דיאטה, תזונה וספורט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטה, תזונה וספורט
    דויד
    12/08/2014

    שלום רב,
    מזה כ5 חודשים אני בדיאטה ובשמירת משקל,
    התחלתי עם דיאטה סינית - של כ1200 קלוריות ליום בשילוב תה ירוק.

    התחלתי עם המשקל 78 וירדתי ל71.
    אני גם משלב ספורט - כ3-4 בשבוע, בעיקר אימוני קרוספיט או ריצה.

    לאחר שהמשקל נתקע ולא המשכתי לרדת הלכתי לפני שבועיים לדיאטנית והיא אמרה שחסר לי חלבונים שבונים שרירים ונתנה לי דיאטה חדשה.
    אולם נראה שאני עולה במשקל:\
    להלן הרכב הדיאטה:

    * ארוחת בוקר:
    2 פרוסות לחם מלא\שיפון\דגנים.
    3 כפות גבינה 5%.
    ירק חי חופשי.
    1-2 כפות טחינה.

    * ארוחת ביניים (לפני הצהריים):
    יוגורט + כוס קורנפלקס.
    3-4 חצאים של אגוז מלך/7-8 שקדים לא קלויים.

    * ארוחת צהריים:
    סלט ירקות + חצי כף שמן או 2 כפות טחינה.
    ירקות מאודים
    חזה עוף/מוקפץ/צלי בקר/דג לא מטוגן.
    אטרז/פתיתים/קוסקוס.

    *ארוחת ביניים (לפני ארוחת הערב, שעה וחצי לפני אימון):
    פרוסת לחם.
    גבינה/חומוס.
    תפוח/בננה.

    * לאחר אימון - 2 תמרים\בננה\תפוח.

    * ארוחת ערב:
    חצי כף שמן\2 כפות טחינה.
    חצי גביע קוטג' 5%.
    ביצה קשה\חביתה.
    2 פרוסות לחם מלא\דגנים.
    פרי.

    מה קורה? למה איני ממשיך לרדת? האם להמשיך בדיאטה הזו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה, תזונה וספורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה, תזונה וספורט - תגובה

    סיון דוד
    14/08/2014

    שלום דויד
    אני ממליצה לך להמשיך טיפול עם הדיאטנית שלך, ולהפנות אליה את שאלותיך . האם התייעצת איתה על המצב?
    תפריטך מכיל כ2000 קלוריות וכ82 גרם חלבון ותואם את צרכיך. ממליצה לך להמשיך בפגישותיך מול הדיאטנית על מנת להגיע למטרותיך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנסה לעזור לך

    הראל
    07/09/2014

    מתחילת הדיאטה אתה פועל בדרך שמראה שאתה לא בדיוק יודע מה אתה עושה. אתה במשקל של 78 ואוכל 1200 קלוריות? זה מעט מאוד, בטח מעט מאוד עבור אדם שמתאמן. רזית יפה מאוד, ובמהלך ארבעת החודשים הגוף למד לתפקד עם 1200 קלוריות. ברגע שהעלית את מכסת האנרגיה אז הגוף באופן טבעי אוגר את הקלוריות העודפות לשימושים חיוניים. אני לא אומר שעכשיו תתחיל להשמין בלי סוף, אבל ככל הנראה תהיה חייב לעשות יותר ספורט כדי לרדת במהירות כזו במשקל. דבר נוסף, לגבי הדיאטנית שדיברה איתך על מחסור בחלבון. אני לא מכיר אדם אחד, גם לא על אנשים באינטרנט שיש להם מחסור בחלבון. מחסור בחלבון הינו נדיר ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי משקל שנתקע

    הראל
    07/09/2014

    אם היית מחפש קצת באינטרנט על אנשים שיורדים יפה במשקל היית רואה שכולם אומרים שבאיזשהו שלב הם נתקעים ולא יורדים, זה משהו שקורה לכולם. מרגע שנתקעת במשקל, במידה ואתה ממשיך באותה דיאטה ובאותם אימונים יקח לך בערך חודש עד שהגוף יתחיל להוריד עוד במשקל, אני אומר את זה מניסיון אישי ומהיכרות עם אנשים שהיו במצב של משקל שנתקע. לאחר כחודש הירידה במשקל תהיה מבוקרת יותר ולא מהירה, אבל עם סבלנות תגיע למשקל היעד שלך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו