מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מנינגיומה בסינוס הקברנוזי השמאלילנה03/03/2009
בבדיקת mri אובחן תהליך האדרתי באזור הסינוס הקברנוזי משמאל בגודל כ- 3X1.8 ס"מ. התהליך מערב את הסינוס הקברנוזי מגיע עד האפקס של הארובה עוטף את העורק הקרוטידי האינטרה קברנוזי שהוא מעט דחוק אך עם Flow void תקין בתוכו. הממצא גדל לעומת הבדיקה מלפני שנתיים. מה הסיכונים? מה הטיפול? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לנה,
פרופ` אייל יצחיאק05/03/2009לדעתי יש לשקול טיפול ניתוחי על מנת להקטין את התהליך ולפי הפתולוגיה ותוצאות הניתוח יש לשקול המשך טיפול בהקרנה ממקודת.
מומלץ לפנות לדר' ספקטור או דר' מרגולין בהדסה עין כרם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות קשה וממושכתדליה26/02/2009
היי ד"ר. בזמנו התייעצתי איתך בעיניין אחי שעבר 2 נתוחי ראש עקב חבלה קשה ביוני 08.כרגע בשיקום יום..יש פגיעה פרונטלית עם קשיים קוגנטיביים.אם אתה זוכר ציינתי שלאחי ארובת עין שבורה שלא תוקנה עד כה.עין אחת נפולה ושקועה. אנחנו כל כך חוששים מעוד ניתוח,אחי לא ניפגע מוטורית.אבל מצד שני מראה הפנים קצת מיפלצתי והאמת לא ברור לי איך הוא לא קיבל דיכאון עד עכשיו.הוא אדם שקט ,אינטיליגנט,האם יתכן שיוכל לעבור עוד ניתוח מורכב ומסוכן? האם רופא יכול להגיד לנו חד משמעי סיכונים לעומת סיכונים?אם כדאי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שולי,
פרופ` אייל יצחיאק26/02/2009קשה לי מאוד להדריך אותך משום שאיני מכיר את אחיך וניתוחים מסוג זה נעשים בהדסה ע"י כירורגים של פה ולסת. הייתי פונה למנתח פה ולסת על מנת שיבדוק את אחיך ואת הצילומים שלו וכדי שידון איתכם על הסיכונים והסיכויים.
אשמח להמליץ על דר' כספי או דר' רגב בהדסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דליה27/02/2009האם החלטה צריכה להיות בהתייעצות נוירוכירוג, נוירולוג,פסיכולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שולי,
פרופ` אייל יצחיאק05/03/2009לדעתי יש להתחיל עם כירורג פה ולסת ואז להמשיך לפי המלצתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ראש-מנינגיומהג'ולי26/02/2009
שלום אמי בת 60 לאחר MRI התגלו 2 מנינגיומות ב2 צדדים הבנו מהרופא שצריך ניתוח להוציאם .. אנחנו כמובן רוצים את הטוב ביותא עבור אמא,אך מהיכן מתחילים לברר? באיזה בית חולים נחשב הטוב ביותר בנושא?הרופא הטוב ביותר? האם פרטי?דרך מושלם?...אפשר להגיע לטוב ביותר? בבקשה כוון אותנו להגיע למקום הטוב ביותר. תודה ...רק בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב,
פרופ` אייל יצחיאק26/02/2009יש חשיבות למיקום המנינגיומות, יש כעלו פשוטות יותר ויש כאלו המערבות את בסיס הגולוגולת ומסובכות יותר.
אשמח לראותכם במרפאתי ולהמליץ לפי הצורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ותודה על התשובה.
ג'ולי01/03/2009אים ככה המנינגיומות נמצאותבכל צד מאחורי כנף הספנואיד,שניהם נצבעים וסביבם בצקת בכמות קטנה במיוחד בימין. הימני במימדים 29X35 השמאלי 29 מ"מ ה CPA תקין דו"צ.. אשמח לדעת לפני ממצאים מה דחיפות הניתוח ואם יש צורך בניתוח. מתלוננת על כאבים בראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
פרופ` אייל יצחיאק05/03/2009קשה לומר מה דחיפות הניתוח ללא בדיקה של החולה וההדמיה.
נסי להיבדק בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל23/02/2009
לום דר אני שואל הים התהליך מיצר מקום בתוך הגת המחילתית מי צד השמאלית היה בעיה מסובחת הים השפאות בראיה או במקומות אחרים תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמואל שלום,
פרופ` אייל יצחיאק23/02/2009תהליך מסוג זה יכול לגרום לשינויים בתחושת הפנים ולהפרעה בתנועות גלגלי עיניים. במידה והתהליך גדול מאוד יכול לגרום ללחץ על המוח ולהפרעות בראייה.
יש צורך להיבדק ולעקוב.
אנא פנה למרפאת נוירופיברומטוזיס של פרופ' אלכס לוסוס בהדסה עין כרם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר יצחיאק , הנכבד!יסמין22/02/2009
ד"ר יצחיאק שלום רב! האם במקום עבודתך - מח' נוירוכירורגיה , הדסה עין-כרם , יש מח' נוירוכירורגיה ילדים ? ואם כן , מיהו המנהל המח' ?! לתשובתך האדיבה אודה , יסמין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יסמין שלום,
פרופ` אייל יצחיאק23/02/2009המחלקה היחידה לנוירוכירורגית ילדים נמצאת בבית החולים דנה באיכילוב.
יחידות לנוירוכירורגית ילדים קיימות בבית החולים בלינסון ומנהל אותה דר' מיכוביץ', בבית החולים שיבא ומנהל אותה דר' פלדמן ובבית החולים סורוקה ומנוהלת על ידי דר' בניפלה.
בהדסה אין שרות מוגדר לנוירוכירורגית ילדים למרות שכולנו מטפלים גם בילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המנגיומה והנגיומהשירה22/02/2009
ד"ר שלום רב! בת 51, התחלתי לסבול בזמן האחרון מכאב שאני מגדירה אותו כלחץ ברקה הימנית של הראש. אני מרגישה כאילו הוריד, העורק, לוחץ לי מאד. ואנסה לפרט קצת לפני כן: חמישה חודשים לפני כן, היתה לי נפיחות בעין הימנית והעין נעשתה צרה וקטנה קיבלתי טיפות לדלקת וכשזה לא עזר וכאשר הנפיחות נמשכה כחודש, הופניתי למכון מור לבצע C.T. בארובות העיניים, כשהתשובה: ללא ממצא פתלוגי בארובות העיניים. עיבוי רירית בשתי מערות הלסת. מכיוון שהנפיחות המלווה גם באודם והעין קטנה לא חלפו הופניתי לאשפוז בבי"ח ושם עשו לי C.T. נוסף והפעם סיטי מוח וארובות העיניים כשהתשובה: במוח: ציסטה מיריטנטית בסינוס מקסילה משמאל. בארובות עיניים: עבוי של שריר רקטוס עליון ימני. פסאודוטומור? סימן השאלה הינו של הרנטגן.טופלתי ע"י פרדינזון במינון יורד בהדרגה החל מ-40 מ"ג (סובלת מאוסטופרוזיס). בכל אופן הנפיחות החלה יורדת כעבור עוד חודש. הנוירואופתלמולוג לא היה בטוח באבחנה של פסאודוטומור ואמר שנתקל במקרה כזה פעם או פעמיים בסך הכל. בכל אופן תוך כדי הטיפול סיפרתי שהתחלתי להרגיש לחץ ברקה הימנית כפי שציינתי והופניתי לנוירולוג ששלח אותי לבצע MRI מוח. אני מסרתי את הדיסק של ה-C.T. מוח + ארובות עיניים שוצע בבי"ח במהלך האשפוז לרנטגן שביצע את ה- IMR לצורך השו ואה ולהלן התשובה של ה-MRI: מוקד עם הימוסידרין בתוכו פרונטאלי ימני היכול להתאים להמנגיומה קוורנוזית. בבדיקת ה-CT מעין האדרה החשודה לאנגיומה ורידית סמוכה. לציין, שהכאב, לחץ שסיפרתי שהיה לי בזמן הדלקת בעין, חלף כעבור כשבוע בערך. כעת הכאב לחץ חזר כעבור כחמישה חודשים מאז המקרה של הדלקת והפעם כבר שבועיים לוחץ לי ברקה. מה פרוש התשובה של ה-MRI? האם בתשובה של ה-MRI זה ממצא אחד והC.T. זה ממצא נוסף? לא ברור לי. (המנגיומה קוורוזית ואנגיומה ורידית סמוכה). האם יש קשר בין הממצא לבין הכאב ברקה? מה עלי לעשות לדעתך? מתנצלת על אריכות הסיפור אך ניסיתי כמה שיותר לתת פרטים. בתודה מראש י
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירה,
פרופ` אייל יצחיאק26/02/2009קרוב לודאי שאין קשר בין התלונות לממצאים.
קברנומה ואנגיומה הן מלפורמציות ורידיות שפעמים רבות מופיעות ביחד. הראשונה מהווה חלק מהניקוז הורידי של המח והשני צבר של ורידים פתלוגיים.
אנא פני לנוירוכירוג על מנת שיעריך את הצורך בטיפול לעומת מעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח המטומה סאבדורליתהרצמר חיים22/02/2009
שלום לפני חודש עברתי ניתוח המטומה סאבדוראלית תת חריפה עם סימני לחץ ודחיקת קו אמצע לאחר חודש בבדיקת ct עדיין המוטמה סובדורלית כרונית ברוחב9ממ לטרלית להמיספרה ימנית של המוח הניתוח גם בימין שאלות האם צריך ניתוח חוזר ואם אפשר להסביר הכל על הניתוח תודה חיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חיים
פרופ` אייל יצחיאק23/02/2009קשה להסביר על רגל אחת. כדאי לקבוע פגישה עם המנתח או כל מנתח אחר ולקבל הסברים מפורטים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לניקוז המטומה בראשאיריס22/02/2009
שלום, אבא שלי עבר תאונת דרכים לפני כחודשיים ולאחרונה התגלתה המטומה בגודל 20-24מ"מ בצד שמאל של הראש ו-6מ"מ בצד ימין של הראש (נוזל דמי מוצלל), יש לציין שאבי נטל אספירין דבר שכנראה הביא לגידול מהיר של ההימטומה, כשאושפז לקראת ניתוח נאמר שיש להמתין 6 ימים שהאספירין יצא ממחזור הדם על מנת שניתן יהיה לנתח. האם 6 ימים זה מספיק זמן להמתין לספיגת האספירין? מהם הסכנות בניתוח מסוג זה? מהם אחוזי ההצלחה? אפשר לקבל מידע על ההליך? אודה על תשובה מהירה, תודה ושבוע טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי איריס,
פרופ` אייל יצחיאק23/02/2009אין הכוונה שהאספירין יצא ממחזור הדם כי אם מספיק זמן שהגוף ייצר מספיק טסיות (מרכיב בדם שקשור לקרישת הדם) על מנת לאפשר קרישת דם תקינה. 6-7 ימים הם פרק הזמן המקובל לחכות.
הניתוח הוא ביצוע חורי קידוח בגולגולת וניקוז הדמם. הסכנות תלויות בסוג ההרדמה (מקומית או כללית), בגודל הניתוח ובמצב החולה. הסכנה העיקרית היא דמם חריף שיחליף את הדמם הכרוני.
יש לדעת כי עד 30% מהמיקרים סובלים מהישנות של הקולקציה ואז לעיתים יש צורך לניתוח חוזר.
מעבר לפרטים שנמסרו עלייך לשבת עם המנתח ולקבל הסברים, כל אחד מנתח בצורה שונה, אני בדר"כ מסתפק בחורי קידוח ובהרדמה מקומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח ראש לניקוז הימטומה
איריס11/03/2009ד''ר אייל יצחיאק, שלום. אבא שלי עבר את הניתוח ובCT שבוצע לו 12 ימים לאחר הניתוח נראה כי נותרה כמות קטנה של נוזל דמי בראש. אבי קיבל הנחיה לסטרואידים פעמיים ביום במשך שבוע ולאחר מכן ביצוע CT מחודש שיקבע האם יש צורך בניתוח חוזר או שנטילת הסטרואידים טיפלה בנושא. השאלה שלי היא לשם מה ניתן לו סטרואידים ומה הפעילות שלהם בשבוע הזה? האם נטילת הסטרואידים עשויה לפתור את הבעיה ולבטל צורך בניתוח חוזר? תודה, איריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיריס שלום,
פרופ` אייל יצחיאק14/03/2009בדר"כ לאחר ניקוז של המטומה מסוג זה יש שארית קטנה שבמרבית המקרים נספגת לבד ובמיעוטם גורמת להישנות של ההמטומה. במידה והשארית קטנה והחולה חש בטוב אז אני נוהג לחזור על CT כחודש לאחר הניקוז ואז שוקל את המשך הטיפול.
לגבי הטיפול בסטרואידים, לא ברור לי תפקידם ואני לא נוהג להשתמש בהם אצל חולים מסוג זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nf1שמואל22/02/2009
שלום אני סובל מי nf1 ולחן אופנתי ל mri שאודגם תהליך מיצר מקום בתוך הגת המחילתית [שז מנייגיומה] יש כאב בפנים v3 וטינטון מימין דר רובין מציה טיפול ברדיוכירוגיה מה תופאות הים יש בצקת לאחר התיפול או כעבים תודה דר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/02/2009מומלץ לפנות לדר אנדי קנר מומחה בנוירוכירוגיה ורדיו כירורגיה.
לדעתי יש לו פורום באינטרנט.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות מוזרהשני20/02/2009
שלום לכולם. לפני חודש וחצי הופיעה לי בראש מאחורי האוזן בצד ימין (מעל המסטוייד פרוסס) סוג של בלוטה כזאת, ושאני נוגעת בה כואב כמו שנוגעים בשטף דם פנימי.... זה עבר אחרי כמה ימים ועכשיו שוב הופיעה לי אותה בליטה באותו מקום וגם בצד שמאל אני מרגישה שמתחיל להתנפח וכואב לי שאני נוגעת... מה זה יכול להיות? אני בת 21, בדיקות דם מלפני חצי שנה תקינות תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שני
פרופ` אייל יצחיאק20/02/2009קרוב לודאי שמדובר בבלוטת לימפה מוגדלת. אנא פני לרופא המשפחה על מנת שיבדוק אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שוב
שני20/02/2009כן אני באמת אפנה אליו... אבל אני לא חולה או משהו, אז למה שהלימפה יהיו מוגדלות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוצפלוס - חוברת הסברה מסודרת.יסמין19/02/2009
לד"ר יצחייאק שלום רב !!! האם בהדסה עין כרם - מח' נוירוכירורגיה , ניתן לקבל חוברת הדרכה מסודרת על נושא "הידרוצפלוס" להורים כמוני שילדהם סובלים מבעיה זו , ורוצים להיות יותר יעילים וללמוד קצת על הנושא בהרחבה מעבר להסבריו המפורטים והחשובים של הרופא הנוירוכירורג המטפל. אודה לך מקרב לב על תשובתך האדיבה ! נתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נתן,
פרופ` אייל יצחיאק20/02/2009לדעתי תקבל חוברתמתאימה במחלקה לנוירוכירורגית ילדים בבית החולים דנה שבאיכילוב.
אם לא תצמא אז חזור אלינו ונפנה אותך למקורות מידע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר יצחיאק - תודה!!!
יסמין22/02/2009רוצה להודות לך על עזרתך הכנה , ואכן בבית חולים דנה , ישנה חוברת על הידרוצפלוס. ואני אמור לקבלה בהקדם. שוב תודה , והרבה בריאות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מימצא דמיאנילטיבי - MRI ראשעדי17/02/2009
שלום, ממצא בדיקת MRI ראש:" מודגם מוקד בעל הארכת זמני הרפיה פרונטלי קדמי לקרן פרונטלית ימנית, יתכן ממצא דמיאנילטיבי, מדובר בממצא בודד. להמשך בירור." מהו ממצא זה ? מה ניתן לעשות ? סובלת מכאבי ראש חזקים. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/02/2009הממצא אינו מסביר את כאבי הראש.
הממצא עצמו יתכן כי דורש בירור- יש לפנות לבירור מקיף ע"י נוירולוג.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח היפופיזהאיתן15/02/2009
שלום, בבדיקת mri התברר שגודל הבלוטה היא 18.8 מ"מ, משיקה לעצב הראיה. נאמר שעלי לעשות ניתוח להורדת הגידול. האם זה הכרחי? האם יש טיפול תחליפי? אני בלחץ נפשי וחרדה מה ניתן לעשות כדי להורידם? תודה רבה מראש איתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי איתן,
פרופ` אייל יצחיאק15/02/2009התשובה תלויה במס' גורמים.
1. מה היתה הסיבה ל-MRI
2. מה תוצאות בדיקת שדות הראיה הממוחשבת שעברת
3. מה התפקוד האנדוקריני שלך
לאחר שתאסוף את כל התשובות עליך לשבת עם האנדוקרינולוג שלך והנוירוכירורג שלך ולהחליט על הצורך בניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה בגזע המוחmona15/02/2009
שלום לכולם האם בארץ יש מרכזים שעושים ביופסיה באיזור גזע המוח? מה הם הסיכונים העיקריים בביצוע ביופסיה באיזור זה? תודה מונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מונה,
פרופ` אייל יצחיאק15/02/2009ביופסיה מגזע המח אינה פרוצדורה שכיחה עקב מיעוט האינדיקציות לבצע פרוצדורה כזו.
ניתן לפנות לדר' שושן מהדסה עין כרם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשאירית avmפלוני14/02/2009
לאחרונה אובחן אצלי מלפורמציה נרחבת עם כלי דם נרחבים המנקזים לסינוס הסיגטאלי העליון.ההזנה העורקית באה קרוב לוודאי מהmca . יצוין שהמלפורמציה עורקית וורידית מוחית פרונטלית ימנית . עברתי אימפוליזציה פעמיים . בפרוצודורה השנייה התעוררתי עם המפלגיה משמאל עקב דימום בראש הקאודה ולאורך חריץ לגירוס צינגולרי. יצוין עוד שדווח על סגירת 85 אחוזים של המלפורמציה . לאור האמור לעיל האם כדאי להמשיך בטיפול ובמיוחד שאני חרד לסיבוכים הכרוכים בכך? אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום,
פרופ` אייל יצחיאק14/02/2009התשובה תלויה במס, גורמים.
1. מיקום המלפורמציה, האם ניתן לנתח או לא.
2. גודל השארית, האם ניתן להקרין או לא.
3. האם ניתן לעשות אמבוליזציה לשארית או לא.
בכל מיקרה כדאי להתקדם בטיפול לפני שהמלפורמציה תגייס כלי דם נוספים ואתה תאבד את מה שהשגת בטיפולים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
קובי15/02/2009היי אני בתהליך לעבור כמה אימבוליזציות כדי להקטין avm והשאלה שלי לאחר שקרתי את שכתבתה האים מאז הדימום שעברת הישתפר מצבך ומהוא היום אגב אני יעבור את האימבוליזציות אצל דקטור בקון מה דעתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום קובי
פלוני15/02/2009שלום קובי אחרי הדימום עדיין סובל מהפרעות בהליכה חוסר שיווי משקל סחרחורות וכאבי ראש . יצוין שהטיפול עברתי במרכז רפואי תל אביב במחלקה נוירוכירורגית אצל ד"ר מימון שהוא נוירורדיולוג מהטובים בארץ בתחום זה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
קובי15/02/2009תודה תרגיש טוב ויש אומרים שגם אחרי דימום לוקח זמן אבל הסיכוים לחזור לעצמך במידה ואתה צעיר הם טובים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

