מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהרותי20/04/2009
שלום לך
פניתי אליכם בעבר לגבי אוסטאומה, פניתי לרופא א.א.ג. בעקבות סי.טי. שהוא שלח אותי למערות הפנים..
ושם התברר כי האוסטאומה שיש לי בהתחלת הגולגולת וליד העיניים גדלה ב-1 ס"מ במשך שנתיים. הוא המליץ לעבור ניתוח עם וידאו, על מנת להוציא את האוסטאומה... ובדרך כבר ינקו את הסינוסים, מפני שהגישה לשם חייבת להיות עם מעברים נקיים... כך שאין להגדיר זאת.. 2 ציפורים במכה אחת...
האם אוסטאומה יכולה לגדול בעקבות זעזוע מוח, ודימום שהיה לי במוח, שעברתי לפני כשנתיים? או שאין קשר לכך?
הרופא אמר שהניתוח לא דחוף אבל מומלץ לעשות אותו, משום שהאוסטאומה די גדולה... וייתכן שזה אחד הבעיות לכאבי ראש שיש לי מלבד הסינוסים המלאים...
מה דעתך?
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רותי
פרופ` אייל יצחיאק20/04/2009דעתו של רופא הא.א.ג נשמעת לי הגיונית. בקשר לטכניקה הניתוחית שהוצעה קשה לי לחוות דעה משום שאינני מכיר אותה ואולי כדאי לפנות לפורום לא.א.ג על מנת לקבל תשובות.
לגבי שאלתך בנוגע לחבלת הראש - לא נראה לי שיש קשר לאוסטאומה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה עבור התשובה
רותי21/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- pilocytic astrocytomaאורית19/04/2009
שלום רב
האם הנ"ל הנו גידול סרטני?
אם כן, האם גנטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורית
פרופ` אייל יצחיאק19/04/2009מדובר בתהליך בדרגת ממאירות נמוכה מאוד שיכול להיות חלק מתסמונות גנטיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת MRI צווארפרופ` אייל יצחיאק16/04/2009
אני בן 33 לפני 9 שנים עברתי ניתוח הידרוציפלוס על רקע חסימתי למחרת הניתוח עברתי עוד שני ניתוחים בגלל דימומים אפידורל וסבדוראל המטומה שהכניסו שנט מסוג סופפיזה . לציין שיש לי אטרופיה של עצב הראיה וצמצום שדה ראיה עד 10 מעלות.
ב 2007 הופיעו אצלי כאבים חזקים בצואר מקרינים לידים עם חולשה בידים ,נימול בכפות הידים , הליכה איטית עברתי MRI עמ"ש צוארי שנתגלה דיסק פרוץ C4-C5 שהיה לוחץ על חוט שדרה ואז עברתי ניתוח כריתת דיסק עם קיבוע בבית חולים רמבם..
לאחר הניתוח של הצואר הכאבים לא פחתו עדיין יש לי נימול בידיים .אני מטופל במרפאת כאב ברמבם,קיבלתי הרבה תרופות כמו טגרטול ,ליריקה, טרמדקס ,בקלוסל ,אופטלגין,ללא השפעה משמעותית.
מזה מספר חודשים אני מתלונן על חולשה כללית,חוסר שיווי משקל, בהליכה, סחרחורת ,עברתי בירור MRI מוח וצואר התקבלו הממצאים האלה:
1- מצב לאחר קרניוטומיה פרונטלית ימנית ושנט חדרי צפקי בחדר לטרלי ימני בשל הידרוציפלוס
2- קידמת החדרים הלטרלים מודגם חלל עם מחיצות מרובות בצורה ציסטית מרובה, פיום של הקורפוס בלוזום בחלקו הקידמי.
3- הרחבה של קרן אוקסיפטלית שמאלית , האדרה ניכרת של הטנטורים עם גדוליניום וכן של הפלקס והדורה.
4- תגובה דורלית.
ממצאים של MRI צואר:
מצב לאחר הכנסת CAGE בין חוליות C5-C6 ,עד גובה C5 מודגם עיבוי דורלי והאדרה שלו עם גדוליניום צדי הקולט כפיין הלטרלי , האדרה זו בולטת ברצסים הלטרלים דו צדדית אשר מודגמים כלי דם מורחבים ברצסים אלה , עדיין בלט דיפוזי בינוני בגובה C5-C6 .
אני אודה לך אם תסביר לי מה משמעות הדברים האלה ומה צריך לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אליאס
פרופ` אייל יצחיאק17/04/2009כדי לתת תשובה צריר לבדוק אותך ואת ההדמיה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדרהסמושי16/04/2009
אני בת 32 עם מנינגיומה שנתגלה במ.ר.י לפני כחודש,נתגלה גוש היפודנסי כ 2,8 ס"מ אני מחפשת חולים שעברו כבר הסרת מנינגיומה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סמושי,
פרופ` אייל יצחיאק16/04/2009אנא מקווה שחולים יזמו פגישה עימך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילומי c.t / m.r.iדנה15/04/2009
לד"ר יצחיאק שלום רב!
בתי מאושפזת במחלקתכם - מיום היוולדה. נולדה לפני 20 שניה.
שאלתי אלייך היא : לבתי יש מס' רב של צילומי סיטי ו - mri שנעשו לאורך השנים .
אשמח אם תוכל לעזור לי , ולהגיד לי לאן פונים ע"מ לבקש את כול צילומי הסיטי שנערכו לבתי בהדסה - צרובים על דיסקים ולא כמו לפני שנים עברו לפני עידן הכנסת הדברים למחשב.
אודה לך מקרב לך על תשובתך!!!
בברכת בריאות !
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה,
פרופ` אייל יצחיאק16/04/2009איני בטוח מה משך הזמן ששומרים צילומים בארכיב הרנטגן.
על מנת לקבל העתקים יש לפנות לארכיב הרנטגו ולברר מה התהליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל14/04/2009
סליחה רק שני שו מפריה הגידול שטופל ברדיוכרוגיה שו יחזור או במקום החר לפי מחתב השיחרר קטו ש80 עחוז מימנו טופל הך יודהים שזה מניגיומה לא הגרסית בלי ביופסי רק מניגיומה רגליה וב תודה דק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמואל
פרופ` אייל יצחיאק14/04/2009מניחים על אופי הגידול לפי התמונה הרנטגנית ולפי מהירות גדילת הגידול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה אגרסיביתלאה14/04/2009
שלום רב,
לפני כעשרה חודשים, אימי בת 67, עברה ניתוח להסרת מנינגיומה (פרא סגיטלי פרונטלי מימין וסביבו בצקת בקוטר 3 ס"מ).
המניניגיומה אובחנה כ- CHORDOID MENINGIOMA GRADE 2. לאחר מכן ניתנה תוספת ע"י הפתולוג שה-KI67 חיובי ב-20%.
5 חודשים אחרי הניתוח היה שוב גידול בגודל 8.5 ממ.
ב-MRI ממרץ 2009 נרשם:" מודגמת שארית נצבעת פרא סגיטלית מימין אולם הפעם היא מודגמת גם בצד השני בפלקס עם זנב דורלי 24X18X19 מ"מ דומה לצביעה של התהליך הראשוני".
ברצוני לשאול האם ההתפתחות אופיינית למנינגיומה מסוג זה?
מה אופציות הטיפול?
האם דרוש ניתוח חוזר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנינגיומה- אודה על קבלת תגובתיכם
לאה24/04/2009שלום רב,
לפני כעשרה חודשים, אימי בת 67, עברה ניתוח להסרת מנינגיומה (פרא סגיטלי פרונטלי מימין וסביבו בצקת בקוטר 3 ס"מ).
המניניגיומה אובחנה כ- CHORDOID MENINGIOMA GRADE 2. לאחר מכן ניתנה תוספת ע"י הפתולוג שה-KI67 חיובי ב-20%.
5 חודשים אחרי הניתוח היה שוב גידול בגודל 8.5 ממ.
ב-MRI ממרץ 2009 נרשם:" מודגמת שארית נצבעת פרא סגיטלית מימין אולם הפעם היא מודגמת גם בצד השני בפלקס עם זנב דורלי 24X18X19 מ"מ דומה לצביעה של התהליך הראשוני".
ברצוני לשאול האם ההתפתחות אופיינית למנינגיומה מסוג זה?
מה אופציות הטיפול?
האם דרוש ניתוח חוזר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק30/04/2009האופציות הן ניתוח חוזרלעומתקרינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל13/04/2009
שלום דק אני חברתי טיפול של רדיוכירוגיה ברוש בהזור של cavernous sinus meningioma ומי הז אני מרגיש שצורב לי קמו סרפה בקרקפת מי צד שמול מזה יחול ליות דק הים הגידול יחזור לגדול שם או במקום החר בגלל בעית של nf1 השאל השניה הי למה מתכבן הרופה לmeningioma 225/2 מהזה המיספר 225.2 ומדועה אני צריך לעבור בדיקת של שדה ראיה פונדוס חדות ותנועות עיניים תודה דק וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמואל
פרופ` אייל יצחיאק14/04/2009לא ברור לי מה הגורם לכאבי הראש שלך כמו כן לא ברורה לי המשמעות של המספר ששאלת עליו. שאר הבדיקות צריכות להעשות לצורך מעקב אחר המנינגיומה של הסינוס הקברנוזי לה כבר טופלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי אוסטאומהקובי13/04/2009
שלום רב
גילו בצילום סיטי שעשיתי אוסטאומה בקוטר 1 ס"מ פריאטלי אחורי מימין בתוך עצם הגולגולת האם אצטרך לעשות ניתוח כדי להוריד את זה או אפשר להישאר לחיות עם זה ואם כן מהם הסיכונים בלעשות ניתוח להסרת האוסטאומה ומה הסיכונים בלי.
אודה אם תענו לי במהרה.
בתודה
קובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קובי
פרופ` אייל יצחיאק14/04/2009ראשית יש לעקוב אחר התהליך ולראות האם הוא משתנה או לא. אם אינו משתנה אין צורך לגעת בו. אם גדל אז יש לשקול כריתה שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRIזאב13/04/2009
שלום רב
בפיענוח אצל אשתי -MRI מח או בסיס מח -כתוב שהודגמו "....מוקדים בודדים בעל אות הרפיה
מאורכת בחומר הלבן , בהמספרות ללא אפקט מסהאו רסטריקציה בדיפוזיה"
אשתי רועדת ביד ורגל ימין עד כדי שלא יכולה לתפקד בבית.
לתשובתך אודה
זאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/04/2009זאב שלום
מציע בירור נוירולוגי . על פניו לא נראה ממצא נוירוכירוגי שיכול להסביר את התופעות שעליהם מתלוננת אשתך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בעצב פריפרי בלסתדנית05/04/2009
אובחנה אצלי פגיעה בשלוחה של עצב הטריגימינל בלסת , הכאב הוא צורב, דוקר
ושורף. התרופות אינן מורידות אותו לגמריי...האם יש מה לעשות בנידון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנית
פרופ` אייל יצחיאק06/04/2009ביצוע MRI וטיפול בתרופות כגון אלטרול ונאורונטין.
במידה ויש גורם הלוחץ על העצב ניתן לנתח לשחרר את הלחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגיעה עיצבית בלסת עליונה
עדי ברק09/05/2009שלום לרופא
האם ניתן לחסום את העצב ניזוקתי לאחר טיפול שיניים
ההרגשהנימול כויה דקירה לקחתי את כל התרופות האפשרויות
נורא לחשוב ולהמשיךלחיות ללא תקוה
אשמח לכל רעיון מצדך גם בחול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי עדי
פרופ` אייל יצחיאק09/05/2009כדאי להתיעץ עם דר' צבי ישראל בהדסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגנרציה ולריאניתאיילת04/04/2009
שלום רב.
ההיסטוריה הנוירוכירורגית שלי ארוכה והיריעה קצרה מלהכיל את כולה. אציין בנקודות שאני מאובחנת מגיל 4 כסובלת ממלפורמציה וסקולית, ענקית כהגדרת הרופאים, באיזור הגרעינים הבזאליים מימין. אני בת 27 ומאחורי 2 דימומים תוך מוחיים תת עכבישיים,3 טיפולי רדיולוגיה פולשנית (אמבוליזציות) על ידי ד"ר סיטון מארה"ב וד"ר בקון בתל השומר. הטיפולים צמצמו את גודל המלפורמציה לכדי חצי מגודלה המקורי שהיה 7X7X3 ס"מ. כמו כן עברתי 2 טיפולי רדיוריכוררגיה שהאחרון שבהם השאיר נזק קרינתי בצורת בצקת מוחית אשר גרמה לפגיעה עצבית ונמק ברקמות נוירולוגיות במוח.
כיום מזה כשש שנים אני חיה עם המיפרזיז מצד שמאל, המונימוס המיאנופסיה ובשנתיים האחרונות מאובחנת גם כסובלת מאפילפסיה ממקור משני. מטופלת בנוגדי פרכוסים.
בסריקה האחרונה שביצעתי הודגמה מעבר למלפורמציה גם דגנרציה ולריאנית. אני משערת שמדובר באותו הנמק של תאי עצב ורקמות במוח. שאלתי היא מה פירוש המושג והאם השערתי נכונה?
בכבוד רב, איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיילת שלום
משה06/04/2009האם הדימומים שהיו לך תוך כדי האימפוליזציה או לפני הטיפול .
האם כתוצאה מהאימפוליזציה דיממת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להסרת גושמלכה ויובל04/04/2009
ד"ר שלמה וד"ר אייל שלום רב
אני בת 39 וחולת אפילפסיה מגיל19,מטופלת בטריל 1000 מג ביום.
בעקבות שינויי בתדירות ההתקפים וצורתם בבדיקת mri (מאי 08)ניתגלה גוש כניראה שפיר בצד השמאלי (אני ימנית)
נעשה mri נוסף (0309) ובו ניתגלה-"סיגנל חריג גבוה בt2 ןflair בהיפוקמפוס השמאלי ללא העשרה,ההיפוקמפוס מעט גדול מהרגיל חשד לתהליך תופס מקום בהדרגה נמוכה"
בבדיקת eeg מ-170209 תקין
בדיקת וידאו eeg ללא תרופות ניצפו 8 התקפים סטאראוטיפים עם סימיולוגיה שמעידה על לוקליזציה טמפורומזיאליתמשמאל, תמונת eeg מעידה על מוקד טמפורזיאלי שמאלי והומלץ לי
ניתוח LT AMIGDALOHYPOCAMPECTO* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה וניתוח ראש
מלכה ויובל04/04/2009שאלותיי הן :
א האם על פי ממצאים אלה ניתוח הסרת הגידול הוא אכן דרוש?
ב מהן הסיכונים וסיכויי ההחלמה מניתוח כזה?
ג מהו זמן ההחלמה המקובל לניתוח?
ד באיזה ביה"ח מומחים לניתוח כזה ועל איזה רופא היית ממליץ
מודה לכם מראש על הסייוע ומתן ההעזרה
חג שמח רק בריאות
מלכה
"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מלכה,
פרופ` אייל יצחיאק04/04/2009העצה הטובה ביותר שאוכל להציע לך היא לדון עם המנתח על הצורך והסכנות בניתוח.
מומחים לניתוחים מסוג זה הם דר' שושן ודר' ישראל מהדסה, דר' פריד מאיכילוב ולדעתי גם דר' פלדמן מתל השומר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטאומה...רותי03/04/2009
שלום לכם
בעקבות כאבי ראש איומים שתוקפים וכלום לא עוזר, מלבד זה אני סובלת מאוד ממיגרנות. ומטופלת בתרופות..
ביצעתי סי.טי. ובו נראתה אוסטאומה בגודל 2 ס"מ בסינוס הפרונטלי ובתאים האתמואידיים, אני לא יודעת אם זה שייך לתחום רפואת א.א.ג. או לתחום הנוירולוגיה. אך בסי.טי. שעברתי לפני שנתיים ומעט האוסטאומה היתה בגודל 1 ס"מ, האם יש סיבה לכך שזה גדל, וצריך להוציאה? ובמה זה כרוך??
ועוד שאלה קטנטנה וחשובה מאוד האם בגלל האוסטאומה יש לי כאבי ראש כל הזמן, הם מופיעים בצד המצח השמאלי ומקרינים לכיוון העין. עד שלפעמים אני לא יכולה לפקוח את העיניים מהכאב החד...
אודה לכם מאוד על תשובתכם
רותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רותי,
פרופ` אייל יצחיאק03/04/2009יתכן והאוסטאומה גודמת לחסימה של הסינוס ולכן להצטברות נוזלים בתוכו ולכאבי ראש. אם האוסטאומה גדלה יתכן ויש לשקול כריתה שלה. אשמח לראותך במרפאתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת חוט השידרהמשה02/04/2009
עשיתי בדיקת ERI ורצתי עזרה האם תוכל להסביר לי את התשובה כי אני נורא מבולבל ממה שהרופא הסביר לי.
כתוב בתשובה שהודגם סירינקס לאורך כ 12 מ"מ כשמתחת הודגם סירינקס נוסף לאורך 9 מ"מ כתוב בסיכופ שמדובר בתהליך תופס מקום אינטרה מדולרי קרוב לוודאי תהליך מסוג גליאלי ד"ר אשמח שתענה לי מה אומרת תשובה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי משה,
פרופ` אייל יצחיאק03/04/2009קרוב לודאי שמדובר בגידול בתוך חוט השידרה שגורם להכיס של נוזלים מעליו ומתחתיו. יש לבדוק אותך ואת ההדמיה ולשקול היטב את הטיפול.
אשמח לראותך במרפאתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

