תפריט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט
    אלי
    21/08/2013

    אז ככה אני מתאמן פעמיים בשבוע ונמצא בתקופת העלייה במסה. נאמר לי לאכול 2300 קלוריות ביום ואני רוצה לדעת אם אני מגיע לזה בארוחה האחרונה שלי. זאת הארוחה שאכלתי אתמול:

    פתיחה בוקר בכוס קרונפלקס עם כוס חלב
    כוס קורנפלקס -200 קלוריות בערך.
    כוס חלב- 140 קלוריות בערך.
    צהריים חצי כוס אורז (80 קלוריות) 2 כאפות שמן (200 קלוריות).כבד עוף 100 גרם (150 קלוריות) כף שמן (100 קלוריות)
    ביניים חצי קופסת דוריטוס 35 גרם (180 קלוריות)
    שתי עוגיות שוקולד ציפס(150 קלוריות)
    ערב
    מנה חמה פסטה (100 גרם) 100 גרם דג(120 קלוריות) כף שמן זית על הדג (מאה קלוריות)
    ביניים: גלידה(200 קלוריות)
    ערב :טוסט עם שתי פרוסות גבינה צהובה 9% ופיתה אחת (200 גרם)
    חצי ליטר בקבוק קולה במהלך כל היום (280 קלוריות)
    סיכום 2200 קלוריות

    לעניינו דבר ראשון אל תקטלו אותי על התפריט שהוא יותר מדי עשיר בסוכרים אני אדם רזה ומאוד קשה יהיה לי להגיע למאזן חיובי בלי תוספת של שומנים ופחמימות פשוטות.
    ודבר שני כן אני יודע שחסר לי ירקות ופירות, אני אשתדל להכניס את זה לתפריט.
    עכשיו לעניין השאלות.
    1.שמתי 2 כפות שמן באורז(200 קלוריות) האם הכל נספג באורז? כנ"ל לגבי צלייה של הכבד עם כף שמן(100 קלוריות)
    2.האם זה משנה כמה צליתי את המזון? כלומר נגיד יש דג שאני יכול לאכול אותו מדיום וול או ממש צלוי(די שרוף)האם החלבון יהרס לי באיזשהו צורה? אם כן כמה זה קריטי?
    3.אם אפשר לבדוק שבאמת חישבתי את התפריט נכון וכן הגעתי ל2200 כמו שהמליצו לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט - תגובה

    סיון דוד
    26/08/2013

    שלום אלי
    יפה שאתה מודע לכך שתפריטך חסר בפירות וירקות. נסה לשלב בהדרגה , אם אתה במשקל נמוך אתה יכול לדוג׳ להכין שיייק פירות על בסיס שמנת שיספק לך הרבה ויטמינים וקלוריות בנפח קטן...
    התפריט מכיל קרוב ל2500 קלוריות
    לא חשובה מידת העשייה של הדג מבחינת השפעה על החלבון
    על מנת שהערכים של השמן יישמרו , ממליצה לך להוסיף אותו לתבשיל לאחר הבישול. כלומר כשסיימת לבשל הוסף שמן זית וערבב עם התבשיל

    בהצלחה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו