האם תזונתי היא נכונה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם תזונתי היא נכונה?
    נעה
    20/06/2008

    שלום קוראים לי נעה ואני בת 15.
    אני עושה ספורט 2 פעמים בשבוע (לא יום אחרי יום)
    סדר האוכל שלי הוא:

    ב-7 וחצי בבוקר לפני בית ספר אני אוכלת קורנפלקס עם חלב.

    ב-10 אני אוכלת לפעמים שתי פרוסות לחם עם ממרח כלשהו.

    ב-2 וחצי בערך אני אוכלת ארוחת צהריים שכל יום זה משהו אחר: יום אחד שניצל תירס עם עם אורז או פירה או משהו אחר, יום אחד פסטה עם רוטב עגבניות, יום אחד עוף (פולקה) ואורז, וככה הלאה, כל יום משהו אחר.

    ב-5 אני מנשנשת או מעדן או במבה או משהו אחר שיוצא ויש.

    ב-7 אני אוכלת שוב קורנפלקס עם חלב, ולפעמים יוצא שבמקום אני אוכלת ביצת עין וחצי מלפפון וקוטג'.

    ב-9 אני לוקחת מעדן.

    זה בערך התזונה היומית שלי. לפעמים יוצא שאני מפספסת משהו, לפעמים אני לא אוכלת את ארוחת ה-10, ולפעמים בארוחת צהרים יוצא שאני אוכלת רק אורז וחומוס בלי כלום.

    אני גם שותה הרבה מים ביום.

    האם התזונה שלי מספיקה?
    אני צריכה להוסיף עוד?

    כי קראתי שבנות בגילי צריכות לצרוך 1800 קלוריות ביום. זה קצת הרבה 1800 לא? אני לא חושבת שאני מגיעה לכמות כזו של קלוריות ביום. לפי ארוחות היום שלי נראה לי שאני מגיעה ל1000.

    מחכה לתשובה,

    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם תזונתי היא נכונה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נועה

    גילה אדלר
    21/06/2008

    מה שבולט הוא חסר בפירות וירקות .
    ארוחת 10:00 לתלמידה חשובה ביותר ואין לפספס אותה ,
    חוץ מזה הכל בסדר ואת אוכלת הרבה מעל 1000 קלוריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו