מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות
    דניאל
    20/09/2011

    שלום

    בן 36, מתאמן בחדר כושר במטרה לרדת במשקל (עודף משקל של כ - 10 קילו) ושיפור כושר אירובי.
    1.האם אפשר ומומלץ לקחת תוסף L קרניטין, אם כן, באיזה מינון? מתי ? והאם רק לפני פעילות ? האם זה יעיל לשריפת שומנים או עזרה לפעילות עצמה ?
    2. שומן בטני - קורטיזול. קראתי שיש קשר בין רמות מתח שמעלות קורטיזול לבין שומן בטני, האם זה נכון ? ואם כן האם יש לבדוק רמת קורטיזול ? ואיך ניתן להוריד במידה וכן?
    3. דיאטת HCG - לפי מה שהם מתארים (בפרסומים כמובן) זה נשמע כמו "פעמי משיח". דיאטה של 8-15 קילו תןך 40 יום, כאשר מובטח שזה מחסל רק מאגרי שומן מיותרים,וללא פירוק רקמת שריר (כאשר ידוע שבדיאטות מהירות/ללא פעילות גופנית יש בעיקר ירידה במסת שריר), וללא צורך בפעילות גופנית, האם זה הגיוני ?
    4. קנדידה - האם יש קשר ומקום לבדוק זאת בהקשר של קושי מתמשך בירידה במשקל על אף פעילות גופנית ודיאטה ?

    המון תודה על הסבלנות והתשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות - תגובה

    רעות גרוס
    21/09/2011

    שלום דניאל. ראשית אין ירידה נקודתית במסת השומן (רק בבטן או רק בירכיים) אני לא חושבת שאתה צריך לקחת תוספי מזון אלא לאכול מסודר, 3 ארוחות קצת יותר גדולות ו 2-3 ארוחות קטנות (גם פרי ויוגורט זו ארוחת ביניים) כמובן אתה צריך להתחשב באימונים שלך ולאכול בהתאם.
    אתה עושה פעילות אירובית של 4-5 פעמים בשבוע? אתה אוכל אוכל דל שומן? הרבה ירקות, מים, דגנים מלאים?

    אני לא מאמינה בדיאטות כסאח, גם אם תרד כמו שהם אומרים, תרד בעיקר ממסת שריר וכשתעלה במשקל בחזרה (וסביר להניח שזה יקרה), תעלה יותר במסת שומן!! ויהיה קשה לך לרדת במשקל בפעם הבאה שתעשה "דיאטה".

    אם אתה לא לא יודע אם אתה אוכל ומתאמן נכון, פנה לדיאטנית שתעזור לך

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יונתן,

    Gramse
    26/09/2011

    1. למרות שקיימים פה ושם מאמרים תומכים, רוב המחקרים מראים שמה שמגביר את השימוש בשומני הגוף היא הפעילות הגופנית עצמה ולא התוסף שציינת.
    2. זה נכון שקיים קשר בין קורטיזול ושומן בטני ובין רמות מתח לרמות קורטיזול, עם זאת בדיקת קורטיזול תשמש בכדי לדעת האם אכן רמות הקורטיזול גבוהות והפיתרון יהיה פעילות גופנית, יוגה וכל מה שמרגיע אותך.
    3. בעצמך ענית על שאלתך. כל תוכנית שמציעה לך ירידה של 2.5 קג' בשבוע מוכרת לך למעשה ירידה מסיבית בנוזלים ומסת שריר.
    4. אין קשר בין הדברים.

    המשך ערב נעים,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו