פורום נוירוכירורגיה, ניתוחי ראש - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש לליפומה בראש
    דינה
    29/01/2010

    בתי בת 14 ומזה זמן הקרקפת באיזור הקודקוד נעשתה רכה ויש תחושה שיש נוזל מתחת לפני מס' ימים פנינו לרופאת המשפחה אשר בדקה את בתי והפנתה אותנו לרופא כירורג כי היא חושבת שזה ליפומה? אך טוענת שהיא לא נתקלה עד היום בליפומה בראש. אנו ממתינים לתור לרופא כירורג . הפחד והמתח מפני מה זה יכול להיות הורגים אותי והייתי רוצה לדעת האם יש דבר כזה שנקרא ליפמה בראש ואם כן מה זה? והאם זה מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש לליפומה בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דינה

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2010

    אכן גם בעור הקרקפת יש ליפומות אבל יש להן אבחנה מבדלת. היבדו גם על ידי נוירוכירורג טרם שמחליטים על כריתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות ct מח
    עובדיה
    26/01/2010

    ביצעתי לאמי בדיקת CT לאחר הפנית נוירולוג, כיוון שהתור אליו בחזרה הינו רק עוד חודש אודה אם תבהיר לי בקצרה את מהות הפיענוח שבו נכתב:
    לא נצפו דמם טרי
    הודגמה היפודנסיות נרחבת טמפרו פריאטלי ימנית עם לחץ על החדר הצדדי הימני.
    אין עדות לסטיית קו האמצע.
    קיימת מחיקה של הסולצים באזור טמפורלי בעיקר.
    חדר צדדי ימני לחוץ. חדר צדדי שמאלי, חדר שלישי וחדר רביעי תקינים בגודלם ומיקום. החללים התת עכבישים שמאלית תקינים.
    אזורי האוכף התורכי, ארובות העיניים, ציסטורנות CPA תקינים.
    פורמן מגנום בטווח התקין.
    חללי האויר בגולגולת מאוורים היטב.

    תודה מראש
    עובדיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות ct מח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע בוצעה הדמיה?

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    26/01/2010

    עובדיה שלום

    מה הם תלונותיה של אמך?
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ct ראש

    עובדיה
    27/01/2010

    אימי החלה לאבד יציבות והליכתה נהייתה קשה , מרבה ליפול.
    בברכה
    עובדיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחיצות בדיקת MRI מוח עם חומר ניגודי
    איתי
    26/01/2010

    שלום,
    עקב כאבי ראש וסחרחורות, למעלה מחודש, שלא נממצא להם הסבר קליני בבדיקת נירולוגית מלאה + א.א.ג לסינוסים + עיניים כוללה שדה ראיה והרחבת אישונים, עליי לעשות סיטי מוח ואני מעדיף לעשות בדיקה ללא קרינה - גם אם זה מכספי הפרטי.
    שאלתי:
    במידה ואאלץ לעשות MRI באופן פרטי כי הקופה לא תאשר לי - עד כמה זה קריטי לפספוס ממצא של גידול אפשרי במוח מעל 1 ס"מ אם עושים את הבדיקה ללא חומר ניגודי????
    מודה לך על התשובה....
    הערה: במכון מור בדיקה בלי חומר ניגודי עולה 2200 ש"ח והחומר ניגודי לבד עולה 2800 ש"ח.
    תודה,
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדמיה מהימנה ביותר

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    26/01/2010

    דניאל שלום

    אין אני רוצה להכנס לשיקולים כספיים. בדיקת MRI הינה המהימנה ביותר לשלילת גידול גם בגודל של מספר מ"מ.

    לידיעתך הקרינה הינה מעצם הבדיקה ולא קשורה לחומר הניגודי.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאמור המשך לשאלה...דחוף
    לירון
    26/01/2010

    אני קצת לחוצה מאחר שעיינתי בפורום הנ"ל וטרם נתקלתי בתופעה של שמיעת רעשים כאילו של גרירה או טפטוף בראש כחמישה חודשים לאחר הסרת מנינגיומה בצד הימני של הראש...ביקרנו אצל הרופא המנתח לפני כחודש וCT הראה שהכל בסדר, אך חשוב לציין שאנו לא יודעים מה גורם לתחושה הזאת שמדירה שינה מעיניה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאמור המשך לשאלה...דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לירון

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2010

    גם אני לא יודע אבל שמח שה-CT תקין והמנתח רגוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טפטוף בראש, צמוד לאוזן באיור הניתוח
    לירון
    25/01/2010

    אימי חמישה חודשים לאחרת ניתוח לכריתת מניגיומה, הניתוח האחרון היה להחזרת העצם, לאחר הניתוח אימי לא חשה בתחושה בעין הימנית ובחלק מהראש בצד המנותח. כמו כן מידי פעם היא חשה תחושת נימול אך טרם חזרה אליה התחושה. שאלתי היא האם לאחר חמישה חודשים מרגישים מעין טפטוף שלמים מכיוון הראש לאוזון? וכמו כן מתי התחושה צפויה לחזור?

    בברכת יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לירון,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/01/2010

    לא ברור לי איזה ניתוח בדיוק עברה ובאיזו גישה. כמו כן, לא ברורה לי התלונה של טפטוף מים מהעין לאוזן.
    כדאי לפנות לרופא המנתח שיודע מה עשה בניתוח ואילו עצבים עלולים להיפגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה דחוף

    לירון
    25/01/2010

    הניתוח הינו ניתוח לכריתת גידול (מנגיומה). רעש של טפטוף טיפות נעשה בתוך הראש לכיוון האוזן, שאלתי אם תופעה כזאת מוכרת לך והינה נורמלית? השאלה השנייה הייתה בקשר להעדר התחושה שהיא חשה באיזור המנותח, בראש ובחלק מהפנים, מתי התחושה תחזור? והאם ישנם תרגילים מסויימים להאצת התהליך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לירון,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/01/2010

    התופעה של תחושת טפטוף אינה מוכרת לי. לגבי התחושה, יש סיוכי שתחזור עם הזמן, איני מכיר תרגילים שיאיצו את התהליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניניגיומה וסחרחורת סיבובית
    גאולה
    24/01/2010

    שלום
    בבדיקת אם אר אי שנעשתה לי עקב כאבי ראש ודלקת קרום המוח נמצא תהליך תופס מקום בבסיס האונה הטמפוראלית מצד שמאל.הודגם תהליך תופס מקום אקסטרה אקסיאלי המתאים למנינגיומה .
    כן יש בצקת מסביב.

    הייתי ביעוץ בהדסה ונמר לי כי מומלץ להמתין ארבעה חודשים ואז לבמע שוב אם אר אי כדי לאמוד את צמיחת הגידול.
    יש לי כאבי ראש בבוקר חזקים וגם לחץ על העין השאלית ודמעות בה.
    לפני שבוע התעוררתי בשלום לפנות בוקר עם סחרחורת סבובית קשה.ואיבודי ראיה לסרוגין. זה חזרלוש פעמים באותו לילה. לחרת בבוקר היתה לי בעיה של יצבות בעמידה.
    כעת הכל חלף ואני שואלת האם זה קשור למנינגיומה?מה לעשות בארוע חוזר של סחרחורת קשה כמו זו שהיתה לי.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי גאולה,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/01/2010

    אני בהחלט מוטרד מהסיפור של הפרעה בימיבה ואיבודי הראיה, אנא פני לרופא שבדק אותך בהדסה בהקדם על מנת לשלול שמתפתחת בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מקרב לב על המענה המהיר

    גאולה
    25/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ בין העיניים
    איילת
    24/01/2010

    שלום רב

    אני בת 37, לאחר לידת ביתי הבכורה בניתוח קיסרי (אחרי 20 שעות עם צירים ואפידורל) , ארבעה ימים אחרי הלידה קיבלתי דמם תת עכבישי פרונטלי שמאלי , בארוע זה גם פירכסתי וטופלתי ע"י אפנוטין (שהופסק אחרי 3 חודשים).
    אני כבר שנה וארבעה חודשים אחרי הארוע אבל עדיין יש לי כאב מוזר -כאב לוחץ בין העיניים ובמקביל לאותו אזור מעל המצח כמו כן שיש לי את הכאב הזה יש לי גם כאבי עיניים וקשה לי לראות אור. עליי לציין כי כאב זה החל חודש וחצי אחרי הארוע והוא בא והולך לסירוגין כבר שנה ו4 חודשים.
    זה כאב מציק מאוד שמתגבר שבוע לפני המחזור ובמהלך המחזור, היו תקופות שכמעט ולא הרגשתי אותו וישנם תקופות שאני מרגישה אותו יום יום בא והולך לסרוגין.
    בבוקר אין לי את הלחץ ולא במהלך שינה בעיקר במהלך היום, שאני מתעייפת, מרימה את הילדה או אפילו רעבה.
    עברתי כחודשיים אחרי הארוע MRI וMRV שארעו בוודאות את שקיעת הדמם באזור שהיה , ללא מפרצות או קרישי דם.
    הנוירולוגים אמרו שזה כתוצאה מטרומבוזה שגרמה לוריד לדמם (גם לא ממש בטוחים) משערים בשל אופי הדמם מיקומו ושיש לי MTHFR הומוזיגוטית. (לאימי היה קריש דם ברגל כאשר ילדה אותי)

    מצטערת על אורך הסיפור. דאגתי היום היא האם הכאב שתארתי אופייני למה שעברתי? או שחלילה יכול להיות איזה לחץ בתוך הגולגולת (עברתי בדיקתקרקעית העיניים שלא הראה שום דבר)?
    לתשובתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ בין העיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעקב

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    24/01/2010

    דלית שלום


    לאור העובדה כי בדיקת קרקעית העין תקינה והעדר ממצא בבדיקת ההדמיה אין אני סבור כי הכאב שאת מאפיינת כ"בין -העיניים ולסירוגין" הינו בעלת משמעות .

    מי הרופא שעוקב אחריך?(נוירוכירורג/.נוירולוג.)
    האם עברת בדיקת סיטי אנגיו לאחר הלידה ????????????

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנןגע לשאלתך

    איילת
    25/01/2010

    תודה על תשובתך

    אני במעקב אצל נאורולוג
    כמו כן מיד עם כאבי הראש העזים שהיו לי אחרי הלידה עשו לי CT אנגיו שהראה רק דימום תת עכבישי ולא הראה איזה קריש דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוין

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    26/01/2010

    דלית שלום
    שמח לשמוע על התוצאות ,היות והכל תקין אין אני סבור שיש לי כנוירוכירורג מה להוסיף.
    את במעקב הנכון אצל נוירולוג.

    מאחל המשך בריאות טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ תוך גולגולתי
    עדי
    23/01/2010

    בתאריך 26.11.09 עברתי ניתוח לניקוז csf ללא שאנט (הפרוצדורה החדשה של יצירת חור ברצפת החדר השלישי..). אח"כ אושפזתי שוב כתוצאה מזיהום וקיבלתי דרך פיק ליין ונקומיצין ופורטום למשך שבועיים. ואז קיבלתי עם השחרור גם דיאמוקס ל-10 ימים להורדת הבצקות בעיניים. כרגע אני כבר אחרי שלושה שבועות של מנוחה בבית ושבוע של חזרה לשגרה ולעבודה.
    יש לי ספינה ביפידה ב-L4-5 ולכן אין אופציה לעשות בדיקת LP לראות את מידת הלחץ כיום.

    החל מיום רביעי התחילו לי שוב כאבי ראש ועייני השמאלית מעט נפוחה (יכול להיות שזה מצב סטטי מלפני הניתוח, אני לא ממש יודעת). בבדיקת העיניים האחרונה לא הייתה עדות לבצקות (יומיים לאחר שסיימתי עם הדיאמוקס).

    השאלה שלי היא האם כאבי הראש האלו אמורים להלחיץ אותי באיזשהו אופן? האם החור שעשו לי בחדר השלישי יכול להיסתם כמו ששאנט נסתם? ב-MRI האחרון שעשו לי הייתה משם זרמה בינונית.
    אני אמורה לבצע שוב שדה ראיה (האחרון יצא תקין) בסוף החודש ובתחילת מרץ יש לי שוב בדיקת פונדוס לבדוק את הלחץ בעיניים. האם להמתין לבדיקות האלו או שעדיף פשוט להתאשפז שוב בגלל כאבי הראש? עד כמה זה מסוכן?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ תוך גולגולתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עדי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/01/2010

    הי עדי, לכל מנתח העדפות משלו ולכן לדעתי עליך להתיעץ עם הרופא שניתח אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, אוזן ולסת
    דינה
    23/01/2010

    שלום, אני בת 23, אני בן אדם בריא ואף פעם לא נתקלתי בבעיות רפואיות או כאבים לא רגילים, אבל כבר ארבעה חודשים יש לי כאבים חזקים בצד ימין בלסת, צוור, אוזן ,וראש, פניתי לרופא אף אוזן גרון, הוא אמר לי שהמפרק הנמצא ממש ליד האוזן מתוח וזה גורם לכל הכאבים, פשוט צריך לתת לו מנוחה.
    אבל אני כבר יותר מחודשיים מנסה לתת מנוחה לכל הצד הכואב וזה לא עוזר

    אני קצת מודאגת ולא מבינה ממה זה יכול לנבוע, הכאבים הולכים ומתחזקים עם הזמן

    בנוסף לזה יש לי שתי בלוטות בראש האחורי אחת מצד ימין ואחת שמאל קצת מעל הצוור

    אני אשמח לקבל את דעתכם בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש, אוזן ולסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    פרופ` אייל יצחיאק
    23/01/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=75 id=link]כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש ממש קרוב לצוואר
    דנה
    21/01/2010

    כבר כמעט חצי שנה שאני סובלת מכאבי ראש אחוריים, ממש קרוב לצוואר, אני מרגישה אותם בעיקר כשאני עושה תנועות חדות, יש לי גם בעיה שהתחילה לפני זה שהידיים שלי נרדמות, בלי קשר להפעלת לחץ עליהם, גם כשאני יושבת בשיעור לדוגמא עם ידיים לצדדים.
    עשיתי צילום בצוואר והצילום הראה שהכל בסדר. אבל אני עדיין סובלת מכאבי ראש אחוריים והירדמות הזרועות עד המרפק. יש עוד סימפטום שקצות האצבעות שלי נהיות צהובות כשקר לי והן נהיות ממש רדומוץ

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש ממש קרוב לצוואר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דנה

    פרופ` אייל יצחיאק
    22/01/2010

    עליך ךהיבדק על ידי נוירולוג או נוירוכירורג שמתמחה בבעיות עמוד שידרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקש ייעוף דחוף
    איתי
    19/01/2010

    בוקר טוב,

    אתמול, במהלך שנת הלילה - בשעה 03:00, תקפו אותי כאבים בצד שמאל של הראש, באזור ארובת עין שמאל והרכה השמאלית, כאבים שהעירו אותי משנתי ונמשכו כרבע שעה עד חצי שעה כמדומני, אולי קצת יותר.
    לפני כמה לילות זה קרה לי שוב אבל לפרק זמן קצר יותר.
    הבוקר, התעוררתי עם כאבי ראש באותו אזור שמלווה אותי כל היום בדרגה קלה.
    הכי מרגיז - שזה קרה לי, דווקא אחרי שהחלטתי לבטל בדיקת סיטי ארובות העיניים ומוח שהיתי צריך לבצע אתמול בערב - בגלל הקרינה הרבה.
    חשוב לציין שאני מתלונן על כאבים באזור ארובת עין שמאל ובראש - מזה למעלה מחודש.
    בנוסף, בכל המקרים בחודש האחרון שכואב לי במהלך שעות היום יש לי כאבים באותו אזור בעצמה קלה עד בינונית ורק אתמול בלילה זו הייתה עצמה חזקה יותר, שאני מודה, שהרתיעה אותי והכניסה אותי לסרטים על מחלת סרטן בראש או חשש להתחלה של אירוע מוחי וכאלה.
    במהלך החודש האחרון פלוס - בוצעו בדיקות עיניים (בדיקת לחץ תוך עיני ועצב הראיה, בדיקת אחרי הרחבת האישונים, בדיקת שדה ראיה), נירולוגיה וא.א.ג לסינוסים (ע"י אנדוסקופה).

    כל הבדיקות ללא יוצא מהכלל יצאו תקינות לחלוטין.

    אנא עזרו לי - מה קורה לי בגוף למעלה מחודש - האם זה סימן לדגל אדום שמחייב בדיקות נוספות ומעמיקות כמו שקראתי באינטרנט או שאני עדיין לא נמצא שם????
    האם אכן הכאבים שלי מאותתים על סרטן אפשרי בראש או שמה שגופי עוברים הרבה אחרים ללא במשך חודשים שום ממצא קליני משמעותי ומסוכן????
    ובאיזה שלב, עליי לקחת את הסיכון של הקרינה ולומר זהו - עד פה - עדיף לגלות עכשיו שיש לי משהו בראש/עיניים מאשר בעוד שנה, למרות הקרינה???

    אודה לכם על צפירת הרגעה.

    דניאל

    נ.ב: בן 39, לא מעשן, לא שותה, בריא בדר"כ, לא לוקח כדורים כמעט בכלל - גם לא לכאבים, קצת בסטרס לאחרונה...


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקש ייעוף דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דניאל

    פרופ` אייל יצחיאק
    19/01/2010

    עליך לפנות לרופא על מנת להיבדק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נאורומה אקוסטית- שאלה
    אני
    17/01/2010

    האם המחקר כיום הוא בכיוון רציני של מציאת פתרון לאנשים שעברו נאורומה אקוסטית במובן של "תיקון"/ "החייאת" השמיעה בעצב שמיעה שנפגע כתוצאה מהגידול השפיר והניתוח לאחר מכן? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נאורומה אקוסטית- שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי טלי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    18/01/2010

    אני לא מכיר מחקר מסוג זה. ניתן להתיעץ עם דר' ספקטור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • m.r.i מוח
    מעיין
    17/01/2010

    השבוע עשיתי בדיקת אמאראיי מוח לשלילת טרשת נפוצה. כידוע לי באמאראיי מוח יש להזריק חומר אך במהלך הבדיקה הטכנאי של הבדיקה טען כי אין צורך בהזרקה בסוף הבדיקה כששאלתי אותו הוא אמר שפשוט לא היה צורך. האם זה תקין??? האם לא לכל אחד באמאראיי מוח צריך להזריק חומר?? והאם עצם זה שלא היה צורך בהזרקה מסמן משהו טוב לתשובות?? שאולי הכל תקין אז לא היה צורך בהזרקה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    m.r.i מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    פרופ` אייל יצחיאק
    17/01/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש
    שרון
    14/01/2010

    לפורום שלום שמי שרון
    עברתי תאונת דרכים לפני מספר חודשים בא איבדתי הכרה למספר שעות
    עקב בעיות בזיכרון לאחר התאונה וכאבי ראש שהגיעו יותר מאוחר ובמגמת עליה התחלתי לבצע בדיקות:
    לאחר זמן מה ביצעתי E.E.G שהיה תרשים בעל אי סדירות כללית קלה עד בינונית
    ובנוסף E.E.G בחסך שינה שגם כן לא היה תקין.
    מאוחר יותר עשיתי MRI שבו נמצא ונוס אנגיומה DVA שהוא אנומליה התפתחותית ולא פתולוגית
    פסיכיאטר אבחן אותי עם PTSD ו- Multitrauma מאוחר יותר

    הניאורולוגית שלי אינה יודעת מה זה או מה לעשות ובינתיים כאבי הראש רק מתחזקים כאשר לפעמים אני מרגיש אותם לפי פעימות הלב.
    אני ממש במצב יאוש, ואינני יודע מה לעשות, הניאורולוגית הפנתה אותי לטיפולים טיבעיים ואני בספק אם זה יעזור,

    אשמח לדעת את דעתכם בעיניין.
    בתודה מראש שרון :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שרון,

    פרופ` אייל יצחיאק
    18/01/2010

    קרוב לודאי שהזמן ירפא את תלונותיך. פרט לכך קשה להתייחס לתלונותיך ללא בדיקתך.
    מומלץ לפנות ליעוץ עם דר' רוזנטל שמומחה לנאורטראומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על המחלה הידרוצפלוס
    מאיה כהן
    11/01/2010

    שלום..
    המחלה הידרוצפלוס התפרצה שבני היה בן חודש וחצי, הוא עבר את הניתוח של השאנט וניקוז נוזלים מהמוח, בבגרותו של בני התברר שעקב המחלה יש לו בעיות מוטוריות .
    שאלתי היא:

    היום בני בן 21 [לא גיוסו את בני לצבא עקב המחלה ], ולאחר שהלכנו לבדיקה בעקבות אי גיוסו התברר שהשאנט נותק ממזמן מהמקום, ושאלנו את הרופא האם מומלץ לעשות ניתוח בכדי להוציא את השאנט והרופא אמר שהשאנט התחבר לחלק מגופו ולכן לא צריך להוציאו, כי אינו מזיק.
    שאלתי היא האם המחלה הידרוצפלוס יכולה להתפרץ אצלו בעתיד ולגרום לו לנזק מסויום?

    אשמח אם תענו לי על שאלתי כי אני בחרדה מתמדת לעתידו ..

    תודה מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על המחלה הידרוצפלוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מאיה

    פרופ` אייל יצחיאק
    17/01/2010

    לא ניתן לענות ללא בדיקת הצילומים ובדיקתו של בנך. אנא פני לנוירוכירורג קרוב למקום מגוריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מאיה,

    עדי
    23/01/2010

    שמי עדי ואני חולה במחלה שנקראת ספינה ביפידה. אחד מסימני המחלה, מלבד המגבלות המוטוריות, היא הידרוצפלוס. הוחדר לי שאנט בלידתי וכמו במצב של בנך גילו בגיל 8 שלי שהשאנט סתום ואינו מתפקד. במקרה שלי הוא הוצא בחלקו אך החלק שקיים מהראש לצוואר לא הוצא כי בחרו להימנע מהפרוצדורה.
    אני יכולה לומר לך מניסיוני האישי ששאנט לא פעיל שקיים בראש אינו מפריע לתפקוד ובאמת, כל עוד אף רופא לא מייעץ אחרת מסיבות ספציפיות, אין צורך בהוצאתו.

    מה שכן, יש צורך לשים לב טוב לכאבי ראש אצל בנך. זה שהשאנט אינו פעיל ונכון לעכשיו הכל בסדר לא אומר שאין סיכוי להופעה של זה בעתיד. אצלי השאנט נותק בגיל 8 ולא נאמר לי שיש צורך במעקב ועכשיו, בגיל 25, אושפזתי עם כאבי ראש חזקים ועברתי ניתוח נוסף לניקוז כאשר הייתי במצב מתקדם מאוד כבר כי לא ייחסתי חשיבות לכאבי הראש וחשבתי שהם נובעים מלחץ בעבודה ובחיי האישיים. אין סיבה להגיע למצבים בעייתיים שכאלו. שימו לב לכאבי הראש שלו ותהיו עם היד על הדופק בהקשר זה.

    שיהיה בהצלחה ורק טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום