כללי-וזה מופנה לרעות גרוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כללי-וזה מופנה לרעות גרוס
    שלומי כהן
    18/06/2012

    שלום רב וערב טוב לך רעות.

    שלום.היי.רק רציתי להגיד שאני יודע שכבר דיברנו על זה וזה..

    אבל היום בערב הזמנו פיצה משפחתית שהגבינה בה הייתה גבינה בסדר..לא יודע כמה איכותית כמו שאמרת לי..
    אבל הייתה ממש בסדר הגבינה.אני אכלתי משולש אחד של פיצה עם תירס ורציתי לשאול אותך האם זה בסדר?? ואכלתי רק משולש אחד ומאז שדיברנו על זה אז שהמשפחה שלי הזמינה פיצה ולא אכלתי שאמרתי לך..אז מאז בכלל איזה ומשהו אולי יותר לא אכלתי בכלל פיצה.......אני לא אוכל את זה כל יום...זה לא תחליף לאוכל כמו אורז,פסטה..

    אז זה בסדר???

    מחכה לתשובה וערב טוב.



    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כללי-וזה מופנה לרעות גרוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית, אל תצפה לתגובה כאן

    מיקי
    24/06/2012

    וגם אם תקבל, הפורום הזה(כלומר שתי המנהלות שלו) ממש לא מקצועי.

    שנית, אז אכלת משולש פיצה! מה כבר קרה? מדי פעם מותר לחטוא בדברים. הגוף מגיב גם ליותר מדי איסורים. אל תתייסר ואל תתחרט. אוכלים מדי פעם דברים שרוצים. תאמין לי שלא יקרה לך שום דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו