מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גזיםתומר28/02/2010
שלום,
האם יש דרך להקל על התינוק את כאבי הבטן והגזים? האם יש תכשיר טבעי שעבר אישור של משרד הבריאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי28/02/2010לצערי אין בנמצא תכשיר בדוק אשר יעילותו ובטיחותו נבדקו
לא ממליץ להשתמש בכל הגליקול וכו שלא נבדק מדעית
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתומר
אמא נועה01/03/2010אנחנו השתמשנו המון בכדור פיזיו,הקפיצות עליו בישיבה כשהתינוקת על הידיים עשתה פלאים והרגיעה כמעט תמיד את כאבי הגזים (מצד שני לנו כבר כאב הגב.. (-: ) חשוב לבחור כדור מתאים מחומר רך ולא כדור פילטיס נוקשה.מזל טוב ובהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתומר
אמא נועה01/03/2010אנחנו השתמשנו המון בכדור פיזיו,הקפיצות עליו בישיבה כשהתינוקת על הידיים עשתה פלאים והרגיעה כמעט תמיד את כאבי הגזים (מצד שני לנו כבר כאב הגב.. (-: ) חשוב לבחור כדור מתאים מחומר רך ולא כדור פילטיס נוקשה.מזל טוב ובהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 10 חודשים חורק שינייםהילי28/02/2010
היי,
בני בן 10 חוד', יש לו 6 שיניים, 2 למטה ו4 למעלה..
בזמן האחרון חורק כל הזמן את השיניים..
וגם נראה לי שיש לו קצת ריח מהפה כשהוא קם בלילה..
מתי צריך להתחיל לצחצח להם שיניים ואיך ? עם מה ?
אני מפחדת שבגלל שיש לו כבר שיניים, אז כל האוכל והחלב יכולים להזיק כבר לשיניי החלב ?
אשמח לשמוע עצה וחוות דעת,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילי שלום
ד''ר קווין שרייבר01/03/2010כדאי להתחיל
פעמיים ביום עם מגבת ללא משחת שיניים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינייםקרן27/02/2010
אילו סימנים יש להוצאת שיניים?
ומתי מומלץ להשתשמש בטיג'ייל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי28/02/2010אי שקט הכנסת ידיים לפה וכו אלו סימנים לבקיעת שיניים
באלו ניתן להשתמש בצורה מבוקרת כאשר יש רושם של כאבים ואי שקט
יש לזכור שהתרופה נספגת ויכולה ליהיות מסוכנת בשימוש לא מבוקר
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון אצל בן 5 חודשיםיעל26/02/2010
שלום
שלום בני בן חמישה חודשים מצונן (ללא חום). הנזלת לא מפריעה לו לינוק אבל הוא מאוד לא רגוע ומתעורר הרבה בלילה ביומיים האחרונים.
מס' שאלות:
1. מה ההבדל בין מכשיר אדים קרים לחמים. לאיזה גילאים מומלץ?
2. האם מומלץ להוסיף שמן אקליפטוס למכשיר האדים?
3. היכן עוד מומלץ להוסיף שמן אקליפטוס? באיזו כמות?
4. כיצד עוד מומלץ להתמודד עם הגודש והנזלת שלא יוצאת?
תודה
יעל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל שלום
ד''ר קווין שרייבר26/02/2010
1. מה ההבדל בין מכשיר אדים קרים לחמים. לאיזה גילאים מומלץ?
יחסי לזה, אין הבדל
2. האם מומלץ להוסיף שמן אקליפטוס למכשיר האדים?
לא צריכים
3. היכן עוד מומלץ להוסיף שמן אקליפטוס? באיזו כמות?
אסור למרוח על הגוף זה מסוכן
4. כיצד עוד מומלץ להתמודד עם הגודש והנזלת שלא יוצאת?
טיפות מי מלח לאף
בברכה דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק לא רוצה לאכולהילה25/02/2010
שלום רב,
תינוק שלי בן חצי שנה , משקלו תקין והוא נראה אפילו קצת שמנמן.
בדרך כלל אוכל 5 ארוחות ביום של 180 סימילק +פעם אחת בתוספת דייסה.
כבר יומיים יש בעיה שהוא לא רוצה לאכול ואני נאלצת ממש להילחם איתו כדי שיפתח את הפה ויוכל.
בסופו של דבר הוא אוכל אבל כמויות קטנות יותר (בסביבות 100 , 120).
מה יכולה להיות הבעיה? סה"כ הוא לא מראה סימני מצוקה - לא בוכה, ללא חום.
היציאות שלו בצבע גבשושי צהבהב כמעט אחרי כל ארוחה ולפעמים גם בין הארוחות.
אשמח לעזרה , אולי אלה השיניים שמתחילות לצמוח שמפריעות לו...
כל עצה תתקבל בברכה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה שלום
ד''ר קווין שרייבר26/02/2010עלך תדאגי
אפשרויות:
שיניים, אוזניים, סתימה באף, גזים, וכו'
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגל שהתחיל בזמן האחרוןשיר24/02/2010
ביתי בת 9 חודשים וקצת. ממש בזמן האחרון שמתי לב שכשהיא נמצאת בנדנדה או בכיסא האוכל (שיש לה שם פלסטיק בין הרגליים) היא דוחפת לכיוון. בהתחלה חשבתי שזה סתם אבל ראיתי שהיא ממש מתאמצת ודוחפת הרבה פעמים. יש מצב שהיא בעצם מנסה לאונן? ואם כן, זה נורמלי בגיל כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי25/02/2010נורמלי לחלוטין
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלכוהול בגליכול?תומר24/02/2010
היי,
נאמר לי כי יש אלכוהול בתכשיר האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי25/02/2010התכשיר אינו תרופה
בתור שכזה אינו עובר את מסלול האישורים של משרד הבריאות
אין כל הוכחה שהוא יעיל או בטוח
ממליץ להמנע משימוש בתכשירים אלו
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 7 חודשים ששוקלת 7 קילו וקענת24/02/2010
וקצת-זה משקל סביר? או שזה לא תקין?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי25/02/2010סביר ביותר
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון לגיל 8 חודשיםענת24/02/2010
מה כדאי לתת להורדת חום? נר או אקמולי בנוזל?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורד
ד''ר קווין שרייבר24/02/2010נוזל עדיף. יכולים לתת מינון יותר מדויק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוף טחון לתינוקת בת 7 חודשיםענת24/02/2010
איך מכינים ירקות עם עוף טחון? ירקות אני מבשלת עם מים עד שרך ואז טוחנת.איך עושים עם עוף? אפשר בגיל זה לשים תיבול? ואם כן,איזה?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטל שלום
ד''ר קווין שרייבר25/02/2010איך מכינים ירקות עם עוף טחון?
טוחנים ומוסיפים קצת ירקות
אפשר בגיל זה לשים תיבול?
כן
ואם כן,איזה
מה שאת רוצה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצטננות תינוק בן חודשמורן24/02/2010
שלום,
בני בן חודש וכבר 3 ימים חש לא טוב- צינון שמלווה באפצ'י ושיעול.
אני שמה לו טיפות מי מלח, ואדים קרים. האם יש דבר נוסף שאני יכולה לעשות כדי להקל עליו?
האם מותר לשים מי מלח שש-שבע פעמים ביום? אף על פי שבעלון מצוין 3-4 פעמים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורן שלום
ד''ר קווין שרייבר24/02/2010האם יש דבר נוסף שאני יכולה לעשות כדי להקל עליו?
לא לגיל הזה
האם מותר לשים מי מלח שש-שבע פעמים ביום?
כן
אף על פי שבעלון מצוין 3-4 פעמים?
יכולים לשים כל שעה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שיניים לתינוק בן 3.5 חודשיםענת23/02/2010
שלום
מהי התדירות המומלצת לשימוש בתרופה R=35 לכאבי שיניים בתינוק בן 3.5 חודשים?
מהי הכמות המומלצת ( מספר הטיפות בכל פעם) ?
האם ניתן לשלב שמוש בטי גייל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ענת שלום
ד''ר קווין שרייבר24/02/2010לא יותר מפעמיים ביום
2 טיפות
יכולים להשתמש עם טיי גל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןע23/02/2010
בני בן 4 וחצי חודשים , סובל עדיין מכאבי בטן. כאשר אוכל הוא נראה סובל, מתפתל ולא רגוע.
הוא מקבל מטרנה כבר חודשיים ( תחילה קיבל סימלאק ).
היום הייתי איתו אצל הרופא ע"מ לראות איך ניתן להקל עליו לדברי הרופא הוא אוכל יותר מידי מכיוון שנולד 2.700 ושוקל כעת 7.300.
אציין שאוכל בדיוק איך שמצויין 5 פעמים ביום בין 160-180 (שאמרתי שכך הוא אוכל אז הוא אמר שזה בסדר)
המלצתו היא לעבור לסימילאק צימחי (איזומיל), אשמח לשמוע את חוות דעתך בנושא.
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עטרה שלום
ד''ר קווין שרייבר24/02/2010הייתי מנסה פורמולה אחר לראות אם יש שיפור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ע24/02/2010תודה רבה על התשובה המהירה אבל מה דעתך לגבי הסימליאק הצימחי יש צורך כי שמעתי שהוא לא הכי מומלץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעטרה שלום
ד''ר קווין שרייבר25/02/2010סימלק צימחי זה ממש בסדר
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוןסיון23/02/2010
שלום רב
בני בן שנה קיבל חיסון משולש וגם פרבנאר כרגע הוא סובל מחום כנראה בגלל החיסון ,קיבל אקמולי כל 4 שעות כאשר החום מגיע ל38.5 מעלות .
1: כמה זמן עד שחיסון שקיבל מפתח נוגנים בגופו למשל למחלת חזרת?
2: שמענו שיש התפרצות של מגפת החזרת וכדאי לחסן לפני שמכניסים ילד לגן .
3:אנחנו צריכים לעשות בדיקות דם רגילות שעושים בגיל שנה מתי כדאי לעשות אותם בגלל שהילד אם חום מהחיסון האם לחכות שבוע מרגע שירד החום או שאין קשר?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיון שלום
ד''ר קווין שרייבר23/02/2010
1: כמה זמן עד שחיסון שקיבל מפתח נוגנים בגופו למשל למחלת חזרת?
כ 3 שבועות
2: שמענו שיש התפרצות של מגפת החזרת וכדאי לחסן לפני שמכניסים ילד לגן .
נכון
3:אנחנו צריכים לעשות בדיקות דם רגילות שעושים בגיל שנה מתי כדאי לעשות אותם בגלל שהילד אם חום מהחיסון האם לחכות שבוע מרגע שירד החום או שאין קשר?
כדאי לחכות שבוע אחרי שהחום יורד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גליכול לטיפול בגזיםתומר22/02/2010
שלום,
ילדתי בת 10 ימים סובלת מגזים, אני משתמשת ב"גליכול בייבי" של הומגליל (על גבי האריזה מצויין כי התכשיר הוא הומאופתי, ללא התוויה רפואית מאושרת) להקל עליה את הכאב.. מהרגע שאני נותנת לה את התכשיר הבכי מפסיק (בשניות) והיא הופכת לאפטית וישנונית (נרדמת תוך מספר דקות..) האם אתה מכיר את התכשיר? האם זה בסדר להמשיך לתת לה את התכשיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנו גליכול מאוד עזר
יערה22/02/2010אני לא עונה במקום הרופא ואינני בעלת ידע מקצועי/רפואי נדרש,אני מדברת אך ורק מנסיוני האישי-הפרטי ומנסיונה של גיסתי שלה 2 ילדים גדולים -אצלנו גליכול מאוד עזר והרגיע.סימיקול לא עשה את העבודה,עשינו עיסוייים קלילים בבטן,הליכות עם מנשא,החזקנו על הידיים ונתנו גליכול שאצלנו עזר מאוד.
בהצלחה והרבה בריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנו גליכול מאוד עזר
יערה22/02/2010אני לא עונה במקום הרופא ואינני בעלת ידע מקצועי/רפואי נדרש,אני מדברת אך ורק מנסיוני האישי-הפרטי ומנסיונה של גיסתי שלה 2 ילדים גדולים -אצלנו גליכול מאוד עזר והרגיע.סימיקול לא עשה את העבודה,עשינו עיסוייים קלילים בבטן,הליכות עם מנשא,החזקנו על הידיים ונתנו גליכול שאצלנו עזר מאוד.
בהצלחה והרבה בריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך זמן והכל עובר
יהונתן23/02/2010גזים זו תקופה של 3-4 חוד' עד שהקיבה "נרגעת" ומערכת העיכול מתרגלת לחוץ.
לנו יש תינוקת בת 11 חוד' שסבלה מגזים עד גיל 3.5 חוד' לכן אני מאוד מבין אותך.אנחנו השכבנו על הבטן בהשגחה צמודה ובפיקוח תמידי שלנו,החזקנו הרבה בתנוחת ערסול ונתנו גליכול במינון הנכון.אצלנו היא אהבה את הגליכול ונרגעה בעזרתו. לדוגמא גרייפווטר לא עבד אצלנו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיתית שלום
ד''ר קווין שרייבר23/02/2010האם אתה מכיר את התכשיר?
כן
האם זה בסדר להמשיך לתת לה את התכשיר?
יש מקרים של הכחלה. עאם אין צורך לא הייתי ממשיך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)