כמה שאלות בקשר לחלבון שבביצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות בקשר לחלבון שבביצה
    אבי
    20/03/2008

    טוב אז יש לי כמה שאלות:
    1.כמה חלבון יש בביצה אחת?

    2.האם האפקט של החלבון (הלבן) יהיה אותו דבר אם נפריד אותו מהביצה ומהחלמון (הצהוב) ופשוט נשים אותו על המחבת או שחייב להשים את הביצה במים ורק בסוף להפריד בין הצהוב והלבן?(כדי לקבל את החלבון שבביצה)

    3.מה יש בצהוב שבביצה חוץ משומן?

    4.כמה ביצים מומלץ לאכול אחרי אימון לאדם שמתאמן 3 פעמים בשבוע בן 18?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאבי

    רעות גרוס
    23/03/2008

    1. חלבון:
    בביצה גדולה: 6.3 ג' חלבון. בחלבון (הלבן): 3.5 גר' ובחלמון (הצהוב): 2.8 גר'.
    חלבון הביצה מכיל את כל חומצות האמינו החיוניות הדרושות לגדילה ולהתפתחות.
    שומן:
    מהווה 10.8% מתכולת הביצה (הרוב בחלמון). 44% מחומצות השומן הן מחד בילתי רווי (מצויין)
    ו 29% הן חומצות שומן רוויות (פחות טוב).
    ביצים מהוות מקור חשוב לברזל, ויטמין B2 , ויטמין D, וויטמין E.
    ביצה גדולה מהווה כ 10% מהתצרוכת היומית של חלבון, חומצה פולית, ברזל, ויטמין B2, ויטמין B12, ויטמין A, ויטמין B6, זרחן ואבץ.
    210 מ"ג כולסטרול.
    2. לא שמעתי על להפריד חלבון דרך מים?! פשוט מפרידים רגיל ושמים ישר במחבט.
    4. אתה יכול לאכול כל יום ביצה. ביצה שלימה ולהוסיף כמה שאתה רוצה את החלבון (הלבן) אין בו כולסטרול ולא שומן.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו