שאלה לגבי אכילה לאחר אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי אכילה לאחר אימון
    עידו
    20/06/2008

    שמי הוא עידו ואני בן 14.
    אני עוסק בפעילות גופנית כמעט כל יום חוץ מביום שלישי.
    אני יודע שלאחר אימון צריך לאכול יותר חלבונים,אך כיוון שאני בתת משקל כתוצאה מהספורט התחלתי להוסיף עוד פחמימיות לתפריט אחרי אימון. האם זה בסדר?

    ללא שום קשר למה שכתבתי,האם שקדים וקשיו לא קלויים ולא מלוחים, טובים?
    האם אפשר לאכול אותם כחטיף לפני אימון, חוץ מהפחמימות שלפני האימון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי עידו

    גילה אדלר
    21/06/2008

    מאוד חשוב שכמות הקלוריות שאתה צורך תתאים להוצאה הקלורית ותאפשר לך גדילה
    אתה בשלב קריטי של צמיחה ומה שלא תעשה היום לא תוכל לעשות בעוד שנתיים שלוש .
    מצויין לאכול גם פחמימות וגם חלבונים לאחר אימון
    מצויין לאכול שקדים אגוזים ( מלך ופקאו טובים יותר מקשיו )ובכלל ........לאכול ללא חשש
    מציעה לך להתייעץ באופן אישי אם אתה בתת משקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו