מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפולים בחולדליה16/06/2009
האם ידוע לכם איפה המרכז הטוב ביותר בחול לניפגעי ראש וחבלות ראש טראומטיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עדי,
פרופ` אייל יצחיאק16/06/2009יש בארץ ובחול מרכזים רבים טובים לטפול בנפגעי חבלת ראש. חשוב להבין כי הטיפול בשלב המידי לאחר החבלה הוא קריטי חשיבותו ראשונה במעלה. ברור שחשוב גם הטיפול השיקומי בשלב המאוחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דליה16/06/2009יש מצב מסובך שנוצר בגלל טיפול לא רציני באדם שנחבל בראשו והרופאים בארץ כניראה לא רוצים או לא יודעים איך להמשיך בטיפול ,ואם הוא שוב יפול לידי המתמחים שגמרו לו את הצורה ואת הראש אז הוא יגמר טוטלית.עדיין לא מצאנו את המקום שמוכן לטפל באדם חסר אונים שפניו וראשו התעוותו בגלל שלא סידרו אותם סמוך לתאונה .אם אתה מכיר איזה שהוא פרופסור בארץ עם קצת מצפון ואחד שאפשר להיכנס לחדרו מבלי שהמזכירה שלו תנפנף אותך כי אתה לא שווה כסף אז אשמח לדעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי עדי
פרופ` אייל יצחיאק18/06/2009ניתן להתייעץ עם דר' גיא רוזנטל בהדסה ועם דר' רגב או כספי מהמחלקה לפה ולסת בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאנט ועישוןאיגור15/06/2009
שלום רב,
יש לי arnold-chiari malformation type I שעבר דיקומפרסיה בהצלחה בשילוב עם syringomelia c1-t10 שלאחרונה הוכנס לתוכה שאנט סירינגו-פלורלי בגובה t2
השאלה שלי היא כזו,
עד כמה עישון יזיק לי יותר מאחרים? האם עישון מגדיל את הסיכויים לסתימת השאנט?
(ברור לי שעישון מזיק לבריאות ואינו ממולץ)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי איגור,
פרופ` אייל יצחיאק16/06/2009אין קשר בין העישון והשנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב תודות על התשובה.
איגור16/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל מתחת לעורלאה14/06/2009
שלום רב,
לאחר ניתוח ראש להסרת מנינגיומה ממאירה,
באיזור של הניתוח יש הצטברות נוזלים מתחת לעור (כמו שלפוחית גדולה).
האם זה אופייני? האם אמור להיספג לבד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי צביה,
פרופ` אייל יצחיאק14/06/2009בדרך כלל זו תופעה שמוגבלת בזמן וחולפת לבד. יש לשים לב שהנפיחות אינה גדלה ומייצרת מתח על האור או גורמת לדליפה מהפצע. אם הנפיחות מתפתחת לאחד מהסיבוכים הללו יש לפנות במהירות לרופא המנתח.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות ופצפוצים בראשתמילי13/06/2009
שלום רב
מזה חודשיים יש לי דפיקות/פצפוצים בתוך הראש. בד"כ בעת שכיבה.
הפצפוצים בקצב משתנה. לעיתים מהר לעיתים לאט יותר.
עשיתי את הבדיקות הבאות:
בדיקת שמיעה ואוזן תיכונה - בדיקות תקינות.
בבדיקה אצ רופאת אוזניים היא ציינה שיש לי כנראה דלקת בלסת. האם זה קשור לתופעות שציינתי?
בדיקת דופלר - תקינה.
ct מח - תקין
cta לשלילת מלפורמציה תוך מוחית - תקין.
אני לא מסוגלת להרדם ויש לי עייפות מתמשכת.
מה לעשות?
אני אמורה לנסוע לחו"ל ודי מודאגת מהמצב.
מבקשת תשובה מהירה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירולוג מומחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/06/2009תמילי חשוב
חשוב לגשת עם תוצאות הבדיקות לרופא נוירולוג להמשך מעקב.
על פניו נראה כי אין חשש לנסיעה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע למפרצתרוני11/06/2009
שלום רב ד"ר.
אודה מאד להסבר בנוגע לאבחנה המצורפת, כמו כן מה המלצתך בנוגע לדחיפות טיפול כירורגי בעיניין (האם תמליץ לנתח מיד או להמתין?)
תודה רבה.
Fusiform aneurysm (an incidental discovery with no typical symptoms) of the basilar artery at the level of the confluence of the vertebral arteries; size is 2.1cm in diameter
Patient: Male, 50 years old, non-smoker, otherwise fit and healthy
Note: Patient was involved in a motorcycle accident some 30 years ago with significant impact to head which resulted in concussion; no obvious head injury and no CT scan was performed; speculate trauma was responsible for damage to the artery and later aneurysm?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רוני
פרופ` אייל יצחיאק12/06/2009קשה להגיב ללא צפיה בצילומים, כדאי להתייעץ עם דר' חוזה כהן בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנהרות11/06/2009
שלום דוקטור.אנני יודעת אים זה המקום לשאלה אבל אני מנסה.האים יכול ים לאמר שיש לבן אדם מיגרנה אים אין כאב ראש?מה קורה במיגרנה?מה משמעות המילה מיגרנה?האים התופעה היא בכלי הדם?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רות
פרופ` אייל יצחיאק12/06/2009אנא פני לפורום לנוירולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI מוחבת 2607/06/2009
עברתי לפני שבוע בדיקת MRI בגלל כאבי ראש שמלווים בסחרחורת .
והנה תוצאת הבדיקה , על מה מדובר והאם זה מסביר את התלונות ?!
להלן תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של המוח :
הסריקה בוצעה בטכניקת DWI , FFE , FLAIR , TSE , SE בשקלול T1 , T2 במישור סאגיטלי , אקסיאלי וקורונלי , כולל הזרקת גדוליניום .
המעבר הקרניו-צרביקלי , גזע המוח , הגשר והמוחון שמורים .
החדר הרביעי במיקום ומימדים תקינים .
החדרים השלישי והלטרלים נראים תקינים . נראית ציסטה ארכנואידלית טמפורלית שמאלית גדולה עם כנראה לחץ קל על החללים התת עכבישים הסמוכים .
החומר הלבן והאפור שמורים , ללא מוקדי סיגנל חריג .
אין האדרהפתולוגית ע"י גדוליניום .
תודה מקרב לב,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה ארכינואידלית
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון12/06/2009שלום רב
ציסטה ארכינואידלית אשר מודגמת בבדיקת הדמיה שבוצעה לרוב לא מסבירה את תלונותיך.
לעיתים נדירות מנותחת ציסטה כזו -אך לא בשל תלונותיך.
המשך מעקב נוירולוגי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלפורמציה וסקולרית תוך מוחיתתמילי06/06/2009
דוקטור שלום
אני סובלת מזה חודש וחצי מדפיקות בתוך הראש. בדיקת דופלר תקינה. בדיקת רופא א.א.ג תקינה. נוירולוג ביקש שאעשה CTA .
אני חוששת מאוד. מה זה אומר מלפורמציה מוחית? האם יש חשש לדימום מוחי? האם יש טיפול?
אני אמורה לנסוע לחו"ל ופוחדת מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמילי שלום
אלי10/06/2009כאדם שאובחן אצלו אותה בעייה קרי מלפורמציה מוחית זה נקרא בשפה הרפואית avm שזה מום מולד בדר"כ רמת הסיכון תלוי במקומו ותלוי גודלו ובגיל שלך .
אכן קיים סיכון מסוים לדימום כ2% לשנה .
הטיפול נעשה ע"י נוירורדיולוגים מומחים ע"י אימפולזציה ( צינתור מוחי ) ואחוזי הצלחה מאוד גבוהים מעל 90% הצלחה .
במרכז הרפואי תל אביב (סוראסקי ) יש מחלקה לטיפול במחלות כאלה (מלפורמציות מוחיות) שמנוהלת ע"י ד"ר שמעון מימון שהוא מהטובים בארץ בתחום זה .
מקווה שעזרתי ולו במעט .
רק בריאות ואושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמילי,
פרופ` אייל יצחיאק12/06/2009מטרת ה-CT לשלול גורמים לכאבי ראש. אין צורך להתעסק ביותר מידי אם. עברי את ה-CT זו בדיקה קלה ומהירה ואם יהיה צורך נדון בתוצאות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
תמילי13/06/2009ד"ר אייל שלום
תודה רבה.
לשמחתי בדיקות ה- ct וה- cta יצאו תקינות ואין מלפורמציה.
אך הדפיקות בראש עדיין קיימות ומטרידות.
יש גם לחץ קל על אוזן שמאל.
לטענת רופאת א.א.ג יש לי דלקת בלסת צד שמאל.
האם זה המקור לכל הבעיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי תמילי
פרופ` אייל יצחיאק14/06/2009ראשית, שמחתי לשמוע שהבדיקות תקינות.
לגבי הדלקת בלסת, אנא טפלי בה ואם הכאב יחלוף כנראה שזו היתה הסיבה לכאב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גליומה בתלמוסשגית06/06/2009
שלום לך. בני בו ה7 וחצי התעלף לפני כשנה וחצי ולאור כך התגלו לו אפילפסיה וגידול שפיר (ב-MRI), ככל הנראה גליומה, בתלמוס. מאז ביצענו עוד פעמיים MRI ללא שינוי בגידול וכן, בני מקבל דפלפט לאיזון האפילפסיה. מאז המקרה ההוא לא היו עוד פירכוסים. בגלל המיקום וההרגשה הכללית הטובה של בני אין ממליצים על ניתוח, אילא רק על מעקב. שאלתי היא האם קיים טיפול חיצוני, כגון אולטראסאונד, לייזר וכו' היכולים למזער ואף להעלים את הגידול?? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצערי לא
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון12/06/2009שגית שלום
ההמלצות שקבלת נכונות חשוב להמשיך ולעקוב.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלפו 3 שנים והגידול גדל מעט
שגית05/02/2011שלום רב.
לפני כשנה וחצי פניתי בעניין בני.
מאז המקרה ועד היום לא היו לבן שלי פרכוסים והוא מרגיש טוב.
בMRI האחרון (לפני כחודש) התברר שהגידול גדל מ-1.4 ס"מ ל-1.7 ס"מ.(חלפו 3 שנים מגילוי הגידול)
בשיחה עם רופא ממשפחתי הוא סיפר לי על "גמה נייף". האם ניתוחים בשיטה זו מתאימים לסוג הגידול של בני? האם הם מתקיימים בארץ?
מזכירה כי לבני יש גליומה בתלמוס.
שאלה נוספת...
הרופא ממשפחתי סיפר כי הוא מכיר אישית את דר' בנג'מין קרלסון (או קרלסמן) מארה"ב - האם אתה מכיר את הרופא הזה ויכול להמליץ לי (או לא) לפנות גם אליו?
בברכה
שגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרם הגבתם.... אשמח לקבל את תגובתכם.
שגית11/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלפו 3 שנים והגידול גדל מעט - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק20/03/2011כדאי לפנות אל דר' מוני בניפלא מהדסה שמומחה בנוירוכירורגיה של ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומהסמושי06/06/2009
שלום ד"ר אייל,תודה על הפורום,אני יודעת שחוקית לא תוכל לעזור לי אבל אינושית אני מקווה שכן,אני בת 32 גילו אצלי לפני 3חודשים מנינגיומה בצד שמאל על עצב הראייה,והייתי צריכה לפני חודש לעבור ניתוח,אני מאד חוששת כי לפני 4שנים חבר קרוב עבר ניתוח דומה ולא התעורר יש לי שתי בנות קטנות שעדיין צריכות אותי,בקשתי היא להכיר לי מישהו שכבר עבר ניתוח כזה זה מאד יעזור לי להסכים לעשות את הניתוח,וזה בוודאי בהסכמה עם הצד השני,והמון המון תודה ד,ר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק09/06/2009אנא פני לדר ספקטור מהדסה, הוא מומחה לניתוחים מסוג זה ויתכן ויכול להכיר לך חולים שטיפל בהם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנינגיומה
שרית09/06/2009שלום סמושי. גם אני עברתי ניתוח דומה לפני כחצי שנה ונותחתי ע"י דר ספקטור. אשמח לשוחח איתך או לכתוב לך במידה ותכתבי בפורום את כתובת הדוא"ל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנינגיומה
סמושי09/06/2009שלום שרית אני מאד שמחה שיש עדין אנשים שמוכנים לעזור,אולי תכתבי את המייל שלך ואוכל לשאול אותך כמה שאלות,ושוב תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנינגיומה
שרית09/06/2009כתובת המייל שלי [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרית
סמושי10/06/2009שלום לך שרית ניסיתי לשלוח לך מייל אבל כותב לי שהכתובת לא חוקית אולי יש לך טעות באיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תדאגי-עברתי בהצלחה
דבש נאוה03/07/2009שלום לך
אל תדאגי,לפני כ20 שנה עברתי ניתוח להוצאת מניגיומה, הם נכנסו דרך המצח, הכל עבר בשלום עד היום ומלבד טעות אהנושית ששכחו לשים סיליקון בחור ונשארתי עם צלקת מכוערת במצח. אני מרגישה מעולה טפו -טפו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים,לחצים בראש-המשך..הילה05/06/2009
שלום ד"ר..
לגבי התשובה שרשמת.. אצייןן שכבר הייתי אצל רופא א.א.ג. הוא בדק אותי ושלח אותי לצילום מערות האף והפנים.הצילום יצא תקין..
האם אתה ממליץ לעשות בדיקת סיטי למרות שהבדיקה אשר עשה הניורולוג יצאה תקינה..?ולמרות שיש קרינה גדולה בבדיקה זו?
אני די לחוצה מהענייןן..ומפחדת שחלילה הכאבים לא נובעים ממשהו בראש.
האם הבדיקה הגופנית התקינה לגמרי שהוא עשה שוללת דברים?ואמורה להרגיע אותי..
אודה לחוות דעתך.תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי הילה
פרופ` אייל יצחיאק12/06/2009בדיקת ה-CT היא דרך טובה לגרום לך למעט שלווה, איני רואה פסול בביצועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח ראששיר05/06/2009
שלום רב,
קרובת משפחה שלי (בת 30+) עברה ניתוח להוצאת גידול שפיר מהמוח ביום רביעי. לאחר הניתוח נוצרה בצקת ודימום ולכן החליטו להשאיר אותה בהרדמה מלאה.
האם להרדמה המלאה הארוכה יש סכנות בפני עצמה ללא קשר לניתוח? (היום השלישי שהיא בהרדמה ולא מתכוונים להעירה בנתיים).
נאמר לנו שכשהשפעת ההרדמה מתחילה להתפוגג היא נורא משתוללת ועושה בלאגן עם הצינורות, מה זה אומר? האם זה בגלל הבצקות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שיר,
פרופ` אייל יצחיאק05/06/2009להרדמה ממושכת אכן יש השלכות אך קרוב לודאי שבשלב זה יש לה רק יתרונות. העובדה שהיא "משתוללת" קרוב לודאי מראה שהיא מתחילה להתעורר ויכולה להיות סימן חיובי אם כי לעיתים גורמת לצורך בהרדמה ממושכת יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה ו..
שיר05/06/2009שאלה נוספת..
האם תוכל להרחיב על אודות הסיכונים שבהרדמה ארוכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים,לחצים בראשהילה04/06/2009
שלום.
אני בת 21.
בחודשים האחרונים אני סובלת מכאבי ראש,לחצים בראש.כאבי צוואר וכתפיים
כאשר אני מתכופפת,אני מרגישה לחץ בראש ובפנים.
כאשר אני מעלה את הראש כלפי מעלה.. הצוואר והראש מאחורה מאד כואבים לי.
עשיתי בדיקות דם כלליות+תפקוד בלוטת התריס.בדיקות עיניים-קרקעית עין- הכל יצא תקין!
בדיקת גופנית אצל ניורלוג הייתה תקינה לגמרי(גם בדיקת eeg).
הנירולוג אמר שאין צורך לעשות סיטי ראש כיווןן שלא היו שום חשד או משהו לא תקין בבדיקה הגופנית.
אך שאני אחליט.אם אני רוצה לעשות סיטי בשביל השקט הנפשי..איך שאומרים..
האם הכאבים יכולים לנבוע מהצוואר?משרירים,מתח וכדומה?
האם כדאי לעשות סיטי למרות שהבדיקה יצאה תקינה?תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי הילה
פרופ` אייל יצחיאק05/06/2009לפני ביצוע CT הייתי ממליץ על בדיקת א.א.ג על מנת לשלול הפרעה בסינוסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוצפלוס.דנה04/06/2009
ד"ר יצחיאק שלום רב.
אודה לך אם תעזור לי להבין יותר טוב את שאלתי שאשאל בהמשך :
אחותי נולדה עם הידרוצפלוס - לפי הבנתנו מדברי הרופא הנוירוכירורג - הידרוצפלוס הינו ניקוז של נוזל שאינו תקין - עקב כך ( במקרה של אחותי ) מוחדרת צינורית - מערכת דלף שנט מהראש אל תוך חלל הבטן מכיוון שהנוזל אינו מתנקז כראוי .
באתרי האינטרנט השונים ניסתי למצוא פרטים אודות מחלה זו . וכיצד ניתן להתמודד עימה באופן יעיל יותר , חוץ מדברי - הסברי הרופא על בעיה זו.
ולשאלתי :
הבנתי שהידרוצפלוס הינו מולד. ועם זאת קראתי עוד כי ישנם אנשים עם הידרוצפלוס המתפתחים בצורה טובה ללא שום בעיות מיוחדות - פרט להחלפת הנקז במידה והוא נסתם ו/או מזדהם.
מה שמשפחתי ואני לא שאלנו את הנוירוכירורג המטפל , האם ניתן לאבחן כבר בשלב זה דרך בדיקות סיטי ראש ולקבוע כי מוחה נפגע - וישנם בעיות שיילוו אותה למשך שארית חייה וניתן לאבחן כבר עכשיו? או שלהערכך לא ניתן לקבוע כבר בגיל זה - היותה תינוקת - דרך סיטי כי אכן יהיו לה בעיות שכליות ו/או מוטוריות , ודבר זה ניתן לגלות רק עם השנים
אודה לך על תשובתך המקצועית לעניין!
סליחה על אורכו של מכתב זה, ואקווה כי תקבל זאת בהבנה !
בברכת בריאות והמשך יום נעים ,
דנה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה
פרופ` אייל יצחיאק05/06/2009קשה לדעת מה יהיה בעתיד, רק במידה ויש נזק נרחב למח כתוצאה מדמם או אוטם ניתן לנסות להשליך על העתיד.
לגבי שאר השאלות יש לי תחושה שאתם סובלים מבלבול קל הייתי ממליץ לפנות לנוירוכירורג ילדים בבית החולים דנה באיכילוב או לדר' פלדמן במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים תל השומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש וסחרחורתלחוצה03/06/2009
שלום
בזמן האחרון יש לי כאבי ראש מלווים בכאבים בפנים: אף, ארובות עיניים, לסת עליונה.
כעת הכאבים נעלמו ויש תחושה של לחץ במצח, סחרחורת קלה ונמלול בשפה העליונה ובידיים (יותר ביד ימין)
בכלל אני מרגישה כאילו כל הגוף שלי נוטה ימינה ואני לא ממוקדת
מה זה אומר?
לאיזה רופא כדאי לפנות? (כמובן שאני בסרט הגרוע מכל - גידול...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
פרופ` אייל יצחיאק03/06/2009הדבר היחיד שזה אומר הוא שאת צריכה לפנות לנוירולוג בדחיפות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

