אכילה אחרי דיאטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילה אחרי דיאטה
    אלעד כהן
    17/02/2010

    רציתי לשאול מה כדאי לאכול בתקופה שלאחר הדיאטה; האם כדאי בהדרגה נגיד כל שבוע להוסיף 200 קלוריות לתפריט היומי או שמא אפשר ישירות לחזור למספר הקלוריות הנדרש לפי גובה ומשקל?
    אני עורך דיאטה כבר בערך חודש ו3 שבועות, בהם ירדתי כ9 קילו, התפריט היומי שלי עומד על 1000 קלוריות בממוצע מדי יום, ובקשר לספורט, רק בתחילת הדיאטה עשיתי ספורט.

    ההירהור שלי האם כדאי לאט לאט להעלות במספר הקלוריות מדי יום או שאפשר ישר לאכול 2000 קלוריות כפי שצריך מנער בגילי וגובהי ( 61 ק"ג, 1.66 מ' וגיל 17 ).

    אני מפחד לעלות עד מהרה במשקל והייתי רוצה את עצתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה אחרי דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה של 1000 קלוריות

    סיון דוד
    18/02/2010

    שלום אלעד

    על מנת לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין ויציב יש לשנות הרגלי אכילה, להקפיד על עקרונות תזונה נכונה , וכמובן לבצע פעילות גופנית באופן יומיומי.

    כדאי שתדע ירידה של 9 ק"ג היא ירידה מהירה ולא בריאה, וכנראה שירדת במסת שריר ולא רק במסת שומן (במיוחד שלא שילבת פעילות גופנית באופן קבוע)... לכן, כל עוד אתה לא משנה הרגלי אכילה ומקפיד על מזון בריא לא תצליח לשמור על משקל יציב..

    דיאטות קיצוניות רק מזיקות לגופו ולמערכת חילוף החומרים, ומה שעשית היה קיצוני ולא בריא.

    אני לא ממליצה לספור קלוריות אלא לאכול 3 ארוחות מסודרות ביום ובנוסף לאכול ארוחות ביניים, להטמיע הרגלים נכונים. כדאי שתפנה לאיש מקצוע שיעזור ויתאים לך תפריט לשמירה על המשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו