הפוך על הפוך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפוך על הפוך
    מריוס
    16/12/2009




    שלום רב

    הפוך על הפוך
    אני בן 56, גובה 185, משקל לפני התחלת האימונים 102.
    אחוזי שומן 27.5, מסה שריר 41.5 מעל הממוצע.
    ערכי כולסטרול גבוה (כדורים), תרום סוכר, תרום לחץ דם.
    לא התאמנתי כבר 20 שנה.
    התחלתי אימוני אירובי שעה ביום + אימוני כוח שעה נוספת, 7 ימים בשבוע.
    עובד קשה על מנת להפחית במשקל/ אחוזי שומן ולשמור על מסת השריר ההתחלתית.

    דיאטה מתאימה (יעוץ במכון כושר עי דיאטנית )
    בוקר יוגורט + קורנפלקס/גרנולה, כפית דבש מלכות/ שמן זית/ תוסף אומגה 3.
    צהרים עוף/חזה עוף + ירוקות מבושלים/פירה/אורז/פתיתים.
    1.5 פרוסת לחם מקמח מלא.
    4 שיני שום טבעי.

    ביניים לפני התחלת האימון (שעה 4.30 בערך)
    בננה + 2 תמרים + תה ירוק או קפה שחור.

    אימון אירובי שעה, מהירות 6 עד 6.5 לפעמים ריצה 10 דקות.
    אימון כוח מכונות ומשקולות שעה תוכנית אי-בי.
    כל יום כולל שבת.
    כל כמה שבועות מנוחה של יום יומים.

    ארוחה אחרי האימון.
    כפית אבקת מי גבינה (25 גרם חלבון)
    יוגורט שלם 5 אחוז.
    טונה בשמן שלם.
    סלט, פרוסה לחם קמח מלא
    לפעמים תחינה/2 ביצים.

    ארוחה מאוחרת יותר אחד מהמרכיבים למטה לא כולם. כל יום משהוא אחר.
    פרי/פרוסה עם פסטראמה/ יוגורט פרי 3 אחוז שומן/טוסט גבינה צהובה.

    שישה חודשים עברו וירדתי למשקל של 93, אחוזי שומן 19.5 ומסת שריר עלתה ב-1 ק"ג (42.5) אפילו.
    עדין עור מדולדל בבטן ומותניים-לא נורא.

    ראיתי כי טוב המשכתי עם התוכנית, וממשיך לעלות משקל במכונות אימון כוח בהדרגה.

    והנה הפתעה הגדולה בחודשיים האחרונים קרה הפוך על הפוך.
    ירדתי למשקל 91 אבל...מסת שריר ירד ב1.7 ק"ג (פחות ממה שהתחלתי) ועליתי באחוזי שומן ב-300 גרם.
    למרות לא נפלתי בעצימות האימון (משקל שאני מרים היום גבוהה מהתחלת האימונים בצורה משמעותית)

    התחלתי לעבד שריר בלבד.
    המלצתה של הדיאטנית שלי היא להפחית את אימוני האירובי.
    עדין לא הגעתי לאחוזי השומן הרצויים (16) לכן ההמלצה מוזרה במקצת.
    הגיוני שבפעילות האירובית + כוח האינטנסיבית שאני מבצע תהיה ירידה ב מסת שריר
    אבל גם באחוזי שומן..
    הגוף החליט לאכול את השריר ולשמור על השומן, למה...משהוא השתבש בתפקודו של הגוף?.

    אשמח לעצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפוך על הפוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מריוס

    רעות גרוס
    17/12/2009

    בצהריים: הייתי מורידה את הפחמימה. עוף + ירקות מבושלים וחיים (שיני שום אין בעיה). בימים אלא מצוין גם מרק.

    ביניים (לפני אימון): 2תמרים או בננה + כוס חלב / יוגורט או פרוסת לחם עם גבינה (חשוב חלבון להתאוששות מהירה של השרירים ואי פירוקם) (אם אתה לא מגיע מהבית תביא סנדוויץ: 2 פרוסות לחם קל + גבינה)

    אחרי אימון: אתה אוכל את זה בח"כ? כפית אבקת מי גבינה (25 גר') + בננה

    תוך שעה, בבית: 2 פרוסות לחם קמח מלא + טונה שלם או 2 פרוסות לחם +ביצה אחת (כמה שרוצים חלבונים) + 1/2 קוטג' + ירקות!!!

    בארוחה צריך לאכול בין 25-30 גר' חלבון בלבד!! יותר מזה לא נספג ולכן צריך לחלק בין הארוחות. מה שהיא נתנה לך בארוחת ערב זה המון חלבונים!!

    ארוחה מאוחרת - בסדר.

    ירדת 1.5 ק"ג בחודש בחצי שנה זה מעט מידי לכמות הפעילות הגופנית שאתה עושה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה

    מריוס
    18/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו