אימון ואכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון ואכילה
    איתי
    07/04/2014

    שלום רב,
    אני מתאמן 3 פעמים בשבוע אימון שנע סביב השעתיים מתחיל עם 20 דק ריצה בקצב בינוני ומתעצם(אינטרוולים) ובנוסף אימון משקולות.
    אני שוקל בערך 75-58 קילו ו1.80 גובה.
    התחלתי את האימונים עם 20% שומן אך נכון להיום (אני מתאמן כבר חודשיים,שלוש פעמים בשבוע, כאשר יום אימון יום מנוחה, אני מאמין שירדתי עוד לא בדקתי)
    בד"כ אחרי אימון אני אוכל פחית טונה או 2 ביצה וסלט גדול עם גבינה.
    לפני אימון אני אכול סנדוויץ'(אין לי זמן לאכול לפני)
    אני חושב אני לא אוכל מספיק חלבון ולא מספיק פחמימות. אני מאמין שאבקת חלבון תמלא את החסר כיוון שאין לי יותר מידי זמן לפני אימון וגם לא אחרי.
    השאלה איזה אבקה(חלבון מי חלב?)?
    ומה המינון?
    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון ואכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון ואכילה - תגובה

    סיון דוד
    14/04/2014

    שלום איתי
    אבקת חלבון, כשמה כן היא ,מכילה רק חלבון ללא פחמימה ולכן אם אתה מעוניין להוסיף חלבון לתפריט יש צורך גם בתמיכה של פחמימה בהתאם. כלומר האבקה מספקת חלבון בלבד ולכן לא תעזור לך אם אינך צורך פחמימות בכמות מספקת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו