תזונה לעליה במסת שריר וחיטוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה לעליה במסת שריר וחיטוב
    איתי
    08/03/2014

    שלום. אני בן 24, בריא ומתאמן. גובה 179. שוקל 75 ק''ג. אני שרירי. אני מעוניין לעלות יותר במסת שריר ובמקביל להוריד אחוזי שומן לרמה של 15 אחוז שומן כדי שהשרירים והקוביות בבטן יבלטו יותר. כל מה שהבנתי זה שצריך לצרוך חלבון רב כמו 1.7 גרם לכל ק''ג. מה לגבי פחמימות כמה פחמימות עלי לאכול?, ומהי ההכנסה הקלורית הסופית שצריכה להיות לי בסוף היום על מנת שאצליח גם להוריד אחוזי שומן במקביל לעליה במסת שריר?. בנוסף, מהם הכמויות הנוספות של אבות המזון שעלי לתת עליהם את הדעת?
    יש לציין שאני משחק כדורסל בממוצע 2-3 פעמים בשבוע, כל פעם שעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לעליה במסת שריר וחיטוב - תגובה

    סיון דוד
    09/03/2014

    לפני שאענה יש לי שאלה על היקף האימונים- אתה מתאמן בנוסף לכדורסל ? אם כן כמה שעות בשבוע ומהו סוג האימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    איתי
    09/03/2014

    תודה על התגובה שלך. אז ככה, אני מתאמן 3-4 פעמים בשבוע במכון כושר עם תכנית ab להעלאת מסת השריר. המטרה שלי היא לגדול יותר בגוף במסת השריר (להתנפח) , ולהוריד אחוזי שומן לרמה של 11%. אם הדבר אפשרי במקביל להוסיף שריר ולהוריד שומן אז זה נהדר, ולשם כך אצטרך לדעת כמה פחמימה להכניס לגוף. ואם הדבר לא אפשרי במקביל, אז ארצה קודם לגדול בשריר ורק לאחר מכן להוריד אחוזי שומן, וגם אם זה כך, אצטרך לדעת כמה פחמימה להכניס לגוף כדי לא לצבור שומן עודף. לגבי חלבון אני יודע שזה משהו כמו 1.7 גרם לכל ק"ג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    סיון דוד
    12/03/2014

    הי איתי
    נסה לאכול לא יותר מ1.5 גר חלבון. יחס פחמימה לחלבון אמור להיות 1:3. מומלץ לפזר את צריכת החלבון ולא לצרוך יותר מ30 גר' חלבון בארוחה.
    ממליצה לך להזהר לא להגזים בחלבון על מנת שלא להעמיס על הכליות וליצור נזק לעצמך, לאכול מגוון מכל קבוצות המזון כולל פחמימות מורכבות, חלבונים ושומנים, וכמובן ירקות ופירות ולשתות מים בכמות מספקת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו