מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צלום mriאלי09/08/2009
לד"ר שלום
לפני כשנה וחצי ביצעתי צילום mri ובעוד כחודשיים יש לי עוד צילום mri .
האם זה מסוכן לגוף עקב הקרינה של הצילומים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין סכנה
פרופ` אייל יצחיאק09/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיניגיומה שאלה דחופהחייל08/08/2009
לאחר בדיקת mri מצאו אצלי ממצא מסוייד בקוטר של כ-1.8x1.1x2.2 ס"מ באונה הפרונטלית ימינית צמוד לעצם הפרונטלית,מעל הסינוס הפרוטלי המלווה בבצקת
עכשיו אני חייל ללא תופעות של כאבים או חולשות.
אני רוצה לדעת האם אפשר לפי דעתך לעשות מעקבים? על פי הנתונים
האם אתה ממליץ על פרופסור זערור לנתח?
אלו תופעות יש לאחר הניתוח?
האם העזור ממצא ניחשב מסוכן ?
ואת אורך וכיוון החיתוך בראש?
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חיילצ'יק
פרופ` אייל יצחיאק08/08/2009אשמח לראותך במרפאתי ולדון עמך על כל השאלות הללו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייל
חייל08/08/2009אני מיתייעץ עם רופאים מהדסה עין כרם גם היתי אצל דקטור מרגולין והוא זה שמטפל לי בתיק, הקטע שאני נימצא ברם 2 ויש פה די לחץ להחליט אם תאכל לעזור לי על השאלות או אפילו להיתבונן על התיק שלי זה מאווד יעזור לי ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חיילצ'יק
פרופ` אייל יצחיאק08/08/2009אני לא מכיר את התיק שלך, דר' מרגולין הוא רופא ומנתח מעולה.
כמו כן, לדעתי לא מקובל לדון על פרטים אישיים בצורה גלויה באתר.
אשמח לראותך כבר ביום ג' הקרוב במרפאתי ולדון איתך על ההדמיה והטיפול הנדרש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייל
חייל08/08/2009אני מחיפה יום רביעי אני מגיע לעשות mri יש אפשרות שאתה פנויי ? ואם כן צריך הפנייה אסמכתא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייל
חייל08/08/2009אני מחיפה יום רביעי אני מגיע לעשות mri יש אפשרות שאתה פנויי ? ואם כן צריך הפנייה אסמכתא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חייל
פרופ` אייל יצחיאק08/08/2009אם אתה מגיע בשעות יום העבודה תתקשר אלי דרך המרכזיה וניפגש.
02-6777111* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרדמת?הדס07/08/2009
סבי (82) נמצא בטיפול נמרץ עקב סיבוך של ניתוח להוצאת אבנים בכליות, ככל הנראה נגרם לו ספטיק שוק.
הוא הונשם והורדם במשך שבוע, וביומיים האחרונים נושם בכוחות עצמו ולא מקבל תרופות הרדמה.
אולם, הוא לא התעורר, כלומר הוא אינו פותח את עיניו או מגיב לבקשות הרופאים (כמו ללחוץ את היד). בנוסף, הוא מהמם קולות לא ברורים ולעיתים דומע (הוא ניצול שואה ועלתה הסברה שאולי הוא חווה את הזוועות הללו מחדש).
יש לציין, כי היום כששמע את קולי פתח את עיניו והתבונן בי ואז חזר לעצום אותם.
האם זוהי תרדמת?
האם יש דברים שאנו יכולים לעשות שייסיעו בשלב זה (מוסיקה, קולות, אנשים מוכרים)?
כיצד ניתן לאבחן האם אדם בתרדמת? והאם יומיים היא מסגרת זמן מספיקה לקביעה כזו?
כל פיסת מידע וקצה חוט יוכלו לסייע לנו בשלב זה
אודה לכם על התייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי הדס
פרופ` אייל יצחיאק08/08/2009צר לי לשמוע על סבך אך הוא אינו סובל מבעיה נוירוכירורגית. פני לפורום לנוירולוגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיסמין07/08/2009
ד"ר יצחיאק הנכבד שלום רב.
בתי מטופלת במחלקתכם מהיותה תינוקת .( לא אכתוב את שמה , ולא אפרט את בעייתה בפורום נכבד זה.)
אך אשמח אם תוכל לעזור לי בנוגע לשאלתי.
לפני מס' ימים , היינו בביקורת שיגרתית במח' וכמו כן , ביקשנו מארכיון הרנטגן אם ישנה אפשרות שיצלם על דיסק את כול תצלומי הסיטי ראש / בטן שיש ברשותו של הארכיון במהלך השנים .
כאן היא בעייתי ואשמח אם תוכל לכוון אותי מה לעשות ולמי לפנות לשם כך.
אומנם איננו מומחים לפיענוחי סיטי, אך עם זאת , במהלך בדיקה של הדיסק ראינו תאריכים שאומנם נכתבו כאילו בתי עשתה את הצילום בתאריך המדובר , אך ככול הידוע לנו , היא אינה אושפזה במהלכה של שנה זו .
1) כיצד ניתן באמת לבדוק כי אכן היא עשתה או לא עשתה את הצילום המדובר ? בדר"כ ברגע שעושים צילום ( זה במהלך אישפוז ) אך בתי לשמחתי לא אושפזה בשנה זו.
2 ) האם ניתן לבקש מבית החולים את תיק המרפאה ( של הביקורות - מדי שנה) מניחה שמה אכן אמצא תשובה באם היא אושפזה וזיכרוני בוגד בי. מפחדת כי ארכיון הרנטגן בלי משים לב , פשוט הכניס בדיקה של אדם אחר , לאותו דיסק של בתי . האם יתכן הדבר?!
סליחה על אורכו של מכתב זה ,
אך אצפה לתשובתך המהירה , האדיבה והעניינית !
בברכת בריאות והמשך יום נעים.
יסמין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יסמין,
פרופ` אייל יצחיאק08/08/2009כל בדיקה שמבוצעת לדעתי קשורה לשם ולמספר תעודת זהות כך שקשה מאוד שתקרה תקלה. אבל כמו שגם את יודעת הכל אפשרי.
צילומים נעשים לא רק במהלך אשפוז אלא גם במהלך המעקב במרפאה.
על מנת לוודא ניתן להשוות בין הצילומים ולראות שאכן מדובר בצילומים של ביתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות וכאב ראשעמית ארז07/08/2009
לאחר ביצוע MRI להלן התוצאות:
הבדיקה בוצעה בשקלול DW,DDW,T1,T2,FLAIR
במישור אקסיאלי, קורונלי וסגיטלי לפני ולאחר הזרקת גדוליניום לוריד (15 סמ"ק)
התוצאות:
1. מבנה תקין של ארובות העיניים, בסיס הגקוגגולת והפירמידות. התעבות רירית פוליפואידית בסינוס מקסילרי ימני. סטיה קשתית מתונה של המחיצה האפית מימין לשמאל עם התעבות רירית הקונכות, יותר מימין.
2. מעבר קרניו-צרביקליע תקין.
3. מתחת לטנטוריום: פרנכימה וחדר רביעי שמורים.
4 מעל הטנטוריום:
מימין: מבנה שמור
משמאל: מודגמת ציסטה ארכונואידית טמפורלית שמאלית שצורתה אליפטית וקוטרה המירבי (בציר הסגיטלי) כ60 מ,מ. יותר מאוחר מודגמת הרחבה יסחית של החריצים בקטע האינסולרי השמאלי. אסימטריה קלה של החדרים הצדדים כאשר החדר השמאלי רחב מעט לאומת הימני-בתחום השונות האנטומית.
5. לאחר הזרקה של גדוליניום לוריד אין עדות להאדרה חריגה.
6. מבנה תקין של עצמות הקלבריה. ראוי לציין שעקב אפקט המסה של הציסטה הארכנואידית הטמפוריאלית משמאל קיימת דקות יתרה של העצם הטמפורלית משמאל כתוצאה מפולסציה מוחית מועברת.
7 מבנה תקין של האוכף הטורקי, תוכנו וסביבותיו.
8. מבנה תקין של וורידי המח ללא סימני פקקת וורידית.
לסיכום:
ממצאים על טנטוריאלים משמאל כמתואר.
האם לתוצאה יש קשר לסחרחורות, מה דעתך?
אשמח לקבל תשובה
בברכה
עמית ארז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עמית
פרופ` אייל יצחיאק07/08/2009מדובר בממצא מולד שקרוב לודאי חסר חשיבות. לעיתים רחוקות יכול לגרום לכאבי ראש. יש להיבדק אצל רופא עיניים בשאלה של בצקת בדיסקות של עצבע הראיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהmri מח
יבדייב מירב06/05/2013ביצעתי בדיקת MRI מחבשל מעקב, להן הממצאים:
מודגמים מוקדי האות ההיפראינטנסים הפריווטריקולרים והסוב קורטיקלים דו צדדיים.
(ממצאים אלו קיימים אצלי כבר שנתיים)
בנוסף, רשום בפענוח בקע דיסק לאחור בגובה C5-6.
מודגמת התעבות פוליפואידית בסינוס מקסילרי ימני.
באשר להתעבות פוליפואידית, זה כבר שנתיים שאני מרגישה גולה וחסימה בגרון. בעלי אומר שאני נוחרת נורא. זה שנתיים שהליחה לא יוצאת לי והיא תקועה, אני מרגישה מלאה בגרון וחנק (בעיקר בשכיבה). לפני שנה וחצי אף התנפחו לי בלוטות הרוק בשני הצדדים.
ביצעתי בדיקת מיפוי גליום, והתשובה היא: קליטות בבלוטות הרוק, פרוטיס והדמע. ייתכן פיזיולוגי. מטריד אותי מאוד תחושת החנק והכאב בגרון, מה יכולה להיות תוצאת ה- MRI?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד ללחץ תוך גולגולתינירית05/08/2009
בתי בת 10.5 נבדקה אצל רופא עיניים בעקבות בעיית ראייה וכאבי ראש עם משקפיים לא מתאימות, ונתגלתה הרמה בדיסקות בשתי העיניים ללא תסמינים נוספים.
המשקפיים הוחלפו , המספר השתנה וכאבי הראש חלפו. יחד עם זאת רופא העיניים טוען שנדרש בירור על הממצא עקב חשד ללחץ תוך גולגולתי.
US ארובות נמצא תקין ללא ממצאים.
בדיקה אצל נוירולוג תקינה, יחד עם זאת טוען לצורך ב MRI.
הילדה מתפקדת רגיל לחלוטין, בריאה בד"כ, ללא כאבי ראש / סחרחורות וכד'
האם לדעתך בדיקת MRI הכרחית? משום שהילדה חרדה מכל בדיקה פשוטה וביקור אצל רופא.
אם היה גידול בראש שגורם ללחץ תוך גולגולתי האם היינו צריכים לראות התפתחות שלילית בתופעות? ולא כך. (מדובר על תקופה של כ 10 חודשים מאז שהתחילה עם משקפיים חדשות ולא מתאימות, וכחודשיים מאז שהתגלה הממצא , החלפת המשקפיים והפסקת כאבי הראש).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נירית
פרופ` אייל יצחיאק05/08/2009כדאי לחזור על בדיקת רופא העיניים ולראות האם עדיין יש הרמה של הדיסקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mri במוחעופר מרדכי01/08/2009
מה זה אומר נוירוהיפופיזה מודגמת בצורת פס מעט היפראינטנסי בסדרת t1 בלי גדלויניום כביטוי לנוכחות של גרנולות של adh האם זה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרנולומות של ADH?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/08/2009שלום רב
מומלץ להתייעץ עם נוירורדיולוג-.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעוררות מתרדמתעינב01/08/2009
שלום רב,
שמי עינב בת 24. אבא שלי עבר צנתור אבחנתי ב6.5.09. ברופא אמר שהלב פועל מצויין וסיים את הניתוח. אבי התעורר וקבעתי איתו שאאסוף אותו בבוקר מהבית חולים. לפנות בוקר התפתח דימום בצרבלום והוא הקיא עד האבד את ההכרה. כמה שעות לאחר מכן הCT הראה מה קרה והוא נותח לצורך ניקוז הדימום הגזע המוח.
אבא היה בבית חולים בלינסון במשך כמעט שלושה חודשים בהם הוא קיבל המון נור אדרנלין ,הכליות הפסיקו לעבוד וגם הקיבה. הוא התייצב והועבר למרכז סיעודי.
עדיין בחוסר הכרה ,אבל תודה לאל עם כליות וקיבה מתפקדות.
אני אישית לא ראיתי אותו כמה שבועות מהמעבר מבלינסון למרכז הסיעודי. כשהגעתי אליו אתמול מצאתי אותו עם עיניים פעורות. דברתי אליו והוא הסתובב אלי עם הראש והסתכל. הוא התעניין בתמונות פספורט שהצגתי לו. דבר זה המשיך גם היום. ברוב הפעמים שאני מבקשת הוא מסתכל עלי ומביע עניין. לקחתי לו את היד ובקשתי שילחץ והרגשתי נסיון קלוש לנסות ללחוץ. גם היום וגם אתמול. אם כי הוא לא נענה לבקשות באופן רציף.
הצוות הרפואי מאוד סקפטי לגבי הדברים וטוען שאין שינוי במצבו. אני עזבתי את אבא לפני שבועיים בבלינסון עם עיניים סגורות ובמצב על גבול החיים והמוות.
אשמח לשמוע מפיכם, האם זה אומר על שינוי במצבו, האם אפשר לעשות משהו שיכול לקדם אותו או שמדובר במשהו זניח. אני מודעת לזה שסיפור דרך האינטרנט לא חושף את כל הפרטים ושיש צוות רפואי שיכול להסביר במוסד המדובר. אם זאת, אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית.
האם זה אומר שהוא לא בקומה יותר?. האם ישנם גירויים שונים שאני יכולה להביא איתי לביקור הבא כדי לנסות לדרבן אותו?
מה זה אומר שהוא עם עיניים פעורות כל כך גדול? האם הוא מבין אותנו ולא יכול לתרגם לפיזי או שמא אין כל תובנה. אבא בן 60 בדיוק והניתוח נעשה על רקע של פרפור פרוזדורים בשנה האחרונה.
הרשלנות של הניתוח ככל הנראה מעורבת בתרופה שהוא התחיל לקחת -קומדין. אבא אמר כשהתעורר מהניתוח שנתנו לו 8 כדורי אספירין והוא לא מרגיש טוב.
סליחה על ההודעה הארוכה, אשמח לכל פיסת מידע שיכולה לעזור לי לקדם אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עינב,
פרופ` אייל יצחיאק05/08/2009צר לי לשמוע על מצבו של אביך.
כל שיפור במצב הוא סימן חיובי אך יש לקחת בחשבון שאם עברו כבר מספר חודשים ועדיין לא חזר להכרה מלאה אז הסיכויים להתעורר ולחזור למצב תפקודי לרעתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת דגימה(ביופסיה) בראששמרית31/07/2009
שלום,
לפני כשבועיים בערך חמי הרגיש חולשה ביד ימין והירדמות של היד. נלקח לבית החולים שם נערכו לו בדיקות CT ו MRI. לאחר הבדיקות נמצא כי יש לעשות ביופסיה. אתמול נעשתה הביופסיה בהרדמה מקומית. היום שוחרר לביתו כשהוא סובל עדיין מחולשה והירדמות של יד ימין ורגל ימין. אינו יכול ללכת לבד -ללא עזרה והוא מבולבל במקצת.
רציתי לדעת לגבי תסמינים אלו , האם הוא אמור לחזור לתפקוד רגיל? מה ההשלכות של ניתוח זה שנעשה לו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמרית,
פרופ` אייל יצחיאק31/07/2009הביופסיה היא בדר"כ לקיחת כמות קטנה של רקמה לצורך הגעהלאבחנה פתולוגית. חשוב לדעת מה היתה הסיבה לביצוע הביופסיה ומה יש בהדמיה. ללא מידע זה אין אפשרות לתת תשובה מספקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובתך
שמרית31/07/2009לפי הסבר הרופא בהדמייה מצאו 2 נקודות בראש אחד בימין ואחת בשמאל שעדיין אינם יודעים מה זה. חוץ מזה היה רשום שיש אוטם גם בימין וגם בשמאל. הרופא חושב שעבר 2 ארועים מוחיים קטנים אבל הוא לא בטוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שמרית,
פרופ` אייל יצחיאק31/07/2009קשה מאוד לענות ללא ראית בדיקות ההדמיה. לדעתי את המידע הטוב ביותר תקבלי מהרופא המטפל.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח mriמרגריטה29/07/2009
שלום רב
לפני כ7 שנים עברתי כריתה מלאה של גידול אקוסטיק נוירנומה בגזע המח בהדסה עין כרם ומאז אני נמצאת במעקב של כמה שנים
לפני כחודשיים ביצעתי בדיקת mri ובו היה רשום כך: הצרבלום אטרופי מודגמת שארית תהליך קדמית לפתח התעלה ב cpa בקוטר של 7 מ"מ ללא שינוי משמעותי בגודל ובצורה.
האם התוצאה הזאת מעידה על מה שהיה לי בעבר אני נורא מוטרדת בעקבות זאת
התור שלי לביקורת בהדסה אצל ד"ר ספקטור עוד חודש ואני לא רגוע
האם תוכל בבקשה להגיד לי בערך על מה מדובר והאם זאת סיבה לדאגה
בתודה מראש מריטה
מקווה לתשובה בהקדם האפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מרגריטה
פרופ` אייל יצחיאק29/07/2009אין אפשרות לענות לך במדויק משום שיש להשוות לבדיקות קודמות. בכל מיקרה התשובה אינה נשמעת לי מלחיצה במיוחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח CT מוחיוני ליברמן28/07/2009
בבדיקה רשום:
פריאטלית משמאל בצנטרום סמי אובלה איזור היפודנסי בסמוך לחומר האפור שאינו עובר האדרה,ללא סימני לחץ ,תהליך תופס מקום או אוטם.
אנא פיענוח בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יוני,
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2009יש לבצע MRI על מנת להגיע לאבחנה. בצע MRI וחזור אלי עם תוצאותיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת נימשכת לאחר ניתוח ראשנועה25/07/2009
ביתי בת 35 עברה בסוף מרץ ניתוח חוזר להסרת אסטרוציסטומה פילוציטית בגומה האחורית ,10 ימים ניסיון להוצאת תפריםן נצפתה דליפה מתפר אחד, לאחר כיומיים כאבים חזקים בסקרןם ולאחר מס ימים כאבי ראש הקאות, בבדיקת LP דלקת ללא חום ותרביות סטריליות. קיבלה שני קורסים של אנטיביוטיקה כל קורס 3 שבועות במהלכן גם הוחלף השנט שהיה לה עוד מהניתוח הקודם משום שניסתם כתוצאה מהדלקת. בסיום 2 קורסים ובבדיקת LP חוזרת עדיין סימני דלקת, משום שהירגישה טוב ולא ניצפו סימנים פיזיולוגים הורשתה לחזור לעבודה, היא ספורטאית וזה גם מיקצועה, לפני מס שבועות שוב כאבים חזקים בסקרום. באמ אר איי של כל עמוד השידרה ניצפו סימני דלקת לאורך השידרה וכמובן גם בסקרום, הLP גרוע יותר מהקודם חלבונים גבוהים מאוד תאים לבנים מס מאות וסוכר 1. נערכו בדיקות יותר יסודיות לנוזל חיפשו גם תאים סרטניים הכל נקי. .תרביות שוב סטריליות ושום דבר אחר לא עלה חוץ מסימני דלקת. קיבלה 10 ימים סטרואידים שעזרו מאוד לכאבים. לפני מס ימים שוב כאבי ראש חזקים, מקבלת עכשיו אטופן 600 אחד ליום שעוזר חלקית. מטופלת בתל השומר, לטענתם דלקת א ספטית כתוצאה מחומרים בניתוח. שאלתי מה זאת התופעה הזאת והאם יש מישהו שאפשר לפנות אליו לחוות דעת שניה שאתם ממליצים, סהכ התהלליך נמשך כבר ארבעה חודשים ולא נראה הסוף. יש לציין שהניתוח עצמו עבר מצוין ללא שום סימני פגיעות נוירולוגיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נועה,
פרופ` אייל יצחיאק25/07/2009קשה לחוות דעה ללא בדיקה של ביתך. לדעתי, כמו שכבר נעשה, יש לשלול דלקץ זיהומית ורק לאחר ששוללים דלקת מסוג זה ניתן לחשוב ע דלקת אספטית. הייתי ממשיך לעקוב אחר ביתך לראות שאינה מפתחת סימני זיהום ושנוזל השידרה משתפר. כמו כן, הייתי שוקל אם ניתן להוציא את השנט שמותקן אצלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלקטרודות לכאב עצבייעל21/07/2009
שלום רב!
אני עומדת לעבור ניתוח לשימת אלקטרודות לכאב עצבי בפנים
שאלתי היא האם יש תחושה מאותם אלקטרודות? האם מרגישים זרם?
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל,
פרופ` אייל יצחיאק25/07/2009אין לי נסיון רב בטיפול מסוג זה אנא פני לדר' צבי ישראל מהדסה שהוא מומחה לניתוחים אלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח DBSאליהו19/07/2009
אני חולה פרקינסון מזה שנים רבות, היציעו לי לעבור ניתוח DBS
שאלותי-:א. איך לדעת באיזה בית חולים עדיף לעבור את הניתוח,?
ב. איך אפשר לדעת היכן ההצלחות הטובות ביותר ?
ג. איזה שיקולים עלי לקחת בחשבון,,? (מנתח,, מגורים קרובים לביה"ח,
נסיון בניתוחי DBSן
אליהו מהקריות
.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אליהו,
פרופ` אייל יצחיאק20/07/2009הכתובת היא דר' צבי ישראל מהדסה עין כרם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר שלום רבאלי18/07/2009
בבדיקה אחרונה אצל נוירולוג נכתב ערות ההחזרים ובבינסקי משמאל .
מה משמעות דברים אלה .
אשמח לקבל תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אלי,
פרופ` אייל יצחיאק20/07/2009אלו סימנים בבדיקה שמעידים על פגיעה או לחץ במערכת העצבים המרזית. חוט שידרה או מח.
אשמח לראותך במרפאתי על מנת לנסות ולמקם את מיקום הפגיעה ולהמליץ על המשך הערכה וטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

