תזונה שלאחר פעילות גופנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה שלאחר פעילות גופנית
    שי
    02/06/2015

    היי, אני בת 21, גובה 1.65 ומשקלי נע בין 60 ל62 ק״ג כזה..
    אני אוכלת מאוד בריא ומחושב, לא הרבה בכלל ולא בשעות מאוחרות, עושה המון פעילות גופנית ולמרות כל זה לא מצליחה לרדת עוד במשקל.. מה אפשר לעשות כדי להוריד עוד 5 ק״ג לפחות?

    ושאלה נוספת ויותר חשובה, אני מתאמנת בסביבות 7 בערב לאחר ארוחה אחרונה ביום ולא הייתי רוצה לאכול יותר מאוחר מהשעה הזאת.. אני גם בדר״כ לא רעבה אחרי אימון אלא אפילו להפך, אין לי תאבון..
    אבל הבנתי שחשוב לאכול אחרי אימון.. ולכן השאלה שלי היא אם זה בסדר שאני ״צמה״ אחרי אימון ערב עד הבוקר למחרת או שעדיף לאכול משהו אפילו שזה ייצא שאוכל ב9 , 10 בלילה? ואם כן , אז מה כדאי לאכול?

    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון?

    יוספה
    11/08/2015

    מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון? אחרי אימון הארוחה
    צריכה להיות בעלת אינדקס גליקמי נמוך ובהתאמה לקצובה היומית.
    חשוב שהארוחה תכלול פחמימות שיספקו סוכר לשרירים,
    חלבונים שיאוששו את רקמות השרירים.
    דוגמא לארוחה לאחר האימון היא: 2-3 פרוסות לחם מחיטה מלאה (2-3 מנות פחמימה) עם טונה וביצה או גבינה רזה עד חמישה אחוזים (חלבונים) וירקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו