מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם חולשה ובחילות מתמשכות הינן ?מורן21/09/2009
שלום. אמי עברה לפני כחודש ניתוח מוח (להסרת גידול),
האם תופעות כמו חולשה מתמדת ובחילות הינן תופעה שכיחה בקרב המנותחים? גם חודש אחרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורן שנה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון21/09/2009התופעות אותן את מתארת בהחלט יכולות להמשך גם חודש אחרי הניתוח ,במידה והתופעות ממשיכות יש להתייעץ עם המנתח.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא בראשדנה20/09/2009
היי ד'ר
לפני כשלושה שבועות הבחנו שינוי בהתנהגותה של אמי הפרעה בזיכרון, בילבול,ירידה קוגניטיבית שהתבטאה בעיקר בהפרעת זיכרון והתמצאות.ללא כאב ראש
לאחר בדיקת ct אשר הדגימה תהליך תופס מקום פרונטאלי משמאל, עים סימני לחץ ובצקת סביבו
הומלץ לנתח את אימי,
אימי שוחרה לביתה ללא בדיקת mri ונוטלת כדורים..נגד פירכוסים וכדורים שמקלים על הבצקת"..
הננו מודאגים מאד ולא יודעים מה לעשות איזו החלטה לקבל
האם לבצע את הניתוח ומה ההשלכות של ניתוח זה?
אם ניתנת לנו האפשרות לבחור בית חולים אחר לפי חוק? ומה ההליך הדרוש לשם כך
בית החולים לא מוכן לתת לאימי בדיקת mri הוא מתנה את הבידקה בהתחיבות שתונתח אצלהם..
אשמח לכל מידע נוסף
תודה דנה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה
פרופ` אייל יצחיאק20/09/2009לפי תאורך אימך צריכה להתאשפז ולהינתח בהקדם. כדאי שתחליטו מי אתם רוצים שינתח ותפנו לחדר מיון בו הוא עובד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלט גרמי בעצם אוקציפיטלי- התייעצות!דניאל18/09/2009
שלום רב,
אני בחור בן 21, לפני כשנה התחלתי להרגיש בליטה גרמית בעצם אוקציפיטלי בגולגולת ומאוחר יותר גם מאחורי הצוואר.... אני חש כאבים בצוואר, זרמים בידיים וברגליים, CPK גבוה, סחרחורות, טשטוש ראייה וכו'... יש לציין כי ביצעתי צילום גולגולת לפני כשנה וצויין: "הודגם בלט גרמי בעצם אוקציפיטלי ייתכן וריאנט אנטומי...מומלץ לשקול ביצוע CT מוח וגולגולת לצורך קליני"... ביצעתי CT מוח עם חומר ניגודי ולא נמצא שום ממצא חשוד (בדיקה תקינה)...
מה משמעות בלט גרמי זה? האם יש צורך בביצוע MRI? מדוע לא ראו זאת בבדיקת CT? האם בליטה גרמית זו יכולה להיות תולדה של נזק טראומטי למוח/עמוד שדרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דניאל
פרופ` אייל יצחיאק19/09/2009לא ברור האם הבליטה היא בגולגולת או עמוד השידרה. אם בגולגולת. כמו כן לא ברור לי הקשר בין שאר תלונותיך לממצא הגרמי. אנא פנה לנוירוכירורג כדי להיבדק ועל מנת לבדוק את ההדמיה שלך.
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלט גרמי בעצם אוקציפיטלי- המשך
דניאל21/09/2009שלום שוב,
בנוגע לשאלתך, הבליטה הגרמית קיימת גם בגולגולת וגם בעמוד שדרה צווארי....לציין שבדיקת CT מוח תקינה!!!!!
מה עליי לעשות והאם עליי לבצע MRI או בדיקה כלשהי אחרת???
נ.ב,
הנוירוכירורג שלי עמוס עד תחילת 2010, ולכן לא אוכל לגשת אליו בזמן הקרוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דניאל
פרופ` אייל יצחיאק23/09/2009אתה מוזמן לקבוע תור למרפאות מחלקתנו (בהדסה) ואני בטוח שתענה לפני 2010.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהן התופעות לאחר ניתוח הסרת גידול במורן15/09/2009
שלום רב.
אמי עברה לפני כשבועיים ניתוח להסרת גידול בראש ולאחר מכן עוד ניתוח בו הוחזרה העצם לראש.
חשוב לציין שאימי מרגישה טוב בבקרים אך בערבים היא הינה חלשה וסובל מכאבי ראש, דבר נוסף הינו כפילות ראייה בעין ימין שנבעה כתוצאה מהניתוח. הייתי שמחה לדעת מתי העין תחלים והאם חולשה ןשסחחורות הינן תופעות שמופיעות גם שלולשה חודשים לאחר הניתוח?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לירון
פרופ` אייל יצחיאק15/09/2009הפרטים שמסרת אינם מספקים. אנא חזור לרופא המנתח והתייעץ עימו.
שנה טובה והחלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירוש MRI ראשרן13/09/2009
שלום רב,
קיבלתי תוצאת MRI ראש מוכוון להיפופיזה (עקב פרולקטין גבוה - 2000) עם ובלי חומר ניגוד. בפענוח כתוב:
מוקד בעל אות דימומי חלבוני בגודל 11*11 מ"מ בהיפופיזה מימין. התהליך מרים גבול עליון של הסלה ומתקרב אך אינו לוחץ על הכיאזמה, הגבעול סוטה שמאלה. הממצאים מתאימים לאדנומה היפופיזריס.
הרופא האנדוקרינולוג אומר שלא מדובר במשהו מדאיג שמצריך טיפול או בירור נוסף.
אודה לכם אם תסייעו לי בהבנת משמעות הממצאים.
תודה מראש,
רן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רן
פרופ` אייל יצחיאק14/09/2009מדובר בתהליך שמקורו בלוטת יותר המח. תהליך זה דימם וכנראה לוחץ על הגבעול של הבלוטה וזו הסיבה לעליה בפרולקטין.
לדעתי יש צורך לערוך ברור אנדוקריני ולהמשיך במעקב MRI.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלת המשך
רן14/09/2009ראשית, תודה על תשובתך. בהמשך לכך - האם מצב כזה עשוי להעיד על צורך בניתוח?
תודה,
רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רן
פרופ` אייל יצחיאק15/09/2009קשה לומר בלי לראות את ההדמיה. נראה לי שיש לעקוב בשלב ראשון ואם התהליך גדל או שהתהליך פעיל הורמונלית ומסוג שאינו בר טיפול רפואי אז יש לשקול ניתוח.
שנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר שלום,דנה12/09/2009
באיזה מרכז רפואי בארץ/בית חולים מבצעים הדמייה בסונר של עצבים פריפריים? ואם אפשר לקבל שם של רדיולוגים בתחום זה המקבלים גם באופן פרטי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2009איני יודע, ניתן להתיעץ עם משרדו של פרופ' רוחקינד באיכילוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח להסרת מינגיומהאוהד11/09/2009
שלום
אבי עבר ניתוח להסרת מינגיומה לפני כחודש
כרגע הוא בשיקום
עדיין נוטל כדורים נגד התכווצויות
מתי מפסיקים ליטול את הכדורים הנ"ל
האם רק לאחר ביקורת MRI שתערך בעוד חודשיים בערך?
או שהוא היה אמור להפסיק אותם כבר ממזמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אוהד,
פרופ` אייל יצחיאק11/09/2009הפסקת טיפול נגד פרכוסים לאחר ניתוח תלויה בהעדפות המנתח, מהלך הניתוח והמהלך לאחר הניתוח, סוג הגידול וכו'.
באופן גס אם לא היו ארועים פרכוסיים, המהלך היה תקין, מישור ההפרדה מהמח היה טוב ואין שארית אז ניתן לשקול הפסקה הדרגתית לאחר שלושה חודשים מהניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח להסרת מינגיומה וכדורים
אוהד12/09/2009היי ד"ר אייל
ניפגשנו כבר בבית חולים הדסה
אבא שלי עבר ניתוח אצל ד"ר ספקטור בדיוק לפני חודש(12/8)
הה לו מינגיומה גדולה על עצבי הראייה
הוא עדיין לא רואה כלום.(לניתוח הוא נכנס שהוא רואה צלליות בעין אחת..יש עדיין סיכוי שזה ישתפר?).....ועדיין עם קטטר..למרות נסיונות הורדה שלא צלחו
כרגע הוא בשיקום עד סוף החודש
הוא עדיין מטופל בכדורים נגד פירכוסים לכן שאלתי את השאלה, למרות שלא היו פירכוסים לפני הניתוח ולא אחריו..והכל עבר בסדר
יש לו ביקורת עוד חודשיים בהדסה
המחלקה תשלח לי הזמנה לביקורת? איך זה הולך? אני צריך להתקשר ולקבוע תור לביקורת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אוהד,
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2009מה שלומכם?
עם כל הקושי להמליץ עליכם להתאז בסבלנות רבה. רק הזמן יגיד לנו מה ישתפר ומה לא ישתפר.
צריך לקבוע תור ל-MRI ואחריו לביקורת מרפאה. טרם לביקורת המרפאה הייתי מזמין גם בדיקת EEG על מנת לשלול פעילות אפילפטוגנית סמויה. במידה ובדיקת הMRI ובדיקת ה-EEG תקינות היתי מפסיק את הטיפול בהדרגה ולאחר הפסקת הטיפול חוזר שוב על בדיקת EEG.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת מינגיומה
אוהד12/09/2009ברור שנעשה MRI לפני שנבוא
עלינו להתקשר למחלקת נוירוכירורגיה לקבוע תאריך לביקורת? איך זה הולך?
יש לאבא גם ברמבם בסוף החודש בדיקה בעיניים ע"י אלקטרודות לבדוק אם יש שייירי ראיה
אנחנו עדיין אופטימים שהראיה תחזור, אלוהים גדול
שתהיה לך ולכל המחלקה שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אוהד
פרופ` אייל יצחיאק12/09/2009צריך לקבוע תור במרפאות.
שנת אושר בריאות והחלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירומה של עצב האקססוריאמא08/09/2009
ילדה עם סירינגס צווארי.
מזה שלושה לודשים אובחנה גם עם פגיעה בברכיאל פלקוס עם אבחנה באולטראסונד של נוירומה של עצב האקססורי
מבקשת הבהרה של המונחים,שם של רופא לחוות דעת נוספת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק08/09/2009סירינגס פרושו כיס נוזל ביוט השידרה, נוירינומה פרושה גידול של עצב.
פני לדר' קונסטנטיני או דר' בני-הדני באיכילוב או דר' פלדמן בשיבא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודות ועוד...
אמא09/09/2009ממה יכול להיווצר גידול כזה? האם יש יכוי שקריעה של עצב גורמת לגידול או לחץ מחוט השדרב או פגיעה אחרת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק11/09/2009גידול מסוג זה יכול להיווצר לאח חבלה משמעותית לעצב אבל בדר"כ נובע כתוצאה משיבוש במנגנון הבקרה על החלוקה של תא מסויים. שיבוש זה גורם לתא להתחלק ללא הפסקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותציפי06/09/2009
לפני כ-3 שבועות עברתי ניתוח להסרת מנינגיומה. אני נוטלת דפלפט 800 מ"ג סה"כ ביום. בשבוע וחצי האחרונים התחילו סחרחורות למשך רוב היום. האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ציפי
פרופ` אייל יצחיאק07/09/2009יתכן והסחרחורות הן תופעת לואי של הדפלפט, פני לרופא המנתח על מנת לשקול החלפת התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירוכירורג מומחה מנינגיומה מוחגאקו04/09/2009
שלום רב
אנו מעונינים מאוד להתיעץ עם נוירוכירורגי מומחה למנינגיומה מוח בדחיפות באזור הצפון
האם לרופאים הנכבדים ישנה הצעה בנושא
נשמח אם תהיה תשובה בהקדם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי גאקו
פרופ` אייל יצחיאק07/09/2009ניתן להתיעץ עם דר סוסתיאל מרמבם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בחילות וסחרחורת הינן תופעות נולענבל29/08/2009
ברצוני לדעת האם בחילות וסחרחורת הן תופעות שכיחות בקרב אנשים שאחרי נותח ראש (שלושה שבועות אחרי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהלך לאחר ניתוח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/08/2009ענבל שלום
פעמים רבות תופעה כסחרחורות כמו שאת מתארת שכיח לאחר ניתוח ראש (תלוי בסוג הניתוח ומיקומו) בחילות פחות שכיחות הכל כמובן תלוי בשכיחות התופעה ובאיזה סוג ניתוח עבר.
יש לפנות לרופא המטפל בכל חשש
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקיםאבי28/08/2009
דר' שלום רב !
בן 60 מזה שנה סובל מכאבים חזקים רק בזמן התעטשות או שיעול שחולפים לאחר שלוש דקות לערך.
תוצאות בדיקת CT: רקמת המח שמורה, חדרי חריצי וצסטרנות המח שמורים ללא דימום, ללא סטיית קו אמצע. עיבוי רירית סינוס מקסילרי ימני וציסטה בסינוס מקסילרי שמאלי.
תוצאות בדיקת MRI: חדרי המח תקינים בגודלם. רקמת המוח תקינה ללא עדות לתהליך תופס מקום, האדרה פתולוגית, דמם,שינוים איסכמים או דאמילנטיבים.
סיגנל זרימה תקין מודגם בכלי הדם המרכזיים של המח ללא עדות למלפורמציה וסקולרית.
יש לציין עיבוי ניכר והאדרה דורלית בהיקף ההמיספרה הימנית.
לא הודגמו ממצאים המחשידים לפיזור לפטו מנינגיאלי.
אבחנה מבדלת לעיבוי הדורלי המודגם מימין יכולה לכלול מצב לאחר המטומה סובדורלית כרונית, תהליכים תופשי מקום, מצב לאחר התערבות כירוגית באיזור זה, תהליכים דלקתים או פאכימנינגיטיס.
אני ממש חושש אשמח לדעת מה פירוש כל הפרמטרים הרשומים בבדיקה, הסכונים ומה הטיפול .
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אבי
פרופ` אייל יצחיאק29/08/2009האדרה דורלית יכולה להיות תגובתית לאחר דמם, זיהום או ניתוח בכל המצבים הללו אין צורך לטפל. יש להעריך את אביך ע"י נוירוכירורג ולשקול המשך מעקב רנטגני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!רונה27/08/2009
בני בן 17 נשלח לבדיקת MRI כבדיקת מעקב אחרי מחלה גנטית-HHT שקשורה להתרחבות כלי דם באזורים שונים בגוף.
בבדיקה התגלה במקרה, " בציסטרנה הפונטוצרברלית תהליך 13*20 מ"מ בעל איפיונים ציסטיים בכל הסדרות ונראה כי גורם רהמודוליזציה של העצם- מתאים לבמקום הראשון לציסטה ארכנואידלית קטנה".
במה מדובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רונה
פרופ` אייל יצחיאק29/08/2009ציסטות מסוג זה הן בדר"כ מימצא מולד וחסר חשיבות, לעיתים רחוקות יכולות לגרום לסימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI אחרי ירידת שמיעהגלעד26/08/2009
דוקטור שלום
הופנתי לבדיקת MRI בעקבות ירידת שמע פתאומית באוזן ימין (לפני שבועיים), לאחר 10 ימים של סטרואידים השמיעה חזרה לתקינות כמעט מלאה.
תוצאות בדיקת MRI:
"נצפית תמונה אופיינית של וסטיבולר שוואנומה גדולה באזור הCPA הימני, אשר מרחיבה וממלאת את תעלת השמע הפנימית ימנית, ממלאת את הCPA לוחצת קשות על הפונס והמידל צרבלר פדנקל עם עיוות של חדר רביעי, אולם ללא סגירתו. התהליך הגדול גם מגיע עד מוצא העצב חמישי ולוחץ עליו. ובחלקו התחתון מתמשך מטה עד אזור מוצא העצבים 9,10,11.
הוא לא הומוגני ב- T2 מואדר חזק לא אחיד לאחר הזרקת גדוליניום.
מימדיו באזור הCPA הינם גובה 23 מ"מ, מימין לשמאל 29 מ"מ, מאחור לפנים 22 מ"מ. מימדים אלה לא כוללים את המרכיב שנכנס לתעלת שמע הפנימית.
חדרים לטרלים וחדר שלישי במראה וגודלת תקין. מראה ואות תקין של מוח גדול על כל אונותיו.
ללא מוקדי האדרה חולנית נוספים."
האם מומלץ לעשות ניתוח להסרת הגידול למרות שעכשיו אני מרגיש טוב?
אני מודע להשלכות הניתוח ולכן אעדיף לעשות הקרנות אם זה ישאיר את המצב כמו שהוא כרגע
אשמח לעזרתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי גלעד
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009לדעתי התהליך גדול מדי להדקרנות, כבר מיצר לחץ על גזע המח. נראה לי כי יש לכרות אותו. קח בחשבון כי התהליך איטי וקרוב לודאי שניתן להמתין מס חודשים. הייתי פונה לדר' סרגיי ספקטור בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת נוירוכירורג-דחוף מאודאני25/08/2009
שלום רב לרופאים,
ישנה בעיה של הפרעות קצב , בנוסף נפילה עם איבוד הכרה וקרדיולוג חושש שתף דם במח וללא ייעוץ נוירוכירורגי אינו יכול להתחיל טיפול.
האם אחד מכם מטפל בנושאים אלו או יכול להמליץ על רופא אחר ?
זה מאוד דחוף, אודה על תשובתכם המהירה.
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק27/08/2009לא ברורה לי בעיתך אך אשמח לראותך במרפאתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

