שלום לכולם... שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם... שאלה
    בחורה נואשת
    05/10/2008

    שלום רב, אני בת 22, הגובה שלי הוא 1.70 ואני שוקלת 76 !!! עד לפני 10 חודשים שקלתי 62!!!! 14 קילו פחות. לפני 10 חודשים עברתי ניתוח לב פתוח עקב בעיה באחד המסתמים ומאז אני לא מפסיקה לעלות במישקל. אני בטוחה שזה לא מבעיה רפואית, אלה אני מרגישה הרבה יותר איטית מאז הניתוח, אני פחות זזה, עובדת פחות, מתעייפת מהר לאחר מאמץ גופני ובנוסף לזה אני אוכלת ללא הפסקה, הכל מהכל, למרות שאני מנסה להתחיל דיאטה כל יום ראשון! כל פעם שאני צנסה לעשות דיאטה אני נשברת תוך פחות מיום! אני יודעת שזה הכל פסיכולוגי, אבל אני לא מצליחה לפרוץ את המחסום הזה. כל חיי הייתי נערה רזה עם גוף יפה וכרגע קשה לי מאוד מבחינה פסיכולוגית ואין מה לדבר בכלל על הביטחון העצמי. מה אני יכולה לעשות?!.... אודה לכם מאוד אם תייעצו לי. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם... שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה יקרה

    ענת פלדמן
    05/10/2008

    זה נראה שאת צריכה את הפוש הראשון בשביל "לענות על הסוס". לראות את הירידה של הק"ג שניים הראשון וזה מה שיתן לך את המוטיבציה להמשיך. האם אני צודקת? 14 קילו זה אופק רחוק מאד. וזה בהחלט יכול ליאש עוד לפני שהתחלת. בואי נחלק את הזה לשבוע. כל שבוע לראות ירידה. שכל שבוע יהיה לך "הסכם עם המשקל". למשל: השקלי היום, בעוד שבוע תכנני לראות 75.5 למשל. התמקדי בעכשיו, ביום הזה, בשעה הזאת, הצעדים הקטנים מביאים בהדרגה לשינוי הגדול.
    האם את כשירה מבחינה בריאותית לעשות פעילות גופנית? אם כן, גם כאן בהדרגה. וודאי שקשה לך, את לא בכושר.
    האם את יכולה להעזר בחברה, באמא, לעשות ביחד הליכות, לפעמים הביחד עוזר.
    אני כאן לעזור לך עם תפריטים, תרגילים, אבל בסה"כ אני מאחורי המחשב. ברור לי שעבודה משותפת שלנו יכולה לתרום, לתת לך כלים עמוקים יותר לעלות על דרך המלך, קחי זאת בחשבון. בינתיים, אני פה לשאלות נוספות.
    מצרפת כתבונת על טיפים.
    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7241

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענת שלום

    בחורה נואשת
    05/10/2008

    קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה. שנית, את צודקת. אני צריכה את הפוש הראשון, לראות את הקילו שניים הראשונים נעלמים ואז אני כבר אדע להמשיך בעצמי. ונכון, הכושר הגופני קשה לי כרגע אך ורק כי אני לא בכושר, קחי בחשבון ששישה חודשים ותוך עשרה ישבתי (תרתי משמע) בבית בלי לעשות יותר מידי (מהחדר לסלון, למטבח וכאלה), וגם אני בטוחה שאם מישהו יתלווה אליי להליכות תהיה לי יותר מוטיבציה. אני באמת רוצה את עזרתך והייתי רוצה לדעת איך אני ממשיכה מפה הלאה אחרי שאת דיי מבינה אותי ומכירה כבר את הסיפור שלי, מאיפה אני יכולה לקבל תפריט והכוונה נוספת. תודה רבה לך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    ענת פלדמן
    05/10/2008

    אז אם אנחנו ממשיכות דרך הפורום, אעזור לך כמיטב יכולתי. לגבי האוכל יש כמה כללים פשוטים שכדאי לשמור עליהם. אתן לך אותם כעת, בנוסף אני מפנה אותך לאתר שלי לפירוט נוסף של תפריטים ודוגמאות. אז ככה:
    1. שתי רק מים.
    2. ארוחות קטנות במשך היום, עד כל שלוש שעות ולא פחות משעה וחצי בין ארוחה לארוחה. מהי השעה "הקשה" שלך במשך היום? נסי לכוון לשעה זו את הארוחה הממלאה ביותר. למשל אם השעות הקשות לשמירה הן אחה"צ אז אכלי ארוחת צהרים מאוחרת. למשל:
    בוקר: טוסט עם גבינה וירקות
    10 פרי
    12 יוגורט
    15:00 צהרים: פסטה, חזה עוף, ירקות
    17:00 טוסט עם גבינה
    19:00 ערב: חביתה, טונה, פרי
    לילה: לא חובה, פרי או חופן שקדים או יוגורט.
    3. האם קראת את הכתבה? יש שם טיפים חביבים שיכולים לעזור
    4. השקלי היום, ורק בעוד שבוע שוב
    לגביהפעילות הפיזית: זה כמו לצחצח שיניים, חובה לעשות ובסוף מתרגלים וזה אפילו נעים. תקבעי לך 3 פעמים בשבוע של שעה כל פעם. התחילי בקטן פשוט הליכה. כשתתחזקי נבנה לך פעילות קשה מעט יותר. שווה כן לשלב פעילות אנאירובית, יהיה לך יותר קל מאשר האירובי, וזה חשוב לשימור מסת השריר. פוש אפ לבנות (על הברכיים) יכול להיות טוב, גם שכיבות סמיכה על האמות -יש דוגמאות באתר. תבחרי לך 3 4 תרגילים שנוח לך איתם ומזה נתחיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו קטן

    ענת פלדמן
    05/10/2008

    אנא שני את השם שלך בפורום למשהו יותר אופטימי. אנחנו במגמה חיובית, את מטפלת בעצמך, הכל בסדר. נתמקד באושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו