האם התזונה שלי נכונה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם התזונה שלי נכונה?
    דפנה
    15/08/2011

    שלום רב,
    אני בת 21. גובה 1.66, משקל 48.
    אני יודעת שמבחינת הBMI אני בתת משקל.. אבל זהו מבנה גופי..
    אני עושה פעילות אירובית של שעת ריצה.. משתדלת פעמיים-שלוש בשבוע.. מדיי פעם אני הולכת לחוגי עיצוב= פילאטיס/פיטבול וכאלו..

    מבחינת התזונה שלי:
    בוקר- 2 פריכיות אורז עם קוטג' וחצי עגבניה.
    ביניים- תפוח וכף גבינה.
    צהריים- מנה בשרית (חזה עוף/ 2 שוקי עוף/ טונה/ כדורי בשר) ותוספת פחמימה- אורז/פסטה/תפוח אדמה..).
    ביניים= פרי כלשהו ויוגורט 1.5%
    ערב- 2 פריכיות אורז עם קוטג', עגבניה, מלפפון, ביצה קשה מדיי פעם.
    יש לציין שבין לבין אני "מנשנשת" גבינה/קוטג' ישר מהקופסא.. לא יודעת להסביר את התופעה, זה כמו שיש אנשים שמכורים לשוקולד, אני התמכרתי לגבינה לבנה וקוטג'..

    מה את אומרת לגבי התפריט? יש לציין שאני לא נשארת רעבה .. אלא להפך, מרגישה שבעה מאוד.. כאילו אני אוכלת אפילו יותר מדיי.. למרות שאני יודעת שזה ממש לא הרבה..

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם התזונה שלי נכונה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם התזונה שלי נכונה? - תגובה

    רעות גרוס
    15/08/2011

    שלום דפנה, לדעתי את אוכלת טוב,, הייתי מוסיפה יותר ביצה (זה בריא).

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו