תוצאות מעל הנורמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות מעל הנורמה
    רני
    25/01/2008

    בצעתי בדיקות דם ויש לי עודף בברזל ,ויטמין בי12 (פי 2 מהנורמה) ואלבומין.
    האם זה מעיד על בעיה כלשהי?
    אני מפתח גוף מתחרה ונוטל סטרואידים אנבולים אנדרוגניים האם יש קשר?
    תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות מעל הנורמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפתח גוף

    גילה אדלר
    25/01/2008

    היי מאור
    כדאי שתקרא את המאמר שכתבתי על סטרואידים אנבולים באתר שלנו,

    אם אתה נוטל ויטמינים בתוסף מזון כדאי שתעשה הפסקה ארוכה של שנה .

    חוץ מזה כדאי שתעבור בדיקה של תפקודי כבד לשלול פגיעה כבדית או גידול בכבד שהיא אפיינית לנוטלי הסטרואידים , וכן דאג לערוך בדיקות לב מקיפות במסגרת קרדיולוגית בשל החשש מפגיעה ללבית בגיל צעיר,ו מוות מדום לב האופיינים .

    ידועים שינויים בתמונת דם , כמו עליה בכולסטרול רע וירידת הטוב .

    להשכלתך הכללית תוכל לקרוא את י ניירה עמדה של הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט משנת 2004 הוצגו נזקי החומרים הללו במיוחד ( The American College of Sports Medicine (ACSM

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו