חלבונים האם כדאי ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבונים האם כדאי ?
    אלמוג
    04/07/2013

    שלום, שמי אלמוג , אני יהיה בן 16 עוד חודש +- אם זה משנה
    אני מתאמן כבר קרוב לחודשיים באופן סדיר
    במשך 20 אימונים פעלתי יום כן (מתאמן ) יום לא (לא מתאמן )
    לאחר מכן שיניתי את זה ליום כן (מתאמן ) יומיים לא (לא מתאמן )
    עכשיו אני לא בטוח אם זה בגלל סוג האימון או בגלל התזונה.
    אני מתאמן בבית
    *לא בחדר כושר *
    אני מתאמן על פי תוכנית אימונים שבניתי לעצמי,
    רגלים למעלה משולבות 40 עליות
    עליות של 20 עם הרגליים 90 מעלות
    רגליים בצורת אופניים ועליות 40
    ידיים משולבות רגליים בריצפה 25 עליות
    ולבסוף 20 שכיבות סמיכה
    זה כסט 1
    אני עושה 2 סטים
    ולאחרונה 3 סטים .
    תזונה- בבוקר לרוב אני לא אוכל כי אני יושן
    ובמידה וכן אז כוס נס קפה 2 כפיות נס גרגרים ו 3 וחצי 4 כפיות סוכר
    צהריים ארוחה בשרית שכוללת בשר (בצורה כזאת או אחרת ) ותוספת בצורה של פחמימות בין אם זה אורז וכו'
    בערב-ארוחה יחסית חלבית לא מרבה בפחמימות משתדל אם אפשר פשטידה אם לא חביתה עם 2 ביצים ולרוב סלט.
    וזהו בערך...
    עכשיו קצת התבאסתי שאני לא רואה את התוצאות בבטן שזה התחום שאני משתדל בו הכי הרבה באימון .
    ואין כלום.
    ***אז רציתי לשאול בקשר לחלבונים , טבעיים ולא , ומה כדאי לעשות ?
    *** האם התזונה טובה או לא ?
    *** האם התוכנית אימונים טובה לילד בגילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבונים האם כדאי ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית שריר בגיל 16 - תגובה

    סיון דוד
    08/07/2013

    שלום אלמוג
    לפני הכל אני חייבת להגיב על הסוכר בנס קפה:
    ממליצה לך להתרגל לכפית אחת של סוכר ולא יותר. לא בריא ואפילו מזיק להרגיל את הגוף לשתייה מתוקה ולמתוק בכלל!!
    לגבי שתייה קרה- אני מקווה שאתה לא שותה שתייה מתוקה ,אלא מים או סודה כי בשתייה מתוקה יש סוכרים מיותרים שיפריעו לך להשיג את המטרה וגם לשמור על הבריאות.

    חסרים לי נתונים נוספים עליך, אך אנסה להתייחס בכלליות:
    לדעתי מאוד חשוב שתקפיד לאכול ארוחת בוקר, עם הנס קפה או במקומו. נסה לאכול למשל כריך עם גבינה לבנה או צהובה, יוגורט, דגני בוקר עם חלב.

    לגבי כמות החלבונים והקלוריות בתפריט, קשה להתייחס בלי לדעת נתונים כמו גובה ומשקל.

    בכל מקרה כדאי שתדע שבניית שריר לוקחת זמן רב , שאינו קבוע ומשתנה בין אדם לאדם, אך אם תהיה סבלני ותקפיד על תזונה ואימונים תגיע למטרות ללא ספק.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לסיוון דוד

    אלמוג
    08/07/2013

    שלום סיוון , אני כבר לא שותה נס קפה מתחילת החופש הגדול , אז זה כבר שינוי חד משמעי , בקשר לארוחת הבוקר, משום שאני קם מאוחר (12 1 בצהריים ) אז אני קם ישירות לארוחת הצהריים אז לא יוצא לי לאכול בכלל ארוחת בוקר או לשתות )
    שתייה מתוקה , לרוב אני שותה רק בשישי שבת , אבל גם אם זה אני יפסיק .
    הגובה שלי : 1.63
    המשקל : 57.2 -פעם אחרונה שנשקלתי היום 8.7.2013
    אז בניית השריר לא תלוייה בכמות הזמן של האימון ? , זה משתנה ?
    אבל האם דרך טובה ? , או שיש משהו שצריך לשנות ?
    כמו להוסיף חלבונים לתזונה , טבעיים או לא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לסיון דוד - תגובה

    סיון דוד
    16/07/2013

    הי אלמוג
    לפי דעתי יכול להיות שיהיה לך קצת קשה בחופש להשיג את המטרה מכיוון שאתה מדלג על ארוחה בבוקר. את כמות החלבון היומית צריך לחלק לאורך כל היום ולכן לא יעזור אם תוסיף אבקת חלבון לארוחה שבה כבר יש חלבון מהמזון, לגוף שלנו יש כמות מוגבלת של חלבון שהוא יכול לספוג בארוחה.
    בכל מקרה אני ממליצה לך להמשיך לאכול מסודר כמה שניתן ולהיות סבלני כלפי הגוף שלך. לגבי האימון עצמו- אתה מוזמן להפנות את השאלה לפורום כושר גופני שם יענה על שאלתך מדריך כושר , מהידע שלי בניית שריר תלויה יותר בעצימות האימון ובמספר החזרות ופחות תלויה במשך זמן כולל של אימון.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת ארוחת בוקר

    אלמוג
    16/07/2013

    שלום סיוון תודה שאת עקבית בקשר לתגובות .
    רציתי לומר שלאחרונה הוספתי לבוקר ארוחת דגנים של קורנפלקס עם חלב או דגנים אחרים למיניהם במקום נס או משהו אחר פשוט דגנים עם חלב .
    מקווה שזה יעזור מבחינה של חלבונים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת ארוחת בוקר - תגובה

    סיון דוד
    16/07/2013

    בכוס חלב בערך 6.5 גר' חלבון וקערית דגני בוקר מכילה 3-4 גר' חלבון כך שהתוספת של ארוחה זו מספקת לך כ-10 גר' חלבון. זוהי תוספת יפה לתפריט.
    שים לך לסוג הדגנים, כריות למשל לא נחשבים לדגני בוקר אלא לממתק וכך גם כל שאר הדגנים שמצופים בסוכר או בשוקולד... עדיף שתבחר בקורנפלקס רגיל או בדגני בוקר מדגנים מלאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו