תוספי תזונה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוספי תזונה?
    אלכס ב.
    21/03/2010

    שלום,

    רציתי להתייעץ בקשר למצבי הבריאותי.
    החל מנוב' 2009 התחלתי להתאמן למירוץ ל-10ק"מ ועומס הפעילות הגופנית שלי עלה משמעותית יחסית לשגרה: התחלתי מריצות ל-3-4 ק"מ, 3-4 פעמים בשבוע, כיום אני רץ 10ק"מ 3 פעמים בשבוע.
    במקביל, עבר עליי החורף הכי קשה איי-פעם: פעמיים חליתי בשפעת, חטפתי איזה דלקת ויראלית בקיבה ועברו עליי יותר מ-5 הצטננויות ודלקות גרון. בהתחשב בעובדה, שאני בד"כ בריא, שפעת אחרונה חטפתי לפני איזה 10 שנים ואני לא חולה יותר מפעם בשנה בהצטטנות קלה, החורף היה חריג ביותר!

    פתאום חשבתי, שאולי זה קשור לאימונים: העומס הפיסי עלה מאוד, אך התזונה שלי לא השתנתה(פרט לחלבונים אחרי הריצות). יכול להיות, שאני אמור להשלים לגוף שלי מחסור בוויטמינים ומינרלים שונים, שהוא צורך עכשיו הרבה יותר מבד"כ?
    האם ההשערה שלי נכונה?
    אם כן, אילו תוספות כדאי לי לקחת?
    כי ממש נמאס לי להיות חולה השנה!

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי תזונה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכס

    רעות גרוס
    21/03/2010

    בעקרון, הגוף שלך במאמץ גדול יותר, אני אישית מאמינה באוכל יותר מבתוספי תזונה (יש כאלה שבשביל למכור, יגידו לך לקנות תוספים במאות שקלים).

    אתה יכול להעשיר את התזונה שלך באוכל עשיר בויטמינים, מינרלים ואנטיאוקסידנטים, לדוג' - כמובן קמח מלא, קמח דגנים מלא, לאכול ביצים, עוף, דגים בין 2-3 פעמים בשבוע, גבינות רזות, אגוזים, שתה מים עם לימון, שים כפית קינמון על תפוח חתוך, תאכל תותים, הרבה ירקות - לא יהיה לך מחסור בויטמינים ומנרלים.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך השאלה

    אלכס ב.
    21/03/2010

    אחלה, תודה! אשתדל בכל מקרה לשמוע לעיצתך.

    אך לא ענית על אחת השאלות המרכזיות שלי :) האם הגיוני לשער, שריבוי המחלות שלי החורף באמת קשור לאימונים, ש"התישו" את הגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכס ב.

    רעות גרוס
    21/03/2010

    לא יכולה לענות לך, גם אני מתאמנת המון (כי אני גם מאמנת) ולכן יוצא לי לרוץ כמה פעמים ביום ועדיין לא הייתי חולה בחורף (לא היה לי חום, פעם אחת צינון - אני לא מחשיבה את זה כמחלה, שזה נורמלי בהחלט).
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו