עזרה בבבקשה .....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבבקשה .....
    בן
    04/01/2009

    שלום רב ,יש לי בבקשה כמה שאלות וכמובן אני צריך ייעוץ מקצועי בעניין.... אני מתאמן בחדר כושר כבר 10 חודשיים ורואה וצאות ממש פחותות,בחודשיים האחרונים התחלתי לאכול ממש טוב ולגבי זה אני רוצה לדעת אם התפריט שאני אוכל הוא מתאים לא מתאים ואם להוסיף או להוריד משהו .... בוקר-בדרך כלל 3-4 ביצים{צהוב -1 }וסלט ירקות או פרוסה עם טונה וסלט, ב-10 איזה מעדן 1 וחצי % שומן צהריים זאת הארוחה העיקרית לרוב אני אוכל חזה הודו או סטייק עוף בנוסף לחלבון הזה אני מוסיף שתי מנות פחמימות אם זה פסטה אורז או תפוחי אדמה כמובן שליד זה סלט ירקות יוצא לי להתאמן שעה וחצי אחריי הארוחה הזאת...\ לאחר אימון אני שותה חלבון ... ובערב סלט טונה או ביצים תלוי מה אכלתי בבוקר.!! במהלך היום אני אוכל קרוב ל-3 פירות. רציתי לדעת מה הדעה שלך על התפריט הזה?.? תודה רבה בן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבבקשה .....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בן

    גילה אדלר
    04/01/2009

    תן בבקשה נתונים על עצמך : גיל , גובה , משקל ,
    מה היעדים שלך ? מהי המטרה שלך באימון?
    לאחר שנקבל נתונים נוכל להשיב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נתונים

    בן
    04/01/2009

    גובה 1.85 משקל 86 {עליתי 5 קילו מאז החדר כושר } אחוזי שומן נשארו אותו דבר בין 18-16 גיל 23 עוד חודשיים מטרת האימון לחטב את הגוף בעיקר ,ובמקביל לחזור לכושר הגופני שנעלם לי קצת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בן

    גילה אדלר
    06/01/2009

    כמה הערות לתפריט :
    1.1. 2 יחידות פרי ( במקום 3) כאלה העשירים בויטמין C כמו גויבה , תפוז ......תותים .
    2. לאחר האימון את מנת החלבון בצירוף לפרי ( מתוך אלו ) או תמר גדול .
    3.התפריו חד גוני ...ביצה וטונה כל יום לא טוב......
    תגוון עם קוטג' דל שומן גביע אחד מכיל כמות חלבון בריכוז גבוה של BCAA למטרה שלך .או גבינה לבנה או יוגורט או פסטרמה הודו או מוצרי סויה דלי שומן .
    4.לפני האימון זה בסדר שאינך אוכל .
    5.התפריט בעקרון צריך להיות סביב 1700 קלוריות , 150 גר' חלבון.
    לסיכום - תפחית בפחמימות היכן שאתה מרגיש שנכון לך , הוסף חלבון אם אתה חש רעב .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו