2009
בתי בת ה - 8 עברה בשבוע שעבר ניתוח ראש לאחר דימום אפידורלי משמעותי. בסי.טי לאחר הניתוח התברר כי הדימום הופסק ונוקז ברובו אך נותר דימום קל שהודיעו לנו שייספג עם הזמן. רציתי לדעת אם יש בכך סיכונים. אם הדימום יכול להתפרץ שוב. אם פתאופם יכול "לצוץ" נזק בלתי הפיך כתוצאה מהניתוח. איזו החלמה דרושה ומה משכה. הניתוחבוצע בבית חולים תל השומר ע"י דר' זאוברמן המלאך והצדיק שהציל את הבת שלי. מי שיכול לשתף אותי "בחוויה דומה שעבר ויש לו יותר אינפורמצייה אני אשמח לדבר איתו גם בטלפון : 0524030223 .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יורם,
פרופ` אייל יצחיאק11/10/2009הדם שנשאר ויספג לאיטו בדר"כ חסר משמעות. הניתוח אינו מייצר נזק בלתי הפיך כי אם מונע אותו ואם יש נזק הוא כתוצאה מהחבלה והדמם.
הייתי ממליץ על ביקורת במרפאה לחבלות ראש בבית החולים אלי"ן.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיקורת באלין??
איתן30/10/2009למה צריך ביקורת באלין אחרי דימום אפידורלי? לא מספיק ביקורת אצל הרופא המטפל? בד"כ לא נשאר נזק אחרי דימום כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי כדאי לבקר גם באלין
פרופ` אייל יצחיאק01/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRIיוסי אשד06/10/2009
:
מודגמים נגעים מוקדיים בעלי אות גבוה בשקלול T2 בחומר הלבן התת קליפתי בהמיספרות המוח הגדול,הפריונטריקולרי.
בקורפוס קלוזום מודגמים מוקדים בעלי אות גבוה.
גוף הקורפוס קלוזום דק מהרגיל.
חלק מהמוקדים מודגמים גם באות נמוך בשקלול T1/
המוקדים אינם עוברים הגברת האות לאחר הזרקת גדוליניום.
לא מודגמת הרחבת חדרי המוח והרחבת הפיסורות.
לא קיימת הרחבת של חריצי המוח.
הודגמו סימני זרימה בכלי דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנה לרדיולוג
פרופ` אייל יצחיאק07/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה בראשטלי לוי04/10/2009
ערב טוב ,עקב בדיקת CTבראש היתברר לי כי המבנה הגרמי שמור,הסתידות גסה צמודה לפלקס הפרונטלי מתאים למנינגיומה .מה הטיפול הרלוונטי ביותר? מה הסיכון?
תודה מראש על עזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניגיומה בראש המשך טלי לוי
טלי לוי04/10/2009בהמשך לבדיקת ראש שנעשתה אין עדות לתהליך מוקדי גס או לאפקט מסה ,ללא עדות לדמם תוך גולגולתי .
סליחה על השאלה בהמשכים,טלי לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שוב
פרופ` אייל יצחיאק05/10/2009עדיין אין מספיק פרטים אך קרוב לודאי שאין צורך בטיפול פרט למעקב רנטגני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי טלי
פרופ` אייל יצחיאק05/10/2009יש חשיבות לגודל התהליך, מידת הלחץ על המוח וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש בלתי פוסקיםחן02/10/2009
אני נערה בת 16 וכבר שלוש שנים שאני סובלת מכאבי ראש בכל יום ובכל שעה. בתחילה הופניתי לנוירולוגית ששלחה אותי לבדיקת EEG שיצאה תקינה ולבדיקת CT שיצאה תקינה גם כן. רופא העיניים בדק אותי ואמר כי אין לחץ תוך גולגולתי. הכאבים לא נפסקו ומשככי הכאבים אינם משפיעים בכלל.
מה יכול להיות הגורם לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק02/10/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעמלות יתר ונדודי שינהגל01/10/2009
אני בן 23 ומלפני 6 שנים התעסקתי בהרמת משקולות רצינית. אני מודה שהייתי שם יותר מדי לחץ על הגוף שלי (משקולות כבדים מדי ושעות רבות מדי). אפילו נפצעתי בשלב מסויים בזרועות שלי ומכך לא יכולתי להמשיך את ההתעמלות הזאת.
אבל הבעיה שלי היא שבאמצע כל העניין הזה אם הרמת המשקולות התחלתי לסבול מנדודי שינה קשים ביותר ומכך נאלצתי להפסיק את האימונים שלי. אפילו עד היום אני סובל מנדודי השינה האלה ומכך אני סובל מעייפות קיצונית לאורך כל שעות היום ולא מסוגל לעבוד או לתפקד בכלל כבר שנים.
אף אחד מהרופאים שהייתי אצלם לא מצא את הבעיה שלי. אבל בזמן האחרון התחלתי לחשוב שאולי איכשהו הנדודי שינה האלה היו יכולים להיגרם ע"י ההתעמלות הקיצונית שעשיתי בזמנו. במיוחד בגלל שזה התחיל באותו הזמן. האם זאת אופציה?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק02/10/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספאזםרקפת30/09/2009
שלום, אני בחורה בת 35, מזה כשנתיים קפיצות בפנים (צד שמאל), מטופלת מזה כשנה בבוטוקס בביח' כרמל. לאחרונה, החמרה, הפנים מתעוותות לצד שמאל (כולל הפה) בכל פעם שאני מדברת או אוכלת. הייתי רוצה לברר על ניתוח, (תשובת MRI - פיתול פיקה ימנית על עצב), אולי בארץ, אולי בשיטת GAMA KNIFE בפיטסבורג? למי לפנות? מה מתאים יותר? האם יש אלטרנטיבה נוספת?
תודה, רקפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רקפת,
פרופ` אייל יצחיאק30/09/2009מומלץ לפנות לדר' צבי ישראל בהדסה שמומחה לטיפול במצב זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוש לתוצאות בדיקת MRIנירה24/09/2009
תוצאות בדיקת MRI של גזע המוח:
הבדיקה בלי ועם הזרקת גדוליניום בסדרות משוקללות FLAIR, T2, T1 ו--DWI.
בוצעו חתכים מכוונים ל-CPA
חדרי המח תקינים בגודלם.
מעט T2/FLAIR גבוה מודגם בחומר הלבן העמוק סביב החדרים.
טיב הממצא איננו חד משמעי, ייתכן שינויים אסכמים כרוניים.
אין עדות לתהליכים תופסי מקום במח, האדרה פתולוגית, דמם, אסכמיה אקוטית או קולקציה חוץ מוחית.
סנגל זרימה תקין מודגם בכלי הדם המרכזיים של המח ללא עדות למלפורמציה וסקולארית.
אין עדות לתהליך תופס מקום או האדרה פתולוגית ב-CPA או תעלות השמע הפנימיןתץ עצבים קרניאלים 5,7,8, בגדר תקין.
אודה לכם אם תפרשו את התשובה. הנבדק בן 61* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נירה
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009תוצאות הבדיקה אומרות שאין גידול תוך גולגלתי אך יש מעט שינויים שיכולים להתאים לפגיעה בכלי דם.
יש חשיבות למתאם לתלונות הקליניות של החולהץ הייתי מתיעץ עם נוירולוג מומחה לשבץ מוחי (דר' לדר בהדסה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת MRI ראש לבן 12א24/09/2009
בני בן ה-12מתלונן כבר 3 שבועות על כאבי ראש וכבר שבוע עם תופעת פוטופוביה בבקרים ולפעמים בערב.
אודה לכם מאוד אם תוכלו להסביר לי את תוצאות הבדיקה.
ומה ההשלכות של "החדרים מורחבים במידה קלה באופן דיפוזי, ללא ממצא ממקם"
ושל "מגה ציסטרנה"?
תודה.
ד"ר נכבד,
. הבדיקה בוצעה בתאריך 21/09/2009
של המוח ללא ועם הזרקת חומר ניגוד. MRI להלן ממצאי בדיקת
אקסיאלי, סגיטלי קורונלי. , TSE , T2 , T1 הבדיקה בוצעה בערכי
התוויה קלינית: כאבי ראש.
ממצאים:
לא מודגם תהליך תופס מקום או ממצא מוקדי ברקמת המוח.
נורמליים שמורים. FLOW VOID'S
החדרים מורחבים במידה קלה באופן דיפוזי, ללא ממצא ממקם.
מודגמת מגה ציסטרנה.
סיכום : אין עדות לממצא מוקדי או ממצא המסביר את הקליניקה המתוארת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת
א27/09/2009האם "חדרים מורחבים במידה קלה באופן דיפוזי ללא ממצא ממקם" עלול חלילה לרמוז על דימום (והאם דימום לא יכול להיראות ב-MRI)? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי א,
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009מהבנתי את הפיענוח התשובה היא לא אך בהחלט הייתי שמח אם נוירולוג ילדים היה בודק את בנך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי א
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009התוצאות הן של בדיקה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצע ב MRIרונה24/09/2009
בבדיקת MRI לצורך מעקב מחלה תורשתית ששייכת לכלי דם,ילדה בת 11, נמצא ללא קשר למטרת הבדיקה,"ממצא אקראי נגע ציסטי זעיר בפינאליס קוטר 6 מ"מ.
סינוס פרונטליס מימין מוצל, יבוי רקמה למפטית בנזופרינקס.
לסיכום: אין רואים מלפורמציה ווסקולרית
נגע ציסטי זעיר בפינאליס, באבחנה מבדלת, ציסטה פינאלית, פינאציטומה.לפי שיקול קליני מעקב.
אודה לך על הסבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רונה
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009קרוב לודאי שמדובר בציסטה פינאלית פשוטה שניתן לעקוב אחריה ב-MRI.
בכל מיקרה הייתי פונה לנוירוכירורג ילדים. דר' קונסטנטיני או דר' בני הדני באיכילוב או דר' פלדמן בשיבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה לתשובתך המהירה- דחיית ניתוחרעות23/09/2009
שלום,
אבי לאחר איבוד הכרה והתמוטט
אושפז בבית החולים בלינסון. נאמר כי יש לו גידול שפיר בחלק אחורי שמאלי של הראש בגודל של 3 ס"מ לאחר שהיה אמור להיכנס לניתוח הוחלט לפתע לשחרורו ולתאם ניתוח שוב רק לאחר יותר מ 10 ימים [ גם תאריך זה משוער, לפי הנאמר ע"י הרופאים המטפלים]
כאמור אחרי כמה ימים מלחיצים נשלח אבי הביתה עם תרופות נגד פירקוסים [ אשר גרמו בהתמוטטות הראשונה שבגינה אושפז ].
מה אתה מציע לעשות?
האם זה מספיק אחראי מצד הרופאים לדחות ניתוח מסוג זה?
האין המצב יכול להחמיר לאחר איבוד הכרה שנוצר מבצקת במוח כתוצאה מהגידול.?
האם כדאי לקבל חוות דעת נוספת?
כמו גם אשמח לדעת מה כמה הם סכויי ההצלחה לצאת מהניתוח שלם ובריא אם אבי בן ה 60 בסך הכל בן אדם בריא עד עתה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רעות,
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009קשה לענות לשאלותייך ללא בדיקתו של אביך וצפיה ב-MRI.
אשמח לראותו במרפאתי ולחוות את דעתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לפענוח ממצאי MRIשלומית23/09/2009
הבדיקה שעשיתי מגלה את העובדות הבאות:
בחוליות L4 L5 מודגם תהליך אינטהדורלי מאורך מימדיו 13-58 ממ עם מרכיב ציסטי בקוטר 14 ממ באספקט קאודלי של התהליך במרקם לא אחיד בעל סיגנל בינוני גבוה בT2 ואיזואינטנסי בT1
בתוך התהליך בסדרות GRE, T2 נראים מבנים מסולסלים היפואינטנסים שמזכירים FLOW VOID
מבנים דומים ממוקמים בינו לבין קונוס מדולריס בגובה L1-2
התהליך ממצא את כל הקוטר של שק הדורלי ומפסק את שורשי זנב הסוס
שק הדורלי נראה מורחב בגובה התהליך.
א. מה פשר הממצאים?
ב. מה הקשר בינם לבין תאונת הדרכים שעברתי לפני מספר חודשים?
ג. מהו הטיפול המומלץ לפני שפונים לניתוח?
בתודה מראש
שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שחומית
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009לדעתי אין קשר בין הממצא בצילום לתאונה שעברת.
יש לבדוק אותך ואת ה-MRI וקרוב לודאי שהטיפול המומלץ יהיה כריתה כירורגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ראש , קברנומה,איה23/09/2009
שלום
בני (בן 38) נותח בראשו בחודש הקודם, הסרת קברנומה, מעל הגבה הימנית, (המחולל, כך נאמר לי הוא מולד גן 3 או 7)
לאחר הניתוח הוא מקבל תרופה אנטי אפילפטית, כבר לאחר הניתוח חש נימול בעת היקיצה בזרועותיו, התופעה עדיין לא חלפה כ- 3 שבועות לאחר הניתוח ומתחילה להטריד אותו.
שאלתי היא, מהן תופעות הלוואי של ניתוח מסוג זה, השלכותיו, ומהי תופעת הנימול , מתי להתחיל לדאוג ולטפל בזה?
פגישת המעקב בתל השומר, שם נערך הניתוח, תהיה בעוד כשבועיים.
תודה מראש
איה 23.9.09* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לו קברנומה אחת או כמה?
רונית23/09/2009אם אפשר לשאול למה עבר ניתוח ואצל מי?
תודה מראש והחלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי איה
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009שנה טובה וחתימה טובה.
קשה להסביר את העקצוץ בלי להכיר את ההדמיה של בנך טרם הניתוח.
הייתי מחכה לפגישת המעקב עם המנתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRI גולגולתנילי22/09/2009
ד"ר שלום,
לפני כשנה עברתי ניתוח ראש לאחר קרניוטומיה פרונאטלית מימין.
מיד לאחר הניתוח עברתי בדיקת MRI ולפיה כריתת הגידול נראתה מלאה ללא עדות לשארית או הישנות תהליך.
לאחרונה, עשיתי בדיקת MRI נוספת ולפיה הממצאים הינם "מוקד מזערי של האדרה בחלק הקדמי ימני סופראסלארי במיטת הניתוח לו מומלצת בדיקת מעקב".
אני לא מבינה מה משמעות של האבחנה ואודה אם תסביר:
1. מהי "האדרה"
2. מהו המנוח "סופראסלארי"
3. והכי חשוב - מה משמעות הבדיקה? האם חזר הגידול?
תודה מראש על תשובתך
נילי (מודאגת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נילי,
פרופ` אייל יצחיאק23/09/2009חסרים פרטים על מנת שאוכל לענות לך. אנא פני לרופא שניתח והוא יוכל לדעת מה משמעות הממצאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לתשובתך
נילי23/09/2009בהמשך לשאלתי האם ניראה שיש גידול קטן או שאין?
כי אני יודעת שלפעמים אחרי הוצאת גידול מסוג זה נישאר משהו קטן שאי אפשר להוציא ובMRI הראשון הוצאת הגידול היתה מלאה ועכשיו פתאום לפי התשובה ניראה שיש משהו.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה מסויידת 5 מ"ממשה22/09/2009
אני, בן 29. מזה כחודש מתלונן על לחץ תמידי בראש, לחץ על העיניים, חולשה, ומן צפצופון תמידי בראש, ולעיתים רחוקות בחילות. (אציין שהזרתות שלי נרדמות בלילה מדי פעם). בדיקת דם ועיניים (הרחבת אישונים) תקינות.
עשיתי CT ראש ויצא תקין, למעט "מוקד מסויד קטן נצפה בורטקס ימין, יכול להתאים להסתיידות של מנינגיומה קטנה, קוטרה כ5 מ"מ חתך (54\52)"
זה יכול להסביר את הסמפטומים שאני חווה? ואם כן איך לטפל בזה?. בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי משה
פרופ` אייל יצחיאק23/09/2009אין קשר בין הממצא לתלונות. מדובר בממצא מקרי. רק להיות על הצד הבטוח הייתי חוזר על CT ראש בעוד שנתיים לראות שאין שינוי בתהליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודדה דוקטור, הרגעת אותי מאד.
משה23/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה מאודמורן21/09/2009
האם מותר להשתמש בשמפו חפיף נגד כינים, שבועיים לאחר ניתוח ראש? האם החומרים המצויים בשמפו מזיקים לממקום הצלקת, ובמידה ואסור מה הטיפול היעיל ביותר להסרת כינים לאישה שעברה ניתוח ראש לפני כשבועיים.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מורן,
פרופ` אייל יצחיאק29/09/2009איני יודע באיזה שמפו מדובר. הייתי ממליץ בתקופה זו להשתמש בשמפו היפואלרגני בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

