השומנים שבתפריט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השומנים שבתפריט
    שלומי כהן
    21/10/2015

    צהריים טובים לצוות תזונת ספורט.

    שלום רב לכם.קודם כל אני רוצה להגיד שאני מקווה שזה בסדר שאני לא מציף פה את הפורום בהודעות שלי...

    ושזה בסדר....שאני לא חופר לכם ומציק לכם עם ההודעות שלי...מקווה שזה בסדר מבחינתכם..

    רציתי לשאול ולהגיד שלגבי קבוצת השומנים שהם מתחלקים לשלוש קבוצות מהשומן הבריא לשומן המזיק..

    ורציתי להגיד שאני ביום יום אני לא אוכל הרבה שומנים בתפריט כי הם גם מכילים קלוריות לא מעטות...נכון??

    שומנים מקבוצת השומן חד בלתי רווי אלו שומנים בריאים נכון??אבל הם גם מכילים קלוריות לא מעטות ורציתי להגיד שביום יום חוץ מטחינה ושקדים אני לא כ"כ מוסיף שומנים לארוחות שלי...

    ורציתי לשאול כדאי לצרוך שומנים כל יום???וזה שאני לא צורך הרב שומנים זה יכול לפגוע בבריאות שלי??

    וכדאי לשלב ולצרוך אותם יום??מה ההמלצה??


    מחכה לתשובה ויום טוב.



    שלומי כהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השומנים שבתפריט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השומנים שבתפריט - תגובה

    סיון דוד
    21/10/2015

    שלומי ערב טוב
    שומנים הם קבוצת מזון חשובה אשר צריך לצרוך ממנה מידי יום, בד"כ הם נמצאים במזונות שאנו אוכלים מן החי בצורת שומן רווי כמו בבשר לדוגמא, בדגים , אשר מכילים שומנים .
    במידה ואתה רוצה לאכול תזונה מאוזנת, מומלץ לשלב שומנים מהסוג הבלתי רווי בארוחות או בינהם , כמו לדוגמא שמן זית, אגוזים , שקדים, זיתים, פשתן טחון, אבוקדו.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו