כמות גדולה מדי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות גדולה מדי?
    רני
    15/01/2008

    שלום, אני בן 20 מפתח גוף 1.78 96 קילו 14% שומן.
    בקרתי אצל תזונאית קלינית והיא טענה שאני אוכל המון חלבון ובכלל.
    היא לא ידעה בדיוק איך לעזור לי כיוון שהיא לא תזונאית ספורט לכן אמרה לי לפנות לשם.
    אני אוכל 7 ארוחות ביום בבוקר כל שעתיים ואחר כך כל 3 שעות.
    סכ"ה 500גרם פחמימות ו200 גרם חלבון ו70 גרם. (משתדל בלתי רווי)
    שאלתי היא כזאת אני לא עולה במשקל בצורה חדה אני עולה כחצי קילו בחודשיים בערך.
    האם הערכי תזונה שלי הם נכונים?
    כמות החלבון אכן דרושה לי? אני מפתח גוף ברמה גבוהה ומשתתף בתחרויות.
    התזונאית טענה שאני נמצא במאזן לא תקין לא זכור לי מה רק שציינה משהו 150 על אחד חנקן מקווה והבנת.
    אשמח אם תענו לי לשאלותי והאם כדי לי לקבל ייעוץ בנידון. בתודה רן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות גדולה מדי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רן

    גילה אדלר
    18/01/2008

    כמות החלבון שאתה אוכל מתאימה , אך כמות הפחמימות קטנה מדי וזה לא מאפשר לך בנייה . לנתונים שמסרת אתה זקוק ל 800 גר' פחמימות ביום ואפילו להעלות בהדרגה ל900 , פחמימות מורכבות בעיקר .
    ייעוץ אישי יעזור לך
    בברכה
    גילה אדלר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי פחמימות

    רני
    18/01/2008

    תודה רבה על ההתיחסות.
    אך 800 גרם פחמימות זה לא יותר מדי? כלומר זה לא יהפוך לשומן?
    זה רק 3200-3600 קלוריות רק מפחמימה וטוטלית זה יהיה בערך 4000 קלוריות ליום זה לא הרבה מדי בהתחשבת שאני צריך לאכול רק 3000? (מה שהתזונאית שבקרתי אצלה טענה, שוב היא לא תזונאית ספורט).
    תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרן

    רעות גרוס
    18/01/2008

    דעה נוספת, ישנם חילוקי דעות בנוגע לכמות החלבון המומלצת. יש הטוענים שיש לצרוך 2ג'/לק"ג גוף חלבון לפיתוח גוף ויש הטוענים שמספיק 1.5-1.7 ג'/לק"ג גוף כדי שלא יהיה עומס על הכליות.

    עליה של 1/2 ק"ג בחודשים היא מתונה מאד, חשוב לטעמי ללוות את הטיפול בבדיקות דם של קראטנין ותפקודי כליה, כי לצאת עם גוף מפותח ויחד עם זאת עם פגיעה בכליה - לא שווה.

    נכון שגם פעילות אינטנסיבית מעלה את הקראטנין, ויתכן שגם זו סיבה להוריד את כמות החלבון

    אם כל הבדיקות יהיו תקינות אפשר להגיע ל- 2 גרם ביום (הכמות שאתה צורך).
    בברכה
    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו