תזונה לפני ואחרי אימון אירובי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה לפני ואחרי אימון אירובי
    אביתר אבוטבול
    12/03/2012

    שלום, שמי אביתר, גובה 1.86 משקל 100 ק"ג, מבנה גוף רחב לדעתי, אני מתחיל אימוני אירובי על אופני ספינינג, ורציתי לדעת מה לאכול לפני ואחרי ובכלל אם אני מתאמן מה לא לאכול...

    האימון הוא כזה
    התכנית הבאה תתבצע לפי התחושה אותה אתה חש בעת הפעילות:
    קל, בינוני, בינוני+ , קשה הכוונה לרגליים או לנשימה
    אז ככה
    5 דקות תחושה קלה - שתי דקות תחושה בינונית - 2 דקות תחושה קלה 3 פעמים ולסיים בפעילות קלה 3 דקות.
    כל אימון להוסיף חצי דקה לתחושה הבינונית. כל 4 אימונים להוסיף אינטרוול שלום של פעילות בינונית.
    בסיום כ חודשיים האימון יראה כך
    5 דקות חימום - 5 דקות ביניני - 2 דקות קל כפול 5 - 6 ובסיום התאוששות 3 דקות.
    בצורה הדרגתית להעלות את תחושת הבינוני לתחושת ביניני +

    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפני ואחרי אימון אירובי - תגובה

    סיון דוד
    13/03/2012

    שלום אביתר
    אתה מוזמן לקרוא הסבר שלי על ארוחה לפני ואחרי אימון ב"שאלות נפוצות " בפורום זה.

    במקום להמליץ לך מה לא לאכול אני מעדיפה להמליץ על מזונות שיש להקפיד לאכול:
    מוצרי חלב דלי שומן, ביצים(במידה ואינך סובל מרמת כולסטרול גבוהה), בשר רזה, דגים,שומנים בלתי רווים כמו שמן זית, אבוקדו, אגוזים ושקדים, ירקות ב-5 צבעים, פירות - במידה,
    הקפד לשתות בעיקר מים ולהמנע משתייה מתוקה,.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו