מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספורטדליה13/03/2009
האם זה נכון שאדם שנותח פעמיים בראש לפני 9 חודשים בגלל תאונת דרכים ללא נזק מוטורי משמעותי עושה פעילות גופנית אמנם מתונה אך ללא בקרה. האם הפעילות הרצויה היא רק פיזיותרפיה? באיזה שלב יודעים שהגוף מוכן להתאמץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דודי,
פרופ` אייל יצחיאק14/03/2009הדבר תלוי בסוג החבלה, סוג הניתוח ומצבו של החולה.
צריך לעסוק בספורט בצורה מבוקרת, הדרגתית תוך כדי הפעלת שיקול דעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האים לחכות לאחר דימום בגודל 3/5נ. ח.13/03/2009
בן 27 מוצא את עצמו עם דימום במוח לאחר סי.טי. לאחר עירפול בחושים וכאבי ראש עזים. אישפוז של כ8 ימים, משוחרר בהמלצה לחכות לאם אר אי תוך שישה שבועות. כשבהמלצה דר' בקון לעשות צינטור מיידי למרות הדימום. ומכאן יש תיסכול האים לחכות לאם אר אי כהמלצת הרופאים בשיחרור? או ללכת על צינטור מיידי? מי שיכול יענה. בתודה אמא מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אמא'לה
פרופ` אייל יצחיאק14/03/2009קשה לענות על שאלתך ללא הבנה של סוג הדמם שממנו סבל בנך. אם חושבים שהדמם נגרם מקברנומה אז אין טעם בצינתור משום שהוא לא ידגים את הקברנומה. במידה וחושבים שהדמם נגרם ממלפורמציה ורידית - עורקים או מפרצת אז יש חשיבות לצינתור.
באופן עקרוני הייתי מייחס חשיבות רבה לתשובתו של דר' בקון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כן או לא צינטור בראש לאחר אירוע מוחקריסטל12/03/2009
האם לצנטר את המוח כדי לדעת אם יש ורידים לא תקינים לעומת CT אנגו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קריסטל
פרופ` אייל יצחיאק12/03/2009בדר"F מצנתרים על מנת לבדוק את העורקים או כדי להעריך מלפורמציה עורקית ורידית. מומלץ לפנות לדר' כהן מהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סנדרום לי - דחוף!!נטלי12/03/2009
מצאו אצל בני בן 7 החודשים סנדרום לי. יש טיפול למחלה זו?? אם כן אז איזה ואייך? אני אשמח לדעת גם על טיפולים שיש בחו"ל! תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נטלי
פרופ` אייל יצחיאק14/03/2009אנא פני ליחידה לנוירוכירורגית ילדים בבית החולים איכילוב או שיבא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותא. נ.10/03/2009
אני סובלת מסחרחורות מאוד חזקות במשך שבועיים האחרונים. זה מתבטא בסחרחורת מאוד חזקה שבה אני לא יכולה לשכב מכיוון שהכל מסתחרר מאוד ואין לי אפשרות למקד את עצמי. וגם אני סובלת מכאבי ראש מאוד חזקים. ירידה קלה באוזן ימין , חוסר איזון.השאלה שלי היא האם המנינגיומה יכולה לגרום לתופעות המתוארות. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
פרופ` אייל יצחיאק11/03/2009האם הכוונה לאנגיומה ורידית או לקברנומה?
בכל מיקרה בדר"כ שתי הפתולוגיות לא יגרמו לסחרחורת. פנה לרופא א.א.ג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפיםתהילה10/03/2009
שלום אני בת 26 ואינני מרגישה טוב במשך כמה חודשים אחרונים - סובלת מהתקפים של סחרחורת, בחילות, כאבי ראש חזקים בצורה של לחץ בעיניים ובמצח. בין ההתקפים אני מרגישה טוב, אך לא יכולה לצפות להתקפים כאמור. לפני זה הרגשתי טוב ובד"כ אני בריאה. התקף ראשון היה בנובמבר ומאז היו לי כבר 4 התקפים כאלו. ההתקף בא בד"כ כשאני שוכבת או נחה ומתבטא בצורה הבאה: סחרחורת, בחילות, כאבים חזקים בחזה, לחץ בעיניים, חולשה כללית בגוף ורעידות שלא נשלטות. לפעמים אני גם מאבדת תחושה בידיים או בפנים. הייתי פעמיים בחדר מיון עם ההתקפים, אך לאחר בדיקות שתן ודם לא מצאו דבר פטולוגי ושיחררו אותי. הייתי גם אצל נוירולוג בביקור, אך גם ללא ממצא. רופא משפחה לא רוצה לשלוח אותי לבדיקת CT, כי אומר שהסימפטומים לא מראים על איזשהי בעיה בראש או במוח שמצריכה בדיקה מסוג זה. מה דעתכם הסיבה להתקפים? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי תהילה,
פרופ` אייל יצחיאק11/03/2009יכול להיות שאת סובלת ממיגרנה, אבל איני מומחה לתחום הזה. אנא פני לפורום לנוירולוגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנינגיומה פרונטליתא. נ.10/03/2009
שלום מה זה מנינגיומה פרונטלית ? והאם היא יכולה לגרום לסחרחורות חזקות מאוד (סחרחורת שבה אי אפשר למקד את הראיה והכל מסתובב) וכן לכאבי ראש חזקים? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
פרופ` אייל יצחיאק11/03/2009מנינגיומה היא גידול שמקורו מהקרומים שעוטפים את המח. תהליך מסוג זה יכול להסתמן בצורות שונות התלויות בגודלו ובמיקומו.
אנא פנו לנוירוכירורג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש קבוצת תמיכה של AVMאבי09/03/2009
שלום, רציתי לדעת האם ישנה קבוצת תמיכה לאנשים שסובלים מ-AVM? ואם כן היכן ניתן למצוא אותה? בברכה, אבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאבי שלום רב
משה09/03/2009ברצוני לברר איתך איפה הגעת בטיפול של avm כי אני סובל מאותה בעייה . ברצוני לדעת אודות הטיפול שקיבלת ומי טיפל בך? .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אבי09/03/2009זה לא עבורי אלא עבור אבי. הוא עבר שני צנתורים מוחיים ותהליך השיקום שלו ארוך, מייגע ומתסכל מאד. למרות שיש שיפור ניכר (אין דימום) חלק גדול ממנו הוא סוציאלי חברתי. אני מנסה לאתר עבורו אנשים שעברו חוויות דומות ויכולים לחלוק יחד את התהליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהavm
אנונימי09/06/2013שלום
גם לאבי יש AVM והוא מחפש מישהו שעבר את זה כדי שיוכל להתייעץ איתו, אני רואה שההודעה שלך נכתבה לפני כמה שנים אז סביר שכבר עברתם את הטיפול. האם אוכל ליצור איתך קשר טלפוני? האם אתה יכול להמליץ על רופא מסויים? בנוסף רציתי לדעת מה ההחלמה מהצינתור כוללת, מהו התהליך והאם הייתה החלמה גם מהצינתור האבחנתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אבי
משה09/03/2009האם הavm נסגרה לחלוטין ומי המטפל שטפל באביך ובאיזה בית חולים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי (avm)
קובי09/03/2009היי עובר בימים אילו תהליך סגירה של avm אחורי ימני גדול אשמח לשתף ואו ליעץ בכול אינפורמציה שתעניין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
אנונימי09/06/2013שלום,
יש לי המון שאלות בנושא
האם לפני הטיפול עברת צינתור אבחנתי?
כמה זמן נמשך משך ההחלמה מהטיפול, האם יש רופא מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קובי
משה09/03/2009גם אני מעוניין לדעת על הavm ממנה אתה סובל ועל הטיפול שלקחת ומי המטפל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי avm
קובי10/03/2009כפי שכתבתי מדובר במילפורמציה ימנית אחורית גדולה אשר מטופלת בתל השומר אצל דוקטור בקון ביום חמישי האחרון הוזרק (באימבוליזציה)1.5 CC אוניקס וניסגר עשרים אחוז מיכלל המילפורמציה המטרה להגיע למיבנה שיאפשר הקרנה בהמשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קובי שיהיה בהצלחה תרגיש טוב לפי
משה10/03/2009קצב ההתקדמות בטיפול אתה צריך מספר צינטורים נכון? שוב תרגיש טוב ושיהיה בהצלחה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
קובי10/03/2009כן מיספר צינטורים ולאחר מיכן הקרנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבי שלום,
פרופ` אייל יצחיאק11/03/2009אני לא מכיר קבוצת תמיכה כזו, לגבי השאלה מי מטפל ב-AVM מוחי אז התשובה היא שהיום מקובל לתת טיפול משולב שכולל טיפול בצינתור על מנת להקטין את המלפורמציה ואחריו המשך טיפול בניתוח או ברדיוכירורגיה.
מומלץ לפנות לדר' חוזה כהן לצורך הצינתור, לדר' יגאל שושן לצורך הטיפול בקרינה ולדר' ספקטור אם צריך ניתוח, כולם עובדים בהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש במרכז הרפואי ת"א ד"ר מימון שהוא
משה17/03/2009נוירורדיולוג מהטובים בארץ בסגירת מלפורמציות Avm מסוג זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מניתוחמודאגת..09/03/2009
ביתי בת שנה וחצי מועמדת לניתוח בעוד יומים לניקוז הנוזלים במוח היצרות האקוודקוט נמצא מעט לחץ במוח מה משך ההחלמה מניתוח כזה , אמרו לי שהילדה תהיה מאושפזת בערך 4 ימים לאחר הניתוח מתי היא תוכל לחזור לפעילות רגילה כלומר לגן , והאם היא תסבול מכאבי ראש אחרי הניתוח אם תוכל לתת לי תשובות תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סוזי,
פרופ` אייל יצחיאק11/03/2009לצערי אין לי נסיון רב בניתוחים מסוג זה. אנא פני למרכז לנוירוכירורגית ילדים כמו זה שקיים בבית החולים איכילוב בראשות פרופ' קונסטנטיני או בשיבא בראשות דר' פלדמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנדוסקופיה להסרת אפידרמואידרון08/03/2009
שלום, מה היתרונות והחסרונות של אנדוסקופיה על פני ניתוח מוח להסרת אפידרמואיד משני מוקדים במוח? תודה, רון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רון,
פרופ` אייל יצחיאק10/03/2009תהליך מסוג אפידרמואיד נמצא בדרך כלל לצד קו האמצע ולניתוח אנדוסקופי אין יתרון לכריתה שלו.
יש צורך לבדוק את ההדמיה ואת הבדיקות הקודמות ולהחליט על הצורך בניתוח.
בדר"F השיטה המועדפת היא שיטה מיקרוכירורגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MRI לילד בן 11קרן אם מודאגת08/03/2009
הילד סובל כבר חודשיים מכאבי ראש עזים. תחילה אובחן כסינוסיטיס-נצפה פוליפ באף, בנחיר השמאלי.כשהוחדר סיב אופטי ונצפתה דלקת ,טופל 17 יום באוגמנטין. ביום ה16 החל לחוש הקלה. לאחר 7 ימים מסיום הטיפול, שבו הכאבים שמיקומם כעת מאחורי העיניים ולא גם במצח, בעיקר בצד השמאלי. תוצאות בדיקת MRI: מודגם מס' קטן של מוקדי אות חריג בשיקלול T2/FLAIR בחומר הלבן הסובקורטיקלי הפרונטלי משמאל וכן מוקד היפראנטיסי בודד בחומר הלבן הסובקורטיקלי פריאטלי מימין. אין עדות לשינויים בסדרת הדפוזיה וללא עדות להאדרה פתולוגית לאחר הזרקת גדוליניום. מודגם עיבוי רירית מינימלי בתאים אתמואידלים פרט לכך סינוסים פראנזלים מאווררים היטב. לציין כי הסינוסים הפרונטליים אינם מפותחים מימין ומשמאל חלל יחסית היפופלסטי. אין עדות לממצא חריג בארובות העיניים. הילד סובל ללא הקלה ממשככי כאבים-נורופן, טיפות אופטלגין אקמול וכו,-מה יכולה להיות הסיבה?איך אפשר להקל עליו? אנא ענה לי בהקדם כי הרופא בקופ"ח אומר שלדעתו הכל תקין ותור לנויורולוג יש רק בעוד שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן שלום,
פרופ` אייל יצחיאק10/03/2009לצערי איני יכול לתת תשובה טובה ללא בדיקת ההדמיה.
אנא פני לנוירוכירורג על מנת שיבדוק את ה-MRI.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל08/03/2009
שלום דק איל וצחיאק בקשר לתשובה שלך מציה לפנות לדק ספקטור היך מגים לדק ספקטור הים הים באסוטא או בהדסה הים אפשר לקבל יותר פרטים תודה דק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRI לילד
קרן אם מודאגת08/03/2009הילד סובל כבר חודשיים מכאבי ראש עזים. תחילה אובחן כסינוסיטיס-נצפה פוליפ באף, בנחיר השמאלי.כשהוחדר סיב אופטי ונצפתה דלקת ,טופל 17 יום באוגמנטין. ביום ה16 החל לחוש הקלה. לאחר 7 ימים מסיום הטיפול, שבו הכאבים שמיקומם כעת מאחורי העיניים ולא גם במצח, בעיקר בצד השמאלי. תוצאות בדיקת MRI: מודגם מס' קטן של מוקדי אות חריג בשיקלול T2/FLAIR בחומר הלבן הסובקורטיקלי הפרונטלי משמאל וכן מוקד היפראנטיסי בודד בחומר הלבן הסובקורטיקלי פריאטלי מימין. אין עדות לשינויים בסדרת הדפוזיה וללא עדות להאדרה פתולוגית לאחר הזרקת גדוליניום. מודגם עיבוי רירית מינימלי בתאים אתמואידלים פרט לכך סינוסים פראנזלים מאווררים היטב. לציין כי הסינוסים הפרונטליים אינם מפותחים מימין ומשמאל חלל יחסית היפופלסטי. אין עדות לממצא חריג בארובות העיניים. הילד סובל ללא הקלה ממשככי כאבים-נורופן, טיפות אופטלגין אקמול וכו,-מה יכולה להיות הסיבה?איך אפשר להקל עליו? אנא ענה לי בהקדם כי הרופא בקופ"ח אומר שלדעתו הכל תקין ותור לנויורולוג יש רק בעוד שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל07/03/2009
שלום דר אני בן 43 סובל מי נאופיברומטוזיס ומי עקמת קשה ובבדיקת mri אודגם תהליך מיצר מקום בסינוס הקברנוזי משמאל שעוטף את קרוטיס [שזה מנינגיומה] מה רצוי לטפל מה קדי יוטר רדיוכירוגיה או ניטוח[מהדהתך דק ]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמואל,
פרופ` אייל יצחיאק08/03/2009התשובה תלויה בגודל התהליך.
מומלץ לפנות לדר' ספקטור בהדסה ולהיות במעקב אצל פרופ' לוסוס בהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בראש בצד ימיןדוד05/03/2009
בוקר אחד לפתע הרגשתי נפיחות בראש בקצה העליון ממש לקראת המצח , אומנם קיבלתי מכה שם לפני כמה ימים אבל היא לא הייתה חזקה , ניסתי להוריד את הנפיחות בקרח והיא לא ירדה , אנא תשובתך בהקדם בברכה דוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתוצאה מהמכה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/03/2009דוד שלום
הנפיחות הינה תגובה לחבלה שקבלת מספר ימים קודם .במידה וזו לא תספג/תעלם יש לפנות לרופא המטפל
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- AV MALFORMATIONלולי05/03/2009
שלום רב בעקבות הוצאת גוש מהעפעף התחתון ותשובת פטולוגיה כמתאים ל Lymphangioma AV Malformation, הומלץ לבעלי לעבור בירור נוירולוגי, אולי סי טי או אם אר איי. האם כדאי להכנס לבירור שכזה? יש מה לעשות/לטפל בבעיה? או שהבירור הוא אבחנתי בלבד. מה הסיכונים אם לא ממשיכים בבירור? תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לולי,
פרופ` אייל יצחיאק05/03/2009כדאי להמשיך בברור נוירולוגי ועל ידי MRI.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

