תפריט מתזונאית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט מתזונאית
    שלומי כהן
    03/11/2015

    צהריים טובים....לפורום תזונת ספורט

    צהריים טובים לכם.שלום קודם כל אני מקווה שזה בסדר..שאני לא רוצה להציף יותר מדי את הפורום רק בהודעות שלי..

    מקווה שאתן לא כועסות עליי...

    בכל מקרה רציתי להגיד שהייתי היום אצל תזונאית והרכבנו תפריט לפי הגיל שלי,משקל וגובה..

    ואני מעלה את התפריט בפניכם..ורציתי לשאול אתכם ולקבל חוות דעת ממכם...מה אתן חושבות עליו אם הוא טוב והוא בסדר או שהוא ניתן לשיפור??(ואם כן מה אתם הייתם משפרים בו)

    סתם בשביל הנתונים אני בן 22 1.68....ונכון לעכשיו אני שוקל 56.8...שזה בסדר אבל קצת נמוך..ולכן רציתי תפריט כדי להעלות במשקל..

    אגב היא אמרה לי להפסיק לצרוך לחם מחיטה מלאה קל ולעבור ללחם מחיטה מלאה מלא..זה בסדר??


    מחכה לתשובה ויום טוב..


    שלומי כהן


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט מתזונאית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט מתזונאית - תגובה

    סיון דוד
    05/11/2015

    שלומי שלום
    אין באפשרותנו להרכיב תפריט אישי בפורום. אני חושבת שאם אתה הולך לתזונאית אז תיצמד לתפריט שהיא נתנה לך. לא מתפקידי לבדוק תפריטים של תזונאיות אחרות.
    אם הקדשת מזמנך והלכת לתזונאית כדאי שתשתף אותה בהתלבטויות שלך ובמידת הצורך היא תעזור לך להתאים את התפריט לאורח החיים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו