מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת חוט השידרהמשה02/04/2009
עשיתי בדיקת ERI וריצתי עזרה האם תוכל להסביר לי את התשובה כי אני נורא מבולבל ממה שהרופא הסביר לי.
כתוב בתשובה שהודגם סירינקס לאורך כ 12 מ"מ כשמתחת הודגם סירינקס נוסף לאורך 9 מ"מ כתוב בסיכופ שמדובר בתהליך תופס מקום אינטרה מדולרי קרוב לוודאי תהליך מסוג גליאלי ד"ר אשמח שתענה לי מה אומרת תשובה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראה את תשובתי לשאלתך
פרופ` אייל יצחיאק03/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלתידנה02/04/2009
האם טיפול תרופתי הוא הפיתרון לכל החיים?
והאם במידה ולא עוזר האם התערבות כירורגית יכולה להועיל? או שמשאירה את האיזור ללא תחושה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל
פרופ` אייל יצחיאק03/04/2009יש להתחיל בטיפול תרופתי ולראות האם הוא מועיל או לא. במשך הזמן ניתן להפחית את הטיפול ולראות אם הכאב חוזר. לא ברור לי על איזו התערבות ניתוחית את חושבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב עצבי בלסת עליונהיעל31/03/2009
עקב טיפול שיניים כושל עקרו לי 3 שיניים
מאז יש לי כאב שאובחן כעצבי, כאב שורף ודוקר כל הזמן, אינו עוזב אותי לרגע
האם יש אפשרות לעזור לי? קיבלתי אלטרול...הנני בת 30 ומרגישה שאיכות חיי מאד ירודה.
האם ניתן לצרוב את העצב? מדובר באזור ממוקד מאד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל
פרופ` אייל יצחיאק01/04/2009אפשר לנסות בשלב ראשון להוסיף טיפול בנאורונטין. פני למרפאת כאב א ו נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחי ראש !!אבי26/03/2009
אני בן 17 שנים ו 9 חודשים לפני שנה עשיתי ניתוח לבלוטת יתרת המוח אמרו לי שיכול להיות שיש שאריות ממנה וצריך ניתוח שיני ! איך עושים ניתוח שיני ? אותה צורה של הניתוח הראשון או לא ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באותה צורה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/03/2009אבי שלום
הנתוח מתבצע באותה גישה.אם השארית קטנה ניתן לגשת לפי החלטת המנתח באותה גישה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיה וגידולסי22/03/2009
שלום, אני בת 35 סובלת מאפילפסיה וכאבי ראש עזים. עשיתי MRI כשהתוצאה הייתה LOWE GRADE GLIOMA והומלץ על ניתוח. אשמח אם תוכל להסביר לי מה בדיוק אומר הגידול הזה, והאם יש לו קשר לאפילפסיה. כמו כן מה הסיכונים בניתוח מעין זה, ומה הסיכונים בלהשאיר את המצב כפי שהוא. תודה רבה! סי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סי,
פרופ` אייל יצחיאק22/03/2009התשובה תלויה במיקום הגידול ובגודלו. הייתי ממליץ לשבת עם הנוירוכירורג המטפל, לשבת עמו ולקבל תשובות לשאלות. לא הייתי רוצה לתת מידע שיכול להיות לא נכון דרך האתר. אם אין לך רופא מטפל מומלץ לפנות לדר' שושן מהדסה שהוא מומחה בטיפול בגידולים מסוג זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סי24/03/2009תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת טרנספרין בטאאופיר22/03/2009
שלום! אימי עברה הקרנות בחלל הפה עקב גידול שנכרת בלסת, לפני כשנתיים. כיום יש לה כל הזמן נזילות מנחיר אחד באף של נוזל שקוף כשהיא מתכופפת או אוכלת. היא הופנתה לביצוע בדיקת טרנספרין בטא לזיהוי נוזל מוח שדרה CSF. אודה לך אם אוכל לדעת מה משמעות בדיקה זו. מה היא בודקת והאם מדובר בדבר מסוכן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אוםיר
פרופ` אייל יצחיאק22/03/2009בטא טרנספרין הוא סמן שנמצא בנוזל השידרה. רופאיה של אמך רוצים לדעת האם לאמך יש דליפה של נול שידרה מאפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובהמשך:
אופיר23/03/2009ראשית, תודה על התגובה המהירה שנית, אם נדרש ניתוח לאטימה האם זהו ניתוח מורכב ומסובך והדורש פתיחת גולגולת או בניתוח פשוט יחסית? תודה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופיר שלום
פרופ` אייל יצחיאק26/03/2009יש לבדוק את אמך ואת ההדמיה שלה. נקבים קטנים ניתנים לטיפול על ידי התקנת נקז ספינלי לשק השידרה למשך מספר ימים, גדולים יותר ניתנים לטיול על ידי ניתוח אנדוסקופי דרך האף (דר' אלישר מהדסה מומחה לניתוחים מסוג זה) ופגמים גדולים משמעותית דורשים טיפול בניתוח הדורש פתיחה של הגולגולת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מניתוח LP שאנטאורית22/03/2009
שלום רב, לפני כשבועיים עברתי ניתוח LP שאנט בעקבות PTC ממושך. אני עדיין סובלת מכאבי ראש בכל תנוחה שאינה שכיבה מאוזנת. אמנם יש שיפור מהימים הראשונים שבהם לאחר דקות ספורות של ישיבה או עמידה הרגשתי שראשי מתפוצץ.... אבל עדיין אינני יכולה להיות במצב אחר משכיבה יותר מחצי שעה. מה שכמובן מגביל אותי מלשוב לאורח חיים נורמלי. בנוסף אני עדיין סובלת מכאבים בכל תזוזה שהיא באזור הניתוח. אני מרגישה את הצינורית ומתקשה להתייצב. האם זה נורמלי? ואם כן, כמה זמן יקח עד שאחזור לתפקוד רגיל. תודה רבה אורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורית,
פרופ` אייל יצחיאק22/03/2009פעם היה מקובל לחשוב שעשרה ימים של שכיבה ושתיה מרובה פותרים את הבעיה. מניסיוני זה לא תמיד כך ולעיתים זה לוקח מעט יותר זמן. אם את משתפרת זהו סימן חיובי, עוד קצת סבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומהא.נ21/03/2009
רציתי לדעת האם יש כדורים או גלולות אשר אסור לקחת כאשר יש מנינגיומה בראש? אם אכן אסור לקחת איך אפשר לדעת מה מותר ומה אסור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי א.נ
פרופ` אייל יצחיאק26/03/2009התשובה תלויה בגודל התהליך והאם מסויד או לא. באופן עקרוני לא מומלץ לקחת טיפול נוגד קרישה משום שהסיכון לדמם מהגידול מעט גדול יותר. יחד עם זאת יש לזכור שיש לשקול את טובת המטופל הספציפי להשוות בין הסיכונים עם וללא הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקרנהשמואל18/03/2009
שלום דק קבו לי טור לרדיוכירוגיה בתל השומר לסוף חודש דק בבקשה יש לי שאלה הים יש טופאות לאוי לאחר הטיפול אני לא קבלטי שום הסבר מי הרופאים [מקום הגידול או בתוך הגת המחילתית השמאלית שז מנינגיומה שעוטף את הקרוטיס הים יש תרופות להחר הטיפול בבקשה הים תוחל לאסביר תודה רבה דק וסליחה אים שוב אפרתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנואמל שלום
פרופ` אייל יצחיאק19/03/2009קשה לענות ללא בדיקת ההדמיה. אם רצונך בהסברים טובים יותר אנא פנה לדר' יגאל שושן בהדסה. דר' שושן מומחה לרדיוכירורגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לחולי פרקינסוןאורית18/03/2009
שלום רב, אימי בת 52, חלתה לפני כ 8 שנים במחלת הפרקינסון ומאז סובלת מרעידות קשות בידיים, ברגליים ובחלקים נוספים, נוקשות שרירים וקושי כללי בתפקוד. הכדורים הניתנים לה לא הועילו להפסקת או הורדת עוצמת הרעידות. השבוע, לאחר בדיקת MRI אליה נשלחה ע"י רופאה בכירה ברמב"ם, הוצע לה לעבור השתלת אלקטרודה במוח אשר, לטענת הרופאה תפסיק את הרעידות. האם אתם מכירים את הסוג המסויים הזה של הניתוח? מה הסיכונים שבהליך כזה? האם הוא מומלץ בכלל? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורית,
פרופ` אייל יצחיאק19/03/2009הניתוח מומלץ מאוד לחולים שמתאימים לו.
אנא פני לדר' צבי ישראל מהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אורית23/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף ביותר בצקת מוחית לאחר ניתוח רעמית17/03/2009
חמישה ימים לאחר ניתוח ראש להסרת גידול ממאיר והשתלת דסקיות המפרישות חומר כימי במוח קיימת בצקת קשה באיזור הניתוח המשפיעה על התפקוד המוטורי של החולה(60) ויש ירדה משמעותית בתפקוד עד מגבלת תנועה מוחלטת לרבות קושי בדיבור ובלבול שאלתי למומחה האם מעבר לטיפול תרופתי והנסיון להוריד את הבצקת ואו אם קיים פתרון אחר והאם כתוצאה מהבצקת וחוסר יכולת התנועה יכול להגרם נזק שהוא בלתי הפיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עמית,
פרופ` אייל יצחיאק17/03/2009הסיב לבצקת יכולה להיות הגידול עצמו, הניתוח, נזק לכלי דם (וריד או עורק) לאחר הניתוח וכתוצאה מתגובה לדיסקות. בדר"כ טיפול תרופתי יכול לגרום לירידה בנפח הבצקת. לעיתים יש רזולוציה מלאה של החסר הנוירולוגי ולעיתים נשאר חסר מלא או חלקי.
כל זאת נאמר באופן כללי בלבד. קיים קושי להגיב לשאלה מסוג זה בלי לדעת מה הפתולוגיה הראשונית, מה ארע במהלך הניתוח ומה יש בהדמיה וקלינית כעת.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה בראש -בת דואגתיהודית17/03/2009
אימי בגיל -80 בצילום ct מצאו מנינגיומה נצפה גוש היפודנסי בגומה אחורית אקסטררקסיאלי מימין עם בסיס רחב על טנטריום גודלו 5*3 ס"מ עם הסתיידות נודולרית בתוכו מוקף בבצקת גורם ללחץ קשתי על חדר רביעי חדרי המוח מורחבים במידה בינונית -ממצא מייצג קרוב לוודאי מנינגיומה יש לה לפעמים סחרחורות והידיים רועדות לה. האם חייב לעשות ניתוח?בגיל הזה מה הסיכונים ללא ניתוח? מה הסיכונים לאחר ניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי היהודית,
פרופ` אייל יצחיאק17/03/2009מדובר על תהליך גדול שלוחץ על המוחון ודרכו מפריע לניקוז הנוזלים במוח ולגרימת הידרקון וללחץ על גזע המוח.
לדעתי ללא טיפול ניתוחי הסכנה העיקרית היא מוות. יש לשקול את הוצאת התהליך לעומת ניתוח להתקנת דלף חדרי צפקי בתלות במצבה הבסיסי של החולה.
יש להחליט ולטפל בדחיפות לפני שתהיה החמרה ושינוי בלתי הפיך!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנינגיומה בראש - הבת הדואגת
יהודית18/03/2009תודה על התשובה המהירה הבנתי ממך שצריך לנתח ולהוציא את הגוש נשארה רק השאלה מה הסיכונים לאחר הניתוח? כמה זמן החלמה? האם החולה תחזור לתפקוד רגיל או שצריך שיקום? וסליחה שוב על ההפרעה מחכה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יהודית
פרופ` אייל יצחיאק19/03/2009קשה מאוד לענות על שאלות אלו ללא בדיקתה של אימך וללא בדיקת ההדמיה.
אשמח לראותכם במרפאתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש היפראקוגני בגשר האףאור15/03/2009
שלום, בתי בת 8 חודשים. בגיל 4 חודשים הופיע גוש היפראקוגני בגודל 3.8 מ"מ , בבירור עם רופא מומחה לא נתקבלה הבחנה חד משמעית ( פגם בעצם או ציסטה) והומלץ על המשך מעקב . היום ביצענו אולטראסאונד נוסףוהגוש גדל ל- 5.4 מ"מ הומלץ על ביצוע mri לבירור כן צויין בהערות שיש לבדוק חשד למנינגוצילה אודה להסבר במה מדובר בתודה מראש אור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אור
פרופ` אייל יצחיאק16/03/2009מנינגוצלה היא בליטה של קרומי המח דרך פגם בעצם.
אנא בצעי MRI ואחF נשתמע שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש היפראקוגני בגשר האף
אור24/07/2009ד"ר יצחיאק שלום
בהמשך למייל הקודם מחודש מרץ
ביצענו בדיקת mri ולהלן תמצית התשובה :
" בקו האמצע, תת עורית, בגובה שמעל גשר האף מודגם נודול 3.5*6 מ"מ ( לפי AP*LL)
בעל אותות היפואינטנסים לשומן אך אינו מתאים לנוזל צלול
תוכן חלבוני? סולידי? בעל אות גבוה ואינו עובר דיכוי שומן ב- longq/ stir
הנוגול ממוקם מתחת לתת עור תוך עירוב עצם הגולגולת טבולה אקסטרנה ומח עצם (dipole) ללא עדות ודאית למעורבות טבולה אינטרנה
אין מודגמת האדרה או פתולוגיה מבנית במוח בסמוך יתכן דרמואיד קטנטן "
הומלץ לנו לבצע ניתוח לכריתת הממצא מתוך הנחה שממצא אינו מצוי ברקמות פנימיות יותר הקרובות למוח , האם לא נדרש לבצע בדיקה נוספת (ct) כדי לוודא שרקמות מוח לא מעורבות ? אודה לתשובתך והמלצתך לאור הממצאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אור,
פרופ` אייל יצחיאק25/07/2009אין צורך לבדיקה נוספת. לדעתי מומלץ לנתח אבל אין דחיפות בכך משום שתהליכים מסוג זה גדלים לאט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות לא רצוניות וכאבי ראשvered15/03/2009
לבני בן ה-10 יש תנועות בלתי רצוניות כבר מספר שנים, התנועות מתבטאות בחיכוך הידיים בצווארו, בניעורן לצדדים וקפיצה קלה ובחיכוך הידיים בלחיים, כל פעם התנועה היא אחרת והיא באה להדגיש רק דבר אחד: שביעות רצון. כשבני שבע רצון ממשהו או כש"עוברת " לו מחשבה שמחה בראש הוא עושה את אחת התנועות האלה. מבחוץ זה נראה מוזר, כי אף אחד לא מבין מדוע הוא עושה אותן. ביחוד מחנכת הכיתה שלו שמעירה לי על התנועות כבר 3 שנים ומבקשת שאבדוק במה מדובר. המורה גם מציינת שהילד חולם בכיתה ואינו מקשיב לה, זה לא שהוא אינו מסוגל לשבת בשקט וללמוד, הבעיה מתבטאת בכך שהוא חושב על דברים אחרים או מתעסק בדברים אחרים. יש לו בעיה גנטית שהוא ירש מאביו - לקות בקריאה, הקריאה שלו אינה רציפה ושוטפת. הוא בסה"כ ילד חרוץ וחיוני, חברותי וחכם, מבין ויש לו קליטה מהירה. בנוסף, מזה כחצי שנה הילד סובל מכאבי ראש, הם יכולים להופיע אחת לשבוע ולעיתים כל יום במשך שבוע. הכאבים אינם נסבלים והוא מבקש אקמול בכל פעם. בפעם האחרונה האקמול לא השפיע עליו. פניתי לרופאת המשפחה בעניין והיא בקשה ממנו להגביל את המשחקים במחשב, אבל ללא כל קשר הילד מקבל את כאבי הראש גם לאחר מאמץ קל כמו ריצה, שיעור ספורט ואפילו התרגשות יתרה. האם אני צריכה לדאוג? האם צריך לבצע בדיקות מסויימו? האם יש קשר בין השניים? אודה על תשובתכם תודה ורד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ורד
פרופ` אייל יצחיאק16/03/2009אנא פני לנוירולוג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סגירה לא מוצלחת לאחר ניתוח ראש?שי15/03/2009
שלום. אימי עברה לפני כחודש וחצי בהצלחה ניתוח ראש להוצאת גידול לא-ממאיר. לאחר כחודש וחצי החלה להתלונן על רעשי "חריקות" בראש. וסבלה מהפרשה נוזלית מאיזור התפירה שלא הגליד. ההפרשה מופיעה בצבעים שונים. האם יתכן כי הסגירה של אזור הניתוח לא היתה מוצלחת וכי הנוזלים שיוצאים מן הפצע אלו בעצם נוזלי שמפו ומים שחדרו אליו במהלך הזמן? תודה, שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למי מומלץ לפנות לפגישה
שי15/03/2009כדי לקבל חוות דעת בעניין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שי,
פרופ` אייל יצחיאק16/03/2009מומלץ לפנות לרופא המנתח. חייבים לשלול זיהום בפצע הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שי16/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

