כללי-אחוזי השומן בגוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כללי-אחוזי השומן בגוף
    שלומי כהן
    27/08/2012

    שלום רב לכולם.בוקר טוב/צהריים טובים.

    שלום..היי..הרבה זמן לא הייתי בפורום הזה.מה שלומכם??

    שלום..היי..רק רציתי לשאול שאלה לגבי הנתונים של הגוף שלי:

    רציתי לשאול האם זה בסדר ש:

    -אני בן 19
    - אני 1.63-1.64 פחות או יותר
    -אני במשקל 62.7
    -אחוזי השומן שלי בגוף הם 19.7% שומן
    - אחוז המים/הנוזלים בגוף שלי הם 55.5% מים/נוזלים.

    אני בעיקר רציתי לשאול על אחוזי שומן שיש לי בגוף.אז רציתי לשאול האם זה בסדר ביחס למשקל שלי ולגובה שלי ולגיל שלי??או שזה גבוה מדי ושאני צריך להוריד מלא באחוזי שומן???


    נ.ב:
    -רציתי לשאול האם זה בסדר שאני יעלה במשקל רק באוכל איזה 2-3 ק"ג ביחס לגיל שלי ולגובה שלי ואז אני אתחיל לעשות ספורט???


    מחכה לתשובה ויום טוב.


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כללי-אחוזי השומן בגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-אחוזי השומן בגוף - תגובה

    רעות גרוס
    29/08/2012

    אתה לא צריך לרדת מלא % שומן אבל אתה יכול לעשות זאת. כדאי שתתחיל להתאמן גם בפעילות אירובית (ריצה, אופניים ועוד) וכך תרד ב % שומן וגם תתאמן עם משקולות, כך תעלה במסת שריר. כאשר תתאמן תצטרך לאכול יותר אוכל מזין כדי להגיע לתוצאות הרצויות לך.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-מופנה לרעות גרוס

    שלומי כהן
    03/09/2012

    שלום רעות גרוס.היי.צוהריים טובים לך.

    שלום רעות.היי. קודם כל אני רק רוצה להגיד שממזמן רציתי להגיב לך על ההודעה הזאת אבל פשוט לא יצא ולא היה לי כמה ימים אינטרנט אז סתם רק שתדעי.
    אז ככה:
    - קודם כל רציתי רק להגיד/ לשאול ש...רציתי להתייעץ איתך בקשר למשהו.

    תראי אני כבר אמרתי שאני לא הולך ביום-יום לחדר כושר,אין לי מנוי אבל אני עושה שיוצא לי אני עושה את הספורט שלי....שזה ריצה וקצת מכשירים כאלו שיש לנו בפארק..אם את מכירה את המכשירים האלו ששמו עכשיו בכל הארץ בפארקים..מכשירים כאלו אדומים...
    אז רציתי להתייעץ איתך מה לעשות בקשר ל:
    -קודם כל אני לא הולך לחדר כושר ואני יודע שזה פחות טוב אבל אני בן 19,סיימתי לפני חודשיים י"ב ואני בסוף לא מתגייס ואני עושה שירות לאומי למרות שזה לא קשור...אז אני שוקל 63 בול ואני 1.63..
    עכשיו נכון לעכשיו כל הגוף שלי,הבטן שלי/הגוף שלי אין בו בכלל שרירים וגם אין לי בכלל שירירים בגוף..יש לי רק קצת שריר ביד ימין..בגלל שאני עושה משקולות בבית שיש לי..
    כל הבטן שלי/הגוף שלי בנוי על שומנים(אוכל) אין בו בכלל שרירים שלא לדבר על קוביות/ריבועים בבטן.
    עכשיו רציתי לשאול האם זה בסדר שאני יעלה באוכל בעוד 2 ק"ג כי אני מרגיש שאני מה זה רזה בהתאם לגיל שלי ולגובה שלי וכל זה...ואז שאני יהיה 65 אני יתחיל להתאמן עם מה שיש לי בבית,שזה משקולות,ריצה וכאלו??מה את אומרת בתור מומחית??זה בסדר??
    מה גם שאני לא רוצה להיות ממש רזה או להיות אנורקס/שלד עצמות..רוצה להיראות טוב ולהיות בסדר ולחיות טוב....אז גם רציתי לשאול שהאם זה בסדר שאני יעלה ב-2 ק"ג באוכל ויהיה במשקל של 65 ואז שאני יתחיל להתאמן..אני גם רוצה לשאול אותך איך את ממליצה להתאמן נכון,לפתח מסת שריר מבלי לפגוע בגוף או להיות יותר מזי רזה ואז בסוף להיות שלד עצמות??הבנת למה אני מתכוון??
    איך את ממליצה??
    מחכה לתשובה ויום טוב.


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-מופנה לרעות גרוס - תגובה

    רעות גרוס
    04/09/2012

    האמת, קשה לי לענות לך בלי לראות אותך. לכל אחד יש שרירים, גם לך אבל הם לא מפותחים ויש לך % שומן ולכן קשה לך לראות אותם (כמו בבטן לדוגמא).
    כמו שאמרתי, להעלות מסת שריר במכשירים בפארק זה קשה מאוד במיוחד שאין לך תוכנית. מה שאתה כן יכול לעשות הוא להתאמן בריצה בפארק (להורדת % שומן), לעשות עליות מתח (שרירי הגב והיד קידמית) X שלושה (3) סטים, שכיבות שמיכה (חזה ויד אחורית) X שלושה (3) סטים וכפיפות בטן, סטים של 20 X ארבע (4) - זה להתחלה, כל תקופה מסויימת, אתה מעלה את מספר הסטים.
    כשתתחיל להתאמן, תתחיל להעלות את כמות האוכל (יותר חלבונים, פחמימות "טובות" כמו לחם מלא, קיטניות וכו') וכך גם תתחטב, תרד ב % שומן ולא תראה רזה מידי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי ושוב מופנה לרעות גרוס

    שלומי כהן
    05/09/2012

    שלום רב רעות.היי.אחה"צ טובים לך.

    שלום.היי.אחה"צ נ-פ-ל-א-י-ם לך..

    הי..תראי רק רציתי לשאול שאני יתחיל להתאמן ויוריד באחוזי שומן בגוף ויעלה את מסת

    השריר למרות שאין לי מושג על מה אני מדבר אבל בכל מקרה..אז אני יעלה גם במשקל??

    עכשיו גם תראי...אמרתי לך שאני לא מתאמן בחדר כושר ואני בן 19 וסיימתי לפני חודשיים י"ב,סיימתי תיכון,סיימתי ביה"ס....ואני יודע שלהתאמן לבד זה פחות טוב מחדר כושר אבל זה לא מחייב נכון??
    מה גם שאני יודע שיש היום מאמנים אישיים למי שלא רוצה ללכת לחדר כושר וזה גם אין לי....אני יודע שזה לא קשור אבל סתם רק שתדעי..
    עכשיו רציתי לשאול האם זה בסדר כי לא ענית לי בתשובה הקודמת האם זה בסדר שאני יעלה בשני ק"ג באוכל ואז יתחיל להתאמן??
    תראי נכון לעכשיו הנתונים שלי הם:
    -אני בן 19
    -אני שוקל 62.6
    -אני 1.63

    ואני רוצה להיות במשקל של 64-65 בערך..אז זה בסדר שאני יעלה ב-2 ק"ג באוכל..או להישאר במשקל הזה ולהתחיל להתאמן??

    עכשיו רציתי להגיד עוד משהו לגבי האימונים שהצעת לי.....תראי מה שאני יכול לבד עם עצמי זה:
    -ריצה, משקולות,כפיפות בטן ושכיבות שמיכה אני עושה בקושי אחד כי אני ממש גרוע בזה..

    אפילו בשיעורי ספורט בביה"ס לא משנה אם זה היה יסודי,חטיבה ותיכון אז כל הזמן בשכיבות שמיכה הייתי גרוע ואני יישאר גרוע כי אני עושה בקושי אחד.. וגם זה בלחץ..

    אז שכיבות שמיכה אני לא יכול כ"כ לעשות..יכול ולא יכול..זה לא שאני לא יכול לעשות בבית אלא אני פשוט גרוע בזה ועושה בקושי אחד...
    עכשיו בפארק שליד הבית שלי ובכלל של מבשרת אז במכשירים שיש שם "מכשירים"..מתקני ספורט כאלו..מכירה אותם?? אז יש מתקן כזה של ידיים שזה כמו בחדר כושר רק בלי משקולות במכשיר..את את יודעת למה ועל מה אני מדבר..

    וזהו נראה לי...זה מה שאני כן יכול לעשות לבד עם עצמי..מה את אומרת זה טוב??? ובפארק יש יותר ממתקן אחד....

    מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך יום פשוט נ-פ-ל-אאאא


    שלומי כהן.


    נ.ב:
    - אני אשמח אם בתשובות שלך את לא תדברי איתי בקודים כמו חלבונים וכאלו..כי אין לי מושג בכלל..אומנם אני מבין בזה קצת.....אבל לא הכי..

    נגיד אני יודע שאורז,אפונה וכאלו זה קטניות נכון?
    -פסטה,ולחם מקמח מלא זה פחמימות..נכון?
    סידן יש במוצרי חלב,באגוזי מלך וכאלו נכון??

    -עכשיו סתם שאלה חלבונים זה נגיד טונה בשימורים וגם דגים מבושלים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי ושוב מופנה לרעות גרוס - תגובה

    רעות גרוס
    05/09/2012

    לדעתי אני ממש ממליצה לך לגשת לדיאטנית שמתמחה בספורט היא תעשה לך סדר בכל השאלות שלך. בלי קשר, כנס לגוגל וחפש מה זה פחמימה, מה זה חלבונים, מה זה שומנים טובים.
    אתה יכול להעלות 2 ק"ג באוכל אבל כיוון שאין לך הרבה מושג בתזונה, יתכן שתעלה ב% שומן.


    אין לי הרבה מה להוסיף לך, כיוון שאני חושבת שמי שרוצה לשנות את הרכב הגוף שלו (לעלות במשקל אבל לרדת ה % שומן) צריך הכוונה, לגשת לאיש מיקצוע, לעשות מנוי בחדר כושר גם אם זה לתקופה קצרה או לחקור באינטרנט סוגי תרגילים שתוכל לעשות עם האמצעים שיש לך (משקולות).

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-וזה שוב מופנה לרעות גרוס

    שלומי כהן
    05/09/2012

    שלום רב לך רעות.היי.ערב טוב/לילה טוב.

    שלום רב רעות.היי.את בטח חושבת שאני רוצה לשגע אותך או שאני כבר משגע אותך..

    וזה ממש לא נכון..אולי זה נראה ככה אבל אני ממש מתנצל מעומק הלב אם אני משגע אותך או משהו כזה..

    אני באמת מתנצל אם זה נראה ככה גם אם לא וגם כן זה נראה אני מתנצל בשניהם מעומק הלב..באמת..הדבר האחרון הוא שאני רוצה לשגע פה אנשים.

    אז ככה רציתי רק להגיד שהרעיון שלך,ההצעה שלך נשמעת ממש טובה..ונראה לי שאני אקח אותך חוץ ממה שאמרת שלעשות מנוי לחדר כושר...כי אני לא עובד עכשיו ואני מחפש עבודה אז אין לי כסף עכשיו לחדר כושר אבל זה לא מחייב לא????מה כל בנאדם חייב לעשות מנוי לחדר כושר??

    וסתם שאלה את מכירה בנאדם מומחה באזור מבשרת ציון שיסביר לי ויבנה לי תפריט וכל זה..כל מה שאמרת..את מכירה?? את בתור מומחית לספורט שעשית בזה תואר ודוקטורט וכל זה..את מכירה מישהו/מישהו באזור מבשרת ציון??

    וגם סתם רציתי לשאול שאת חושבת שאולי הרופאת משפחה שלי שעובדת ביחד עם קופת חולים כללית יכולה לעזור לי במה שאמרת???


    מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך ערב טוב/לילה טוב.


    שלומי כהן.


    נ.ב- נראה לי שאני יעלה בשני ק"ג באוכל ואז יתחיל לעשות כושר זה בסדר גמור לא??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-וזה שוב מופנה לרעות גרוס - תגובה

    רעות גרוס
    06/09/2012

    אני לא מכירה משהי/ו באיזור שלך. בקופת חולים הדיאטנית לא תוכל לעזור לך וגם אני לא בטוחה שרופאת המשפחה תפנה אותך.
    אתה לא חייב ללכת לחדר כושר כדי להתאמן אבל אתה צריך תוכנית אימונים...
    אתה יכול לעלות 2 ק"ג ואחר כך להתחיל להתאמן.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו