חיטוב הגוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיטוב הגוף
    יובל
    16/03/2011

    שלום
    אני רוצה לחטב את הגוף שלי אין לי כל כך עודף משקל אבל בכל זאת הייתי רוצה להוריד את אחוזי השומן
    אני מתאמן בין 3-5 פעמים בשבוע בחדר כושר משקולות ורץ חצי שעה
    בתקופה הזו אני לא רץ בגלל שברי מאמץ אבל מתאמן בחד"כ
    התפריט שלי:
    בבוקר אני שותה כוס תה בלי סוכר עם 3-4 עוגיות ללא סוכר שאמא שלי מכינה
    בצהריים אני אוכל בבסיס מנת בשר 2 כפות פחמימות(אורז,קוסקוס)וסלט ירקות ואחרכך פרי
    בימים שאני חוזר(אני חייל) הביתה אני אוכל בין ארוחת צהריים לארוחת ערב יוגורט עם גרנולה ותפוח 1
    וארוחת ערב ביצה,גבינה,סלט ירקות,2-3 פרוסות לחם מלא ואבוקדו
    האם אפשר להוסיף לתפריט הזה עוד משהו?האם הוא בסדר ואם התמדה אוכל לראות תוצאות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיטוב הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיטוב הגוף - תגובה

    רעות גרוס
    27/03/2011

    גם בבוקר הייתי מוסיפה חלבון כמו כוס חלב, 1/2 קוטג' עם פרוסת לחם.
    בערב תאכל לפחות 100 גרם גבינה או 1/2 טונה + ביצה.
    אם אני מבינה נכון, כרגע אתה לא רץ ולא עושה אירובי, בכל זאת הייתי ממליצה לך לעשות אירובי באופניים או במכשיר סקי (אתה לא מרים את הרגל ולכן אין לך לחץ על העצמות כמו בריצה) כ 30-45 דק'.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו