מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של המוחרמי חדד16/07/2009
שלום לרופא
לפני כמה חודשים בצענו בדיקת אמרי לבן שלנו שהוא בן שנתיים הבדיקה בוצעה בגלל התכווציות.
את התוצאה של הבדיקה קיבלנו הכול תקין . אבל במכתב היה משו לא ברור לנו וזה נורא מדאיג
אותנו היה כתוב:
בחומר לבן פרי ונטרקולרי פרונטלי מימין מודגם איזור בעל הארכת זמני הרפייה בקוטר 8מ"מ הממצא
מעוגל אך עם שלוחות קטנות. לא ברור האם מדובר בשינוית גלויזיס או בהתחלה של תהליך תופס
מקום. הממצא אינו מקבל האדרה לאחר הזרקת חומר ניגוד.
מה זה אומר ד"ר והאם זה מסוכן ? האם זה יכול לגדול?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרוש מעקבוהדמיה חוזרת
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/07/2009רמי שלום
קשה מתאורך להבין מה טיב הממצא,על פניו נראה כי הדבר דורש מעקב ע"י נוירוכירורג ילדים והדמיה חוזרת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר DBSיואב15/07/2009
שלום לכולם!
אימי, בת 52, חלתה במחלת הפרקינסון לפני כ 9 שנים.
לפני כחודש נותחה בניתוח DBS, בו הושתלו אלקטרודות במוחה, וקוצב אחד בחזה.
לאחר כחודש של ניסיונות כיוון, חלקם כושלים, יד אחת רועדת כמו קודם, יד אחת אינה רועדת, רגליה עדיין רועדות, בשילוב חוסר יציבות קשה, ובנוסף, נפגעה יכולת הדיבור שלה, דבר שלא היה קודם.
שאלתי היא:
האם בניתוח זה אמורים להשתיל 2 קוצבים (אחד לכל צד?)
בנוסף, בהנחה ולא מצליחים לכוון כראוי את הקוצב, האם נדרש ניתוח תיקון או פתיחה מחודשת לשינוי מקום האלקטרודות?
האם קיים סיכוי שמצבה של אימי יישאר כך??
תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לחזור למנתח להערכה מחודשת
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/07/2009יואב שלום
אין אני מומחה במחלות פרקינסון , חשובלפנות למומחה שטיפל ועוקב אחרי אמך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן נותחה אימך
אליהו19/07/2009שלום,לך,,,
היכן נותחה אימך,?,,והאם גם אחרי לקיחת תרופות לא מצליחים לאזן אותה,,כדי להפסיק את הרעד,
חולה פרקינסון העומד לעבור א ת הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחוףהשלי13/07/2009
מבקשת מידע דחוף על שוונומה או בשמה הנוסף נוירומה וסטיבולרית בגזע המוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שלי
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2009מדובר בגידול שפיר שמוצאו בתעלת השמע הפנימית. אם קטן ניתן להקרין בתוצאות טובות מאוד ואם גדול יש צורך לכרות.
לצורך טיפול בקרינה מומלץ לפנות לדר' שושן מהמחלקה הנוירוכירורגית בהדסה.
לצורך טיפול ניתוחי נא לפנות לדר' סרגיי ספקטור בהדסה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שלי13/07/2009תודה רבה דגוקטור על תשושבה מהירה ומפורטת, הוצע לנו טיפול רדיוכרוגי חד פעמי למשך
ארבעים דקות שאמור לתת תוצאות כמו ניתוח. האם אתה מכיר הליך כזה? האם תוכל לפרט
תופעות לוואי מיידיות וארוכות טווח?
המון תודה ובריאות
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שלי,
פרופ` אייל יצחיאק20/07/2009אנא פני לדר' שושן מהדסה ותקבלי את כל המידע שתצטרכי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח סיטינילי12/07/2009
שלום לכם. לפני 15 שנים עברתי ניתוח מוח להסרת מנינגיומה. לא היו לי התקפים אפילפטיים בעקבותיו, אבל לפני שבועיים קיבלתי התקף מלא. עשיתי סי.טי ובתשובה כתבו- תהליכים פוראנצפלים בכיפת המוח ללא האדרה פתלוגית והסתיידות קלה בגרעין הלנטיפורמי משמאל.
אודה אם תסבירו לי וכן האם יש קשר בין מה שכתוב להתקף? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נילי,
פרופ` אייל יצחיאק12/07/2009ה-CT מעיד על שינויים לאחר ניתוח. כל שינוי בקליפת המח יכול לגרום לארועים פרכוסיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרצת מוחית דחוףאביתר12/07/2009
בס"ד
שלום..
אמא שלי נבדקה ב-CT ומצאו לה
2 מפרצות במוח.. היא עברה ניתוח ע"י
דוקטור חוסה כהן.. מפרצת אחת סגרו
ומפרצת אחת לא כי אמרו שזה יעמיס.. וזה
יותר מדיי לניתוח אחד.. עכשיו אמא שלי נמצאת
בטיפול נמרץ והיא לא יכולה לדבר
ולא יכולה להזיז צד ימין.. היא גם סובלת
מכאבי ראש..רציתי לדעת למה היא סובלת מכאבי
ראש..ולדעת מהם התסמינים לאחר ניתוח במוח
והאם היא תוכל לדבר ולהזיז את צד ימין
תודה
" בעזרת ה' נעשה ונצליח ! "* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב להפנות את השאלות למנתח.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/07/2009אביתר שלום
חשוב להפנות את השאלות למנתח שמכיר את המקרה ויוכל לענות בפירוט.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון דקסקורטבריאות10/07/2009
לרופאים שלום,
אבי עבר ניתוח ראש להוצאת גידול ממאיר לפני כחודש. הוא נוטל דקסקורט 8 מ"ג (4 מ"ג בוקר וערב). עתה הרופא ביקש מאבי להוריד את המינון בהדרגה, כאשר כל 4 ימים מורידים 1 מ"ג עד שמגיעים לסה"כ 4 מ"ג. הרופא אמר ליטול את התרופה בבוקר ובצהרים, ולא בוקר וערב. האם נטילת התרופה בוקר וצהרים, ללא ערב, היא מקובלת? האם לא צפויות בעיות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום,
פרופ` אייל יצחיאק11/07/2009ניתן לקחת את התרופה פעמיים ביום, יש כאלו שנותנים את המינון המלא פעם ביום. המינון תלוי בהעדפות של הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדקסקורט תופעות לואי
בריאות12/07/2009ד"ר יצחיאק, תודה על התשובה.
יש לי שאלה נוספת, בקשר לתופעות הלואי של הדקסקורט.
אבי מאד נחלש ברגליים, ושמתי לב שהן נעשו מאד רזות. מחיפוש ברשת ראיתי שאלה מתופעות הלואי הידועות של הדקסקורט.
מה הדרך המומלצת להתמודד עם התופעה, האם אפשר לעשות פיזיוטרפיה לחיזוק, האם יש תוספים מחזקים שאפשר לקחת, או כל דרך אחרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
פרופ` אייל יצחיאק12/07/2009טיפול ממושך בסטרואידים יכול לגרום לחולשה והידלדלות שרירים. טיפול קצר בדר"F אינו גורם זאת. קרוב לודאי מדובר במצב שנובע מחוסר תזוזה. הטיפול הוא פיזיוטרפיה ותזונה נאותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה מוזרה בגולגלת לבת שבועיים וחצאירית09/07/2009
היום גיליתי שלבתי בת שבועיים וחצי יש בלטיה מוזרה בגולגולת מעל העורף והשיער שלה הסתיר את זה עד עכשיו. הייתי אצל רופא משפחה והוא הפנה אותי לניוכרורג אני בלחץ וחרדות
האם זה משהו מוכר ומה נראה לך שצריך לעשות אני לא מסוגלת לישון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אירית,
פרופ` אייל יצחיאק09/07/2009ראשית הרשי לי לאחל לך מזל טוב לרגל הולדת הבת.
קשה מאוד לחוות דעה בלי לבדוק את ביתך אך לדעתי עד שתיבדקו את בהחלט יכולה להמשיך ולשון בשקט. לדעתי הסיכוי שמדובר בבעיה רצינית אינו גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקים מאוד מעל לשבוערחלה02/07/2009
שלום ד"ר,
אני סובל מכאבי ראש חזקים מאוד שהתחילו לפניי 8 ימים
התחושות הם :
כאב חזק בראש מאחורה יחד עם כאב חזק ברקות של הראש
לחץ גם באוזן ימין,הכאב נעלם לאחר כדור נגד כאבים אבל לאחר 5 שעות חוזר ונשאר כל הזמן
הייתי אצל נוירולוג שלא מצא דבר ,והפנה אותי לעיינים שבדקו לי את קרקעית העין וזה יצא תקין ,נעשה לי צילום רגיל לראש לבדוק אם יש סינוסיטיס ויצא תקין,
הכאבי ראש מאוד חזקים מאחרוי בראש וברכות והשאלה שלי
האם כדיי לעשות CT ראש ???מחשש למשהוא מסוכן ???
(אני יודע שCT זה עם המון קרינה לכן השאלה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שחר
פרופ` אייל יצחיאק03/07/2009גש להיבדק על ידי נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לקברנומהמיקי אלון01/07/2009
שלום, אני בת 58 בריאה בד"כ, 2 שבועות חשתי נימול בצד שמאל של הפנים: בשפה, בנחיר, עד העין. בשבוע האחרון נחלש הנימול ומופיע מדי פעם בעיקר בנחיר. נשלחתי לבדיקת CT מוח עם ובלי ח.נ.+סינוסים. התשובה: מודגם תהליך היפרדנסי עם מוקד מסויד במרכזו בפדונקל צרבלרי שמאל בגודל 14\10 מ"מ, ללא אפקט מסה או בצקת מסביבו עם האדרה קלה לאחר ח.נ. חשודה לקברנומה. שאר פרנכימה של המוח בגדר התקין, חדרים וחריצים תקינים. מודגם עיבוי רירית קל בסינוס ספנואידלי. מחיצת האף סוטה מעט ימינה. קונכה בולוזה דו"צ, ה-OMC פתוח דו"צ.
הופניתי לנוירוכירורגיה. אבקש לשמוע הסבר והתרשמותך מהתוצאות.
כל טוב
מיקי א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיקי
פרופ` אייל יצחיאק02/07/2009כדאי לבצע MRI ולקבל יותר מידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנימול בצד שמאל בפנים
מיקי אלון02/07/2009שלום ד"ר
ראשית תודה על תשובתך המהירה.
מאחר ותלונתי הראשונה היתה נימול בצד שמאל של הפנים [נימול שנחלש אך קיים עדיין בעוצמות שונות במיוחד בנחיר ], רציתי לשמוע את דעתך על הקשר בין הנימול לממצא ב-CT.
האם הנימול יכול להתקשר לעיבוי רירית הסינוס הספנואידלי שנמצא בבדיקה, או למה שחשוד כקברנומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק03/07/2009קרוב לודאי שקשור לקברנומה, כמו שאמרתי הדמיה מגנטית תעזור להגדיר את האבחנה ואת המיקום המדויק. יש לבצע את הבדיקה בפרוטוקול מיוחד שרגיש לדימומים ישנים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מיקי אלון03/07/2009אני אמורה לעבור MRI לבירור האפשרות שיש לי קברנובה בגזע המוח.
האם אפשר להמשיך בשיגרה הכוללת:
1] דיקור סיני---בצד שמאל בגוף שעוזר לי לדלקת בכתף ממנה אני גם סובלת כרגע
2] טיפול חודרני בחניכיים בהרדמה מקומית, שאני אמורה לעבור השבוע?
3] האם להמשיך ליטול ויטמינים ותוספי תזונה שאני נוטלת:
סידן +ויטמין D
אומגה 3
Q10
ויטמין B12
אני מודה על תשובתך בפורום, בזמן זה של חוסר ידיעה מה קורה עמי.
בריאות מלאה גם לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשד לקברנומה
מיקי אלון10/07/2009שלום,
אשמח אם תענה לשאלותי מיום 3.7.09
ובנוסף:
האם אתה מכיר בארץ רופא בעל ניסיון לטיפול בקברנומה?
קראתי שבררץ הניסיון דל ואילו באריזונה יש מנתח מומחה בתחום, ידוע לך על רופא מקביל בארץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק11/07/2009לדעתי אין מניעה מהפעילויות שהזכרת.
לגבי המנתח, השלימי את בדיקות ההדמיה שלך ואז חזרי אלי ואשתדל לכוון אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשד לקברנומה
מיקי אלון11/07/2009שלום,
ברוך תהיה. אעשה כדבריך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשד לקברנומה
מיקי אלון21/07/2009אני ממתינה לבדיקת MRI אולם כרגע אני בחשש גדול מאחר ונוירולוג שראה את דיסק ה-CT ציין שמיקום הקברנומה ייתכן ויהיה מסוכן מידי לניתוח, כמו כן הבהיר לי את הסכנה לדימום מחוץ לקברנומה, שאלותי: האם לפני ביצוע MRI ניתן לראות שהקברנומה מדממת, שמיקומה בעייתי? ובנוסף: האם ניתן לעשות משהו למניעת דימום [כגון: שמירה על לחץ דם נמוך, דאגה שהדם לא יהיה דליל וכדו'] ייתכן ושאלותי מגוחכות אך ברור שמי שאיננו בתחום חש מבוכה וחוסר אונים במצב כזה.
אני נמנעת מנסיעות רחוקות מאזורים בהם יש מרכז רפואי, חוששת ממאמץ וכו'
האם ניתן להפיג מעט מהחששות עד לביצוע בדיקת ה-MRI וקבלת המלצה ברורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מיקי,
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2009מכיון שלחץ הדם בתוך הקברנומה הינו ורידי אז אין השפעה ללחץ דם העורקי על השכיחות לדמם. יש להימנע מתרופות שמפריעות את קרישת הדם ("מדללות"), לגבי הוכחת דמם ישן ודיון לגבי מיקום והיכולת לכרות את הקברנומה עדיף לדון בכך לאחר ביצוע ה-MRI.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקברנומה
מיקי אלון28/07/2009אני מאד מודה על ההסבר.
האפשרות לשאול בשעה שהספק כה רב מאד מעודדת.
כל טוב,
מיקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מיקי,
פרופ` אייל יצחיאק31/07/2009הנימול יכול להיות קשור לקברנומה בתלות במקומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל29/06/2009
שלום דק אני בן 43 סובל מי נאופיברומאטוזיס ולפני 3 חודשים קיבלתי טיפול של רדיוכירוגיה ברוש בגלל גידול [מניגיומה] איצאו לי לפנות לפרופסור לוסו בהדסה השאלה למה המרפאה נמצת ב אונקולוגיה ארה מחלת נאופברומהטוזיס לא מחלת של גידולים ממרים קרתי באטרנת ש יש תיפול לנאופיברומאטוזיס טיפול של הקרנה לעצב בבקשה דק יש לך מוסג למה מתקבן אודה לך הים תיתלי תשובה ל2 השאלות תודה דק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמואל,
פרופ` אייל יצחיאק29/06/2009לא ברורה לי השאלה בקשר להקרנה לעצב.
נוירופיברומטוזיס היא מחלה בה יש נטיית יתר ליצור גידולים. בבית החולים הדסה מרכז את הטיפול והמעקב בחולים אלו פרופ' לוסוס שהוא נוירולוג ונוירואונקולוג.
נוירואונקולוגים הם רופאים שמטפלים בגידולים של מערכת העצביםת ממאירים ושפירים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רילפקסים , נ.פ1טל27/06/2009
שלום ,
אני בת 21
הסובלת מ NF 1
נאמר לי בבדיקות השגרתיות
שיש לי בעיה בריפלקס באחת הרגליים
רוצה לציין שאין לי בעיות הליכה/ריצה.
(האם זה יכול להיות קשור בשל נקיעות הקרסול?)
כי באותו רגל אני נוקעת הרבה פעמיים את ההקרסול
ואחרי כ 5 ימיים זה עובר.
אשמח אם תוכל לעזור לי
ולדעת אם זה מעיד לבעיה כלשהי
ומה אפשר לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי טל,
פרופ` אייל יצחיאק27/06/2009קשה לענות על שאלה כזו.
חשוב לדעת האם הרפלקס מוחלש או מוגבר, כמו כן חשוב לדעת האם יש סימנים עדינים נוספים בבדיקתך.
אשמח לראותך במרפאתי ולנסות לחוות דעה מבוססת יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה וחבלת ראשעירית21/06/2009
שלום. אני בת 54 לפני שנה נמצאה אצלי מנינגיומה פרונטלית ימנית צמודה לפלקס בגודל 2סמ. הממצא היה מקרי נמצא בבדיקת mri שבוצע לשלילת טרשת נפוצה או אקוסטיק נוירינומה בגלל חירשות פתאומית באוזן שמאל.
אני בחרתי במעקב ואכן בבדיקת מ.ר.י. שבצעתי בפברואר לא היה שינוי ואני אמורה להיות במעקב נוסך בפברואר הבא. עד עכשיו הייתי אסימפטומטית לחלוטין. לפני כ6 שבועות נחבלתי במצח חבלה מאד חזקה מחלון ומאז יש לי קפיצות של האצבע ,ביד ימין דווקא, והרגשת נימול בפנים וכאבי ראש לא מיגרנוטיים.
האם יתכן שטראומה, מכה חזקה, יכולה להיות טריגר לגדילה של המנינגיומה?
האם כדאי לי לנסות להקדים את מעקב הmri הבא?
אודה אם תשיבו לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עירית,
פרופ` אייל יצחיאק21/06/2009לא סביר שחבלת הראש תשפיע על המנינגיומה אך לדעתי עלייך להיבדק על ידי נוירולוג ולשקול ביצוע CT ראש. לדעתי אין צורך להקדים את בדיקת ה-MRI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותאוהד21/06/2009
אבא שלי בן 61, כמעט ולא רואה בעיניים מספר שנים
בשבועיים האחרונים החלו להופיע אצלו הזיות, אישפזנו אותו שלשום במיון ושם עשו לו בדיקת CT להלן התוצאות:
בדיקת CT מוח עם וללא הזרקת חומר ניגוד
סימני אטרופיה מוחית כללית עם הרחבת חדרים, חריצים קורטיקלים ופיסורה סילבי סימטרים.
ניצפה תהליך מעוגל מעט היפרדנסי עם מספר הסתידויות מוקדיות בתוכו במיקום סופרה-סלרית הממצא אל הציסטרנה הסופרה סלרית וגורם לחץ על הקרניים הפרונטליות של החדרים הצדדים.
הממצא קרוב לוודאי אקסטרה אקסיאלי, מקבל האדרה לאחר הזרקת חומר ניגוד, בגודל כ- 2,5X3 ס"מ.
באבחנה מבדלת- תהליך אקסטרה אקסיאלית כגון- מניגיומה
מה אתה אומר? האם צריך לנתח את זה לאור הממצאים הנ"ל ולאור ההזיות של אבי
האם הניתוח מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אוהד
פרופ` אייל יצחיאק21/06/2009קשה מאוד להחליט אם לנתח או לא ללא בדיקת החולה. הייתי מבצע בדיקת MRI של המח, בדיקת שדות ראיה ובדיקת נוירואופטלמולוג ואז מתייעץ עם דר' ספקטור בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש מעירים משינה.יפית20/06/2009
היי.
אני בת 47 סובלת שנים רבות ממיגרנה כולל כל התופעות.אבל בתקופה האחרונה-בשבוע האחרון יש לי כאב ראש שמעיר אותי משינה בעוצמתו כל יום לפנות בוקר.הכאב עצמו הוא ברקות ובמצח אבל מורגש חזק גם בצוואר העליון.ברצוני לציין שכרגע אני נמצאת בבירור של היפרתירואיד.אני מוטרדת מאד מהעניין של כאב הראש שמעיר משינה וחושבת על הגרוע מכל.מחכה לבדיקת סיטי.
יש מצב שהתופעה הזו היא על רקע שונה מאשר---גידול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יפית
פרופ` אייל יצחיאק20/06/2009יש סיבות רבות לכאבי ראש, השכיחה שבהן כאבי ראש כתוצאה ממתח. אכן כשסובלים מכאבי ראש מהסוג שאת ציינת יש לשלול תהליך תופס מקום מוחי.
יש לפנות לנוירולוג בדחיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש מעירים משינה
יפית20/06/2009תודה על תשובתך.ברצוני לציין שנבדקתי השבוע ע"י נוירולוגית שעשתה לי בדיקה נוירולוגית מקיפה והכל היה תקין.האם ייתכן וזה קשור להיפרתירואיד?
אדאג לעשות סיטי בקרוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יפית
פרופ` אייל יצחיאק21/06/2009שמחתי לשמוע שבדיקת נוירולוג היתה תקינה, לגבי התירואיד אנא פני לאנדוקרינולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב...מלי17/06/2009
שלום אני חיילת בת 20 ויש לי רעש פנימי מוזר שאני כמעט בטוחה שבא מהראש ..איני יודעת איך בדיוק לתאר זאת, זה קורה לי מספר פעמים ביום , זה בא לכמה שניות ומפסיק.
הרעש הוא כמו רעש של תקתוק .. מכיוון שאני בצבא אני לא רוצה לבדוק את זה עד השחרור ..
האם יש לי סיבה לדאוג ? חשוב לציין שלפני היו לי מן דקירות כאלה בראש וממש הייתי חרדה לזה זה יכול להיות בעקבות חרדה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו
מלי17/06/2009התיקתוקים האלה יותר באים כשאני הולכת, רצה וכדו' ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק17/06/2009אנא פני לרופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מלי17/06/2009זה קריטי אם אני אחכה עם זה 4 חודשים עד השחרור ?
כי אני לא רוצה לבדוק את זה דרך הצבא...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נשמע לי
פרופ` אייל יצחיאק18/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

