כמה שאלות בקשר לדיאטה באימון אירובי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות בקשר לדיאטה באימון אירובי
    מתאמן סדיר
    01/09/2009

    שלום. אני בן 57, ומתאמן פעמיים בשבוע מספר שעות אחרי הצהרים כלהלן : 20 דקות אופנים, 1.5 שעות שחיה (חתירה, חזה, גב קלסי), 1-1.5 שעות ריצה על חול, 30 דקות מתיחות וכח (מתח, מקבילים), ובסוף 20 דקות אופניים. הסיבות לעשיית הכושר הן - ירידה במשקל, שיפור כולסטרול וטריגליצרידים והורדת לחץ דם, שיפור סיבולת ובנין שרירים. ביום האימון אני אוכל טוסט או סלט במקום צהריים , אני אוכל פרי בין השחיה לריצה ועוד פרי בין הריצה לכשר, ושותה הרבה. אחרי האימון אני משלים נוזלים - שוקו, אבטיח או סלט, ובדרך כלל בלי תאבון לאכול. שאלותי
    1) איפה אפשר למצוא באינטרנט חומר על דיאטות לספורטאים (חוץ מהפורום הזה)
    2) מה זה החלון של 45-90 דקות להגדלת מסת שריר, ואיך זה יכול להיות רלוונטי לסוג פעילות כמו שציינתי - הייתי שמח להוסיף להיקף היד, למרות שאני לא עושה הרבה יד קדמית ואחורית.
    3) מה מומלץ לי לאכול לפני, במשך ואחרי הפעילות להעלות את מסת השריר בלי להרע לאירובי (אם אני אוכל כבד האוכל עולה בגרון במהלך השחיה אחרי 30 דקות)
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה על קפאין

    מתאמן סדיר
    02/09/2009

    במהלך אימון אירובי של 4-5 שעות כמו שתארתי אני מתעייף כבר באמצע הריצה, ולא מתאושש עד אחרי המקלחת, כלומר עייף בריצה, בתרגילי הכוח ובאופניים חזרה. האם יש אמצעי לדחות את העייפות, למשל קפה לפני ובמשך האימון, סוכריות, שוקולד וכו ? אני מעדיף פעילות ארוכה דוקא משיקולי מוטיבציה (אני לא נהנה עד שאני מתחיל, ולכן לא מסוגל להכריח את עצמי לעשות כמה פעמים בשבוע פחות שעות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    רעות גרוס
    06/09/2009

    אולי אתה לא אוכל מספיק פחמימות לפני האימון, תגדיל את כמות הפחמימות, תאכל חטיפי אנרגיה במהלך האימון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    רעות גרוס
    06/09/2009

    1) תנסה לחפש בגוגל, אם לא אתה צריך ללכת לדיאטנית שמתמחה בספורט.
    2) כאשר מתאמנים אימון להעלאת מסת שריר (מתח ומקבילים זה לא מספיק) יש לאכול מים בתום האימון כמות לא גדולה של פחמימות וחלבונים (אפשר בסביבות 10 גרם חלבונים) ולאחר שעה עד שעה וחצי זה הזמן לארוחה גדולה יותר לבנייה ומניעת פירוק מסת השריר. גם אם זה יהיה קצת לפני או קצת אחרי זה בסדר (אך חייבים גירוי לשריר על מנת לפתח אותו).
    3) לפני הפעילות בעיקר פחמימות וקצת חלבון (אפשר יוגורט) האכילה לפני האימון עוזרת באנרגיה ובהתאוששות מהירה יותר לאחר הפעילות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו