תפריט תזונה לגילאי עשרים ומעלה 2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט תזונה לגילאי עשרים ומעלה 2
    שלומי כהן
    02/08/2016

    שלום ובוקר טוב לפורום תזונת ספורט.

    ראשית אני יודע שכבר כתבתי את ההודעה הזאת..אבל לא הייתי חוזר עליה אם זה לא "דחוף".

    אני מקווה שתקבלו את ההודעה שלי..ואני מתנצל מראש אם אני חוזר עליה.

    אני כותב את ההודעה הזאת כי פשוט בזמן האחרון הרבה אנשים אמרו לי שאני נראה קצת רזה מדי לגובה שלי ולגיל שלי..

    אני בן 23 וחמישה חודשים 1.66..ורציתי לדעת אם יש תזונה מיוחדת לגילאי עשרים ומעלה.

    עכשיו הייתי אצל תזונאית בקופת חולים שבה אני נמצא..עכשיו בחודש מאי-יוני 2016....אחרי חצי שנה..הפעם הקודמת זה היה בתחילת השנה הזאת בתחילת החורף...

    בכל מקרה עכשיו אחרי שהייתי אצלה אז היא בתפריט היומי שיש לי שזה 5-6 ארוחות 3 עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים אבל אני הפסקתי לאכול את הארוחה השישית כלומר את ארוחת ביניים השלישית...שזה בלילה.

    אז היא כותבת לי שאם אני אוכל 5 ארוחות ביום מתוך 6 אז בארוחת ביניים הראשונה אחרי ארוחת בוקר במקום יוגורט+אגוזים+שקדים+פרי אז רק ואני מדגיש רק יוגורט+פרי

    אח"כ בארוחת הצהריים מה שהיה עד עכשיו בה זה ככה:

    "ארוחת צהריים בשעה 15:00:"
    -אורז או פסטה
    -שוקיים(עוף) או דג
    -חומס,טחינה
    -סלט ירקות

    אז במקום כל זה אורז או פסטה
    -עוף או דג
    חומוס ועוד קטניה מבושלת כמו שעועית,אפונה,עדשים
    סלט ירקות

    *אני שואל שאלה:אפשר לאכול שלושה דברים מבושלים בארוחה אחת?


    ואז אח"כ בארוחת ביניים השנייה שהיא בשעה 17:00 אגוזים,שקדים ופרי

    בכל מקרה....אני רוצה לדעת ולהבין.....יש תזונה מיוחדת לגיל שלי??

    ואני אשמח לחוות דעת ממך סיוון דוד...


    מחכה לתשובה ויום טוב.


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט תזונה לגילאי עשרים ומעלה 2 - תגובה

    סיון דוד
    03/08/2016

    שלום שלומי
    אין תזונה ספציפית לגילך. המטרה שלך היא עלייה במשקל תוך דגש על עליית מסת שריר כמובן ולכן חשוב להקפיד לאכול הרבה ארוחות לפחות 5 ביום.
    אין בעיה לאכול מס מזונות מבושלים בארוחה והוספת קטניות מעשירה את הארוחה בסיבים וחלבון ולכן מומלצת
    עלייך להבין כי חשוב מכל היא ההרגשה שלך וכמובן הבריאות ולכן אין טעם להתייחס לתגובות אנשים לגבי משקלך הנמוך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו