מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה משמעותה של מנינגיומה?גולן11/01/2010
לאמי היתה בעיה של ירידה בשמיעה באוזן ימין.רופא אף אוזן גרון שלח אותה לבצע MRI מוח ובבדיקה נמצא כי מודגם תהליך תופס מקום ב-CPA מימין ממדיו 45 מילימטר באלכסון קדמי אחורי 27 מילימטר מימין ושמאל ו28 מילימטר גובה התהליך צמוד לדורה אינו מערב את תעלת השמע הפנימית.התעלה עצמה איננה מורחבת.יכול להתאים במקום ראשון למנינגיומה.מודגמת בצקת סביב התהליך עם דחיקה של חדר רכיעי אך לא סגירה שלו.חדרים לטרלים וחדר שלישי אינם מורחבים.הCPA משמאל תקין.אין עדות לתהליכים נוספים.יתר ריקמת המוח תקינה.בסיכום תהליך תופס מקום בCPA מימין חשוד כמנינגיומה.דוקטור נכבד אודה על פענוח הממצאים והסבר על משמעותם ועל הטיפול המתבקש.בתודה מראש גולן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי גולן,
פרופ` אייל יצחיאק17/01/2010יש לאמך גידול שקרוב לודאי שמקורו בקרומים שעוטפים את המח. לפי תאורך יש לכרות את התהליך. הייתי ממליץ לפנות לדר' ספקטור בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי בדיקת MRIדני09/01/2010
שלום דוקטור !
שמי דני בחור בן 35 סובל מיזה כשנתיים ממה שאובחן על ידי הרופאים מאדנומה היפופוזרית ונימצא במעקב עד לפני שנה ביצעתי כל שלושה חודשים בדיקת אמ אר איי לשם מעקב אחרי גודל התהליך בבדיקות דם שניתבקשו על ידי אינדוקירונולוג בזמן גילוי הממצא רמת הפרולקטין בדימי היתה 8518 התחלתי טיפול בכדורי דוסטינקס רמות הפרולקטין ירדו והיום הם עומדים על מרה של 102 ויתר ההורמונים גם בסדר יש לציין שהתהליך מגיב יפה לכדורים וחל בו צימצום מאז הגילוי לפני שנתיים ביצעתי עכשיו אמ אר איי נוסף שניתבקשתי לעשות אחרי שנה ויש שם משהו שאני מאוד ניסער ממנו אם תאכל להרגיע אותי ולומר לי במה מדובר אודה לך הביקורת שלי אצל הרופא בביהח הוא באמצע שבוע הבא אבל אני מישתגע כבר
להלן הממצאים שאובחנו בבדיקת האמ אר איי
מבנה תקין של האוכף התורכי הנוירוהיפופיזה ניראת שמורה אם מוקד היפרדנסי בסדרת T1 בלי גלודניום כביטוי לנוכוחות גרגיר ADH
בלוטת ההיפופיזה עצמה : הצד השמאלי שמור מצד ימין מודגמת אדנומה בעלת מאפיינים יחסית ציסטיים עם שרידי דימום בתוכה ממדיה של אדומנה הם בציר הקורנלי 8.2 ממ בציר הגובה 4.2 ממ בציר הסיגאטלי 14 ממ הגבעול ההיפופזרי ממוקם מעט משמאל לקו האמצע במבנה שמור כיאזמה שמורה מבנה תקין של הסינוסים הקברנוזים ביפותלמוס שמור בהשוואה ללפני שנה חיל צימצום בגודל התהליך שאז הייתה בעלת מרכיב המורגי חדיד חל צימצום בגודל התהליך וכעת בולט יותר האלמנט הציסטי הפוסט המוראגי שכחתי לציין שהדמם שהיה ניספג ברובו
אודה לך אם תאכל לומר לי מהם הממצאים הללו ואם יש לי מקום לדאגה אני מאוד חושש מהנושא של לקיחת ביופסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דני
פרופ` אייל יצחיאק11/01/2010כמובן שיש צורך לבדוק אותך ולראות את בדיקות ההדמיה אבל לפי התשובות יש רושם שהתהליך ממשיך להגיב לטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמות פרולקטיןיהל08/01/2010
בתי בת 23 בבדיקות דם לפני חצי שנה רמות פרולקטין פי 2 מהנורמה. הגלולות בהן משתמשת הוחלפו. בבדיקות נוספות ישנה ירידה לא משמעותית ברמות הפרולקטין. כל הגלולות הופסקו ואמורה לבצע בדיקות נוספות בעוד שבועיים{חודש וחצי לאחר הפסקת הגלולות}. השאלה הנשאלת האם סביר שרמת הפרולקטין תרד? במידה ולא מדובר ככל הנראה בגידול שפיר{ מקווה מאוד שהתבדה} מה שלא ברור מדוע מאשרים ביצוע M.I.R רק לאחר קבלת התשובות. והאם לדעתך יש סיבות נוספות לרמה זו?
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץ לפנות לאנדוקרינולוג
פרופ` אייל יצחיאק11/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח בדיקת שיקוףאבי06/01/2010
שלום וברכה,
התינוק שלי בן חצי שנה. ויש לו בראש, מאוחרי האוזן השמאלית מעין גולה נפוחה. עשינו לי בדיקת שיקוף - U.S אזור פריטלי משמאל, אלה תוצאות הבדיקה:
- מעל איזור מישושי הודגם מבנה אקוגני באורך 0.2*0.8 ס"מ יתכן ליפומה.
- סמוך אליו בפסיה הודגם אזור היפואקואי באורך 0.3 ס"מ יתכן הרניה.
חזרתי לרופא המשפחה עם ממצאי הבדיקות, ולדעתו לא נראה לו הרניה. אך דעתו לא היתה נחרצת. בכל אופן הוא הפנה את הילד לנוירוכירורג לבדיקות נוספות.
יש לציין שמלבד זה, בריאות התינוק תקינה והכל בסדר ב"ה.
אשמח לחוות דעתכם בנושא. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אבי,
פרופ` אייל יצחיאק06/01/2010התשובות לא ברורות לי. אנא פנה לנוירוכירורג ילדים לבדיקה וקבלת המלצות. דר' זאוברמן בשיבא הוא כתובת מצוינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת CT לאדם שחלה בסרטן הגרוןרעות אבקסיס04/01/2010
שלום רב. אבי חלה בסרטן לפני כ5 שנים. הגידול היה על מיתרי הקול, הוסר והוא עבר טיפולי הקרנות במשך מס חודשים. הוסר גידול שני וכיום הוא מצוי במעקב לוודא שהמחלה לא חזרה.בשנה האחרונה הוא החל לסבול מכאבי ראש ותחושת עלפון התוקפת אותו לעיתים, לא הצלחנו לעלות על סממן משותף לפעמים בו חש תחושה זו. הרופא שלח אותו לסדרה של בדיקות בכללותן CT מוח ואקו לב. הבדיקות היו תקינות. בחודשים האחרונים חזרו כאבי הראש, סחרחורות ותחושת עלפון וכעת הוא שוב נשלח לסדרת בדיקת כולל CT מוח. רציתי לשאול לאור מחלת הסרטן של אבי והקרינה הכרורה בבדיקת CT האם זה מעמיד אותו בסיכון מיותר והאם כדאי להתעקש ולהלחם לבדיקת MRI במקום. תודה רבה.
רעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רעות
פרופ` אייל יצחיאק04/01/2010לדעתי במיקרה זה כמות הקרינה שכרוכה ב-CT חסרת משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ראששירה כהן04/01/2010
בחודש מאי בשנת 2000 נמצא אצל אימי גידול שפיר;
מניגיומה ומסביבו דמם באיזור הפרונטלי מימין במח.
היא טופלה במחלקה הנוירוכירורגית בביה"ח בלינסון- בעזרת כדורים גודלו של הגידול קטן והדימום נספג.
מאז, כ-10 שנים היא תפקדה והתנהלה בבריאות מלאה. ומדי שנה עברה בדיקת CT על-מנת לעקוב אחר שינויים.
לאחרונה, חשה שוב בכאבי ראש. אמש הגענו למיון בבלינסון עקב כאבי ראש עזים מהם סבלה. והיא הועברה לאישפוז במחלקה הנוירוכירורגית בשנית. לאחר, שבוצע אמש CT שהראה שגודל המניגיומה 3X4.5 ס"מ ומסביבה בצקת. כמו כן, קיימת דחיקה של 1-2 מ"מ בקו האמצע.
במחלקה נאמר לנו כי יש לבצע עוד השבוע ניתוח להסרת המניגיומה.
ברצוננו לשאול:
מה דעתך לגבי הניתוח?/ מה הסיכונים?
מהי המחלקה המומלצת על-ידך בתחום?
מיהם הרופאים המטפלים המומלצים על-ידך בתחום?
מיהו המנתח המומלץ על-ידך?
אני מודה מקרב לב על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירה,
פרופ` אייל יצחיאק04/01/2010לפי התאור של אימך ושל ההדמיה שלה נראה כי אין ברירה וצריך לנתחה ואני מסכים שדי בהקדם.
הניתוח נראה לי ניתוח די שכיח בנוירוכירורגיה ואני מניח שנוירוכירוגים רבים יכולים לבצעו בצורה טובה אבל קשה לי להמליץ על מחלקה או מנתח שלא ראיתי מנתח מעולם. כל שאוכל לומר שבמחלקתי בהדסה יש ניסיון רב בניתוחים מסוג זה. ניתן לפנות לדר ספקטור, דר שושן גם אני למרות שתחום התמחותי הוא ניתוחי עמוד שידרה בעל נסיון רב בניתוחים מסוג זה.
בהצלחה ורפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקוסטיק נוירינומהרותי02/01/2010
שלום,
בעלי אובחן כנ"ל. הומלץ על רדיוכירורגיה. מה המשמעות? מי הרופא הטוב ביותר בארץ לבצוע הפעולה ועםהנסיון הרב ביותר?
תודה רותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רותי,
פרופ` אייל יצחיאק04/01/2010לא ציינת בן כמה בעלך, מה גודל הגידול, האם הגידול גדל במהלך המעקב ומה איכות השמיעה שלו.
כל אלו יכריעו בשאלה האם לנתח או להקרין.
ולשאלתך דר' ספקטור הוא בעל נסיון רב בניתוחים מסוג זה ודר' שושן בעל ניסיון עשיר ביותר בהקרנת (רדיוכירורגיה) גידולים מסוג זה. שניהם עובדים במחלקה הנוירוכירורגית בהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומהסיון01/01/2010
שלום
אחותי עברה אתמול סיטי ראש דחוף בערב באסותא והתגלה שיש לה גידול ענק כ-6 ס"מ יחד עם בצקת גדולה בחלק הפרונטלי השמאלי של הראש וזה לוחץ כמובן על ארובת העין. נקדים ונאמר שהיא הייתה מאוד מבולבלת בתקופה האחרונה, שוכחת דברים שהם בלתי הגיוניים, לא רואה בעיניים מקבלת התקפים של שחור בעיניים עם סחרחורות. הופננו דחוף לתל השומר לבצוע MRI. בצהריים נאמר לנו שבתוצאות נראה כי מדובר במנינגיומה וזהו בשלב הזה. כלומר עכשיו מחכים ליום ראשון לפגישה עם מנהל המחלקה שבה הוא מסביר את הליך הניתוח.
לפי קריאה שלי והבנה אומנם מועטה בתחום, מנינגיומה ברוב המקרים היא שפיר אבל מאחר וזה פוגע בראייה לא תמיד מורידים את כל הגידול מחשש לפגיעה בתאים אחרים ולכן יש לעשות גם הקרנות.יש לציין שאחותי צעירה בת 37 אמא ל-4 ילדים.
אנחנו מאוד חוששים מכל התיק הזה שנפל עלינו כרעם ביום בהיר.
ממה שסיפרתי כאן מה אפשר לומר על מצבה? יש סיכוי לדעת לפני ניתוח אם מדובר בשפיר או ממאיר? לדברי הרופא רק לאחר הניתוח יבצעו ביופסיה. האם זהו ניתוח מסוכן? האם יש סכנה לחייה? אשמח אם תוכלו לתת קצת יותר מידע ממה שאני כבר יודעת
בברכה סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סיון
פרופ` אייל יצחיאק04/01/2010קשה מאוד לתת יותר פרטים בלי לדעת מה מצבה של אחותך. גידולים מסוג זב באונה המיצחית יכולים לצמוח ממקורות שונים שמשפיעים על הניתוח ועל הקשר לעצבי הראיה.
יש חשיבות רבה לבדיקת אחותך ובדיקת הצילומים.
דר' ספקטור מהדסה בעל נסיון רב בניתוחים מסוג זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ראששיר31/12/2009
שלום
עברתי ניתוח להסרת חלק מהגולגולת באזור המצח (עקב לחץ תוך גולגלתי גבוה) וניתוח להחזרת העצם מספר חודשים מאוחר יותר. בזמן בו העצם הייתה מחוץ לגופי ונשמרה בבית החולים התעוותה צורתה והתרחשה שקיעה באזור מרכז המצח ובקצוות העצם. כעת נקבע לי תור לניתוח "שחזור גולגולת" בעזרת חומר שנקרא מימיקס. לפי מה שנאמר לי בבית החולים יש צורך לפתוח את הצלקת הישנה בניתוח. רציתי לשאול אם ניתוחים מסוג כזה בהם משתמשים במימיקס אפשר לעשות גם בעזרת הזרקה של החומר למקום הרצוי מבלי לעשות ניתוח של ממש.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שיר,
פרופ` אייל יצחיאק05/01/2010קשה להתייחס בלי לבדוק נה הפגם. אנו איננו מבצעים תיקונים קוסמטיים מסוג זה כי אם מחליפים את כל מתלה העצם במתלה עצם מלאכותי שאותו אנו מכינים במהלך הניתוח או במיתלה שעשוי PEEK שאותו מזמינים לפי בדיקת CT מיוחדת והוא מוכן לפי מידה.
ניתן להתייעץ עם פלסטיקאים לגבי השאלה של טיפול בהזרקה ללא ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקהשמואל29/12/2009
שלום דר אני בתתי סריקה בתהודה מגנטית של מוח 1 מוקדים בעלי אות גבוה בT2בספלנום של קורפוס קלוזום משני הצדדים ובחומר בלבן באונות הפריאטליות מאחור ובאונות האוקסיפיטליות 2יש גם מימצה שקיבל תיפול הקרנות תהליך תופס מקום בסינוס הקברנוזי משמאל בקוטר של. 1.8על 8.9 על1.6 סמ שנצבע היטב עי חומר ניגוד.הנגא לפני הטיפול היה 11.16על10.05 ממ דר 1מזה אומר אנגה גדל מאז ו2 למה מיטכבן מוקדים בעלי אות גבוה בT2 בספלנום של קורפוס קלוזום משני הצדדים בחומר הלבן שדרוש מעכב תודה דר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה השאלה?
פרופ` אייל יצחיאק30/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
שמואל30/12/2009השאל בבקשה הי מזה מוקדים בעלי אות גבוה בT2 בספלנום של קורפוס קלוזום משני הצדדים ובחומר הלבן באונות הפריאטליות מאחור ובאונות האוקסיפיטליות לז ה השאלה מה אוסים למה מתכבן הרדיולוג תודה דר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שמואל.
פרופ` אייל יצחיאק05/01/2010הממצאים לא ברורים לי אבל נראה לי שכדאי להתייעץ עם הרופא שהקרין אותה או עם נוירואונקולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקים ולחצים בראשלוסי27/12/2009
שלום,
אני לוסי בת 23, וסובלת מזה כ-3 חודשים מכאבי ראש חזקים ולחצים באזור הרקות והגולגולת העליונה.
עשיתי בדיקות דם כולל בדיקות של בלוטת התריס כולל בדיקות אצל נוירולוג וכן צילום CT עשיתי בדיקות ראייה ועצבים ונקבע גם שאלו לא מיגרנות, והכל יצא תקין לחלוטין!
יש לציין כי עברתי תאונה לפני 10 חודשים אך יצאתי ללא כל פציעה, וקיבלתי מכה קטנה באיזור הראש מאחורה אך לאחר מספר ימים עבר הכאב. האם יכול להיות קשר?
אני כבר לא ישנה טוב מתעוררת מכאבי ראש ובמשך כל היום מתמודדת עם כאבים חזקים בראש דבר המוציא אותי מריכוז ומתפקוד יומיומי.
הכאבים הם כאבים של דקירות בכל חלקי הראש , בכל פעם במקום אחר.
וכן גם כאבים שהם דפיקות פטישים בעיקר באיזור הגולגולת העליונה והרקות ובנוסף כאבים שהם לחץ חזק מאוד ברקות ובגולגולת. ודרגת הכאב היא בסביבות 9 או 10 תמיד.
הנוירולוג לא ידע לקבוע מה הבעיה, והמליץ על טיפול פיזיותרפיה לצוואר, וכך התחלתי לעשות טיפולים עד כה עשיתי 6 ואני עדיין ממשיכה בהם.
טיפולי הפיזיותרפיה לא עזרו בהרבה ועדיין יש לי כאבי ראש חמורים.
בבקשה עיזרו לי להבין ממה זה יכול לנבוע
תודה מראש לוסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון28/12/2009לוסי שלום
אם בדיקות ההדמיה תקינות -יש להרגע.
ממליץ לחזור לרופא משפחה להמשך מעקב.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום לאחר פגיעת ראשטל27/12/2009
שלום ,
ידיד שלי עבר תאונה ופגיעת ראש לא ממוקדת. כיום הוא בבית לוינשטיין. הוא בשלב אגרסיבי ונמצא תחת כדורי הרגעה רבים.
השאלה שלי היא האם נכון וכדאי לבוא לבקר אותו ולהיות נוכחים (ללא שאלות זיכרון למיניהם) או עדיף כרגע לתת לו זמן עם עצמו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש להתייעץ עם הרופא המטפל
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון28/12/2009טל שלום
הביקורים לא יפריעו לתהליך השיקום הקוגנטיבי
בברכ ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שיוי משקלאלה24/12/2009
לאחרונה נתקפתיי בפתאומיות חוסר שיווי משקל ממש לא יכולתי ללכת, וכל תזוזת ראש גרמה לבחילות, הזעה ועוד.
התסמינים חלפו באופן הדרגתי כעבור כיומיים. שמאז זה לא חזר.
ממה נובע דבר כזה? האם עלי להיבדק? איך עלי להתנהג אם זה חוזר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אלה,
פרופ` אייל יצחיאק25/12/2009מומלץ לפנות לנוירולוג ולרופא א.א.ג על מנת לערןך ברור מסודר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפרצות לתעלה בעקבות תמט? פענוח MRIדידינקה18/12/2009
שלום,
בעקבות תמט בחוליה בגב תחתון כתוצאה מגרורות, ביצעתי ניתוח צמנט שבו גם שינו את גובה החוליה בשל לחץ על עצבים באזור.
ביצעתי לפני כמה ימים MRI בגב בשל חשד בPET CT להתפרצות לתעלה.
התוצאות לא כ"כ ברורות לי, והרי הן:
" תמט מוכר מבדיקות הדמיה קודמות של גוף L1, אות נמוך בT1, מעורב נמוך בT2 ובSTIR.
עברה הזרקת צמנט לחוליה, לאחר הזרקת GAD קיימת התאדרות כתמית עם התבלטות תוכן רקמתי לחלל התעלה מחשיד לפיזור משני. לחץ מינימלי על המעבר בין החוט לקאודה בגובה זה, ללא הדגמת אות חריג."
אשמח לקבל פרשנות קצרה באשר לפענוח, עם המלצה שלכם להמשך (האם צריך לבצע ניתוח חוזר? האם כדאי לבצע הקרנה על החוליה? האם לא צריך לעשות שום דבר).
תודה מראש
חג שמח ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ניתן לענות לשאלתך
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/12/2009שבוע טוב
לא ניתן לענות על שאלתך מבלי לדעת את מצבך הקליני.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח mriאלי16/12/2009
לד"ר שלום רב
היום קיבלתי תשובה אודות בדיקת mri בוצעה לפני שבועיים לפי הפרוט הבא :-
"הודגם נידוס עם"signal viods " בתוכו וכן עורק aca .
rt היפרוטרפי וכן וריד מנקז רחב מעל הנידוס אל הsss בהשוואה לבדיקה קודמת הוורידים המנקזים נראים גדושים יותר מבעבר .
בולטים יותר מבעבר שינוים מלצים וגליוזיס פרהסגיטלים מימין .
האם הממצאים אלו מסוכנים .
אשמח להתיחסותך האם יש סיכוי שאדמם בעתיד האם המצב היום יותר טוב מבעבר
יצוין שיש לי תור אצל נוירוכירורג בימים הקרובים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אלי
פרופ` אייל יצחיאק25/12/2009מומלץ לפנות לפרופ חוזה כהן בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

