דגנים מלאים בארוחת הצהריים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דגנים מלאים בארוחת הצהריים
    שלומי כהן
    09/07/2017

    אחה"צ טובים ונפלאים סיון דוד.

    שלום רב סיון.מה שלומך??????

    קודם כל רציתי להגיד ולשאול כמה דברים:

    1) אני שמתי לב הרבה פעמים שבארוחת הצהריים בתפריט שלי..אז נגיד במקום אורז/פסטה...אפשר לאכול תירס עם חלבון בשרי..זה גם נותן חלבון ופחמימה..ואגב אני כבר התחלתי לאכול ביום את כל ה-6 ארוחות..בגלל זה אז אמרתי שארוחה כל שעתיים-שלוש...כי אני אוכל 5-6 ארוחות(לפחות 5 תוך דגש על עליית מסת שריר)
    ואוכל גם את ארוחה לילה הקטנה שזה פרי אגוזים ושקדים.אז אני אוכל כבר את כל ה6 ביום.

    2) לגבי ארוחות של עליית מסת שריר אני גיליתי..אני אומר את זה בכללי...שאפשר גם להחליף בין הארוחות..אפשר קודם כל ארוחה עיקרית ואז ארוחת ביניים.במקום ביניים ואז עיקרית..אפשר להפוך את סדר הארוחות..גיליתי את זה לבד.....(בכללי אמרתי את זה)

    3) אני רוצה לשאול בארוחת הצהריים...אפשר בתוספת הפחמימתית..אפשר גם במקום אורז/פסטה/ותירס....אפשר לאכול פירה,פתיתים ותפוחי אדמה??אני פשוט רוצה לדעת....

    4) רציתי לשאול עוד משהו ארוחת ביניים של פרי אגוזים,שקדים ונס עוגייה לא פוגעת ביעלות האימון נכון??

    מחכה לתשובה והמשך יום קיצי ונחמד.

    שלומי כהן.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליפי מזון

    סיון דוד
    24/07/2017

    3. אפשרי.
    4. לא פוגעת כל עוד ממתינים שעה לפחות כיוון שאגוזים ושקדים מתעכלים לאט יותר מפרי לבדו.

    בברכה
    סיון דוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגנים מלאים-פחמימות מורכבות

    שלומי כהן
    27/07/2017

    היי סיוון..שלום וברכה.

    היי..רציתי לשאול ומקווה שזה בסדר..

    פירה ופתיתים..נחשבות לפחמימות מורכבות???

    ואפשר נגיד על הרעיון של:

    -אורז/פסטה
    עוף/דג
    חומוס,טחינה
    סלט ירקות

    אז אפשר:
    פירה
    עוף/דג
    חומוס טחינה וסלט רקות??

    אני שואל כמו שאמרת לי בעבר ואני מיישם את זה..
    שארוחה בה אני משלב פחמימה מורכבת וחלבון ומעט שומן נחשבת לארוחה יותר גדולה...אז אפשר פירה??


    מחכה לתשובה ויום טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצת הדגנים

    סיון דוד
    28/07/2017

    ערב טוב
    קבוצת הדגנים כוללת לחם ומאפים פסטה תפו"א בטטה וכמובן אורז כוסמת קינואה בורגול ודגנים נוספים . ניתן לשלב פירה בארוחה כיוון ששייך לקבוצת הדגנים. גם פתיתים שייכים לקבוצת הדגנים.
    בברכה
    סיון דוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצת הדגנים וצריכת קלוריות יומיות

    שלומי כהן
    01/08/2017

    היי סיוון וצום תשעה באב נעים וקל..

    היי סיוון..מה שלומך????רציתי לשאול ולהגיד שאני כמה דברים:

    1) אז אני שואל בתגובה למה שכתבת לי..אז אפשר..
    פירה
    עוף/דג
    חומוס טחינה וסלט ירקות...נכון??(זה גם נחשב לארוחה מלאה בצהריים בתפריט היומי שלי)?

    2) נכון בארוחת הערב במקום צריכת הלחם המלא...זה אני שואל בכללי..למרות שאני מאוד לחם מלא עם סיבים תזונתיים..אני ממש אוהב את הלחם המלא ואין לי בעיה בצריכתו..כי ראיתי שהיו פה מלא אנשים בפורום שרשמו פה שזה מבלי להם צריכת הלחם בארוחת הערב.....בכל מקרה אני מאוד אוהב אותו..אבל אני שואל בכלליות נכון אפשר להחליף את הלחם באורז מלא??

    3) רציתי לשאול משהו ולהגיד שאני ממשיך עם התפריט שלי 5-6 ארוחות ביום...
    וראיתי באינטרנט תפריט עם 2800 קלוריות ליום....עם חטיפי אנרגיה/גרנולה..("הכמות המומלצת היא בין 15 ל 35 גרם חלבון בכל ארוחה ובפרט בארוחות שלאחר אימון, מה שיעודד עלייה במסת שריר.")..אני אצלי גוף האדם צריך חלבונים בתזונתו מדי יום. ההמלצה המקובלת היא בין 0.8 גרם חלבון ל-1 גרם חלבון על כל ק"ג ממשקל הגוף. את צריכת החלבון מומלץ לפזר לאורך הארוחות במהלך היום. מנת החלבון האופטימלית בארוחה אחת, היא כ-20 גרם חלבון.
    זה התפריט שלי..כמו שעבר רשמת לי....שמנת עוף/דג מכילה כ-20 גרם חלבון...
    ואני ממשיך עם התפריט שלי שאז מהדיאטנית.....ואני מצרף לך את התפריט שראיתי באינטרנט...
    אני מקווה שתוכלי לראות את התפריט שצירפתי..בכל מקרה אני לא מתייחס לזה...טוב לי עם התפריט שלי וגם אין צורך להתייחס לזה לא ככה???


    מחכה לתשובה והמשך צום נעים ושבוע טוב..

    שלומי כהן.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת להודעה שכתבתי..

    שלומי כהן
    01/08/2017

    היי..רק רציתי להוסיף משהו...שאני לא מתייחס לתפריט הזה....רק רציתי להראות לך את התפריט....אני ממשיך עם התפריט האישי שלי...
    ואני מאוד מודה לך סיוון שאת עונה לך כמובן רק בזמנים שאת יכולה..ועל כך אני מאוד מודה לך.....אז המון המון תודה רבה.

    נ.ב-אגב אני גיליתי בתפריט שלי אז מהדיאטנית שאפשר להחליף בין הארוחות....קודם עיקרית ואז ארוחת ביניים....את זה גיליתי את זה לבד..


    שלומי כהן

    *ושוב אני מאוד מודה לך על כך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לקבוצת הדגנים צריכה קלורית יומית

    סיון דוד
    01/08/2017

    שלום שלומי
    ממליצה לך להתייעץ עם הדיאטנית שלך בנוגע לתפריט האישי. לצערי אין באפשרותי לתת ייעוץ על תפריט אישי דרך הפורום.
    בהצלחה
    סיון דוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה חזרה-תגובת קבוצת הדגנים

    שלומי כהן
    02/08/2017

    היי צהריים טובים סיון דוד.

    היי סיון.רק רציתי להגיד שקצת לא הבנת אותי לא נכון...לא משנה...זה כבר לא רלוונטי
    אני רק ראיתי תפריט באינטרנט והראיתי לך אותו.....אני לא ביקשתי תפריט ממך פה בפורום או ייעוץ עליו....לא משנה..

    בכל מקרה אני ממשיך התפריט שלי..התפריט האישי שלי..כמו שעבר כתבת לי פה שאם אין שינוי בבדיקות הדם ניתן להמשיך עם התפריט והגיל לא משפיע עליו..
    פשוט סתם ראיתי תפריט אחר באינטרנט....לא משנה..

    בכל מקרה אני שמח שאת עונה לי בזמנך החופשי.

    תודה רבה והמשך יום טוב וקיץ נעים..


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו