מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נוירוכירוכירורג סיכום ביקור מרפאהשרון29/01/2009
שאלה בעקבות בירור על זהום בא אוזן עברתי בדיקה אםערי מוח גילו לי בבדיקה מנגיומה מיקרי קטן באזור פריאטלי משמאל בשלב זה מומלץ על מעקב בלבד בדקת אםערי מוח בין 4 לה 6 חודשים . למה לאחר כול אבדיקות שהעברתי עד אחשב כולל אםערי כואבת כול אוזן מיבפנים נורה אני מפחד שלא קורא לי משהוא בטוח אוזן ולא גם דוגר לי בפנים דוקטור אני לא יודעה מלעשות אם אוזן שלי אנה ענה לי בבקשה אם אפשר דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרון
פרופ` אייל יצחיאק30/01/2009לדעתי כאב האוזן אינו קשור למנינגיומה, אנא פנה לרופא א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר שלום רבפלוני28/01/2009
אובחן אצלי בצלום סי טי מלפורמציה פרונטלית ימנית מוחית טופלה ע"י אימפולזציה ונסגר חלק גדול ממנה אולם נשאר חלק ממנה ללא סגירה( בוצע שתי פרוצדורות) . האם לאור הנתונים לעיל כדאי להמשיך בטיפול .? האם הסכנה לדימום חלפה ? לטיפולך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלוני יקר
פרופ` אייל יצחיאק28/01/2009יש חשיבות רבה לגודל המלפורמציה, מיקומה ומהירות זרימת הדם בה. הטיפול במלפורנמיות עורקיות ורידיות הוא בדר"כ טיפול משולב הכולל טיפול אנדוווסקולרי, טיפול בקרינה ממוקדת ולעיתים בניתוח.
במידת האפשר עדיף להגיע לסתימה מלאה של המלפורמציה.
רופאים המומחים בתחום הם פרופ' כהן מהדסה ודר' בקון משיבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם AVM הוא גנטי?קרן28/01/2009
אני בת 33 אמא לשני ילדים ועוד אחד בדרך, בריאה. בעברי סבלתי דימום סאב ארכנואידאלי, נמצא AVM באונה אוקסיפיטלית ימנית, אשר טופל באמבוליזציה (אצל ד"ר ברנסטין בניו יורק), גאמא נייף (אצל ד"ר סטייינר בוירג'יניה) ולבסוף ניתוח (אצל ד"ר ספקטור בהדסה עין כרם). אינני סובלת מבעיות או חסכים נויירולוגיים, מלבד פגיעה קלה בשדה הראיה. בעבר כששאלתי את רופאי האם הבעיה עשויה להיות גנטית, נאמר לי שהמום הינו מולד אך לא גנטי. לאחרונה ערכתי חיפוש בגוגל ונמצאה תסמונת שנקראת HHT שבה יש AVM המופיע על רקע גנטי. האם עלי לדאוג ולבדוק את ילדי? לציין, לא הופיעו מקרים נוספים של AVM במשפחתי. בברכה, קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קרן,
פרופ` אייל יצחיאק28/01/2009במידה ואת המיקרה היחיד במשפחתך לדעתי לא הייתי ממליץ על ברור של שאר המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צינטור מחמיכי27/01/2009
בשל כאבי ראש ביצעתי לאחרונה צינטור מח. המצנטר אמר לי שהכל תקין לאחר הפרוצידורה, אך במכתב השחרור צוין: " fetal P Com A" אשמח לקבל הסבר לממצא הזה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיכי
פרופ` אייל יצחיאק28/01/2009מדובר בוריאנט של עורקי המח שלדעתי חסר חשיבת לגביך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRIע.ב.27/01/2009
שלום, בדיקה שנעשתה לי נמצאה תקינה למעט - an ectasia of the left vertebral artery is noted mildly compressing the anterior aspect of the medullar מה זה אומר? האם עלי לעשות משהו? תודה רבה, עומרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/01/2009עומרי שלום
מה היה סיבת הבדיקה?
על פניו אין כל משמעות לתשובת הפענוח .
התשובה -בסה"כ מתארת וריאציה של צורה אנטומית אשר אין כל משמעות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי שינייםדליה23/01/2009
האם יש סיכון בטיפולי שיניים הכוללים עקירות ותותבות (לא שתלים) אצל אדם באמצע שנות החמישים שנחבל בראש בתאונת דרכים לפני 7 חודשים.ונותח פעמיים ,נכון להיום הוא ללא תרופות חוץ מכולסטרול,לא היו לו פירכוסים ,הוא קצת אנמי ,המוגלובין בסביבות 12 ,כדוריות לבנות קצת מעל הנורמה .סך הכל הוא מתפקד ולא מתלונן על כאב כלשהו.הרופא לפני 3 חודשים אמר שיתכן שבעתיד יצטרך שאנט אך כרגע אין סמנים של הידרוצפלוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי גאולה,
פרופ` אייל יצחיאק24/01/2009איני מכיר את המיקרה לך אך נראה לי שאם מצבך יציב בחודשים האחרונים, אין החמרה של כאבי ראש או הידרדרות נוירולוגית אז אין סכנה בטיפול שיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעת ראש עקב תאונת דרכיםאהרון21/01/2009
שלום רב בני עבר תאונת דרכים לפני כשנה וחצי שכללה פגיעת ראש עם אובדן הכרה של חצי שעה בערך בממצאי ההדמיה בקבלתו לבית החולים אובחנו קונטוזיות פרונטליות ופריאטליות משמאל דימום בחדר השמאלי ושלישי ומוקדים היפרדנסיים זעירים בגרעיני הבסיס מימין ופרונטלי משמאל המתאימים לDAI ובבדיקה מאוחרת יותר כעבור שנה בבדיקת MRI נאמר מוקדי דימום ישנים מפוזרים בשני ההמיספרות יכולים להתאים לDAI . שאלותי הם: האם DAI יכול להיות למרות אובדן ההכרה הקצר (30 דקות)? מהי פגיעה קרניוצרברלית קשה? ומה אופי הפגיעה התפקודית כמובן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אהרון,
פרופ` אייל יצחיאק24/01/2009DAI הוא כותרת שמכילה מגוון רחב של מצבים. החל בפגיעה שאינה גורמת לחסר נוירולוגי וכלה בבפגיעות קשות הגורמות לחוסר הכרה ממושך ולחסרים נוירולוגיים משמעותיים.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת הבהרה
אהרון25/01/2009תודה על התשובה אבל לא ענית לי על כל השאלות אודה לך על התיחסותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בראשniso20/01/2009
ד"ר שלום רציתי לדעת האם לחצים ממושכים בראש הנגרמים כתוצאה משחייה וחבישת משקפת שחייה שעות רבות אחרי הינן מסוכנות ומצריכות פנייה למומחה או שהן זמניות ואינן גורמות נזק. אני פונה אליכם לאחר שהתחוור לי שבעיה זו מטרידה רבים מהשוחים. תודה רבה ניסו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיה ממושכת
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/01/2009ניסו שלום
אכן לחץ ממושך של המשקפת יכול לגרום לתחושת לחץ /כאב ואי נוחות אשר חולפת כאשר הלחץ מופסק.
בכל מקרה של אי נוחות שנמשכת זמן ארוך מהרגיל או מלווה בסימפטומים אחרים יש לגשת לרופא המטפל.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ בראש
ניסו21/01/2009תודה רבה על התשובה, והאם יכול להגרם נזק ממשי בטווח הארוך תודה ניסו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחיה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון30/01/2009ניסו שלום
לעניות דעתי אין שום סיבה לנזק לטווח רחוק.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PTCלאה18/01/2009
שלום, בת 40, שוקלת כ-90 ק"ג לפני כ-8 חודשים חשתי בפצע פנימי באוזן שמאל, לאחר שלחצתי על הפצע חשתי כאב ראש בצד שמאל. הכאבים נמשכו כחודש ולאחר שאובחנה בצקת בעיניים, נשלחתי לביצוע CT (יצא תקין) וניקור מותני- התברר שאני סובלת מ-PTC (לא ברור האם היה קשר לפצע באוזן). כחצי שנה לקחתי כדורי אורמוקס וביצעתי מספר פעמים בדיקת שדה ראיה (הראיה שלי טובה וללא שינוי). לאחר הפסקת הכדורים החלו לי תופעות של הרדמות הפנים בצד שמאל + רגישות וכאב בצד שמאל של הראש. במהלך כל התקופה בבדיקות הדם CRP+שקיעת דם היו כפולים מהמקסימום. לפני כשבועיים נשלחתי לבדיקת MRI שאלה תוצואתיה: "אין רואים עדות לתהליך תופס מקום, כיארי או הידרוצפלוס. אין רואים הפרעה למרקם המוחי. הדגשת הנוזל הפרי אופטי וקונפיגורציה של סלה ריקה חלקית, בקורלציה ל-PTC. ציסטה פינאלית קטנה". אודה אם תפרש ל את השורה שמתייחסת ל-PTC, וכן מה זה ציסטה פינאלית (מה מיקומה?). תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לאה
פרופ` אייל יצחיאק19/01/2009PTC הוא מצב בו הלחץ התוך גולגלתי מוגבר, בבדיקת MRI רואים שאין סיבה אחרת (כגון גידול, חסימה ורידית) ללחץ המוגבר ורואים הדגשה של נוזל השידרה סביב עצב הראיה.
יש להקפיד על מעקב וטיפול על מנת להימנע מנזק לעצבי הראיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI-קורטקס מעובהיניב17/01/2009
שלום. מה הסיבות שיכולות לגרום לקורטקס מעובה בכלל ובפרט: האם קורטקס מעובה בהכרח מראה על מום מלידה? האם חום גבוה או דלקת קרום המוח יכולים לגרום לקורטקס מעובה?. "תהודה מגנטית למח והיפוקופוס. הבדיקה בוצעה בסדרות TI.T2.FLAIR.DWI כולל סדרות מאונכות לאונות הטמפוראליות. מודגמת מערכת חדרים סימטרית ותקינה. מודגם אות מוגבר בקורטקס בחלק האחורי של האונה הטמפוראלית וסביב הפיסורה הסלביאנית, הקורטקס מעובה. אין עדות להאדרה פתולוגית אך ב-T1 האיזור נראה היפואינטנסי, באבחנה מבדלת תהליך תופס מקום עם ממהירות נמוכה אך גם תגובה לפירכוס, רצויה קורלציה לבדיקות קודמות באם נעשו. אין עדות לתהליכים נוספים. אין עדות לאותות ריגים נוספים. אין עדות למלפורמציה מבנית. לסיכום- איזור אות מוגבר קורטיקלי טמפוראלי אחורי משמאל להמשך בירור ודיון משותף"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יניב שלום,
פרופ` אייל יצחיאק19/01/2009כמו שכתוב בתשובה עיבוי הקורטקס יכול עקב תהליך גידולי או בתגובה לפרכוס. יש צורך לשמוע את הסיפור הקליני, לבדוק את החולה וההדמיה ואם יש הדמיה קודמת אז להשוות אליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשותך, שאלת הבהרה.
יניב20/01/2009כתבת: "...עיבוי הקורטקס יכול עקב תהליך גידולי או בתגובה לפרכוס." האם אני מבין נכון מתוצאות הבדיקה: שקורטס מעובה הוא רק תוצאה של תהליך גידולי או פרכוס, ולא קורטס מעובה הוא הגורם לפרכוס?. (אין בדיקות קודמות שלMRIׂ) תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיניב
פרופ` אייל יצחיאק21/01/2009יש סיבות רבות לקורטקס מעובה, ההתפלפלויות לא חשובות, גש לרופא שיבדוק אותך ואת הצילומים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זו לא שאלה אלא רק תודהשלום17/01/2009
תודה לד''ר אייל יצחיאק על האמפטיה העזרה והיחס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמחתי לעזור, בהצלחה.
פרופ` אייל יצחיאק17/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברצוני לשעול שאלה אותך דוקטורשרון16/01/2009
ברצוני לדעת כול כמה זמן צריך להיות במעקב אמרי ראש בקשר המנגיומה שיש לי או משהו אחר שיש לי מיקרי קטן באזור פריאטלי האם תוכל לומר לי תודה ו שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרון שלום
פרופ` אייל יצחיאק16/01/2009לא ברור לי ממה אתה סובל בדיוק. אם יש לך מנינגיומה אז לדעתי בשלב ראשון יש לחזור על MRI או CT כל שנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשאינקוניטו15/01/2009
שלום. אני סובל מכאבי ראש אשר לפעמים מגיע עד למצב של הרגשת איבוד הכרה,חצי לחי נפוחה יותר מהחצי השני,בנוסף לזה כואבות לי העיניים לפעמים. עברתי בדיקת צילום צוואר-הכל תקין,בדיקת אף אוזן גרון-הכל תקין,בדיקות דם-הכל תקין. לאחרונה הופיעה נפיחות מעל עין ימין(מעל הגבה) ונעלמה לאחר כיומיים. לאור הסימפטומים הנ"ל יש סיכוי שאתה יכול להגיד לי ממה אני סובל?ואיך אפשר לטפל בזה? או לאיזה מומחה כדאי לי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
פרופ` אייל יצחיאק16/01/2009פנית לפורום לנוירוכירורגיה, אנא פנה לנוירולוג או לפורום לנוירולוגיה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח כרוניכ סאבדורל המטומהתמר415/01/2009
אבי בן ה72 עבר ניתוח כרוניכ סאב דורל המטומה ב 1.1.09 וניתוח חוזר ב11.1.09. בתחילה התאושש מהניתוח אולם כ 24 שעות לאחריו החל להיות מבולבל ומאז ברוב שעות היממה הוא עם עיניים עצומות, ברוב הזמן אינו מגיב לסביבה אלא רק לכאב. לקחו ממנו בדיקת ניקור מותני שעדיין אין תשובות סופיות אולם כנראה שהיא תקינה. בדק אותו נוירולוג מומחה לאפילפסיה שטען כי לא מדובר בפרכוסים. כרגע הרופאים לא אומרים לנו מה בעצם יש לו. הם אומרים להמתין לקבלת תשובה סופית של הניקור המותני ולבדיקת EEG. רופא אחד אמר לנו כי שני ניתוחי ראש לאדם מבוגר בפרק זמן כל כך קצר הינם טראומטים לגוף וזהו הליך החלמה תקין. אנחנו מאד לא רגועים. האם יש בדיקות נוספות שעלינו לבקש? (שכחתי לציין כי מיד עם ההדרדרות במצבו נערך לו CT מח נוסף שלדברי הרופאים היה תקין) האם אכן זהו הליך החלמה תקין ואם כן לאיזה פרק זמן בערך? אודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי תמר,
פרופ` אייל יצחיאק16/01/2009צר לי לשמוע על מחלתו של אביך.
קשה מאוד להשיב לשאלותיך משום שחסרים פרטים, האם עבר את הניתוחים בהרדמה כללית או מקומית, מה היתה הסיבה לניתוח השני, האם היה דמם חריף?
האם יש לו כרגע חום או עליה בספירה הלבנה ומה מצב המלחים שלו.
ניתוח לניקוז דמם תתקשתי כרוני נעשה בדרך כלל בהרדמה מקומית ואינו קשה במיוחד לחולה. חשוב לציין כי בגיל המבוגר הטרמוסטט של הגוף צר מאוד ואינו סבלני ולכן כל זעזוע יכול לגרום להידרדרות..
לכן, אם החולה נכנס לניתוח ברמת הכרה נמוכה, אם היה דמם חריף לאחר הניתוח והיה צורך בניתוח גדול יותר בהרדמה כללית, אם יש סימנים לזיהום, הפרעה אלקטרוליטרית או הורמונלית, כל אלו יכולים לגרום להידרדרות במצבו.
אני מקווה שתשובתי ענתה על שאלותייך.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ושאלה נוספת
תמר429/01/2009האם בכל מקרה אחרי ניתוחים תת דורלים יש הכרח לקחת תרופות נגד פירכוסים? אבי מגיב מאד לא טוב לדנטואין (ישנוניות מוגברת עד לחוסר תפקוד וכן תגובה אלרגית של פריחה וחום כשלושה שבועות אחרי תחילת נטילת התרופה). היום ניסו לתת לו דפלפט והוא מגדיר את ההרגשה אחרי כ"נוק אאוט" (תשישות איומה). אודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמר
פרופ` אייל יצחיאק30/01/2009ראשית אני שמח כי אביך משתפר.
לגבי הטיפול נגד הפרכוסים. הטיפול תלוי בשיגרה של כל מחלקה וכל מנתח.
לדעתי אם לא היה ארוע פרכוסי בעבר וה-CT ללא שארית דמם וללא ממצא מוחי נוסף אזי אין חובה בטיפול זה. כמובן שיש לקחת בחשבון שאם מפסיקים טיפול זה יש לעשות זאת בהדרגה, לשקול ביצוע EEG לאחר ההפסקה לארוע פרכוסי חדש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר על תשובתך המהירה
תמר30/01/2009שאלה נוספת שמטרידה אותנו היא בנוגע לשיהוקים. לאחרונה אבי משהק ללא הפסק במשך שעות וכבר ממש מותש. נאמר לנו שזוהיא תופעה מוכרת אחרי ניתוחי ראש. האם יש איזושהיא תרופה או פתרון לבעיה זו? תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמר
פרופ` אייל יצחיאק31/01/2009לעיתים טיפול בתרופה ששמה לרגקטיל יכול לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך עושים סיטי ראש .ססס14/01/2009
זה זריקה? והאם אפשר לחזור לעבוד אחרי הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
פרופ` אייל יצחיאק14/01/2009ניגשים למכון ה-CT עם הפניה, שוכבים על מיטת הסורק והסורק מבצע את הבדיקה. לחלק מהבדיקות יש צורך בתוספת חומר ניגוד במתן דרך הפה או דרך הוריד.
הבדיקה קצרה, לא כואבת וניתן לחזור לעבודה אחריה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

