מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מזון מוצק בריפלוקסדקלה08/05/2009
בתי בת ה6 חודשים אובחנה כסובלת מריפלוקס ומזה 3 חודשים אוכלת אינפמיל. כעת קיבלנו מרשם לאינפמיל שלב 2. יש לציין שחל שיפור משמעותי. כבר אין קשת של פליטות ופסקו מקרים של החנקויות כתוצאה מעליית האוכל.דברים שארעו בעבר.
אני מודעת לכך שהילדה אמורה להתחיל לאכול מוצק והיא גם מגלה בדבר עניין. אולם אני חוששת שהגזר והבבטה אותם אתן בהתחלה יהיו דלילים מידי ויצרו תגובות ריפלוקס ישנות. מהמומלץ לעשות במקרה של הריפלוקס בשלב הזה?כיצד ניתן להסמיך הגזר וכו'?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדקלה
ד''ר הדר ירדני08/05/2009שלום דקלה,
ראשית ריפלוקס זה דבר שמשתפר עם הגיל והגדילה.
אפשר לשים יותר תוכן ופחות מים.
לרסק אבל לא לנוזל, אולי אפילו רק ביד.
ניתן להוסיף מעט קורנפלור במקרה הצורך.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכל לתינוקגל07/05/2009
שלום רב,
אני מתחילה לבת שלי מוצקים היא בת 5 חודשיים ושבועיים.
אני מתכנוות לתת לה טעימות כל פעם מירק אחרץ
השאלה באיזה זמן אני עושה את זה, אני יודעת שעדיף בצהריים אבל
האם לתת לה לטעום לפני הארוחה שלה (סיימלק), או אחרי הארוחה (לאחר שעה - שעתיים)., מה עדיף?
עןד שאלה יוצא לה לאכול ביום 4 בקבוקים בגלל שבבוקר היא ישנה אם אני יעיר אותה תוכל 5 וגם לא בטוח, השאלה היא האם להעיר אותה לאכול. מבחנית משקל היא בסדר פחות או יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה (שכחתי )
גל07/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לגל
ד''ר הדר ירדני08/05/2009הי גל,
כדאי לפני החלב ע"מ שתהייה רעבה ותאכל.
למה להעיר??
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לחיסון מחומשרות07/05/2009
שלום דוקטור.האים 3ימים לאחר חיסון מחומש שזה המנה הרביעית שהתינוקת בת שנה וחודשיים קיבלה של המחומש התינוקת עים נזלת ומסרבת לאכול כמו שתמיד אכלה .חום אין .האים יש קשר לחיסון שהופיעה לה נזלת ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט יתכן ויתכן שלא..
ד''ר הדר ירדני08/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף חלב ישן דחוףףףאתי07/05/2009
שלום,
היום קרתה לי טעות מרה
נתתי לביתי בת ה4 חודשים לאכול
היא עשתה הפסקה ושהמשכתי לה בטעות נתתי לה מבקבוק של יום לפני של הלילה
מכיוון וזה היה מוקדם בבוקר הנחתי את הבקבוק ולא שמתי לב שהיה שם עוד בקבוק של יום לפני
היא אכלה ממנו משהו בסביבות ה 30 מ"ל זה אוכל שעמד משהו כמו 10 שעות!!!
הילדה בסדר וגם לא הקיאה
האם יש משהו שאני צריכה לעשות ...?
חוץ מלשים את הבקבוקים הישנים בכיור... :(
האם יכול להגרם נזק? (קלקול קיבה וכו'
אודה לעזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה להילה
ד''ר הדר ירדני08/05/2009שלום הילה,
מכיוון שהשאלה מאתמול, סביר להניח שיש לך כבר את כל התשובות.
עדיין לא נורא חם ולכן סביר להניח שלא קרה דבר. בעתיד - כמו שאמרת, להקפיד יותר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לתינוק בן 8 חודשיםמאיה07/05/2009
עד לפני חודש לבני היו יציאות כל יום. לפחות פעם ביום. מלפני כחודש אפילו חודש וחצי הוא התחיל לעשות קקי פעם ביומיים ואז פעם בשלושה ימים ולאחרונה הוא מחזיק 5 ימים. אפילו לא מזמן זה נמשך כשבוע. אני רואה שבלילות הוא סובל והיציאות שלו מאוד קשות. כמו אבנים קטנות דבוקות יחד. ניסיתי לשים לו נרות ,לא עזר. מיץ שזיפים יבשים לא עזר בהתחלה רק עכשיו בימים האחרונים זה עוזר וזה מסתדר תודה לאל.
השאלה שלי האם נגרם לו נזק כלשהו חס וחלילה מהחודש הזה שהייתה לו עצירות?
מישהו אמר לי שככל שהצואה נשארת בגוף יותר זמן אז הגוף סופג את כל הרעלים מהצואה חזרה לדם וזה לא טוב. האם זה נכון?
אשמח אם תוכלו לענות לי
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למאיה
ד''ר הדר ירדני08/05/2009שלום מאיה,
לכולנו לפעמים יש עצירויות ולא נגרם נזק מהסוג שאת מתארת.
אני מעדיפה בדרך כלל לא להמליץ על נגיעה בפי הטבעת - כמה שפחות נרות וחוקנים. יותר טיפול פומי - אפשר טבעי או כל דבר אחר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביתי שתתה מים מזוהמיםאסתר07/05/2009
שלום רב דוקטור !!!!
אני זקוקה לייעוץ דחוף ,נכנסתי לשירותים להתפנות וביתי בת השנה וחצי באה בעקבותיי
תוך כדי כך אני מבחינה בה טובלת את המוצץ במי השירותים המהולים בפיפי ומכניסה
במהירות הבזק לפה כל הפה היה מים שנזלו עד לגרונה מיד שטפתי את הפה והידדים שלה במים וסבון .
מה עלי לעשות האם עליה לעבור בדיקות מיוחדות ????? מה על החיידקים ששתתה????
אנא עיזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשולה
ד''ר הדר ירדני08/05/2009שלום שולה,
לצערי אינני יכולה להבטיח תשובות מהירות לבעיות דחופות - אני לא תמיד זמינה.
בכל אופן, מקווה שהכול עבר ולא היתה בעייה חמורה.
אכן לא נעים אבל לא כל כך מסוכן. מדובר בשתן מאד מהול במי אסלה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה על הבטןאסתר06/05/2009
שלום רב!
ביתי מיום שנולדה ועד גיל 6.5 חודשים הייתה ישנה רק על הגב
כאשר נקלטה לפעוטון התעקשנו איתה יותר להיות "על הבטן"לשם התפתחות וזחילה
שתגיע מהר ותתפתח מהר.
הגננת טענה ששינה על הבטן נעימה וגורמת לילד לקום להרים ראש
הבעייה היא שמאותו רגע הילדה ישנה רק על הבטן ולא מוכנה לישון על הגב
האם לא גורם לעקמת לבעיות גב וכו ???
מה עושים האם לנסות לחזור להרגיל אותה על הגב האם יכול להיגרם נזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשולה
ד''ר הדר ירדני07/05/2009שלום שולה,
אני לא רואה כל בעיה.
תנו לה לישון איך שאוהבת. בגיל 6 וחצי חודשים זה מותר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשינה על הבטן
אסתר07/05/2009שכחתי להוסיף שכיום היא בת שנה וחצי
המצב של שינה על הבטן הוא מגיל חצי שנה ועד היום וכיום היא בת שנה וחצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשולה
ד''ר הדר ירדני08/05/2009שלום שולה,
אז וודאי שאין בעיה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון הפרבנר - עד מתי יעיל?הילה05/05/2009
אני מתלבטת האם לחסן את חיסון הפרבנר. בהנחה שכן, לכמה זמן החיסון מגן?
תודה,
אם לילד בן שלושה חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה להילה
ד''ר הדר ירדני07/05/2009שלום הילה,
התחלואה הקשה ביותר קורית בשנים הראשונות לחיים. כנגד זה בוודאי מגן.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו מומלץמאיה05/05/2009
איזה שמפו מומלץ לשחמוש לתינוק בן 8 חודשים?ג'ונסון לא טוב לבני,האם את מכירה שמ]ו של חברת LNDER?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למאיה
ד''ר הדר ירדני07/05/2009שלום מאיה,
כל מה שעושה לכם טוב. כדאי משהו היפואלרגי ולא שורף בעיניים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעוררות בלילהליאל05/05/2009
שלום רב,
יש לי תאומים בני 8 חודשים והם עדיין מתעוררים בלילה ומבקשים לאכול.
אני ובעלי כבר ממש מותשים, שאנו מנסים לתת להם מוצץ, זה לא עוזר והם ממשיכים לבכות.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ליאל
שירלי05/05/2009היי ,
קראתי את שאלתך ויש לי שאלה בשביל לעזור לך:
מתי את נותנת להם את הבקבוק האחרון של הערב לפני השינה שלהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינה בלילה
ליאל10/05/2009זה יכול להיות 6 בערב ויכול להיות 8 בערב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לליאל
ד''ר הדר ירדני05/05/2009שלום ליאל,
אפשר לתת דייסה לפני השינה.
האם אכן רעבים בלילה? אולי זה רק תשומת לב?
באם אין בעיה של רעב אמיתי, צריך להיות גיבורים.
לקום, לראות שהכול בסדר, לא להוציא, לחזור למיטה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינה בלילה
ליאל10/05/2009אני נותנת להם כפית של קורנפלור במטרנה לפני השינה
לפעמים הם אוכלים ארוחה אחרונה בשעה 6 בערב ולפעמים ב-8 בערב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לליאל
ד''ר הדר ירדני10/05/2009שלום ליאל,
תנסי לתת להם יותר מאוחר קצת את הארוחה האחרונה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועוד שאלהלימור04/05/2009
שלום,
הבת שלי בת 4 וחצי חודשים, במשקל 6.5 ק"ג. היא מקבלת אצל המטפלת 3 פעמים תמ"ל 180cc כל 3 שעות (בשאר הזמן - הנקה). עפ"י האריזה היא אמורה לקבל את הכמות הזאת כל 4 שעות, אבל לפי המטפלת הילדה דורשת כל 3 שעות. האם יש עם זה בעיה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד''ר הדר ירדני05/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבור אדוםלימור04/05/2009
שלום,
הבת שלי בת 4 וחצי חודשים, ביומיים האחרונים הטבור שלה אדום עם קצת לכלוכים מבפנים ומסריח.
יש סיבה לדאגה? מה לעשות?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללימור
ד''ר הדר ירדני05/05/2009שלום לימור,
קודם כל לא לשחק שם מדי.
לשטוף בעדינות במקלחת עם מים וסבון היפואלרגי.
אפשר למרוח משחת עור אנטיביוטית.
אם לא עובר, מחמיר, לבדוק.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול אוכל תינוקגל04/05/2009
שלום רב,
האם אני יכולה לבשל לבתי ב 5 חודשיים את האוכל - ירקות למשל במים מהברז? או שחייב מינרלים או מסוננים?
תודה רבה
וכל הכבוד על מתן תשובות מהיר אחלה פורום (:
ישר כוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגל
ד''ר הדר ירדני04/05/2009שלום גל,
קודם כל תודה.
גיל 5 חודשים קצת מוקדם לתוספות.
אין בעיה באילו מים משתמשים כי הרי מרתיחים. מים מינרליים אינם סטריליים ודורשים הרתחה כמו מים רגילים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמיניםשירלי04/05/2009
שלום,
שאלה: האם ויטמין D וויטמין פריפל 3 גורמים להשמנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד''ר הדר ירדני04/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכלריבי04/05/2009
בוקר טוב
בתי בת שבוע וחצי, אני שואבת ומנסה לתת לה כמה שיותר חלב אם (אוכלת 120 cc(
כל שעתיים וחצי - 3 שעות
ובלילה אוכלת בקבוק סימילאק 100 cc
האם השיטה הזאת עובדת?והאם זה בסדר?
מתחילה להרגיל אותה לסדר יום קבוע ולא להאכיל אותה כל שעה וחצי כמו שעשיתי שבוע קודם...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למישהי
ד''ר הדר ירדני04/05/2009שלום מישהי,
כל עוד שתיכן מבסוטות, מצויין!
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)