פורום נוירוכירורגיה, ניתוחי ראש - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך לשאלה הקודמת
    ריקי
    13/02/2009

    שלום רב , בהמשך לתשובתך הנני כותב את מכלול התשובה של בדיקת MRI כדי לקבל ממך תשובה יותר מפורטת : הסריקה בוצעה בטכניקת SE,TSE,FLAIR,FFE,GE בשקלול T1,T2 במישור סאגיטלי, אקסיאלי וקורונלי כולל הזרקת גדוליניום (13 סמ"ק דוטרם). המעבר הקרניו-צרביקלי,גזע המוח, הגשר שמורים. מבנה נוזלי אקסטרה אקסיאלי בזוית הפונטו-צרבלרית משמאל. המוחון והזוית הפונטו-צרבלרית והגשר משמאל דחוקים ע"י המבנה הצסטי. מידותיו 41X19X27.5 מ"מ ממצא מתאים לציסטה ארכנואידאלית. העצבים 7 ו8 מתוחים בשל המבנה הציסטי. החדר הרביעי במיקום ומימדיו תקינים. בחתכים העל-טנטוריאליים מודגמים חדרי המוח והמרווחים התת-עכבישיים ללא סטיות. נגע מעוגל לטרלית ומתחת לקרן הטמפורלית מימין. הנגע אינו מוגדר היטב ובעל אות מוגבר בסדרת T2/FLAIR ואות נמוך בסדרת GE. ממצא דומה באונקוס של האונה הטמפורלית השמאלית. בנוסף לציין שהאונקוס היפרטרופי. בחתכים דקים בסדרת T1 הנגע הטמפורלי מימין מכיל מוקדים בעלי אות נמוך בתוכו. לאחר הזרקת גדוליניום שני הנגעים מקבלים האדרה עדינה. הנגע הגדול יותר משמאל מכיל גם צביעה של כלי דם עדינים החשודים למלפורמציה וסקולרית מסוג אנגיומה ורידית. בנוסף אות מוגבר בסדרת T2/FLAIR בתלמוס האחורי מימין. קטע הנגע כ-10 מ"מ. לאחר הזרקת גדוליניום קיימת האדרה נודולרית עדינה בחלק אחורי של הפונס מימין, בגרעין הבסיס ובחלק התחתון של גרעין הבסיס מימין וכן באינסולה משמאל. בתגובה הקודמת נרשם לך הסיכום של הMRI , כמו כן כאשר הגעתי לבית החולים בלוטת התריס שלי לא היתה מאוזנת - האם יש קשר לעניין? לעניין שאלתך הקודמת לא הרגשתי דבר שכזה בעבר. אודה לתשובתך המהירה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך לשאלה הקודמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ריקי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    14/02/2009

    אין קשר לתפקוד בלוטת התריס.
    לגבי השאר כמו שכתבתי יש צורך לבדוק אותך ואת ההדמיה שלך. קשה לתת תשובה טובה בלי לראות את הצילומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI
    ריקי
    12/02/2009

    אבקש לקבל את תשובתכם לבדיקה שערכה אשתי אצמצם לסיכום בלבד : 1 מספר נגעים בשתי ההימספרות החשודים למפורמציות וסקולריות מסוג קברנומה , אניוגמה ורידית , וטלאנגיאקטזיה . 2 נגע בתלמוס מימין , מלפורמציה וסקולרית ? אחר? ממליץ בדיקה חוזרת עוד שלושה חודשים . 3 ציסטה ארכונואידלית בגומה האחורית משמאל . 4 גושים תת עוריים בקרקפת . הסיבה שנעשתה בדיקת MRI בגלל שלפני שבועיים קמה האישה בבוקר ולא הרגישה את הרגל מצד ימין ונפלה חשבנו שזה כנראה בגלל שלא ישנה טוב על הצב בלילה היא הלכה לעבודה ושם גם לא הרגישה את היד ימין מיד ניגשה למר"מ ומשם לבית חולים . בסי טי הרופאה המליצה לעשות MRI לציין שהיא לא הושפזה בבית החולים . אודה לכם על תשובתכם בברכה עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריקי שלום

    פרופ` אייל יצחיאק
    12/02/2009

    יש חשיבות רבה לשמיעת הסיפור ממקור ראשון ולבדיקת ה-MRI, קשה לענות בלי לעשות זאת.
    קרוב לודאי שהודגמו ב-MRI של אשתך מספר מלפורמציות מסוגים שונים, יש חשיבות רבה לדעת האם היה ארוע חשמלי ואם כן אם הוא חזר או אם היה ארוע של דמם. לגבי הנגעים הידועים: אנגיומה ורידית היא וריד גדול שמהווה חלק ממערכת הניקוז הורידית של המח ואינה דורשת טיפול או מעקב. גם טלאנקיקטזיה אינו דורש טיפול. לגבי הקברנומה יש חשיבות לסיפור הקליני ולמיקום הקברנומה, לעיתים מנתחים ולעיתים רק עוקבים. לגבי המלפורמציה הנוספת לא ברור סוגה ויתכן ויש צורך לבצע צנתור מוחי על מנת לאבחן אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לרופא תודה.

    ריקי
    13/02/2009

    שלום רב , בהמשך לתשובתך הנני כותב את מכלול התשובה של בדיקת MRI כדי לקבל ממך תשובה יותר מפורטת : הסריקה בוצעה בטכניקת SE,TSE,FLAIR,FFE,GE בשקלול T1,T2 במישור סאגיטלי, אקסיאלי וקורונלי כולל הזרקת גדוליניום (13 סמ"ק דוטרם). המעבר הקרניו-צרביקלי,גזע המוח, הגשר שמורים. מבנה נוזלי אקסטרה אקסיאלי בזוית הפונטו-צרבלרית משמאל. המוחון והזוית הפונטו-צרבלרית והגשר משמאל דחוקים ע"י המבנה הצסטי. מידותיו 41X19X27.5 מ"מ ממצא מתאים לציסטה ארכנואידאלית. העצבים 7 ו8 מתוחים בשל המבנה הציסטי. החדר הרביעי במיקום ומימדיו תקינים. בחתכים העל-טנטוריאליים מודגמים חדרי המוח והמרווחים התת-עכבישיים ללא סטיות. נגע מעוגל לטרלית ומתחת לקרן הטמפורלית מימין. הנגע אינו מוגדר היטב ובעל אות מוגבר בסדרת T2/FLAIR ואות נמוך בסדרת GE. ממצא דומה באונקוס של האונה הטמפורלית השמאלית. בנוסף לציין שהאונקוס היפרטרופי. בחתכים דקים בסדרת T1 הנגע הטמפורלי מימין מכיל מוקדים בעלי אות נמוך בתוכו. לאחר הזרקת גדוליניום שני הנגעים מקבלים האדרה עדינה. הנגע הגדול יותר משמאל מכיל גם צביעה של כלי דם עדינים החשודים למלפורמציה וסקולרית מסוג אנגיומה ורידית. בנוסף אות מוגבר בסדרת T2/FLAIR בתלמוס האחורי מימין. קטע הנגע כ-10 מ"מ. לאחר הזרקת גדוליניום קיימת האדרה נודולרית עדינה בחלק אחורי של הפונס מימין, בגרעין הבסיס ובחלק התחתון של גרעין הבסיס מימין וכן באינסולה משמאל. בתגובה הקודמת נרשם לך הסיכום של הMRI , כמו כן כאשר הגעתי לבית החולים בלוטת התריס שלי לא היתה מאוזנת - האם יש קשר לעניין? לעניין שאלתך הקודמת לא הרגשתי דבר שכזה בעבר. אודה לתשובתך המהירה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • avm
    קובי
    09/02/2009

    היי אני בן 33ליפני כעשר שנים היתגלה לי avm בצד ימין אחורי באזור השולט על הראייה בחלקה השמאלי בגודל 4 סמ הייתי אצל כל המומחים בעינין בארץ ובסוף היתקבלה החלטה להתחיל את הטיפול ולבצעה אמבוליזציה לסגירת חלק מהאזור. אצל דקטור בקון בתל השומר; יש לציין כל כל חיי הייתי ספורטאי ומעולם הavm שלי לא דימם ולכן אני מאוד מודאג מכך שהתהליך של הסגירה ישנה את מיבנה הAVM ואת זרימת הדם באזור; דאגה שניה היא על האימבוליזציה עצמה שמאוד מפחידה אותי שמא יקרה משהוא רע בטיפול עצמו מה דעתך בעינין ?והאם אני קיבלתי החלטה נכונה בעינין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    avm

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קובי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    10/02/2009

    לדעתי אין טעם להתעלם מהמלפורמציה וכדאי לטפל בה, אתה נמצא בידיים טובות. כל שאלה לגבי הטיפול והמלפורמציה הפרטית שלך כדאי שתדון בה עם דר בקון משום שהוא מכיר את פרטי המקרה שלך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה.
    יניב
    09/02/2009

    שלום. למה הכונה שהרופא כותב: "בדעתנו שהחולה סובל ממחלה קונסבולסיבית ממקור טמפורלי" מה הגורמים לאפילפסיה מסוג הנ"ל?. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יניב

    פרופ` אייל יצחיאק
    10/02/2009

    סיבות "נוירוכירורגיות" הן חלק מהגורמים למחלה פרכוסית. פנה לנוירולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחצים רגעיים בראש שהולכים ונעשים תכ
    רונית
    08/02/2009

    שלום מזה מספר ימים יש לי לחצים רגעיים בראש. ההרגשה היא כאילו מישהו לוחץ לי על הגולגולת למשך מספר שניות ואח"כ מפסיק. הכי קרוב שאני יכולה להגדיר את זה זה כאב ראש שמגיע לתקופה קצרה מאד והולך. זה התחיל כלחצים בחלק הראש האחורי וכעת זה מרגיש כלחץ משני צידי הראש במרכז. התופעה הופיע כל מספר שעות ביום לפני כיומיים וכעת כל מספר דקות יש הרגשה כזו. חוץ מאשר לחץ רגעי זה אני מרגישה טוב. בסה"כ אני בריאה וזה מלחיץ למדי. האם אני צריכה לחכות שיעבור או בדחיפות להגיע לרופא מומחה או בית חולים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רונית

    פרופ` אייל יצחיאק
    08/02/2009

    אנא פני לנוירולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש אחוריים
    אורית
    07/02/2009

    שלום, אני בת 29, ולפני כארבע שנים התגלה אצלי PTC שעד היום לא עבר. אני מטופלת באופן קבוע אצל נוירואופטלמולוגית ונוירוכירורג, וכחלק מהטיפול עברתי ניתוח בעצב הראיה, ושני ICP, שהאחרון בהם היה לפני כחודשיים ואובחנו בו לחצים גבוהים. המלצת הנוירוכירורג שמטפל בי היא LP שאנט, כשהסיבה העיקרית היא כאבי הראש. מבחינת הראייה - יש בצקת ברורה בשתי העיניים, אך היא שומרת על צבע תקין וכל עוד היא לא מחמירה - יש אפשרות לדחות את הניתוח - שזו האופציה שבה בחרתי. מהיום בו אובחנתי אני סובלת מכאבי ראש שמתגברים ונחלשים מעת לעת, והחלטתי להמשיך ולחיות איתם, אך בשבוע האחרון התחלתי לסבול מכאב ראש שמעולם לא חשתי - כאב אחורי, בעצמות שבאחורי הגולגולת. הכאב חזק יותר בצד שמאל, אך מופיע גם בצד ימין. לפעמים מופיע רק הכאב הזה, ולפעמים הוא מלווה גם בכאב ראש "רגיל". הכאב הוא מאוד חזק ושונה מכאבי הראש שהורגלתי אליהם, התחושה היא כאילו קיבלתי מכה חזקה במקום, מה שכמובן לא קרה. האם יש סיבה לבדוק את כאב הראש הספציפי הזה, או שייתכן וזו יד המקרה שעד היום לא חשתי כאב מהסוג הזה. תודה רבה אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש אחוריים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אורית

    פרופ` אייל יצחיאק
    07/02/2009

    PTC היא מחלה בה יש לחץ מוגבר תוך גולגלתי דבר שמתבטא בבצקת בעצבי הראיה ובסופו של דבר נזק לעצבי הראיה. הטיפול מטרתו אינה טיפול בכאבי הראש כי אם טיפול בלחץ המוגבר ומניעה של הנזק לעצבי הראיה.
    לדעתי אין הגיון בדחיית הטיפול והתקנה של מערכת דלף יכולה לשפר את הרגשתך. לגבי כאב הראש החדש, לדעתי בהחלט כדאי לברר אצל הנוירולוג המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיטת מזותרפיה לבעיה של ארכנואיטיס
    שלמה
    06/02/2009

    שלום לרופאים יש לי בעייה בחוט השדרה התחתון, שאובחנה כארכנואודיטיס, הצטלקות עקב פגיעה של מוט מתכת ששמו לי בגב לאיחוי חוליות, והשתחרר ופגע בחוט השדרה, וכנראה גרם להצטלקות בחוט השדרה. עקב כך אני סובל מכאבים כרוניים בכיפוף עם הקרנות לרגליים ולפלג גוף תחתון כבר שנים רבות. מעבר לזה, אני מתפקד כרגיל. רופא המשפחה ממליץ לי לעבור אצלו טיפול שנקרא מזותרפיה - שעיקרו זריקות תת עוריות של חומרים הומואופתיים באיזור שבו הייתה הפגיעה. לדבריו, זה יכול להפחית את הדלקת. ואין סיכונים בשיטה. אני רוצה לדעת האם שמעתם על השיטה הזאת בהקשר שתיארתי, האם ישנם הצלחות? האם יש סיכונים ידועים? תודה מראש שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשרי המאמין

    פרופ` אייל יצחיאק
    07/02/2009

    כל טיפול שהוכח שאינו מזיק ושהוא מועיל באופן אוטומטי הופך לחלק מהרפואה הקונבנציונלית, כל טיפול שלא הוכח שהוא אינו מסכן את החולה ושלא הוכח כי הוא עוזר לחולה מהווה "רפואה משלימה"
    הסק את המסכנות לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מוכח לארכנאודיטיס

    שלמה
    07/02/2009

    הבנתי אותך. האם למיטב ידיעתך יש טיפול מוכח לארכנאודיטיס? ואם כן, לאן אני צריך לפנות כדי לקבל אותו? האורטופד אמר לי שאין מה לעשות לדעתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש לאחר ניתוח להסרת גידול
    קובי
    04/02/2009

    שלום רב. לפני 7 ימים עברתי ניתוח להסרת אדנומה היפופיזה. ביומיים הראשונים שלאחר הניתוח הרגשתי מצויין וללא כאבים. ביום השלישי החלו כאבי ראש שמלווים אותי עד היום. אני לוקח אופטלגין אולם זה עוזר מעט מאוד. לפני יומיים ביצעתי בדיקות דם שתוצאותיהם היו טובות וללא ממצאים מיוחדים. ברצוני לשאול, האם כאבי הראש הם חלק מתהליך ההחלמה? האם יש לעשות משהוא לבדיקת מקור הכאבים? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קובי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/02/2009

    קרוב לודאי שכאבי הראש הם "רק" כאבים לאחר ניתוח אך יש חשיבות רבה לסוג כאבי הראש מהם אתה סובל, לבדיקתך לסוג הניתוח שעברת ולגודל וסוג התהליך שנכרת. אנא פנה למנתח שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוג הכאב

    קובי
    04/02/2009

    סוג הכאב הוא כאב ברמה בינונית לאורך כל שעות היום ולעיתים עולה ברמה לרמה גבוהה. הכאב בעיקר בחלק העליון של הראש ובצורה הקפית לגולגולת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם שדה הראיה נפגע לאחר אירוע מוחי
    שלומית
    03/02/2009

    צריך ללכת לבדיקה נוירואופטלמולוגית או מספיק רופא עניים ? מתי הבדיקה הנוירואופטלמולוגית יכולה לעזור ? לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלומית

    פרופ` אייל יצחיאק
    03/02/2009

    כדאי לבצע בדיקת שדות ראיה ממוחשבת ולגשת להיבדק על ידי נוירואופטלמולוג/ית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך המהירה

    שלומית
    03/02/2009

    אבל אשמח לדעת מתי בדיקה אצל נוירואופטלמולוג יכולה לעזור אם בכלל היא יכולה לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלומית

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/02/2009

    אנחנו נוהגים לומר שהעיניים הם הראי של המח. בדיקה כזו יכולה להגדיר לנו האם יש נזק לעצבי הראיה או לחלק המח האחראי על הראיה. כמו כן, בדיקה זו יכולה למקם את הנזק ולאפשר מעקב אחר התפתחות הנזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת CT
    יניב
    01/02/2009

    שלום. זה יתכן כי בדיקת CT לא תגלה קורטקס מעובה?. ואם נמצא עכשיו בבדיקה קורטקס מעובה, אפשר להגיד בודאות כי הוא התחיל אחרי הבדיקה הקודמת?. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת CT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יניב

    פרופ` אייל יצחיאק
    03/02/2009

    בהחלט יכול להיות שבדיקת ה-CT אינה רגישה מספיק לגילוי קורטקס מעובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אב
    31/01/2009

    שלום רב לפני כשנה עברתי ניתוח להסרת מניניגיומה מאזור ה-TUBERCULLUM SELLAE, מאז אני סובלת מעצירות קשה ומעלייה הדרגתית במשקל. האם קיים קשר בין הדברים ואם כן האם ניתן עשות משהו מלבד שימוש במשלשלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    פרופ` אייל יצחיאק
    03/02/2009

    הניתוח עצמו אינו גורם לעצירות אך ניתוח באזור זה יכול לגרום להפרעות הורמונליות שעלולות לגרום לעצירות ועליה במשקל. פנה לרופא המשפחה לביצוע ברור אנדוקריני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירוכירורגיה
    שרון
    31/01/2009

    תודה רבה על התשובה המהירה שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירוכירורגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשמחה

    פרופ` אייל יצחיאק
    31/01/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • c.T מוח
    צופיה
    30/01/2009

    ערכתי בדיקה עם חומר ניגודי ואני בת 70 וגילו לי נגע מעט היפרדנטי בקוקטר של 1.4 בחלק הגבוה והתת קורטיקלי באונה הפריטאלית משמאל בחלקה הקדמי,מוקפת בצקת וזוגנית. צפיפות הנגע לפני ולאחר הזרקת חומר ניגודי לא משנתה ונשארהכ-33 יחידותhu קיימת אטרופיה כללית קלה של המוח ושל המוחון. אשמח לדעת מה פירוש כל הפרמטרים הנ"ל. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    c.T מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צופיה שלום

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2009

    קיימת אבחנה מבדלת רחבה ולכן יש צורך לראות את הבדיקה ואולי להשלים בדיקות נוספות.
    אנא פני לנוירוכירורג בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לבדיקת CT מוח

    ריקי טהרני
    11/02/2009

    שלום רב אבקש לדעת ממצאים לתשובת בדיקה: להלן ממצאי בדיקת CT מוח בלי ועם הזרקת חומר ניגוד שלום רב דוקטור נכבד, הבדיקה נעשתה לאדון כבן 73 שנים. אבקש לדעת את איבחונך, תודה רבה. התוויה קלינית: בלבול שחלף. ממצאים: הודגם אוטם טרי בקפסולה אינטרנה ובהיפותלמוס מצד ימין. כמו-כן, מספר אוטמים ישנים יותר בגרעינים הבאזלים גם מימין וגם משמאל. חדרי המח סימטרים ומורחבים במקצת, כולל הרחבה קלה של חריצים וציסטרנות. אין עדות לדימום. אין עדות לתהליך תופס מקום. התרשמות: אוטם טרי בקפסולה אינטרנה ובהיפוטלמוס מצד ימין. בבקשה אבקש לדעת מה זה בלבול שחלף ממה זה נבע, ומה לעשות. יש לציין - שבבדיקות דם שנעשו לפני כחודש וחצי ה- B12 מאוד מאוד נמוך - ומטופל כבר במספר זריקות של B12 . תודה רבה מקרב לב מחכה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריקי שלום,

    פרופ` אייל יצחיאק
    12/02/2009

    אנא פני לפורום לנוירולוגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אני
    30/01/2009

    היי אני בחורה בת 21 סובלת בתקופה האחרונה מכאבי ראש מעין לחץ בצד השמאלי\אחורי\פנימי הכאבים נסבלים אבל אני מרגישה ממש לחץ בראש לפעמים גם במצח יש לי גם קצת סחרחורות,בנוסף לזה יש לי גם בעיה בעין ימין יש הבדלי גדלים בינה לעין שמאל בעין ימין אני מרגישה לחץ לפעמים כשהייתי בבדיקת עניים נאמר לי שאין לי ממה לדאוג שאם היה משהו בראש כבר היו יודעים מזמן.נשלחתי לבדיקת סיטי מוח בצעתי אותה ולאחר יומיים התקשרו והודיעו לי שהייתה איזשהי בעיה תכנית ושעליי לבצע את הבדיקה שוב בשבוע הקרוב הבנתי שעדיף להימנע מהבדיקה הזאת בגלל אחוזי הקרינה ושאם עושים אותה שוב אז בטח לא בהפרש של כמה ימים מה דעתך האם לבצע אותה שוב בכל מקרה? קבלתי גם הפניה לבדיקת אולטראסאונד לבדיקת בלוטת המגן זה לא יכול לבוא במקום הסיטי נכון? מזה יכול להיות?אני ממש חוששת אשמח אם תוכל לעזור... תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2009

    אינני יודע מה הסיבה לחזרה על ה-CT אבל אם הרדיולוג שבדק את הבדיקה ביקש להשלים בדיקה נוספת אז לדעתי כדאי לעשות זאת. בדיקת ה-US אינה תחליף לבדיקת ה-CT.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכום ביקור נירוכירוגיה
    שרון
    30/01/2009

    רצאתי לומר לך לאחר 4 חודשים של ללא אישור לניתוח אגב בגלל בעיה באוזן לפני כמה לימים קיבלתי אישור לניתוח אורטופדי ברגל ארדמה מלאה האישור איה מי נוירוכירוגיה זוכר ששאלתי אותך לגבי אישור הנתוח אז אני חוזר ומספר לך שהעוד כחודש אני ניכנס לניתוח אורטופדי ספסוף הכול ניגמר חוץ מי כעבים באוזן ימין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכום ביקור נירוכירוגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום