כאבים בעקבים אחרי אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בעקבים אחרי אימון
    מירי
    19/10/2010

    היי,

    אני בת 45 וכחלק ממאמץ לרדת במשקל (91 ק"ג, 163 גובה) התחלתי לפני שנה בהליכות בשטח ועכשיו אני רצה קלות שעה כל יום בבוקר (בד"כ דופק ממוצע 120, מגיע למקסימום 151). אני מאוד מאוד אוהבת לרוץ בחוץ.

    הבעייה היא שבמשך האימון אני מרגישה מצויין, ויום למחרת מתנפחות לי כפות הרגליים והעקבים בשני הרגליים. יש לי כאבים בעקב אכילס ובברכיים ובבוקר כשאני קמה קצת קשה לי ללכת. התופעה עוברת בד"כ כעבור יום, אבל הדאגה לרגליים קצת הורסת לי מהחוייה של הריצה. הייתי אצל אורטופד והוא נתן לי כדור נגד דלקת שלא ממש השפיע.

    מה ניתן לעשות ולמה זה קורה? הנעליים שלי טובות (קסקדיה של ברוקס), אני ממש לא מגזימה בריצה.. זה בגלל משקל היתר על הרגליים? אני ממש לא רוצה לוותר על הריצה.

    יש איזשהו תוסף מזון או תרגילים שאפשר לסגל כדי למנוע את התופעה?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בעקבים אחרי אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    סיון דוד
    24/10/2010

    לגבי תוסף תזונה- איני מכירה תוסף כזה. לגבי תרגילים- אני מפנה אותך לפורום כוש גופני לנשים.
    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כושר_גופני_לנשים' id=link]כושר גופני לנשים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו