תזונה אחרי אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה אחרי אימון
    יונתן
    11/11/2014

    שלום,
    יש לי שתי שאלות שקשורות בתזונה:
    1. קראתי בכמה מקומות כי ברזל מעכב את ספיגת הסידן בגוף, ולכן אכילת ירקות עם מוצרי חלב אינה טובה (כיוון שבירקות יש ברזל). האם באמת כדאי לאכול ירקות ומוצרי חלב בנפרד זה מזה כדי לא לפגוע בספיגת הסידן בגוף?

    2. קראתי גם כמה מחקרים האומרים כי שוקו עם אחוז שומן נמוך משפרים את ההתאוששות אחרי אימון בגלל יחס של 4:1 גרמים של פחמימות לעומת חלבון. האם זה באמת כדאי? והאם חלב עם אחוז שומן נמוך+1/2 קוביות שוקולד מריר יכול להוות לכך תחליף?

    תודה רבה,
    יונתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה אחרי אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אשמח לתשובה לגבי השאלות. תודה!

    יונתן
    17/11/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה אחרי אימון - תגובה

    סיון דוד
    23/11/2014

    שלום יונתן
    הבעיה שנוצרה עם זמינות המידע שקיים באינטרנט בשנים האחרונות, יצרה מצב של בלבול. אני רוצה לעשות קצת סדר. ברזל קיים בכמות קטנה במזונות מן הצומח ובירקות , והספיגה שלו נמוכה.
    לעומת זאת , ויטמין C מעודד ספיגת סידן וברזל , ולכן ירקות המכילים כמות ויטמין C נאותה, כמו עגבניה, גמבה מומלצים בארוחה המכילה מוצרי חלב או ארוחהבשרית.
    לכן, אין צורך להפריד בין מוצרי חלב לאכילת ירקות.
    לגבי שוקו- לא מוכרת לי ההמלצה על כך. אתה כן יכול לאכול חלב עם דגנים מלאים כשילוב טוב לאחר אימון.
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים נספגים

    שחר
    10/12/2014

    יותר טוב עם ויטמינים אחרים. ברזל נספג אבל בקושי בלי עזרה של ויטמינים אחרים, אני מכיר את זה מניסיון שלי. אני הגעתי למחסורים וזה גם פגע ביכולות של הגוף בספורט. לי היה יתר קשה להשלים את כל מה שצריך אחרי פעילות ואני לוקח VM2000 של סולגאר שהוא מולטי ויטמין והוא כבר עם הויטמינים שעוזרים זה לזה להספג. אם אתה דואג אז אפשר לעשות בדיקות דם ולראות אם אתה אוכל מאוזן ונכון בהתאם לפעילות ולגוף שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו