פורום נוירוכירורגיה, ניתוחי ראש - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה משמעותה של מנינגיומה?
    גולן
    11/01/2010

    לאמי היתה בעיה של ירידה בשמיעה באוזן ימין.רופא אף אוזן גרון שלח אותה לבצע MRI מוח ובבדיקה נמצא כי מודגם תהליך תופס מקום ב-CPA מימין ממדיו 45 מילימטר באלכסון קדמי אחורי 27 מילימטר מימין ושמאל ו28 מילימטר גובה התהליך צמוד לדורה אינו מערב את תעלת השמע הפנימית.התעלה עצמה איננה מורחבת.יכול להתאים במקום ראשון למנינגיומה.מודגמת בצקת סביב התהליך עם דחיקה של חדר רכיעי אך לא סגירה שלו.חדרים לטרלים וחדר שלישי אינם מורחבים.הCPA משמאל תקין.אין עדות לתהליכים נוספים.יתר ריקמת המוח תקינה.בסיכום תהליך תופס מקום בCPA מימין חשוד כמנינגיומה.דוקטור נכבד אודה על פענוח הממצאים והסבר על משמעותם ועל הטיפול המתבקש.בתודה מראש גולן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה משמעותה של מנינגיומה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי גולן,

    פרופ` אייל יצחיאק
    17/01/2010

    יש לאמך גידול שקרוב לודאי שמקורו בקרומים שעוטפים את המח. לפי תאורך יש לכרות את התהליך. הייתי ממליץ לפנות לדר' ספקטור בהדסה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאי בדיקת MRI
    דני
    09/01/2010

    שלום דוקטור !
    שמי דני בחור בן 35 סובל מיזה כשנתיים ממה שאובחן על ידי הרופאים מאדנומה היפופוזרית ונימצא במעקב עד לפני שנה ביצעתי כל שלושה חודשים בדיקת אמ אר איי לשם מעקב אחרי גודל התהליך בבדיקות דם שניתבקשו על ידי אינדוקירונולוג בזמן גילוי הממצא רמת הפרולקטין בדימי היתה 8518 התחלתי טיפול בכדורי דוסטינקס רמות הפרולקטין ירדו והיום הם עומדים על מרה של 102 ויתר ההורמונים גם בסדר יש לציין שהתהליך מגיב יפה לכדורים וחל בו צימצום מאז הגילוי לפני שנתיים ביצעתי עכשיו אמ אר איי נוסף שניתבקשתי לעשות אחרי שנה ויש שם משהו שאני מאוד ניסער ממנו אם תאכל להרגיע אותי ולומר לי במה מדובר אודה לך הביקורת שלי אצל הרופא בביהח הוא באמצע שבוע הבא אבל אני מישתגע כבר
    להלן הממצאים שאובחנו בבדיקת האמ אר איי
    מבנה תקין של האוכף התורכי הנוירוהיפופיזה ניראת שמורה אם מוקד היפרדנסי בסדרת T1 בלי גלודניום כביטוי לנוכוחות גרגיר ADH
    בלוטת ההיפופיזה עצמה : הצד השמאלי שמור מצד ימין מודגמת אדנומה בעלת מאפיינים יחסית ציסטיים עם שרידי דימום בתוכה ממדיה של אדומנה הם בציר הקורנלי 8.2 ממ בציר הגובה 4.2 ממ בציר הסיגאטלי 14 ממ הגבעול ההיפופזרי ממוקם מעט משמאל לקו האמצע במבנה שמור כיאזמה שמורה מבנה תקין של הסינוסים הקברנוזים ביפותלמוס שמור בהשוואה ללפני שנה חיל צימצום בגודל התהליך שאז הייתה בעלת מרכיב המורגי חדיד חל צימצום בגודל התהליך וכעת בולט יותר האלמנט הציסטי הפוסט המוראגי שכחתי לציין שהדמם שהיה ניספג ברובו
    אודה לך אם תאכל לומר לי מהם הממצאים הללו ואם יש לי מקום לדאגה אני מאוד חושש מהנושא של לקיחת ביופסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצאי בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דני

    פרופ` אייל יצחיאק
    11/01/2010

    כמובן שיש צורך לבדוק אותך ולראות את בדיקות ההדמיה אבל לפי התשובות יש רושם שהתהליך ממשיך להגיב לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמות פרולקטין
    יהל
    08/01/2010

    בתי בת 23 בבדיקות דם לפני חצי שנה רמות פרולקטין פי 2 מהנורמה. הגלולות בהן משתמשת הוחלפו. בבדיקות נוספות ישנה ירידה לא משמעותית ברמות הפרולקטין. כל הגלולות הופסקו ואמורה לבצע בדיקות נוספות בעוד שבועיים{חודש וחצי לאחר הפסקת הגלולות}. השאלה הנשאלת האם סביר שרמת הפרולקטין תרד? במידה ולא מדובר ככל הנראה בגידול שפיר{ מקווה מאוד שהתבדה} מה שלא ברור מדוע מאשרים ביצוע M.I.R רק לאחר קבלת התשובות. והאם לדעתך יש סיבות נוספות לרמה זו?
    לתשובתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמות פרולקטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומלץ לפנות לאנדוקרינולוג

    פרופ` אייל יצחיאק
    11/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפיענוח בדיקת שיקוף
    אבי
    06/01/2010

    שלום וברכה,
    התינוק שלי בן חצי שנה. ויש לו בראש, מאוחרי האוזן השמאלית מעין גולה נפוחה. עשינו לי בדיקת שיקוף - U.S אזור פריטלי משמאל, אלה תוצאות הבדיקה:
    - מעל איזור מישושי הודגם מבנה אקוגני באורך 0.2*0.8 ס"מ יתכן ליפומה.
    - סמוך אליו בפסיה הודגם אזור היפואקואי באורך 0.3 ס"מ יתכן הרניה.
    חזרתי לרופא המשפחה עם ממצאי הבדיקות, ולדעתו לא נראה לו הרניה. אך דעתו לא היתה נחרצת. בכל אופן הוא הפנה את הילד לנוירוכירורג לבדיקות נוספות.
    יש לציין שמלבד זה, בריאות התינוק תקינה והכל בסדר ב"ה.
    אשמח לחוות דעתכם בנושא. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בפיענוח בדיקת שיקוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אבי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    06/01/2010

    התשובות לא ברורות לי. אנא פנה לנוירוכירורג ילדים לבדיקה וקבלת המלצות. דר' זאוברמן בשיבא הוא כתובת מצוינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת CT לאדם שחלה בסרטן הגרון
    רעות אבקסיס
    04/01/2010

    שלום רב. אבי חלה בסרטן לפני כ5 שנים. הגידול היה על מיתרי הקול, הוסר והוא עבר טיפולי הקרנות במשך מס חודשים. הוסר גידול שני וכיום הוא מצוי במעקב לוודא שהמחלה לא חזרה.בשנה האחרונה הוא החל לסבול מכאבי ראש ותחושת עלפון התוקפת אותו לעיתים, לא הצלחנו לעלות על סממן משותף לפעמים בו חש תחושה זו. הרופא שלח אותו לסדרה של בדיקות בכללותן CT מוח ואקו לב. הבדיקות היו תקינות. בחודשים האחרונים חזרו כאבי הראש, סחרחורות ותחושת עלפון וכעת הוא שוב נשלח לסדרת בדיקת כולל CT מוח. רציתי לשאול לאור מחלת הסרטן של אבי והקרינה הכרורה בבדיקת CT האם זה מעמיד אותו בסיכון מיותר והאם כדאי להתעקש ולהלחם לבדיקת MRI במקום. תודה רבה.
    רעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רעות

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/01/2010

    לדעתי במיקרה זה כמות הקרינה שכרוכה ב-CT חסרת משמעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח ראש
    שירה כהן
    04/01/2010


    בחודש מאי בשנת 2000 נמצא אצל אימי גידול שפיר;
    מניגיומה ומסביבו דמם באיזור הפרונטלי מימין במח.
    היא טופלה במחלקה הנוירוכירורגית בביה"ח בלינסון- בעזרת כדורים גודלו של הגידול קטן והדימום נספג.

    מאז, כ-10 שנים היא תפקדה והתנהלה בבריאות מלאה. ומדי שנה עברה בדיקת CT על-מנת לעקוב אחר שינויים.

    לאחרונה, חשה שוב בכאבי ראש. אמש הגענו למיון בבלינסון עקב כאבי ראש עזים מהם סבלה. והיא הועברה לאישפוז במחלקה הנוירוכירורגית בשנית. לאחר, שבוצע אמש CT שהראה שגודל המניגיומה 3X4.5 ס"מ ומסביבה בצקת. כמו כן, קיימת דחיקה של 1-2 מ"מ בקו האמצע.

    במחלקה נאמר לנו כי יש לבצע עוד השבוע ניתוח להסרת המניגיומה.

    ברצוננו לשאול:
    מה דעתך לגבי הניתוח?/ מה הסיכונים?
    מהי המחלקה המומלצת על-ידך בתחום?
    מיהם הרופאים המטפלים המומלצים על-ידך בתחום?
    מיהו המנתח המומלץ על-ידך?


    אני מודה מקרב לב על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שירה,

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/01/2010

    לפי התאור של אימך ושל ההדמיה שלה נראה כי אין ברירה וצריך לנתחה ואני מסכים שדי בהקדם.
    הניתוח נראה לי ניתוח די שכיח בנוירוכירורגיה ואני מניח שנוירוכירוגים רבים יכולים לבצעו בצורה טובה אבל קשה לי להמליץ על מחלקה או מנתח שלא ראיתי מנתח מעולם. כל שאוכל לומר שבמחלקתי בהדסה יש ניסיון רב בניתוחים מסוג זה. ניתן לפנות לדר ספקטור, דר שושן גם אני למרות שתחום התמחותי הוא ניתוחי עמוד שידרה בעל נסיון רב בניתוחים מסוג זה.
    בהצלחה ורפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקוסטיק נוירינומה
    רותי
    02/01/2010

    שלום,

    בעלי אובחן כנ"ל. הומלץ על רדיוכירורגיה. מה המשמעות? מי הרופא הטוב ביותר בארץ לבצוע הפעולה ועםהנסיון הרב ביותר?
    תודה רותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקוסטיק נוירינומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רותי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/01/2010

    לא ציינת בן כמה בעלך, מה גודל הגידול, האם הגידול גדל במהלך המעקב ומה איכות השמיעה שלו.
    כל אלו יכריעו בשאלה האם לנתח או להקרין.
    ולשאלתך דר' ספקטור הוא בעל נסיון רב בניתוחים מסוג זה ודר' שושן בעל ניסיון עשיר ביותר בהקרנת (רדיוכירורגיה) גידולים מסוג זה. שניהם עובדים במחלקה הנוירוכירורגית בהדסה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנינגיומה
    סיון
    01/01/2010

    שלום
    אחותי עברה אתמול סיטי ראש דחוף בערב באסותא והתגלה שיש לה גידול ענק כ-6 ס"מ יחד עם בצקת גדולה בחלק הפרונטלי השמאלי של הראש וזה לוחץ כמובן על ארובת העין. נקדים ונאמר שהיא הייתה מאוד מבולבלת בתקופה האחרונה, שוכחת דברים שהם בלתי הגיוניים, לא רואה בעיניים מקבלת התקפים של שחור בעיניים עם סחרחורות. הופננו דחוף לתל השומר לבצוע MRI. בצהריים נאמר לנו שבתוצאות נראה כי מדובר במנינגיומה וזהו בשלב הזה. כלומר עכשיו מחכים ליום ראשון לפגישה עם מנהל המחלקה שבה הוא מסביר את הליך הניתוח.
    לפי קריאה שלי והבנה אומנם מועטה בתחום, מנינגיומה ברוב המקרים היא שפיר אבל מאחר וזה פוגע בראייה לא תמיד מורידים את כל הגידול מחשש לפגיעה בתאים אחרים ולכן יש לעשות גם הקרנות.יש לציין שאחותי צעירה בת 37 אמא ל-4 ילדים.
    אנחנו מאוד חוששים מכל התיק הזה שנפל עלינו כרעם ביום בהיר.
    ממה שסיפרתי כאן מה אפשר לומר על מצבה? יש סיכוי לדעת לפני ניתוח אם מדובר בשפיר או ממאיר? לדברי הרופא רק לאחר הניתוח יבצעו ביופסיה. האם זהו ניתוח מסוכן? האם יש סכנה לחייה? אשמח אם תוכלו לתת קצת יותר מידע ממה שאני כבר יודעת
    בברכה סיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנינגיומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי סיון

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/01/2010

    קשה מאוד לתת יותר פרטים בלי לדעת מה מצבה של אחותך. גידולים מסוג זב באונה המיצחית יכולים לצמוח ממקורות שונים שמשפיעים על הניתוח ועל הקשר לעצבי הראיה.
    יש חשיבות רבה לבדיקת אחותך ובדיקת הצילומים.
    דר' ספקטור מהדסה בעל נסיון רב בניתוחים מסוג זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח ראש
    שיר
    31/12/2009

    שלום
    עברתי ניתוח להסרת חלק מהגולגולת באזור המצח (עקב לחץ תוך גולגלתי גבוה) וניתוח להחזרת העצם מספר חודשים מאוחר יותר. בזמן בו העצם הייתה מחוץ לגופי ונשמרה בבית החולים התעוותה צורתה והתרחשה שקיעה באזור מרכז המצח ובקצוות העצם. כעת נקבע לי תור לניתוח "שחזור גולגולת" בעזרת חומר שנקרא מימיקס. לפי מה שנאמר לי בבית החולים יש צורך לפתוח את הצלקת הישנה בניתוח. רציתי לשאול אם ניתוחים מסוג כזה בהם משתמשים במימיקס אפשר לעשות גם בעזרת הזרקה של החומר למקום הרצוי מבלי לעשות ניתוח של ממש.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שיר,

    פרופ` אייל יצחיאק
    05/01/2010

    קשה להתייחס בלי לבדוק נה הפגם. אנו איננו מבצעים תיקונים קוסמטיים מסוג זה כי אם מחליפים את כל מתלה העצם במתלה עצם מלאכותי שאותו אנו מכינים במהלך הניתוח או במיתלה שעשוי PEEK שאותו מזמינים לפי בדיקת CT מיוחדת והוא מוכן לפי מידה.
    ניתן להתייעץ עם פלסטיקאים לגבי השאלה של טיפול בהזרקה ללא ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה
    שמואל
    29/12/2009

    שלום דר אני בתתי סריקה בתהודה מגנטית של מוח 1 מוקדים בעלי אות גבוה בT2בספלנום של קורפוס קלוזום משני הצדדים ובחומר בלבן באונות הפריאטליות מאחור ובאונות האוקסיפיטליות 2יש גם מימצה שקיבל תיפול הקרנות תהליך תופס מקום בסינוס הקברנוזי משמאל בקוטר של. 1.8על 8.9 על1.6 סמ שנצבע היטב עי חומר ניגוד.הנגא לפני הטיפול היה 11.16על10.05 ממ דר 1מזה אומר אנגה גדל מאז ו2 למה מיטכבן מוקדים בעלי אות גבוה בT2 בספלנום של קורפוס קלוזום משני הצדדים בחומר הלבן שדרוש מעכב תודה דר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה השאלה?

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    שמואל
    30/12/2009

    השאל בבקשה הי מזה מוקדים בעלי אות גבוה בT2 בספלנום של קורפוס קלוזום משני הצדדים ובחומר הלבן באונות הפריאטליות מאחור ובאונות האוקסיפיטליות לז ה השאלה מה אוסים למה מתכבן הרדיולוג תודה דר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שמואל.

    פרופ` אייל יצחיאק
    05/01/2010

    הממצאים לא ברורים לי אבל נראה לי שכדאי להתייעץ עם הרופא שהקרין אותה או עם נוירואונקולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים ולחצים בראש
    לוסי
    27/12/2009

    שלום,
    אני לוסי בת 23, וסובלת מזה כ-3 חודשים מכאבי ראש חזקים ולחצים באזור הרקות והגולגולת העליונה.
    עשיתי בדיקות דם כולל בדיקות של בלוטת התריס כולל בדיקות אצל נוירולוג וכן צילום CT עשיתי בדיקות ראייה ועצבים ונקבע גם שאלו לא מיגרנות, והכל יצא תקין לחלוטין!

    יש לציין כי עברתי תאונה לפני 10 חודשים אך יצאתי ללא כל פציעה, וקיבלתי מכה קטנה באיזור הראש מאחורה אך לאחר מספר ימים עבר הכאב. האם יכול להיות קשר?

    אני כבר לא ישנה טוב מתעוררת מכאבי ראש ובמשך כל היום מתמודדת עם כאבים חזקים בראש דבר המוציא אותי מריכוז ומתפקוד יומיומי.

    הכאבים הם כאבים של דקירות בכל חלקי הראש , בכל פעם במקום אחר.
    וכן גם כאבים שהם דפיקות פטישים בעיקר באיזור הגולגולת העליונה והרקות ובנוסף כאבים שהם לחץ חזק מאוד ברקות ובגולגולת. ודרגת הכאב היא בסביבות 9 או 10 תמיד.

    הנוירולוג לא ידע לקבוע מה הבעיה, והמליץ על טיפול פיזיותרפיה לצוואר, וכך התחלתי לעשות טיפולים עד כה עשיתי 6 ואני עדיין ממשיכה בהם.
    טיפולי הפיזיותרפיה לא עזרו בהרבה ועדיין יש לי כאבי ראש חמורים.

    בבקשה עיזרו לי להבין ממה זה יכול לנבוע
    תודה מראש לוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    28/12/2009

    לוסי שלום

    אם בדיקות ההדמיה תקינות -יש להרגע.

    ממליץ לחזור לרופא משפחה להמשך מעקב.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום לאחר פגיעת ראש
    טל
    27/12/2009

    שלום ,
    ידיד שלי עבר תאונה ופגיעת ראש לא ממוקדת. כיום הוא בבית לוינשטיין. הוא בשלב אגרסיבי ונמצא תחת כדורי הרגעה רבים.
    השאלה שלי היא האם נכון וכדאי לבוא לבקר אותו ולהיות נוכחים (ללא שאלות זיכרון למיניהם) או עדיף כרגע לתת לו זמן עם עצמו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום לאחר פגיעת ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש להתייעץ עם הרופא המטפל

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    28/12/2009

    טל שלום
    הביקורים לא יפריעו לתהליך השיקום הקוגנטיבי

    בברכ ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר שיוי משקל
    אלה
    24/12/2009


    לאחרונה נתקפתיי בפתאומיות חוסר שיווי משקל ממש לא יכולתי ללכת, וכל תזוזת ראש גרמה לבחילות, הזעה ועוד.
    התסמינים חלפו באופן הדרגתי כעבור כיומיים. שמאז זה לא חזר.
    ממה נובע דבר כזה? האם עלי להיבדק? איך עלי להתנהג אם זה חוזר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר שיוי משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אלה,

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/12/2009

    מומלץ לפנות לנוירולוג ולרופא א.א.ג על מנת לערןך ברור מסודר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפרצות לתעלה בעקבות תמט? פענוח MRI
    דידינקה
    18/12/2009

    שלום,
    בעקבות תמט בחוליה בגב תחתון כתוצאה מגרורות, ביצעתי ניתוח צמנט שבו גם שינו את גובה החוליה בשל לחץ על עצבים באזור.
    ביצעתי לפני כמה ימים MRI בגב בשל חשד בPET CT להתפרצות לתעלה.
    התוצאות לא כ"כ ברורות לי, והרי הן:
    " תמט מוכר מבדיקות הדמיה קודמות של גוף L1, אות נמוך בT1, מעורב נמוך בT2 ובSTIR.
    עברה הזרקת צמנט לחוליה, לאחר הזרקת GAD קיימת התאדרות כתמית עם התבלטות תוכן רקמתי לחלל התעלה מחשיד לפיזור משני. לחץ מינימלי על המעבר בין החוט לקאודה בגובה זה, ללא הדגמת אות חריג."
    אשמח לקבל פרשנות קצרה באשר לפענוח, עם המלצה שלכם להמשך (האם צריך לבצע ניתוח חוזר? האם כדאי לבצע הקרנה על החוליה? האם לא צריך לעשות שום דבר).

    תודה מראש
    חג שמח ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ניתן לענות לשאלתך

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    19/12/2009

    שבוע טוב

    לא ניתן לענות על שאלתך מבלי לדעת את מצבך הקליני.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח mri
    אלי
    16/12/2009

    לד"ר שלום רב
    היום קיבלתי תשובה אודות בדיקת mri בוצעה לפני שבועיים לפי הפרוט הבא :-
    "הודגם נידוס עם"signal viods " בתוכו וכן עורק aca .
    rt היפרוטרפי וכן וריד מנקז רחב מעל הנידוס אל הsss בהשוואה לבדיקה קודמת הוורידים המנקזים נראים גדושים יותר מבעבר .
    בולטים יותר מבעבר שינוים מלצים וגליוזיס פרהסגיטלים מימין .
    האם הממצאים אלו מסוכנים .
    אשמח להתיחסותך האם יש סיכוי שאדמם בעתיד האם המצב היום יותר טוב מבעבר
    יצוין שיש לי תור אצל נוירוכירורג בימים הקרובים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אלי

    פרופ` אייל יצחיאק
    25/12/2009

    מומלץ לפנות לפרופ חוזה כהן בהדסה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום