בעיות תיאבון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות תיאבון
    מאור
    02/02/2011

    אז ככה, אני מתאמן בתוכנית אימונים בעצימות מאוד גבוהה, שבשביל להמשיך בה אני צריך לאכול לפחות 4000 קלוריות ביום.. הבעיה היא, שיש לי בעיות תיאבון. במשך שנתיים הרעבתי את עצמי והייתי אוכל רק כשבאמת גוועתי מרעב, והתרגלתי לזה.. ועכשיו הקיבה והגרון שלי לא תואמים אחד את השני, אני מכניס כחצי מקיבולת הקיבה שלי, אבל אז הגרון מפסיק לבלוע.. אם אני מנסה לבלוע, אני מקיא. ניסיתי להעלות בהדרגה והכל, לא עוזר. יש לי אפקט הקאה ואני מקיא הכל. אני כרגע שורד על 3000 קלוריות ביום של אימון ו-2000-2500 ביום בלי אימון, אבל זה פשוט לא מספיק כי אני לא עולה במשקל.. עניין התיאבון מאוד בעייתי והוא הורס לי הכל. מה אפשר לעשות כדי לבטל את אפקט ההקאה ולהעלות את התיאבון? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות תיאבון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות תיאבון - תגובה

    רעות גרוס
    02/02/2011

    תנסה לקבל תשובה בפורום תזונה, אני מצטערת אבל אין לי תשובה. אולי הפתרון הוא בשייקים לעלייה במשקל.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו