שאלה בקשר לתוזנה וכושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לתוזנה וכושר
    ירון
    18/01/2008

    אני בן 24 ומתאמן כבר שנה וחצי רק ב6 חודשים אחרונים התחלתי להקפיד לאוכל פסטה לפני אימון ולחם שחור עם קוטג אחרי אימון

    היום בדקו לי אחוזי שומן ויצא לי שיש 12% אני יודע שמומלץ זה 10% נכון?
    הגובה שלי הוא 172ס"מ
    ומשקל הוא 65 ק"ג

    אם בשביל שתהיה לי בטן שטוחה אני צריך לרדת ל 10% אחוזי שומן?
    ואם דיאטה של הורדת אחוזי שומן בעצם אומרת שאסור לשתות קולה ולאכול שנציל מטוגן
    אוו שזה רק להוריד את כמות השומן מה שאומר שאני יכול להמשיך לאכול משקאות עם עם מלא סוכר

    ועם ציפס קופא שאני מחמם בתנור הוא בסדר ?

    ושאלה לא קשורה על מיץ סירופ טבעי של פרגית כתוב ללא שומנים בהדגשה,לפי מה שלמדתי שומנים הם הידופרביים כך שבכל מקרה לא יכול להיות בתוך המשקה שומן
    אז בעצם אין שום תועלת בלכתוב את וזה אומר להבליט את הבריאות של זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לתוזנה וכושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה וכושר

    גילה אדלר
    20/01/2008

    ירון יקר
    אחוזי שומן הנמדדים הם בדרך כלל עם שגיאה מסוימת , בכל שיטה כמעט . לכן עקוב אחר הבטן עם הירידה היחסית באחוזי השומן , ושפר את טונוס השריר בבטן על ידי תרגול נכון ועדכני של מאמן .
    להריד אחוזי שומן בתפריט למתעמלים עד 15% מסך הקלוריות ולא פחות מכך , צ'יפס ניתן לאכול תלוי מה אתה אוכל במשך כל היום
    באשר למיצים תהייתך נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו