חג שמח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חג שמח
    אנונימי
    30/09/2012

    הנני תלמיד כתה יב. משחק בקבוצת כדורסל מסודרת. 3-4 אימונים בשבוע,מוסיף גם 2-3 אימוני כוח על משקל הגוף(בבית) לאחר קבלת ייעוץ ממאמן. יש לי מספר שאלות,אשמח אם תוכל לענות עליהן.
    1.אימוני הכדורסל,זה כושר של סיבולת לב ריאה טוב לדעתך?
    2. האם זה לגיטימי ,כאשר אני מתאמן בממוצע למעלה מ5 אימונים בשבוע,להרגיש כאבים בגוף? כוונתי לכאבי שרירים,עייפות,כאבים מתונים של המפרקים שהתאמצו.
    בכאב אני "מטפל" כשאני מבצע בימי מנוחה מפעם לפעם מתיחות כלליות לגוף,עם דגש לשריר תפוס במדיה ויש כזה.
    3. אימוני הכוח לרגליים הם בעיקר תרגילים שקיבלתי מפזיותרפיסטית. רציתי לשאול אם גם באימוני ריצה,לצורך העניין בכדורסל(בהם יש ספירינטים רבים) או אפילו בריצות רחוב ארוכות יותר- הרגליים מתחזות(ואם יש קשר לסוג המשטח,אורך הריצה וכו') ? מה קורה בריצה בעליה או בריצה בירידה? משהו "נשחק"? משהו מתחזק? יש סיכון בריצות כאלה(עליות /ירידות) ?.
    4. תזונה-אינני מנהל אורך חיים תזונתי לפי תפריט מסויים,אך אוכל בעיקר אוכל ביתי. ממעיט באכילת ג'נאק פוד. לרוב אוכל טונה,חביתות,גבינות,פתיתים/אורז עם עוף בשר וכו. מה "שיוצא" לאכול,מה שמכינים בארוחות וכו. בביהס אוכל כריכים עם גבינות,נקניקים,ריבה וכדומה.אף פעם לא ממרחים מתוקים כמו שוקולד.
    מה דעתך?עד כמה זה חשוב?

    5. שאלה נוספת. קראתי כי ספורטאי עילית ואף ביחידות קרביות מבצעים אימוני פילאטיס/פזיותרפיה לחיזוק הגוף. מה דעתך?מה חשוב לחזק?כיצד ? .


    תודה על הכל הכל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חג שמח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח - תגובה

    סיון דוד
    02/10/2012

    הי
    הגעת לפורום תזונת ספורט ואנו מנהלות הפורום נוכל לענות לך על שאלות בנוגע לתזונתך, לגבי שאר השאלות - אולי תנסה לברר בפורום כושר גופני של BEOK ...

    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו