מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשד לNPHגילי09/05/2009
שלום,
אבי ביצע בדיקת סיטי מח ואודה לפענוח הממצא:
הרחבה בינונית של חדרי המוח. חשד ל NPH
היצרות תעלה נוירולוגית גרמית משמאל.
תודה מראש,
גילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי גילי
פרופ` אייל יצחיאק09/05/2009NPH פרושו הידרוצפלוס נורמוטנסיבי. זוהי תסמונת שבה חדרי המח מוגדלים ומלווים בירידה קוגניטיבית הפרעה בהליכה והפרעה בשליטה על סוגרים. מקובל לטפל בחולים אלו בהתקנה של מערכת דלף מחדרי המח לחלל הצפק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש מס ימיםליטל09/05/2009
שלום
אני בת 26 עם 2 פקטורים של קרישיות יתר - הטרוזיגוט לפרוטמובין והומוזיגוט לMTHFR נוטלת גלולות בעקבות בעייה במחזור ולוקחת טריקרדיה באופן קבוע. לפני 3 ימים פתאום הרגשתי כאב חד בצד ימין של הראש. מאז ועד היום יש לי כאב ראש באותו מקום שלא עובר. חשוב לי לציין כי כשאני לוקחת כדור נגד כאבים הכאב עובר, ואינני סבולת ממנו במהלך השינה אך כעשרים דקות לאחר שאני מתעוררת בבוקר הוא מתחיל שוב. הכאב הוא רק בצד ימין ואני מרגישה שהוא מתחיל באף. זאת אומרת שגם התחושה באף בצד ימין משונה, גם כשאני נושמת וגם ללא נשימה עמוקה, כאילו האף הוא חלק מהכאב.
הכאב ראש מתאפיין שכל צד ימין של הראש כואב לי, קשה לי להזיז את הראש.
האם הכאב יכול להיות קשור לקרישיות יתר? כעבור כמה ימים עליי להיות מודאגת מכך שהוא לא עובר?
תודה על תגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליטל
פרופ` אייל יצחיאק09/05/2009נא לפנות לנוירולוג או לפורום לנוירולוגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם נוירוכירוררג מפנה לבדיקת MRIיוסי09/05/2009
או ניירולוג, או ששניהם יכולים.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יוסי
פרופ` אייל יצחיאק09/05/2009כל רופא יכול להפנות לבדיקה מסוג זה, השאלה היא מה הסיבה לבקש את הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה - וונוס אנגיומהסיגלית08/05/2009
שלום,
לאחרונה התלוננתי על כאבי כאש מקומיים
נשלחתי לעשות בדיקת CT ראש
תוצאות הבדיקה הראו על:
" לאחר הזרקה מודגמת וונוס אנגיומה קטנה פרונטלית משמאל (DVA), ממצא התפתחותי ולא פתלוגי"
רצית לדעת מה הכוונה - וונוס אנגיומה?
מה צריך לעשות בנידון?
האם זה מסוכן - או שחייים עם זה?
ומה עושים לגבי כאבי הראש - האם יש לזה טיפול?
בנוסף רציתי לדעת מה הכוונה ממצא התפתחותי?
אשמח לתשובה,
אני קצת מבולבלת, ודואגת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סיגלית
פרופ` אייל יצחיאק09/05/2009הסירי דאגה מליבך מדובר בסה"כ בוריד שמהווה חלק ממערכת ניקוז הדם הורידית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עושים עם כאבי הראש לפרקים?
סיגלית09/05/2009מה לגבי הכאבי ראש?
יש לזה טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי סיגלית
פרופ` אייל יצחיאק09/05/2009כאבי הראש אינם קשורים לאנגיומה. מטפלים במשככי כאבים לפי צורך ומתייעצים עם נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר אייל שלוםאריאל08/05/2009
בהמשך להתכתבותנו -נמצא שהגידול שינה מצב מדרגה 1 לדרגה 3 ואינני חי באשליות (אני מבין שזה גידול אלים )
הגידול יושב על האונה השמאלית
רציתי לדעת האם ניתן לטפל בגידול זהו האם אתה מכיר אנשים שהצליחו,האם יש טיפול למחלה זו בארץ או בחו"ל.שמעתי שישנו רופא בגרמניה שמטפל בשיטת ההיפוטרמיה
אשמח אם תגיד לי את דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אריאל
פרופ` אייל יצחיאק09/05/2009בהחלט יש טיפול לגידול מסוג זה. גם גידולים שנמצאים באונה השמאלית ניתנים לכריתה, יש טיפולים כימוטרפיים וקרינה.
הייתי פונה לדר' יגאל שושן מהדסה שתחום התמחותו הוא גידולים מסוג זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דר אייל
אריאל09/05/2009האם אתה מכיר אנשים שנרפאו ממחלה זו ?ומה הסיכויים ?כמו כן האם הטיפולי כימוטרפיה וקרינה
הם טיפולי עזרה ראשונה או שיכולים להעלים את המחלה
תודה מראש עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אריאל
פרופ` אייל יצחיאק12/05/2009טיפולים מסוג זה בהחלט יכולים לגרום להשתלטות על התהליך. כמו שכתבתי יש חשיבות לגודל, מיקום ואפיון גנטי. כמו כן, יש חשיבות למצב הנוירולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוליגודנדרוגליומהאריאל05/05/2009
שלום לד"ר אייל רציתי לדעת האם ישנו טיפול לאוליגודנדרוגליומה גם בארץ וגם בחו"ל ,
כמו כן מה סיכויי ההחלמה ,אם בכלל מגידול זה והאם ידוע לך על כאלה שהחלימו
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אריאל
פרופ` אייל יצחיאק06/05/2009יש חשיבות רבה למיקום הגידול במוח, לדרוג ההיסטולוגי של ולאיפיון הגנטי של הגידול.
רק בשקלול כל מרכיבים אלו ניתן לתת תשובה כלשהי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריאל
אריאל06/05/2009תודה לך על תשובתך המהירה -כשיהיו לי נתונים אעביר אליך אותם, אנו מחכים לתשובות מהמעבדה של הדסה עין כרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר אייל יצחיאקאבי04/05/2009
עקב חשד לבעייה עצבית פריפרית הופנתי ל MRI ראש.
שתוצאותיה היו : בסדרות T2 ו- FLAIR מודגם אות מוגבר במסילות היורדות באזור הקפסולה אינטרנה לכיוון גזע המוח העליון , לא ברורה משמעות הממצא . פרט לכך ללא ממצאים מיוחדים.
לסיכום : אות מוגבר במסילות הקורטיקו - ספינליות באזור הקפסולה אינטרנה וגזע המוח העליון.
אטרופיה ולריאנית ? טכני ?
כמו כן ביצעתי MRI עמוד שידרה צווארי שבו הודגם בגובה C4-C5 בקע דיסק פרא מדיאני ימני קשיח הלוחץ קלות על החוט ו- בגובה C5-C6 מודגם בלט דיסק היקפי המשיק לחוט .
ושבר מעיכה באחת החוליות .
יש לציין שאני בן 55 . הייתי ספורטאי שרץ כמעט כל יום 6-7 ק"מ ועסקתי בספורט עם מאמץ.
נכון להיום מתקשה בהליכה חוסר יציבות בהליכה חולשה ברגל ויד ימין , נפלתי כמה פעמים על הראש מאחור. כאבים בעמוד שידרה צווארי בעורף הראש ובגב.. נוירולוג איבחן אצלי MND .
בבדיקת EMG
האבחנה : MAY BE COMPATIBLE WITH "MND" BENIGN FASCICUFATION LESS PROBABLE TAKING INTO ACCOUNT RT ULNAR MUSCLES ATROPHY AND PYRAMIDAL DINGS ON CLINIUCAL EXAMINATION
אודה לך ד"ר , באם תספק לי הסבר לנתונים אלה . האם יש מקום להתערבות כירורגית בעמוד השידרה בכדי לשפר את המצב שלי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אבי,
פרופ` אייל יצחיאק04/05/2009קשה לי להתיחס למה שכתבת משום שלא הכל ברור לי.
הייתי שמח לראות אותך, לשמוע מה מפריע לך ולבדוק אותך ואת ההדמיה. על מנת שאוכל לתת תשובה רצינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה . ד"ר אייל יצחיאק
אבי04/05/2009מודה לך על התגובה , אשקול את הצעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה פינאלית בMRI לאחר ניתוח מוחמורין04/05/2009
שלום,
לפני כ-5 שנים בעלי עבר ניתוח דחוף להוצאת גידול שפיר במוחון הקטן
גידול זה מנע מעבר נוזלים. וכל כמה שנים נשלח לבצע MRI ובבדיקה האחרונה (באפריל)
נתגלתה ציסטה פינאלית קטנה.
1. האם יש סיבה לדאגה? האם ציסטה פינאלית יכולה להפוך לגידול???
2. האם זה קשור לגידול שהוסר?
3. התור למנתח הוא בעוד חודשיים, האם להקדים? MRI לפני האחרון היה בתחילת 2006 שם
לא נצפה שום ממצא למיטב זכרוני...
תודהרבה ויום טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מורין
פרופ` אייל יצחיאק04/05/2009ציסטה פינאלית הינה תהליך שפיר שלעיתים רחוקות דורשת התערבות. למרות זאת יש להמשיך במעקב רנטגני לשלילת גדילה שלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרצתאורן03/05/2009
שלום,
אבי עבר לפני כשבוע אירוע שבו אובחן לפי בדיקת CT מפרצת ושק דימום בגודל 3 ממ.
הוא עבר צינתור על ידי דר מימון בבית החולים איכילוב ומאז הוא מאושפז בטיפול נמרץ ניאוכירוגי
בימים האחרונים מתפתח לו חום עדיין ללא אבחון ומצב העירונות והצלילות שלו הדרדר מאד.
לפני הצינתור הוא עבר ניקוז מותני למשך יום (ואחריו ראינו שיפור) עד שהוא שלף אותו בטעות ומאז לא בוצע נקז עקב תרופות לדילול דם שהוא מקבל. ב CT נוסף שעבר נראה שיפור קל. האם היית מציע טיפול/התייעצות נוספת?
תודה, הבן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורן שלום,
פרופ` אייל יצחיאק03/05/2009דמם מוחי עקב מפרצת מוחית היא מחלה עם ספקטרום רחב מאוד של תחלואה, לעיתים קרובות מדובר במחלה קשה מאוד .
נראה לי שהטיפול שאביך מקבל הינו טיפול טוב מאנשים בעלי נסיון רב. אם תרצה חוות דעת נוספת אתה מוזמן לפנות לפרופ' חוזה כהן מהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI וציסטה פינאליתיעל01/05/2009
ברצוני לשאול לגבי ציסטה פינאלית שהתגלתה אצלי בMRI ראש לפני כשנה , ניגשתי לייעוץ ניירולוגי ובו נאמר כי "זוהי אינה ציסטה שמתיחסים אליה " כך אמר הרופא .
ורציתי לשאול האם כדי לגשת לייעוץ נוסף והאם עלי לדאוג במילים פשוטות ,והאם יש לכם מידע נוסף בנושא.
הציסטה נמצאה לא קטנה אך ללא אפקט מסה .
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל
פרופ` אייל יצחיאק03/05/2009צר לי שתשובתך איחרה לבוא.
ציסטה פינאלית הינה תהליך שפיר שלעיתים רחוקות דורשת התערבות. למרות זאת יש להמשיך במעקב רנטגני לשלילת גדילה שלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה על היכן אתה מקבל
יעל03/05/2009מלבד הדסה עין כרם היכן עוד בארץ ?
ושוב...תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יעל
פרופ` אייל יצחיאק04/05/2009נכון לעכשיו רק בהדסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בעורף תינוק בן חצי שנהמרינה01/05/2009
שלום רב,
לבני , בן חצי שנה , יצאה נקודה אדומה על העורף , ממש באמצע ראש מאחורה, הנקודה יצאה מלפני כחודשיים , יתנפח ואחרי כי שבוע יצאה מוגלה . הנפיחות ירדה , אבל נקודה אדומה נשארה באותו מקום , אחרי כי שבוע שוב פעם זה התחיל להתנפח ... הרופא אמר להמשיך בקרם אנטיביוטי, אבל זה לא עוזר .. המקום התנפח שוב. היום היינו אצל רופא עור והיא שללה שזה פצע מוגלתי אלא אולי ציסטה . האם זה באמת ציסטה , זה נראה כמו פצע קטן אדום שבתוכו יש מוגלה . קבענו תור לנוירוכירורג .
שאלתי , האם חייבים לעשות אולטרסאונד גולגולת במקום של הנגע ? האם יש טיפול לא כירורגי לנקז את הפצע הזאת.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה אפידרמלית?
מרינה01/05/2009קראתי עכשיו שעל הראש יכולה להיות ציסטה אפידרמלית שמקורה מכלאת שערה . מה הטיפול הניתן כדי להסירה ? האם חייבים לפני זה אולטרסאונד של הנגע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אלכס
פרופ` אייל יצחיאק03/05/2009קשה להבין מה בדיוק הבעיה.
כדאי להיבדק על ידי נוירוכירורג ילדים. דר' קונסטנטיני או דר' ליאנה בני הדני בבית החולים דנה שבאיכילוב או דר' פלדמן בשיבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיחושים קלים בחזה מלווה בסחרוריהודה30/04/2009
בימים האחרונים הופיע לפעמים סחרור והרגשה קלה של חוסר יציבות,
כמו כן הופיע כמה פעמים מיחושים קלים בחזה מלווה בסחרור (לא משהו שכואב אבל אם למשל אני שוכב על הספה זה מקפיץ אותי)
אני בסה"כ בחור צעיר , בריא וחסון
לפני שנתיים עשיתי בדיקות אקו ודם לוודאות שהכל תקין לאחר שהיה לי חשש שהלחץ דם גבוה
הכל נמצא תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גש לרופא נמשפחה לברור.
פרופ` אייל יצחיאק30/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר יצחיאקדליה25/04/2009
מה שלומך?, עיין בבקשה בהודעתי מיום 26.2 ,ובהמשך לכך: בגלל לחץ תוך עיני בעין הפגועה רופאי עיניים החליטו לטפל בלייזר להורדת הלחץ אבל בהרדמה מלאה. אנחנו בלחץ בגלל ההרדמה.ידוע לי כי טיפולי לייזר הינם מקומיים. האיש עבר 2 ניתוחי ראש ביוני יולי ,איך עוברים את המסוכה הבאה? האם הסיכון גדול מהסיכון של לחץ בעין? המוח עדיין בהחלמה אצלו מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שולי
פרופ` אייל יצחיאק30/04/2009שמחתי לשמוע כי אחיך לא נפגע מבחינה מוטורית.
בקשר לשאלתך, קשה לי להדריך אותך, לדעתי הכי טוב זה להקשיב לרופאים המטפלים, לקבל דעה נוספת ולהחליט בצורה שקולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת האיצטרובלחסוי24/04/2009
שלום רב,
אני בת 28. מזה מספר שנים אני סובלת מ: רגישות נוראה לאור, כאבים בעורף, סחרחורת, תחושת כובד בראש,מעי רגיז,עייפות כרונית,brain fog,hormonal dysregulation,תת פעילות בלוטת התריס(אני מטופלת באלטרוקסין),קורטיזול גבוה,פיברומיאלגיה.גם אם בלוטת התריס שלי מאוזנת, אני עדיין מרגישה לא טוב.כל הסימפטומים מובילים אותי לפונקציונליות של בלוטת האיצטרובל: יתכן והבעייה היא בייצור מלטונין או שמא הבעייה היא ב-pineal calcification.שאלתי היא, האם ישנה דרך כלשהי לבדוק את פעילות בלוטת האיצטרובל ולמי לפנות על מנת שיפנו אותי לבדיקות הנכונות?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי אותן תופעות
רונית24/04/2009אותן תופעות בגיוק שמאוד מפריעות לי באיכות החיים, איזה בדיקות עברת? את לוקחת תרופות כלשהן? (אולי זה קשור לתרופות מסוימות) תרגישי טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רונית
חסוי24/04/2009הי רונית,
אני נוטלת רק אלטרוקסין. חוץ מזה לא לוקחת שום תרופות.
לא עשיתי בדיקות, כי אני לא ממש יודעת איזה צריך...
ואת? עשית איזשהן בדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
רונית25/04/2009mri מוח שמצא ממצא שלא מסביר את התופעות ובדיקות דם שונות , אין שום בעיה בבלטת התריס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
פרופ` אייל יצחיאק30/04/2009אנא פני לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריש דם בהריוןאורית23/04/2009
שלום,
אחותי בת 29, בריאה בד"כ, בהיריון בשבוע 37.
לפני כשבוע לאחר שסבלה מכאבי ראש עזים אושפזה ונתגלה כי יש לה קריש דם במח.
היא טופלה בחומר שאמור היה להמיס את הקריש, אך עכשיו אבחנו הרופאים הרעה במצבה ועל כן יאלצו לנתח.
כיצד מתבצע ניתוח מסוג זה והאם הוא מסוכן מאוד או בעל אחוזי החלמה טובים?
האם ההריון עשוי להקשות על הניתוח? והאם ניתן לערוך ניתוח קיסרי לפני ביצוע הניתוח במח?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שני
פרופ` אייל יצחיאק30/04/2009צר לי לשמוע על אחותך.
מדובר במחלה עם ספקטרום רחב של תחלואה. אני פני לרופאיה של אחותך. אני משוכנע שהם עושים כמיטב יכולתם לעזור לה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

