תזונת ספורט- מספר שאלות-

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונת ספורט- מספר שאלות-
    שלום
    25/03/2013

    שלום,
    אני מתאמן בחדר כושר כבר קצת יותר מחצי שנה 4 פעמים, רק על העלאת מסת שריר, בלי עבודה אירובית בכלל. אני רוצה עכשיו להתחיל עבודה אירובית ויש לי מספר שאלות הקשורות לתזונה -

    1. האם אבקת חלבון יכולה לגרום לאיזה שהן תופעות בגוף ? עייפות , כבדות ?
    2. האם צריכה של עודף חלבון לגוף היא מסוכנת? ולמה היא יכולה לגרום ?
    3. אני יודע שישר לאחר האימון צריך לאכול פחמימה ואז ואז חלבון. שמעתי שסוכר ענבים הוא מאוד טוב, השאלה אם הוא כדאי או שכדאי להסתפק בפחמימה רגילה ולא מרוכזת, כמו בננה למשל?
    4. האם כדאי להוסיף לתזונה שלי איזה שהם תוספים כדי לשמור על הגוף עם כל הפעילות שאני עושה? מגנזיום או ויטמנים או משהו אחר ?

    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונת ספורט- מספר שאלות-

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבקת חלבון ותשובות

    אלירן
    26/03/2013

    1. לאבקת חלבון אין תופעות לוואי זה סך הכל תוסף תזונה לא תרופה כלשהי.. רק לא הייתי שותה אותה בסמוך לאימון כמו שלא הייתי אוכל כל דבר אחר לפני אימון (אני מדבר על רבע שעה לפני אימון לא שעה+).
    2. קשה מאוד להגיע לעודף חלבון (פי 3-4 ממשקל גופך בגרם), אך במצב כזה החלבון בגוף עלול להפוך לגלוקוז ואפילו להפוך לשומן, עומס על הכליות ונזק.
    3. בננה או 2 תמרים.. יכול להיות מעולה.
    4. אתה יכול להשתמש בשמן דגים (אומגה 3) להגברת קצב שריפת שומן וחילוף החומרים, התאוששות, הורדת סיכון למחלות לב ודברים נוספים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח גם לתשובה שלכן

    שלום
    27/03/2013

    תודה אלירן, אך אשמח גם לתשובה של אחת מכן התזונאיות
    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח גם לתשובה שלכן - תגובה

    סיון דוד
    28/03/2013

    שלום
    לפי מה שקראתי אתה מתאמן כבר חצי שנה, מנסה להבין מדוע אתה צריך תוסף חלבון, האם אינך רואה שינוי במסת השריר? האם אינך מרוצה?
    כי אם אתה אוכל כמו שצריך לפי האימונים , אתה יכול להסתדר טוב גם בלי תוספת אבקת חלבון , אפשר לקבל את כמות החלבון הרצויה מהמזון בלי אבקות ע"י בניית תפריט מתאים...
    כמובן שצריכה מוגזמת של חלבון בתפריט יכולה לגרום לנזק, והפגיעה העיקרית היא בכליות, שאינן עומדות בקצב הסינון בשל עומס חלבון בתפריט. לכן אני ממליצה לך לבדוק כמה חלבון אתה אוכל בכל יום ובכל ארוחה, שים לב לא להעמיס יותר מ-30 גר' חלבון בארוחה.
    לגבי תוספת ויטמינים- אם אתה מקפיד על תפריט מאוזן ומרגיש טוב באימונים, אינך חייב בתוספת כלשהי. כמובן שמומלץ לבצע בדיקות דם אחת לשנתיים ולבדוק שהערכים תקינים.

    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    שלום
    28/03/2013

    אני רואה שינוי במסת השריר, פשוט אבקת חלבון הרבה יותר זמינה אחרי האימון.
    והשאלה שלי גם אם כדאי סוכר ענבים אחרי אימון או שאפשר להסתפק בבננה ?

    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה - תגובה

    סיון דוד
    31/03/2013

    לדעתי עדיף להסתפק בבננה, כי היא גם משביעה יותר.
    אני ממליצה שאם אתה רואה שינוי במסת שריר אז תמשיך לאכול כפי שאכלת .
    אבקת חלבון זמינה יותר אך אינה משביעה ואחרי אימון אתה בטח רעב וגם רוצה לאכול. במידה ואינך רעב ומרגיש כי אבקת חלבון תספק אותך אתה יכול כמובן להכין שייק על בסיס אבקת חלבון ולאכול את הארוחה כשעתיים לאחר מכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה !

    שלום
    31/03/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון חשוב

    אלירן
    31/03/2013

    ראיתי שכתבו לך לאכול בננה במקום אבקת חלבון, כאחד שעוסק בפיתוח גוף אני אישית אוכל בננה + אבקת חלבון כי מומלץ לאכול פחמימות לפני חלבונים כדי שהחלבונים יספגו טוב יותר בגוף. בנוסף לכך אבקת חלבון אחרי אימון מתעכלת מהר (יש לה אנזימי עיכול) + הגלוקוז בבננה יעשו את העבודה...
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתיקון..

    סיון דוד
    04/04/2013

    אלירן היקר
    חבל שאינך קורא את שאלות הגולשים שלי לפני שאתה מתקן אותי. הגולש שאל על בננה או סוכר ענבים לא במקום אבקת חלבון אלא בנוסף כמובן.
    למען הסדר הטוב, אתה מוזמן לקרוא הסבר שלי על ארוחות לפני ואחרי אימון ברשימת שאלות נפוצות בפורום זה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו