פורום נוירוכירורגיה, ניתוחי ראש - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צלום mri
    אלי
    09/08/2009

    לד"ר שלום
    לפני כשנה וחצי ביצעתי צילום mri ובעוד כחודשיים יש לי עוד צילום mri .
    האם זה מסוכן לגוף עקב הקרינה של הצילומים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלום mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין סכנה

    פרופ` אייל יצחיאק
    09/08/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיניגיומה שאלה דחופה
    חייל
    08/08/2009

    לאחר בדיקת mri מצאו אצלי ממצא מסוייד בקוטר של כ-1.8x1.1x2.2 ס"מ באונה הפרונטלית ימינית צמוד לעצם הפרונטלית,מעל הסינוס הפרוטלי המלווה בבצקת
    עכשיו אני חייל ללא תופעות של כאבים או חולשות.
    אני רוצה לדעת האם אפשר לפי דעתך לעשות מעקבים? על פי הנתונים
    האם אתה ממליץ על פרופסור זערור לנתח?
    אלו תופעות יש לאחר הניתוח?
    האם העזור ממצא ניחשב מסוכן ?
    ואת אורך וכיוון החיתוך בראש?


    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיניגיומה שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חיילצ'יק

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/08/2009

    אשמח לראותך במרפאתי ולדון עמך על כל השאלות הללו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייל

    חייל
    08/08/2009

    אני מיתייעץ עם רופאים מהדסה עין כרם גם היתי אצל דקטור מרגולין והוא זה שמטפל לי בתיק, הקטע שאני נימצא ברם 2 ויש פה די לחץ להחליט אם תאכל לעזור לי על השאלות או אפילו להיתבונן על התיק שלי זה מאווד יעזור לי ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חיילצ'יק

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/08/2009

    אני לא מכיר את התיק שלך, דר' מרגולין הוא רופא ומנתח מעולה.
    כמו כן, לדעתי לא מקובל לדון על פרטים אישיים בצורה גלויה באתר.
    אשמח לראותך כבר ביום ג' הקרוב במרפאתי ולדון איתך על ההדמיה והטיפול הנדרש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייל

    חייל
    08/08/2009

    אני מחיפה יום רביעי אני מגיע לעשות mri יש אפשרות שאתה פנויי ? ואם כן צריך הפנייה אסמכתא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייל

    חייל
    08/08/2009

    אני מחיפה יום רביעי אני מגיע לעשות mri יש אפשרות שאתה פנויי ? ואם כן צריך הפנייה אסמכתא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חייל

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/08/2009

    אם אתה מגיע בשעות יום העבודה תתקשר אלי דרך המרכזיה וניפגש.
    02-6777111

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרדמת?
    הדס
    07/08/2009

    סבי (82) נמצא בטיפול נמרץ עקב סיבוך של ניתוח להוצאת אבנים בכליות, ככל הנראה נגרם לו ספטיק שוק.
    הוא הונשם והורדם במשך שבוע, וביומיים האחרונים נושם בכוחות עצמו ולא מקבל תרופות הרדמה.
    אולם, הוא לא התעורר, כלומר הוא אינו פותח את עיניו או מגיב לבקשות הרופאים (כמו ללחוץ את היד). בנוסף, הוא מהמם קולות לא ברורים ולעיתים דומע (הוא ניצול שואה ועלתה הסברה שאולי הוא חווה את הזוועות הללו מחדש).
    יש לציין, כי היום כששמע את קולי פתח את עיניו והתבונן בי ואז חזר לעצום אותם.
    האם זוהי תרדמת?
    האם יש דברים שאנו יכולים לעשות שייסיעו בשלב זה (מוסיקה, קולות, אנשים מוכרים)?
    כיצד ניתן לאבחן האם אדם בתרדמת? והאם יומיים היא מסגרת זמן מספיקה לקביעה כזו?

    כל פיסת מידע וקצה חוט יוכלו לסייע לנו בשלב זה
    אודה לכם על התייחסותכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרדמת?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי הדס

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/08/2009

    צר לי לשמוע על סבך אך הוא אינו סובל מבעיה נוירוכירורגית. פני לפורום לנוירולוגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יסמין
    07/08/2009

    ד"ר יצחיאק הנכבד שלום רב.

    בתי מטופלת במחלקתכם מהיותה תינוקת .( לא אכתוב את שמה , ולא אפרט את בעייתה בפורום נכבד זה.)

    אך אשמח אם תוכל לעזור לי בנוגע לשאלתי.

    לפני מס' ימים , היינו בביקורת שיגרתית במח' וכמו כן , ביקשנו מארכיון הרנטגן אם ישנה אפשרות שיצלם על דיסק את כול תצלומי הסיטי ראש / בטן שיש ברשותו של הארכיון במהלך השנים .

    כאן היא בעייתי ואשמח אם תוכל לכוון אותי מה לעשות ולמי לפנות לשם כך.

    אומנם איננו מומחים לפיענוחי סיטי, אך עם זאת , במהלך בדיקה של הדיסק ראינו תאריכים שאומנם נכתבו כאילו בתי עשתה את הצילום בתאריך המדובר , אך ככול הידוע לנו , היא אינה אושפזה במהלכה של שנה זו .

    1) כיצד ניתן באמת לבדוק כי אכן היא עשתה או לא עשתה את הצילום המדובר ? בדר"כ ברגע שעושים צילום ( זה במהלך אישפוז ) אך בתי לשמחתי לא אושפזה בשנה זו.

    2 ) האם ניתן לבקש מבית החולים את תיק המרפאה ( של הביקורות - מדי שנה) מניחה שמה אכן אמצא תשובה באם היא אושפזה וזיכרוני בוגד בי. מפחדת כי ארכיון הרנטגן בלי משים לב , פשוט הכניס בדיקה של אדם אחר , לאותו דיסק של בתי . האם יתכן הדבר?!

    סליחה על אורכו של מכתב זה ,

    אך אצפה לתשובתך המהירה , האדיבה והעניינית !

    בברכת בריאות והמשך יום נעים.

    יסמין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יסמין,

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/08/2009

    כל בדיקה שמבוצעת לדעתי קשורה לשם ולמספר תעודת זהות כך שקשה מאוד שתקרה תקלה. אבל כמו שגם את יודעת הכל אפשרי.
    צילומים נעשים לא רק במהלך אשפוז אלא גם במהלך המעקב במרפאה.
    על מנת לוודא ניתן להשוות בין הצילומים ולראות שאכן מדובר בצילומים של ביתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות וכאב ראש
    עמית ארז
    07/08/2009

    לאחר ביצוע MRI להלן התוצאות:
    הבדיקה בוצעה בשקלול DW,DDW,T1,T2,FLAIR
    במישור אקסיאלי, קורונלי וסגיטלי לפני ולאחר הזרקת גדוליניום לוריד (15 סמ"ק)
    התוצאות:
    1. מבנה תקין של ארובות העיניים, בסיס הגקוגגולת והפירמידות. התעבות רירית פוליפואידית בסינוס מקסילרי ימני. סטיה קשתית מתונה של המחיצה האפית מימין לשמאל עם התעבות רירית הקונכות, יותר מימין.
    2. מעבר קרניו-צרביקליע תקין.
    3. מתחת לטנטוריום: פרנכימה וחדר רביעי שמורים.
    4 מעל הטנטוריום:
    מימין: מבנה שמור
    משמאל: מודגמת ציסטה ארכונואידית טמפורלית שמאלית שצורתה אליפטית וקוטרה המירבי (בציר הסגיטלי) כ60 מ,מ. יותר מאוחר מודגמת הרחבה יסחית של החריצים בקטע האינסולרי השמאלי. אסימטריה קלה של החדרים הצדדים כאשר החדר השמאלי רחב מעט לאומת הימני-בתחום השונות האנטומית.
    5. לאחר הזרקה של גדוליניום לוריד אין עדות להאדרה חריגה.
    6. מבנה תקין של עצמות הקלבריה. ראוי לציין שעקב אפקט המסה של הציסטה הארכנואידית הטמפוריאלית משמאל קיימת דקות יתרה של העצם הטמפורלית משמאל כתוצאה מפולסציה מוחית מועברת.
    7 מבנה תקין של האוכף הטורקי, תוכנו וסביבותיו.
    8. מבנה תקין של וורידי המח ללא סימני פקקת וורידית.

    לסיכום:
    ממצאים על טנטוריאלים משמאל כמתואר.

    האם לתוצאה יש קשר לסחרחורות, מה דעתך?
    אשמח לקבל תשובה

    בברכה
    עמית ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורות וכאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עמית

    פרופ` אייל יצחיאק
    07/08/2009

    מדובר בממצא מולד שקרוב לודאי חסר חשיבות. לעיתים רחוקות יכול לגרום לכאבי ראש. יש להיבדק אצל רופא עיניים בשאלה של בצקת בדיסקות של עצבע הראיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • mri מח

    יבדייב מירב
    06/05/2013

    ביצעתי בדיקת MRI מחבשל מעקב, להן הממצאים:
    מודגמים מוקדי האות ההיפראינטנסים הפריווטריקולרים והסוב קורטיקלים דו צדדיים.
    (ממצאים אלו קיימים אצלי כבר שנתיים)
    בנוסף, רשום בפענוח בקע דיסק לאחור בגובה C5-6.
    מודגמת התעבות פוליפואידית בסינוס מקסילרי ימני.
    באשר להתעבות פוליפואידית, זה כבר שנתיים שאני מרגישה גולה וחסימה בגרון. בעלי אומר שאני נוחרת נורא. זה שנתיים שהליחה לא יוצאת לי והיא תקועה, אני מרגישה מלאה בגרון וחנק (בעיקר בשכיבה). לפני שנה וחצי אף התנפחו לי בלוטות הרוק בשני הצדדים.
    ביצעתי בדיקת מיפוי גליום, והתשובה היא: קליטות בבלוטות הרוק, פרוטיס והדמע. ייתכן פיזיולוגי. מטריד אותי מאוד תחושת החנק והכאב בגרון, מה יכולה להיות תוצאת ה- MRI?
    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד ללחץ תוך גולגולתי
    נירית
    05/08/2009

    בתי בת 10.5 נבדקה אצל רופא עיניים בעקבות בעיית ראייה וכאבי ראש עם משקפיים לא מתאימות, ונתגלתה הרמה בדיסקות בשתי העיניים ללא תסמינים נוספים.
    המשקפיים הוחלפו , המספר השתנה וכאבי הראש חלפו. יחד עם זאת רופא העיניים טוען שנדרש בירור על הממצא עקב חשד ללחץ תוך גולגולתי.
    US ארובות נמצא תקין ללא ממצאים.
    בדיקה אצל נוירולוג תקינה, יחד עם זאת טוען לצורך ב MRI.
    הילדה מתפקדת רגיל לחלוטין, בריאה בד"כ, ללא כאבי ראש / סחרחורות וכד'

    האם לדעתך בדיקת MRI הכרחית? משום שהילדה חרדה מכל בדיקה פשוטה וביקור אצל רופא.

    אם היה גידול בראש שגורם ללחץ תוך גולגולתי האם היינו צריכים לראות התפתחות שלילית בתופעות? ולא כך. (מדובר על תקופה של כ 10 חודשים מאז שהתחילה עם משקפיים חדשות ולא מתאימות, וכחודשיים מאז שהתגלה הממצא , החלפת המשקפיים והפסקת כאבי הראש).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד ללחץ תוך גולגולתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נירית

    פרופ` אייל יצחיאק
    05/08/2009

    כדאי לחזור על בדיקת רופא העיניים ולראות האם עדיין יש הרמה של הדיסקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • mri במוח
    עופר מרדכי
    01/08/2009

    מה זה אומר נוירוהיפופיזה מודגמת בצורת פס מעט היפראינטנסי בסדרת t1 בלי גדלויניום כביטוי לנוכחות של גרנולות של adh האם זה תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    mri במוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרנולומות של ADH?

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    04/08/2009

    שלום רב

    מומלץ להתייעץ עם נוירורדיולוג-.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעוררות מתרדמת
    עינב
    01/08/2009

    שלום רב,

    שמי עינב בת 24. אבא שלי עבר צנתור אבחנתי ב6.5.09. ברופא אמר שהלב פועל מצויין וסיים את הניתוח. אבי התעורר וקבעתי איתו שאאסוף אותו בבוקר מהבית חולים. לפנות בוקר התפתח דימום בצרבלום והוא הקיא עד האבד את ההכרה. כמה שעות לאחר מכן הCT הראה מה קרה והוא נותח לצורך ניקוז הדימום הגזע המוח.

    אבא היה בבית חולים בלינסון במשך כמעט שלושה חודשים בהם הוא קיבל המון נור אדרנלין ,הכליות הפסיקו לעבוד וגם הקיבה. הוא התייצב והועבר למרכז סיעודי.
    עדיין בחוסר הכרה ,אבל תודה לאל עם כליות וקיבה מתפקדות.

    אני אישית לא ראיתי אותו כמה שבועות מהמעבר מבלינסון למרכז הסיעודי. כשהגעתי אליו אתמול מצאתי אותו עם עיניים פעורות. דברתי אליו והוא הסתובב אלי עם הראש והסתכל. הוא התעניין בתמונות פספורט שהצגתי לו. דבר זה המשיך גם היום. ברוב הפעמים שאני מבקשת הוא מסתכל עלי ומביע עניין. לקחתי לו את היד ובקשתי שילחץ והרגשתי נסיון קלוש לנסות ללחוץ. גם היום וגם אתמול. אם כי הוא לא נענה לבקשות באופן רציף.

    הצוות הרפואי מאוד סקפטי לגבי הדברים וטוען שאין שינוי במצבו. אני עזבתי את אבא לפני שבועיים בבלינסון עם עיניים סגורות ובמצב על גבול החיים והמוות.

    אשמח לשמוע מפיכם, האם זה אומר על שינוי במצבו, האם אפשר לעשות משהו שיכול לקדם אותו או שמדובר במשהו זניח. אני מודעת לזה שסיפור דרך האינטרנט לא חושף את כל הפרטים ושיש צוות רפואי שיכול להסביר במוסד המדובר. אם זאת, אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית.
    האם זה אומר שהוא לא בקומה יותר?. האם ישנם גירויים שונים שאני יכולה להביא איתי לביקור הבא כדי לנסות לדרבן אותו?
    מה זה אומר שהוא עם עיניים פעורות כל כך גדול? האם הוא מבין אותנו ולא יכול לתרגם לפיזי או שמא אין כל תובנה. אבא בן 60 בדיוק והניתוח נעשה על רקע של פרפור פרוזדורים בשנה האחרונה.
    הרשלנות של הניתוח ככל הנראה מעורבת בתרופה שהוא התחיל לקחת -קומדין. אבא אמר כשהתעורר מהניתוח שנתנו לו 8 כדורי אספירין והוא לא מרגיש טוב.

    סליחה על ההודעה הארוכה, אשמח לכל פיסת מידע שיכולה לעזור לי לקדם אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התעוררות מתרדמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עינב,

    פרופ` אייל יצחיאק
    05/08/2009

    צר לי לשמוע על מצבו של אביך.
    כל שיפור במצב הוא סימן חיובי אך יש לקחת בחשבון שאם עברו כבר מספר חודשים ועדיין לא חזר להכרה מלאה אז הסיכויים להתעורר ולחזור למצב תפקודי לרעתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקיחת דגימה(ביופסיה) בראש
    שמרית
    31/07/2009

    שלום,
    לפני כשבועיים בערך חמי הרגיש חולשה ביד ימין והירדמות של היד. נלקח לבית החולים שם נערכו לו בדיקות CT ו MRI. לאחר הבדיקות נמצא כי יש לעשות ביופסיה. אתמול נעשתה הביופסיה בהרדמה מקומית. היום שוחרר לביתו כשהוא סובל עדיין מחולשה והירדמות של יד ימין ורגל ימין. אינו יכול ללכת לבד -ללא עזרה והוא מבולבל במקצת.
    רציתי לדעת לגבי תסמינים אלו , האם הוא אמור לחזור לתפקוד רגיל? מה ההשלכות של ניתוח זה שנעשה לו?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקיחת דגימה(ביופסיה) בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שמרית,

    פרופ` אייל יצחיאק
    31/07/2009

    הביופסיה היא בדר"כ לקיחת כמות קטנה של רקמה לצורך הגעהלאבחנה פתולוגית. חשוב לדעת מה היתה הסיבה לביצוע הביופסיה ומה יש בהדמיה. ללא מידע זה אין אפשרות לתת תשובה מספקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתשובתך

    שמרית
    31/07/2009

    לפי הסבר הרופא בהדמייה מצאו 2 נקודות בראש אחד בימין ואחת בשמאל שעדיין אינם יודעים מה זה. חוץ מזה היה רשום שיש אוטם גם בימין וגם בשמאל. הרופא חושב שעבר 2 ארועים מוחיים קטנים אבל הוא לא בטוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שמרית,

    פרופ` אייל יצחיאק
    31/07/2009

    קשה מאוד לענות ללא ראית בדיקות ההדמיה. לדעתי את המידע הטוב ביותר תקבלי מהרופא המטפל.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח mri
    מרגריטה
    29/07/2009

    שלום רב
    לפני כ7 שנים עברתי כריתה מלאה של גידול אקוסטיק נוירנומה בגזע המח בהדסה עין כרם ומאז אני נמצאת במעקב של כמה שנים
    לפני כחודשיים ביצעתי בדיקת mri ובו היה רשום כך: הצרבלום אטרופי מודגמת שארית תהליך קדמית לפתח התעלה ב cpa בקוטר של 7 מ"מ ללא שינוי משמעותי בגודל ובצורה.
    האם התוצאה הזאת מעידה על מה שהיה לי בעבר אני נורא מוטרדת בעקבות זאת
    התור שלי לביקורת בהדסה אצל ד"ר ספקטור עוד חודש ואני לא רגוע
    האם תוכל בבקשה להגיד לי בערך על מה מדובר והאם זאת סיבה לדאגה

    בתודה מראש מריטה
    מקווה לתשובה בהקדם האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מרגריטה

    פרופ` אייל יצחיאק
    29/07/2009

    אין אפשרות לענות לך במדויק משום שיש להשוות לבדיקות קודמות. בכל מיקרה התשובה אינה נשמעת לי מלחיצה במיוחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח CT מוח
    יוני ליברמן
    28/07/2009

    בבדיקה רשום:
    פריאטלית משמאל בצנטרום סמי אובלה איזור היפודנסי בסמוך לחומר האפור שאינו עובר האדרה,ללא סימני לחץ ,תהליך תופס מקום או אוטם.

    אנא פיענוח בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח CT מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יוני,

    פרופ` אייל יצחיאק
    28/07/2009

    יש לבצע MRI על מנת להגיע לאבחנה. בצע MRI וחזור אלי עם תוצאותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת נימשכת לאחר ניתוח ראש
    נועה
    25/07/2009

    ביתי בת 35 עברה בסוף מרץ ניתוח חוזר להסרת אסטרוציסטומה פילוציטית בגומה האחורית ,10 ימים ניסיון להוצאת תפריםן נצפתה דליפה מתפר אחד, לאחר כיומיים כאבים חזקים בסקרןם ולאחר מס ימים כאבי ראש הקאות, בבדיקת LP דלקת ללא חום ותרביות סטריליות. קיבלה שני קורסים של אנטיביוטיקה כל קורס 3 שבועות במהלכן גם הוחלף השנט שהיה לה עוד מהניתוח הקודם משום שניסתם כתוצאה מהדלקת. בסיום 2 קורסים ובבדיקת LP חוזרת עדיין סימני דלקת, משום שהירגישה טוב ולא ניצפו סימנים פיזיולוגים הורשתה לחזור לעבודה, היא ספורטאית וזה גם מיקצועה, לפני מס שבועות שוב כאבים חזקים בסקרום. באמ אר איי של כל עמוד השידרה ניצפו סימני דלקת לאורך השידרה וכמובן גם בסקרום, הLP גרוע יותר מהקודם חלבונים גבוהים מאוד תאים לבנים מס מאות וסוכר 1. נערכו בדיקות יותר יסודיות לנוזל חיפשו גם תאים סרטניים הכל נקי. .תרביות שוב סטריליות ושום דבר אחר לא עלה חוץ מסימני דלקת. קיבלה 10 ימים סטרואידים שעזרו מאוד לכאבים. לפני מס ימים שוב כאבי ראש חזקים, מקבלת עכשיו אטופן 600 אחד ליום שעוזר חלקית. מטופלת בתל השומר, לטענתם דלקת א ספטית כתוצאה מחומרים בניתוח. שאלתי מה זאת התופעה הזאת והאם יש מישהו שאפשר לפנות אליו לחוות דעת שניה שאתם ממליצים, סהכ התהלליך נמשך כבר ארבעה חודשים ולא נראה הסוף. יש לציין שהניתוח עצמו עבר מצוין ללא שום סימני פגיעות נוירולוגיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נועה,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/07/2009

    קשה לחוות דעה ללא בדיקה של ביתך. לדעתי, כמו שכבר נעשה, יש לשלול דלקץ זיהומית ורק לאחר ששוללים דלקת מסוג זה ניתן לחשוב ע דלקת אספטית. הייתי ממשיך לעקוב אחר ביתך לראות שאינה מפתחת סימני זיהום ושנוזל השידרה משתפר. כמו כן, הייתי שוקל אם ניתן להוציא את השנט שמותקן אצלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלקטרודות לכאב עצבי
    יעל
    21/07/2009

    שלום רב!

    אני עומדת לעבור ניתוח לשימת אלקטרודות לכאב עצבי בפנים

    שאלתי היא האם יש תחושה מאותם אלקטרודות? האם מרגישים זרם?

    תודה

    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלקטרודות לכאב עצבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יעל,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/07/2009

    אין לי נסיון רב בטיפול מסוג זה אנא פני לדר' צבי ישראל מהדסה שהוא מומחה לניתוחים אלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח DBS
    אליהו
    19/07/2009

    אני חולה פרקינסון מזה שנים רבות, היציעו לי לעבור ניתוח DBS
    שאלותי-:א. איך לדעת באיזה בית חולים עדיף לעבור את הניתוח,?
    ב. איך אפשר לדעת היכן ההצלחות הטובות ביותר ?
    ג. איזה שיקולים עלי לקחת בחשבון,,? (מנתח,, מגורים קרובים לביה"ח,
    נסיון בניתוחי DBSן
    אליהו מהקריות
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח DBS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אליהו,

    פרופ` אייל יצחיאק
    20/07/2009

    הכתובת היא דר' צבי ישראל מהדסה עין כרם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר שלום רב
    אלי
    18/07/2009

    בבדיקה אחרונה אצל נוירולוג נכתב ערות ההחזרים ובבינסקי משמאל .
    מה משמעות דברים אלה .
    אשמח לקבל תשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אלי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    20/07/2009

    אלו סימנים בבדיקה שמעידים על פגיעה או לחץ במערכת העצבים המרזית. חוט שידרה או מח.
    אשמח לראותך במרפאתי על מנת לנסות ולמקם את מיקום הפגיעה ולהמליץ על המשך הערכה וטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום