מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כללי-העלאה במשקלשלומי כהן10/06/2012
שלום רב וערב טוב לכולם.
שלום רב לכולם וערב טוב.
הי..רציתי רק לשאול(והאמת שההודעה הזאת מופנית לרעות גרוס) האם זה בסדר שאני
יעלה במשקל מבחינת שומן(אוכל) ולא במסת השריר???הרי אז אמרתי לך את המשקל שלי ושאלתי אותך אם זה בסדר שאני יכול להעלות במשקל ואמרת שכן..
ורציתי לשאול האם זה בסדר שאני יעלה במשקל מהבחינה של אוכל ולא השרירים או שזה רע מ-א-ו-ד..ממש רע??
המשקל שלי הוא 62 נקודה משהו ואני רוצה לעלות 2-3 ק"ג והאם זה בסדר שאני יעלה מבחינת אוכל??
נ.ב
( סתם משהו....היום בערב בבית שלי הזמינו פיצה ורציתי רק להגיד שלא נגעתי ב-ז-ב-ל המגעיל הזה כי אני יודע עד כמה פיצה הורס את הגוף ומבחינת הגוף זה סתם ז-ב-ל נכון זה טוב???ולא אכלתי למרות שהציעו לי..חח אני ממש גאה בעצמי זה בסדר לא??)
מחכה לתשובה וערב טוב.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כללי-העלאה במשקל - תגובה
רעות גרוס11/06/2012הי שלומי כיוון שהמשקל שלך נמוך אתה יכול להעלות במשקל עם אוכל עוד 2-3 ק"ג תאכל מזון בריא.
לגבי הפיצה, אם זו פיצה ממקום איכותי שבו הגבינה איכותית, הבצק דק, יש עליה ירקות (פטריות וכו') אתה בהחלט יכול לאכול משולש אחד עד שניים.
חוץ מזה כל הכבוד לך על כוח הרצון, כשאתה מחליט לא לאכול משהו אתה עומד בו.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכללי-העלאה במשקל
שלומי כהן11/06/2012שלום רב לך רעות.
שלום ואחה"צ טובים לך.את בטח כר חושבת ואמרת ששיגעתי אותך לא??
אני מקווה שלא ושזה בסדר גמור מקווה מאוד ואם כן אז משמ סליחה ואני מאוד מאוד מתנצל.
רציתי רק להגיד שעכשיו שאני שוקל 63.2 וכמו שאמרת לי שאני יכול להעלות במשקל 2-3 ק"ג מבחינת שומן(אוכל)..
עכשיו אם אני יהיה בין 65-66 משהו כזה במשקל זה יהיה בסדר??
הנתונים שלי נכון לעכשיו הם:
-בן 19
- 1.63
- שוקל 63.2 מבחינת שומן(אוכל)
אז זה יהיה בסדר אם אני יהיה בין 65-66 במשקל??
מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך יום פשוט נ-פ-ל-א..
שלומי כהן.
נ.ב:
1. תודה על המחמאה על כוח הרצון שאתמול שאמרתי לך שלא נגעתי בפיצה
2. אתמול סתם רק שתדעי הפיצה שבבית שלי הזמינו הייתה פיצה דקה,בצק דק וגבינה בסדר.....(וסתם אני לא מאמין שתזונאית אמרה שזה בסדר לאכול פיצה כי זה משמין ולא בריא בכלל)....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכללי-העלאה במשקל - תגובה
רעות גרוס11/06/2012כן זה בסדר
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכללי
שלומי כהן12/06/2012שלום.היי רעות.ערב טוב.
שלום לך.היי וערב טוב.
רק רצתי לשאול האם חטיף במבה של אוסם זה בריא או שזה מזיק לבריאות??
כי הרי אמרתי לך שאני רוצה להעלות במשקל 2-3 ק"ג כי המשקל שלי נמוך.....אני שוקל 62.8..
אז רציתי לשאול האם זה בריא חטיף במבה או שזה מזיק לבריאות???ושאלתי את זה באופן כללי לידע כללי.
וגם בשביל להעלות במשקל...
מחכה לתשובה וערב טוב.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכללי - תגובה
רעות גרוס13/06/2012במבה לא הכי בריא אבל גם לא מזיק לבריאות, יש שם כמה מרכיבים טובים אבל אי אפשר לאמר שזה חטיף בריא כמו שכבר ציינתי זה גם לא מזיק לבריאות...
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
חג הפסח בשישי הקרוב
התזונה שלנו אבות המזון
תוספת פחמימתית(קבוצת הדגנים-פיתה) בארוחה וכללי
ריצת מרתון - תזונה בזמן הריצה?
אגוזים שעתיים אחרי חלבונים
צום יום הכיפורים ואבות המזון שיחול בעוד יומיים
עליית מסת שריר ובמקביל הפחתת אחוזי שומן בגוף
התפריט האישי שמותאם לכל אדם אישית
קלוריות בגינגר מופחת סוכר
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









